Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa miesten seksihalut

Vierailija
05.02.2019 |

Mulle selvisi jokin aika sitten aviomiehen kanssa keskustellessa, että hän ja suurin osa miehistä ajattelee seksiä nähdessään jonkun silmää miellyttävän naisen. Tuli itselle jotenkin tosi riittämätön ja tyhmä olo. Ymmärrän että tämä on osittain biologialla selitettävissä, mutta silti on loukkaantunut olo.

Ollaan kolmikymppinen pariskunta, jolla kolme pientä lasta. Yhdessä oltu teineistä asti ja ollaan kaikki nämä vuodet oltu tosi rakastuneita, ollaan toistemme parhaat ystävät, hyvää seksiä on ollut koko suhteen ajan monta kertaa viikossa eikä ole ollut mitään ihastuksia suhteen ulkopuolelle. Ja sit tajuan, että koko tän ajan mies on ajatellut myös muidenkin naisten panemista. Toki sanoi itsekin, että ei se tarkoita että ikinä haluaisi tehdä mitään, se ajatus vaan käy mielessä kun näkee naisen kumartuvan tms.

Samaan aikaan mulla on itsetunto laskenut paljon, tottakai 3 raskautta on jättäneet löysän vatsanahan eikä painokaan ole enää sama kuin 10 vuotta sitten. Mies kyllä kosketuksellaan osoittaa että haluaa mua, mutta sanallisesti ei sano sitä mitenkään. Vaikka olen pyytänyt monet kerrat että sanoisi positiivisia asioita musta jos sellaisia ikinä mielessä liikkuu, mutta hänelle se on tosi vaikeaa. Mä oon häntä kehunut, en päivittäin mutta viikottain jostakin. Olen alkanut epäilemään, että riittääkö se että oon nainen siihen että alkaa tehdä mieli seksiä. Tarkoitan että olisko se ihan sama kuka nainen tässä on.

Että mitähän helvettiä miehet, miksi te ikinä edes haluatte seurustella yhden ihmisen kanssa jos seksi muiden kanssa pyörii mielessä?? En väitä ettenkö itsekin välillä ajattele seksiä muiden kanssa, mutta en todellakaan automaattisesti jokaisesta silmää miellyttävästä miehestä. Kyllä se, että seksuaalisia ajatuksia herää jostakin, vaatii sen että puhun kyseisen ihmisen kanssa ja huomaan että meillä kemiat kohtaa.

Osittain tiedän, että oon nyt pahoittanut mieleni asiasta jolle mies ei mitään voi eikä tee sitä loukatakseen mua. Mutta ihan oikeasti, jos oma itsetunto on laskenut, mies ei kehu ja sit vielä kuulee että ajattelee muista naisista seksuaalisia ajatuksia niin ei nyt tunnu kovin hyvältä.

Häiritseekö muita naisia se, jos tiedätte että teidän mies ajattelee seksiä ympäriilä olevien naisten kanssa?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle selvisi jokin aika sitten aviomiehen kanssa keskustellessa, että hän ja suurin osa miehistä ajattelee seksiä nähdessään jonkun silmää miellyttävän naisen. Tuli itselle jotenkin tosi riittämätön ja tyhmä olo. Ymmärrän että tämä on osittain biologialla selitettävissä, mutta silti on loukkaantunut olo.

Ollaan kolmikymppinen pariskunta, jolla kolme pientä lasta. Yhdessä oltu teineistä asti ja ollaan kaikki nämä vuodet oltu tosi rakastuneita, ollaan toistemme parhaat ystävät, hyvää seksiä on ollut koko suhteen ajan monta kertaa viikossa eikä ole ollut mitään ihastuksia suhteen ulkopuolelle. Ja sit tajuan, että koko tän ajan mies on ajatellut myös muidenkin naisten panemista.

Toki sanoi itsekin, että ei se tarkoita että ikinä haluaisi tehdä mitään, se ajatus vaan käy mielessä kun näkee naisen kumartuvan tms.

Samaan aikaan mulla on itsetunto laskenut paljon, tottakai 3 raskautta on jättäneet löysän vatsanahan eikä painokaan ole enää sama kuin 10 vuotta sitten.

Mies kyllä kosketuksellaan osoittaa että haluaa mua, mutta sanallisesti ei sano sitä mitenkään. Vaikka olen pyytänyt monet kerrat että sanoisi positiivisia asioita musta jos sellaisia ikinä mielessä liikkuu, mutta hänelle se on tosi vaikeaa.

Mä oon häntä kehunut, en päivittäin mutta viikottain jostakin. Olen alkanut epäilemään, että riittääkö se että oon nainen siihen että alkaa tehdä mieli seksiä. Tarkoitan että olisko se ihan sama kuka nainen tässä on.

Että mitähän helvettiä miehet, miksi te ikinä edes haluatte seurustella yhden ihmisen kanssa jos seksi muiden kanssa pyörii mielessä?? En väitä ettenkö itsekin välillä ajattele seksiä muiden kanssa, mutta en todellakaan automaattisesti jokaisesta silmää miellyttävästä miehestä. Kyllä se, että seksuaalisia ajatuksia herää jostakin, vaatii sen että puhun kyseisen ihmisen kanssa ja huomaan että meillä kemiat kohtaa.

Osittain tiedän, että oon nyt pahoittanut mieleni asiasta jolle mies ei mitään voi eikä tee sitä loukatakseen mua. Mutta ihan oikeasti, jos oma itsetunto on laskenut, mies ei kehu ja sit vielä kuulee että ajattelee muista naisista seksuaalisia ajatuksia niin ei nyt tunnu kovin hyvältä.

Häiritseekö muita naisia se, jos tiedätte että teidän mies ajattelee seksiä ympäriilä olevien naisten kanssa?

Kyllä, se tulee osalle yllätyksenä, että miehet ajattelee seksiä ja katselee muita naisia. Tämä olisi hyvä oppia jo 16-vuotiaana. Naisetkin tosin ajattelevat samoin.

Ole onnellinen, että miehesi haluaa sinua. Ole onnellinen, että teillä on usein seksiä.

Miehille voi olla vaikea puhua asioista, vaikka he sitä tarkoittaisivat. Sama koskee myös naisia.

Moni nainen vaihtaisi tilallesi ja pääsisi nauttimaan seksistä hänen kanssa, koska on miehiä, joita ei seksi kiinnosta.

Haluaisitko itsellesi miehen, jota seksi ei kiinnosta?

Pitäisikö miehesi olla mustasukkainen kun puhut ihmisten kanssa, saatat ajatella seksiä? Pitäisikö hänen sen jälkeen miettiä, haluatko sinä enää seksiä hänen kanssa? Pitäisikö hänen miettiä, onko hän enää kiinnostava?

Jos olisit tiennyt jo 16 vuotiaana, että miehet usein ajattelevat seksiä, olisitko mennyt kenenkään miehen kanssa parisuhteeseen ja tehnyt lapsia?

Hyviä vastauksia oli tuolla, ja yritä vapautua lukostasi, joskus tietys voisi olla hyvä vaikka keskustella ammatti-ihmisen kanssa, jotta pääset nopeasti eroon väärästä ajatus virrasta. Mitä pidempään kiusaat itseäsi, sitä huonompi tilanteesi on.

Loppuun vielä, ruokavaliosi tai kehon toiminta voi olla puutteellinen. Sinulta voi puuttua jotain, mikä aiheuttaa lisää itsetunto-ongelmia. Apu tuoltakin puolelta, voisi olla hyvä.

Toivon, että sinä ja monet muut naiset tai miehet sallitte puolisolle hänen ajatukset. Nauttikaa elämästä ja seksistä.

Vierailija
22/58 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen. Ajatteleeko miehet todella SEKSIÄ toisten naisten kanssa jatkuvasti? Voitteko tarkentaa vähän, mitä tämä tarkoittaa? Olen 31v. nainen ja bi. Katselen tosi usein ihmisiä ja varsinkin naisia, huomaan hyvät vartalot. Mutta siis kun näen jonkun kivan pepun tai ihanat huulet, niin kiihotun aika automaattisesti, mutta en mä välttämättä ajattele heti itseäni riisumaan kyseistä ihmistä ja työntämässä jotain joka paikkaan!? Miehetkö ajattelee heti näitä, vai samanlailla kuin mä?

Jos joku oikein painuu mieleen niin saattaa päästä mun fantasiaan myöhemmin, mutta muuten kauniit seksikkäät ihmiset vaan virtaa ohi ja unohtuu. Onko miehillä se seksin himo jotenkin aktiivisempaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritse, jos mies himoitsee muitakin naisia.

Sen sijaan häiritsee ja ällöttää ihan saatanasti se, että sellaiset miehet jotka eivät itseäni kiihota yhtään, himoitsevat minua.

Ymmärrän hyvin, miksi joku haluaa pukeutua burkhaan.

Rupsahdusta odotellessa!

Vierailija
24/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse, koska emme ole puhuneet mistään toisista naisista tai miehistä mitenkään seksimielessä. Tottakai mieheni varmasti katselee myös muita ja minäkin katselen muita miehiä, mutta ei ole todellakaan tarvetta tuoda sitä ilmi toiselle. Meillä on kyllä puolin ja toisin kehuja ja hyvä seksielämä.

Sinulla on kovin huono itsetunto, mutta saanen kysyä, että miksi edes aloititte puhumaan tuollaisista asioista? Ja kyllä minusta kehut puolin ja toisin kuuluu hyvään parisuhteeseen...

Vierailija
25/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen. Ajatteleeko miehet todella SEKSIÄ toisten naisten kanssa jatkuvasti? Voitteko tarkentaa vähän, mitä tämä tarkoittaa? Olen 31v. nainen ja bi. Katselen tosi usein ihmisiä ja varsinkin naisia, huomaan hyvät vartalot. Mutta siis kun näen jonkun kivan pepun tai ihanat huulet, niin kiihotun aika automaattisesti, mutta en mä välttämättä ajattele heti itseäni riisumaan kyseistä ihmistä ja työntämässä jotain joka paikkaan!? Miehetkö ajattelee heti näitä, vai samanlailla kuin mä?

Jos joku oikein painuu mieleen niin saattaa päästä mun fantasiaan myöhemmin, mutta muuten kauniit seksikkäät ihmiset vaan virtaa ohi ja unohtuu. Onko miehillä se seksin himo jotenkin aktiivisempaa?

Minulla (= mies) se menee myös suurinpiirtein noin. Eli siis ensimmäisenä bongaan sen, että 'onpas hyvännäköinen nainen' tai 'vau mitkä tissit' tms., ja se saattaa jäädä siihen. Jos on aikaa/tilaisuutta enemmän katsella, niin katselen peppua tai sääriä tai mikä nyt onkaan siinä päällimmäisenä huomion kohteena, ja siinä vaiheessa saattaa alkaa seksuaalinen kiinnostus herätä, mutta en nyt välttämättä vieläkään ajattele seksiä hänen kanssaan varsinaisesti, tosin kyllä saatan palata aiheeseen myöhemmin jossain fantasiassa. Jos ollaan vaikka palaverissa että on aikaa enemmän ihailla häntä ja ajatella juttuja, niin siinä sitten helposti alan kuvitella minkälaista olisi tehdä sitä tai tätä tuon naisen kanssa, ja nyt kyllä puhutaan jo ihan oikeasta kiihottumisesta, eli täytyy katsoa ettei housun etumus kovin pahasti pullistele! Ja vaikka sanon että tähän tarvitaan enemmän aikaa, niin joskus muutama sekuntikin on tarpeeksi, enemmän se kyse siitä että on rauha ja tilaisuus uppoutua omiin ajatuksiinsa.

Vierailija
26/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee esille jossainmäärin naisilla melko yleinen pimeä puoli: jso jokin asi aon huonosti niin se on miehen vika. Se, että otettaisiin itse vastuu omasta elämästä, tuntuu vieraalta ajatukselta. Toki on helpompaa käsitellä sellaista tunnetta että kyllä mä muuten mutta kun tuo toinen. Itse toimeen ryhtyminen tuntuu paljon vaikeammalta ja inhottavammalta ja vaatii sen verran tunteiden hallintaa, että pystyy ikävästä tunteesta huolimatta tekemään asioita.

Vierailija
27/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiihottuvat visuaalisesti, naiset kaiketi fantasioiden kautta. Tottakai seksikkään naisen nähdessään miehellä tulee helposti seksi mieleen, tuleehan naisillakin 50 shades of graytä lukiessaan seksi mieleen. Jos miehelläsi ei tulisi muista naisista koskaan seksi mieleen niin tuskin tulisi sinustakaan. Ole siis iloinen miehesi seksuaalisuudesta sen sijaan, että pyrkisit muokkaamaan sitä samanlaiseksi kuin itselläsi on.

Täydentäisin vielä, että useimmat miehet ovat puolisonsa kanssa rakkauden eivätkä seksin vuoksi, joskin ilman seksiä tuskin on rakkauttakaan. Jos seksi toimii niin se on 10 % parisuhdetta määrittävistä asioista ja jos ei toimi niin 90 %.

Yksi asia, mitä naiset eivät monestikaan ymmärrä on, että miehet eivät ole seksin suhteen aivan niin yksinkertaisia kuin on mielikuva. Moni lahnailee ja kuvittelee, että mies on tyytyväinen kunhan saa ylipäänsä seksiä. Miehen näkökulmasta puoli-innostuneen/lahnailevan vaimon kanssa rakastelu on kokemuksena lähempänä runkkaamista kuin oikeaa seksiä ja tuon kannalta on (ikävää kyllä) melkolailla sama kuka siinä on vastapuolena.

Mies saattaa katsella muiden naisen kroppia, mutta oman naisen halu on se mikä erottaa hänet muista naisista.

Vierailija
28/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydentäisin vielä, että useimmat miehet ovat puolisonsa kanssa rakkauden eivätkä seksin vuoksi, joskin ilman seksiä tuskin on rakkauttakaan. Jos seksi toimii niin se on 10 % parisuhdetta määrittävistä asioista ja jos ei toimi niin 90 %.

Yksi asia, mitä naiset eivät monestikaan ymmärrä on, että miehet eivät ole seksin suhteen aivan niin yksinkertaisia kuin on mielikuva. Moni lahnailee ja kuvittelee, että mies on tyytyväinen kunhan saa ylipäänsä seksiä. Miehen näkökulmasta puoli-innostuneen/lahnailevan vaimon kanssa rakastelu on kokemuksena lähempänä runkkaamista kuin oikeaa seksiä ja tuon kannalta on (ikävää kyllä) melkolailla sama kuka siinä on vastapuolena.

Mies saattaa katsella muiden naisen kroppia, mutta oman naisen halu on se mikä erottaa hänet muista naisista.

Erinomaisia pointteja, komppaan.

Vierailija
29/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erinomaisia pointteja, komppaan.

Yllätys yllätys..samasta syystä naiset ovat miesten kanssa.

Vierailija
30/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteet ja kumppanuus eivät ole niin kaunis ja romanttinen mitä me monet naiset luulemme.ja siksi varmaan tipumme alas ja lujaa kun selviää totuus.parisuhde on tahdon asia ei himon.p[/quote]

TÄMÄ on mielestäni asian ydin jota naiset eivät ymmärrä.ei kukaan mies pysty kiihottamaan vain ja ainoastaan samasta naisesta koko loppu elämäänsä.kyllä totuus on se arvon rouvat että loppupeleissä se hekuma katsotaan muualta ja sitten kotona vaimo saa kokea kun se puretaan.se vaimo on taas elämän kumppani.sillä ei mielestäni ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.

Vierailija
31/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä.

Vierailija
32/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vinkeistä, mä kyllä oikeasti tiedän että pahotin mieleni ihan turhasta, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa. Toi miesten seksuaalisuus on asia, jonka olen tietysti tiedostanut mutta en ehkä sisäistänyt että omankin lähipiirin miehet kuuluu tähän joukkoon. 

Mutta tosiaan, tiedän että tää on mun päänsisäinen ongelma eikä miehen. Puhuttiin asiasta ja minä myös siitä, että positiivinen palaute tuntuisi äärettömän hyvältä. Mies lupasi yrittää sanoa kehuja, hän ei ole lapsuuden kodissaan tottunut sellaisiin, joten se on hänelle vaikeaa. Ja ymmärrän sen, mutta mun mielestä parisuhteessa pitää toisen takia opetella/tehdä asioita, vaikka ne tuntuisikin haastavilta. Mielessäni päätin myös, että hitto vieköön täytyy panostaa vielä enemmän meidän seksiin, jotta miehellä on vähemmän mielenkiintoa ympärillä oleviin naisiin. Kahtena edellisenä iltana olen seksin suhteen ollut aloitteen tekijä ja on tehty myös juttuja pitkän kaavan mukaan, vaikka sitten onkin jäänyt yöunet liian vähälle. 

Joku kysyi, miksi edes puhuttiin kyseisestä aiheesta, niin netissä tuli vastaan videonpätkä jossa väitettiin ettei miehen ja naisen välillä voi olla pelkkää kaverisuhdetta, videolla mies selitti että kyllä hän ainakin jossain vaiheessa kaverisuhdetta miettii millaista olisi panna kaverinaista. Ja minä tyhmänä menin mieheltä kysymään, että ajatteleeko hän seksiä nähdessään muita naisia. Mies yltiörehellisenä myönsi miten asia on ja soppa oli valmis :D 

AP

Vierailija
33/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä.

Niin kuka muka?

Vierailija
34/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin aiheen innoittamana oman kumppanini kanssa ja hän oli kyllä aiheesta eri mieltä, kaikki miehet eivät ajattele kauniista naisesta heti seksiä.

Tällainen ajatus kuulemma ruokkii ihan liikaa sitä yleistä asennetta, että miehet ajattelisivat naisia enemmän seksiä ja olisivat aina valmiina ja halukkaita. Tosiasiassa meillä KAIKILLA, sukupuolesta riippumatta, on erilaiset halut. Ei tietenkään kukaan kulje laput silmillä ja maailmaan mahtuu toinen toistaan kauniimpia ihmisiä, mutta olisi aika absurdi ajatus,että joka kerta kauniin ihmisen nähdessä tulisi mieleen seksi. Itse olen seksuaalinen ihminen, mutta ei minulle todellakaan tule kauniista ihmisestä ensimmäisenä mieleen seksi.

Ja ennen kuin joku ehtii huutamaan, että mieheni valehtelee niin voin todeta, että elämme avoimessa suhteessa, joten asiasta on tullut keskusteltua aika paljon ja avoimesti.

Vierailija
35/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ap älä todellakaan ratkaise asiaa niin, että rupea omien syidesi takia pihtaamaan seksiä mieheltäsi. Se ei nimittäin mene niin, että uskollinen miehesi reagoisi päättäväiseen pihtaamiseesi alkamalla kauheasti kehua sinua. Hän pettyisi torjuntoihin, lakkaisi yrittämästä ja alkaisi ennen pitkää etsiä jotain keinoa.

Ehkä jos olisit itse aktiivinen ja alkaisit haluta seksiä useammin?

Vierailija
36/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap !!

T: mies, joka kommentoi tuolla alussa sarkastisesti.

Vierailija
37/58 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parisuhteet ja kumppanuus eivät ole niin kaunis ja romanttinen mitä me monet naiset luulemme.ja siksi varmaan tipumme alas ja lujaa kun selviää totuus.parisuhde on tahdon asia ei himon.p

TÄMÄ on mielestäni asian ydin jota naiset eivät ymmärrä.ei kukaan mies pysty kiihottamaan vain ja ainoastaan samasta naisesta koko loppu elämäänsä.kyllä totuus on se arvon rouvat että loppupeleissä se hekuma katsotaan muualta ja sitten kotona vaimo saa kokea kun se puretaan.se vaimo on taas elämän kumppani.sillä ei mielestäni ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.

Olen ollut vaimoni kanssa jo 43 vuotta. Kiihoitun edelleen hänen katselemisesta ja varsinkin seksiin ryhtyessä. Rakasta nuolla hänen pilluaan ja rakastan sitä muutenkin yli kaiken. On aivan taivaallinen elävä kapistus.  Katselen toki kauniita naisia ja kauniita pyllynkaaria, iloisia silmiä, etc mutta heissä on se vika, että ovat minulle vain pelkkiä kuoria.  Vaimossa on kaikki henkinen kiihoittavuus ja rakastelen hänen sielunsa kanssa.  Siihen ei muut naiset pysty.

Vierailija
38/58 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys yllätys - myös miehiä on monenlaisia.

Itse olen ollut 15 vuotta oman vaimoni kanssa, välissä on tapahtunut paljon, tullut lapsia ja olemme molemmat muuttuneet. Silti juuri vaimoni saa minut eniten innostumaan.

Entäs ne muut naiset?

Ainakin minulla, ja käsittääkseni myös monilla muilla miehillä on monia eri tapoja katsoa naisia, kuten joku mies tuolla aiemmin kirjoittikin.

Kaunista naista / ihmistä katsellaan tietenkin ihaillen. Samalla tavoin kuin kaunista taideteosta. Näen usein  naisia, jotka ihastuttavat kauniilla kasvoillaan, olemuksellaan. Naisia, jotka ovat kuin enkeleitä. Ainakaan minä en pysty heistä edes ajattelemaan mitään seksuaalista.

On sitten tietenkin eri asia kohdata nainen tai ihminen, joka herättää seksuaalista mielenkiintoa. Heissä on usein jokin tai joitakin asioita, jotka herättävät seksuaalista kiinnostusta. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ajattelisin heti seksuaalista kanssakäymistä näiden naisten / ihmisten kanssa. Ennemminkin ajattelen seksiä yleensä. Tämä fiilis vaatii itselläni myös (ainakin näin nelikymppisenä) jo vähintäänkin tietynlaisen mielentilan ja vireyden, joka ei suinkaan ole jokapäiväinen asia.

Jotkut harvat ihmiset saattavat sitten päästä mukaan satunnaisiin fantasioihini, joissa saatan ajatella seksiä heidän kanssaan. Tämä ei ainakaan itselläni onnistu edes välittömästi, en tylsässä palaverissa ajattele piehtaroivani vierustoverini kanssa sängyssä. Itse fantasioin eniten sellaisina iltoina kun uni ei tule ja haluan päästä ajattelemasta arki- ja työajatuksia. En myöskään pysty ajattelemaan muita naisia harrastaessani seksiä vaimoni kanssa - olen silloin hommassa niin tiiviisti mukana, että fantasioinnille ei ole tilaa.

Joten on varmasti väärin luulla, että jokainen mies ajattelisi a) seksiä jokaisen naisen kanssa; b) seksiä jokaisen kauniin naisen kanssa; c) seksiä jokaisen haluttavan ja kauniin naisen kanssa; d) seksiä muiden haluttavien ja kauniiden naisten kanssa harrastaessaan seksiä kumppaninsa kanssa.

Vierailija
39/58 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, että hekumat haetaan muualta. Vaikka seksi käy mielessä kun näkee hyvät tissit, ei kotona siinä sängyssä ole kuin me kaksi ja se hetki.

Vierailija
40/58 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eräässä toisessa ketjussa naiset kertovat että heitä voi panettaa. Varmaan promillen miljoonasosaa naisista voikin panettaa mutta kyllä käytännössä kaikki naiset ovat samanlaisia kuin tämä aloittaja että seksi inhottaa ja pääasia on vaan löytää miehestä elättäjä jonka lompakolla voi päivittäin käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän