Inhottaa miesten seksihalut
Mulle selvisi jokin aika sitten aviomiehen kanssa keskustellessa, että hän ja suurin osa miehistä ajattelee seksiä nähdessään jonkun silmää miellyttävän naisen. Tuli itselle jotenkin tosi riittämätön ja tyhmä olo. Ymmärrän että tämä on osittain biologialla selitettävissä, mutta silti on loukkaantunut olo.
Ollaan kolmikymppinen pariskunta, jolla kolme pientä lasta. Yhdessä oltu teineistä asti ja ollaan kaikki nämä vuodet oltu tosi rakastuneita, ollaan toistemme parhaat ystävät, hyvää seksiä on ollut koko suhteen ajan monta kertaa viikossa eikä ole ollut mitään ihastuksia suhteen ulkopuolelle. Ja sit tajuan, että koko tän ajan mies on ajatellut myös muidenkin naisten panemista. Toki sanoi itsekin, että ei se tarkoita että ikinä haluaisi tehdä mitään, se ajatus vaan käy mielessä kun näkee naisen kumartuvan tms.
Samaan aikaan mulla on itsetunto laskenut paljon, tottakai 3 raskautta on jättäneet löysän vatsanahan eikä painokaan ole enää sama kuin 10 vuotta sitten. Mies kyllä kosketuksellaan osoittaa että haluaa mua, mutta sanallisesti ei sano sitä mitenkään. Vaikka olen pyytänyt monet kerrat että sanoisi positiivisia asioita musta jos sellaisia ikinä mielessä liikkuu, mutta hänelle se on tosi vaikeaa. Mä oon häntä kehunut, en päivittäin mutta viikottain jostakin. Olen alkanut epäilemään, että riittääkö se että oon nainen siihen että alkaa tehdä mieli seksiä. Tarkoitan että olisko se ihan sama kuka nainen tässä on.
Että mitähän helvettiä miehet, miksi te ikinä edes haluatte seurustella yhden ihmisen kanssa jos seksi muiden kanssa pyörii mielessä?? En väitä ettenkö itsekin välillä ajattele seksiä muiden kanssa, mutta en todellakaan automaattisesti jokaisesta silmää miellyttävästä miehestä. Kyllä se, että seksuaalisia ajatuksia herää jostakin, vaatii sen että puhun kyseisen ihmisen kanssa ja huomaan että meillä kemiat kohtaa.
Osittain tiedän, että oon nyt pahoittanut mieleni asiasta jolle mies ei mitään voi eikä tee sitä loukatakseen mua. Mutta ihan oikeasti, jos oma itsetunto on laskenut, mies ei kehu ja sit vielä kuulee että ajattelee muista naisista seksuaalisia ajatuksia niin ei nyt tunnu kovin hyvältä.
Häiritseekö muita naisia se, jos tiedätte että teidän mies ajattelee seksiä ympäriilä olevien naisten kanssa?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ja eräässä toisessa ketjussa naiset kertovat että heitä voi panettaa. Varmaan promillen miljoonasosaa naisista voikin panettaa mutta kyllä käytännössä kaikki naiset ovat samanlaisia kuin tämä aloittaja että seksi inhottaa ja pääasia on vaan löytää miehestä elättäjä jonka lompakolla voi päivittäin käydä.
Epäilemättä lohduttaa, jos voi uskoa noin.
Totuus kuitenkin on, että on naisia, jotka rakastavat seksiä. En nyt ihan kyltymätön ole mutta läheltä liippaa. Minun haluni kohdistuu mieheen, jonka kanssa olen. Hän saattaa hellästi sanoa, että oothan sä nymfo.
Tiedän, että kavereissani on nuoria naisia, jotka hakevat baarista ihan vain munaa.
Tuo raha- ja lompakkojuttu on jotain käsittämätöntä höpinää. Esimerkiksi meillä on omat rahat, rahalla ei ole mitään tekemistä rakkaussuhteen kanssa. Vielä vähemmän merkitystä sillä on pelkässä seksisuhteessa, esim. FWB:ssä. Niitäkin naisilla on. Olisi kiinnostavaa tietää, mikä selitys näillä raha/elättäjähöpisijöillä niihin on? Totuushan on, että FWB:ssä nainen haluaa hyvää seksiä ilman sitoumuksia.
N50+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eräässä toisessa ketjussa naiset kertovat että heitä voi panettaa. Varmaan promillen miljoonasosaa naisista voikin panettaa mutta kyllä käytännössä kaikki naiset ovat samanlaisia kuin tämä aloittaja että seksi inhottaa ja pääasia on vaan löytää miehestä elättäjä jonka lompakolla voi päivittäin käydä.
Epäilemättä lohduttaa, jos voi uskoa noin.
Totuus kuitenkin on, että on naisia, jotka rakastavat seksiä. En nyt ihan kyltymätön ole mutta läheltä liippaa. Minun haluni kohdistuu mieheen, jonka kanssa olen. Hän saattaa hellästi sanoa, että oothan sä nymfo.
Tiedän, että kavereissani on nuoria naisia, jotka hakevat baarista ihan vain munaa.
Tuo raha- ja lompakkojuttu on jotain käsittämätöntä höpinää. Esimerkiksi meillä on omat rahat, rahalla ei ole mitään tekemistä rakkaussuhteen kanssa. Vielä vähemmän merkitystä sillä on pelkässä seksisuhteessa, esim. FWB:ssä. Niitäkin naisilla on. Olisi kiinnostavaa tietää, mikä selitys näillä raha/elättäjähöpisijöillä niihin on? Totuushan on, että FWB:ssä nainen haluaa hyvää seksiä ilman sitoumuksia.
Noh, joillakin nyt on vain tapana yleistää oma kokemuspiirinsä koskemaan koko ihmiskuntaa. Seksin suhteen tämä on varmaan tavallisempaakin, koska seksiasioista kuitenkin niitä kokemuksia harvemmin vaihdetaan ja altistutaan muullekin totuudelle kuin sille omalle. Viime vuosina seksikeskustelu mediassa ja netissä on kuitenkin ollut yleistymään ja normalisoitumaan päin. Suurelta osin tietysti medioiden kaupallisten intressien vuoksi (sana "seksi" tuottaa aina sen klikkauksen), mutta pidän sitä silti todella hyödyllisenä ja toivottavana, että asiasta puhutaan. Puhumisen tarpeen näkee jo siitä, kuinka paljon jokainen iltapäivälehden seksijuttu kerää kommentteja, että mitä tästä taas pitää puhua, ei meillä vaan pyllyä roplata, eikö kukaan ajattele lapsia, homot tunkee kaikkialle... ja niin edelleen. Selkeitä merkkejä siitä, että kyseisten kommentoijien oma pieni kokemuspiiri on joutunut alttiiksi vieraille ja pelottaville vaikutteille.
Tykkään oikeastaan siitä tyylistä, jolla Himocast-podcastin naiset asioista keskustelevat. Suoraa puhetta, mutta jotenkin sillä tavalla seksiä normalisoivaa, että se on puheenaihe siinä missä muutkin, ja sellainen elämänalue joka ansaitsisi enemmän keskustelua sekä ajatusten, kokemusten ja tiedon vaihtamista. Parhaimmillaan tämä palstakin on yhtä hyvää keskustelua ja hyviä keskustelijoita, lisää sellaista!
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ota sitä henkilökohtaisesti, näin se vaan toimii. Biologian säännöt on, että miehen maksimaaliset mahdollisuudet siirtää geeninsä seuraavalle sukupolvelle on tehdä lapsia mahdollisimman monen naisen kanssa, ja siksi hänet on suunniteltu alusta alkaen parittelukoneeksi. Kun taas naisen strategia on tehdä muutama lapsi ja pitää niistä hyvää huolta, johon hän tarvitsee miehen apua (siis nyt puhutaan vanhoista ajoista, ei 1900/2000-luvusta). Yhteiskunta on keksinyt käsitteet 'parisuhde' ja 'avioliitto' jne., joilla mies sidotaan naiseen jonka hän on saattanut raskaaksi, ettei lähde siitä huitelemaan ja muita naisia panemaan. Tämä toimiikin melko hyvin kunhan molemmat osapuolet ymmärtävät toisen halut ja tavoitteet tässä asetelmassa. Mutta vaikka mies olisikin täysin uskollinen, niin hän ei mahda sille mitään, että kun näkee hyvännäköisen naisen, niin välittömästi mielessä käy ajatus tämän panemisesta. Se ei todellakaan tarkoita, että aikoo tehdä niin tai välttämättä edes tulee kiusaus, mutta se ajatus kuitenkin tulee automaattisesti. Tämä tietysti toimii myös toisinpäin, eli kun joku vieras mies näkee sinut, niin hänellä käy ensimmäisenä mielessä kysymys 'haluaisinko panna häntä?' Jos vastaus on 'kyllä', niin välittömästi tulee jatkokysymys 'onko mitään saumaa?' Jos tässä vaiheessa lainkaan annat edes vahingossa merkkiä siitä, että voisit olla kiinnostunut, niin seuraava ajatus mielessä on 'miten junailla tämä niin, että pääsen panemaan?' Saattaa kuulostaa raadolliselta, mutta näin on faktat.
Biologian mukaan naisen tulee etsiä aina mahdollisimman hyviä geenejå lapsilleen. Ne geenit voivat olla naapurin Karilla paremmat kuin omalla miehellä eli nainen haluaa lapsen naapurin Karilta. Samaten baarissa tai työpaikalta voi haistaa hyvät geenit ja ei kun lisääntymään. Miehet on kummia kun suuttuvat vaimolle joka nyt sattuu toteuttamaan biologiaansa siinä missä mieskin joka selittää että biologian vuoksi on sattunut panemaan muitakin siinä sivussa.
Nainen muuten kyllästyy yhteen mieheen noin parissa vuodessa. Sitten pitää noin biologisesti etsiä uusi kiinnostavampi ja parempi geenisempi siittäjä.
Kyllähän tämä on tiedossa. Ja jos sitä tietoa jää pään sisällä junnaamaan niin tottakai se alkaa ahdistaa koska jää vellomaan siihen ajatukseen et oma mies haluu jotain toista, kauniimpaa yms. mut tiedätkö mitä? helpottaa heti kun lakkaat ajattelemasta asiaa. Kun et mieti sitä, niin se ei oo kokoajan sua vaivaamassa. Kyllähän ihmisillä on silmät ja seksuaaliset halut, mut hän rakastaa sua ja on valinnu olla sun kanssa. Ja haluaa sua. Teet vain itsellesi pahanolon ja ahdistuksen jos alat miettiä liikaa tuota asiaa. Ei itseä kannata kiusata! Ps. ei kannata myöskään kysyä asioita, jos ei ole valmis kuulemaan rehellistä vastausta! esim. en koskaan kysyis puolisolta itsestäni mitään jos en olis valmis kuulemaan rehellistä vastausta. Kerran tein sen virheen ja pahoitin mieleni, mutta en voi syyttää kuin itseäni kun menin kysymään. Oisko se sit ollut parempi et mies valehtelis vain et sulle tulis parempi mieli? tee itse itsesi tyytyväiseksi, äläkä kiusaa itteesi. Tiedän, ei oo helppoa, samasta vainoharhaisuudesta kärsin itsekin ajoittain kun mielikuvitus ja ajatukset lähtee laukkaamaan. Ethän voi omistaa toisen ajatuksia? jos ajatukset ei johda tekoihin, niin onko sillä nyt niin väliä?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvistä vinkeistä, mä kyllä oikeasti tiedän että pahotin mieleni ihan turhasta, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa. Toi miesten seksuaalisuus on asia, jonka olen tietysti tiedostanut mutta en ehkä sisäistänyt että omankin lähipiirin miehet kuuluu tähän joukkoon.
Mutta tosiaan, tiedän että tää on mun päänsisäinen ongelma eikä miehen. Puhuttiin asiasta ja minä myös siitä, että positiivinen palaute tuntuisi äärettömän hyvältä. Mies lupasi yrittää sanoa kehuja, hän ei ole lapsuuden kodissaan tottunut sellaisiin, joten se on hänelle vaikeaa. Ja ymmärrän sen, mutta mun mielestä parisuhteessa pitää toisen takia opetella/tehdä asioita, vaikka ne tuntuisikin haastavilta. Mielessäni päätin myös, että hitto vieköön täytyy panostaa vielä enemmän meidän seksiin, jotta miehellä on vähemmän mielenkiintoa ympärillä oleviin naisiin. Kahtena edellisenä iltana olen seksin suhteen ollut aloitteen tekijä ja on tehty myös juttuja pitkän kaavan mukaan, vaikka sitten onkin jäänyt yöunet liian vähälle.
Joku kysyi, miksi edes puhuttiin kyseisestä aiheesta, niin netissä tuli vastaan videonpätkä jossa väitettiin ettei miehen ja naisen välillä voi olla pelkkää kaverisuhdetta, videolla mies selitti että kyllä hän ainakin jossain vaiheessa kaverisuhdetta miettii millaista olisi panna kaverinaista. Ja minä tyhmänä menin mieheltä kysymään, että ajatteleeko hän seksiä nähdessään muita naisia. Mies yltiörehellisenä myönsi miten asia on ja soppa oli valmis :D
AP
Kuulostaa ihan skenaariolta jonka voisin itse saada aikaiseksi xD välillä vihaan itseäni, ei pitäisi kysyä asioita joihin voi saada liian rajun vastauksen. olen itse tosi helposti ahdistuvaa sorttia, kun tulee kysymys parisuhteesta. Olen hiukan mustasukkainenkin, mutta tiedostan myös et vika on minussa ja pyrin välttämään tällaisia tilanteita just siksi kaikintavoin, jälkikäteen oppineena. Siitä ei tuu kuin just paha mieli ja soppa aikaiseks kun toinen vastaa järjellä silloin kun kuulija toivoo että vastattais tunteella. Yleenäs ongelmana naisten ja miestenvälisissä keskusteluissa vissiin. Nainen haluais et mies vastaisi että hän on kaunein ja häntä vain haluaa (vaikka oiskin vain valkoinen valhe) mutta mies ajattelee että nainen haluaa sen rehellisen vastauksen. Ja sitten tulee väärinkäsitys ja tällainen soppa on valmis. Nainen ahdistuu ja tulee surulliseksi, epäilee itseään ja haluttavuuttaan/riittävyyttä ja mies on hämillään kun ajatteli toimineensa oikein. Ristiriidasta seuraa konflikti kun käsitykset ovatkin niin erilaiset... Esim kerran kysyin (tyhmä minä) eräästä naispuolisesta kaveristani mieheltä että onko kaveri hänestä kaunis. no tottakai hän oli kaunis, näenhän sen itsekkin että kaveri on kaunis, mutta silti suutuin kun mies sanoi että kaveri on kaunis. Odotin kuitenkin lapsellisesti, että mies vastaisi tunteella, että ihan ok mutta sinä olet kauniinpi tms. -tiedän ihan idioottimaista mut näin me naiset usein ajatellaan ja toimitaan. Ap, älä soimaa itseäsi äläkä suutu miehelle siitä, että oli vain rehellinen. Kun tuo tieto nyt häiritsee, niin yritä olla ajattelmatta asia aktiivisesti. Olet jo hyvällä mallilla, kun pystyt myöntämään että ongelma on kuitenkin lähinnä sinun omassa päässä ja epävarmuudessa. Minulla on ollut samaa "vikaa" ja terapeuttini sanoi että epävarmuus, mustasukkaisuus tai muu vastava tunne on vain tunne, jonka voit antaa tulla ja sitten mennä. Se on ihan ok tuntemus, ihan normaali asia. Mutta ratkaisevaa on se, miten tunteeseen reagoit. Älä jää vellomaan ja paisuta ikävää tunnetta itsessäsi. Kirjoita vaikka tunteesi ylös ja lue se kertaalleen läpi. Sen jälkeen unohda asia ja siirry eteenpäin. Ei ole helppoa, mutta ajan kanssa se saattaa auttaa jos vain haluat muuttua. ja joskus tietysti mies vaan ruokkii tuota käytöksellään, sekin on mahdollista. Silloin ei ole aina vika myös täysin itsessä, mutta tilannetta tulisi tarkkailla kriittisesti ja miettiä kokonaisuutta... Kannattaa myös kertoa rehellisesti kumppanille mitä ajattelet ja jutella asiasta avoimesti. Ainakin oma avomieheni osais rauhoitella vilkasta mielikuvitustani tehokkaasti kun kerroin epävarmuuksistani hänelle.
Turhaa yleistystä. Ei miestä tai naista ole sinänsä "suunnittelu" yhtään mihinkään. Yhtä lailla sitä nainenkin vapautta kaipaa ja lapsi tarvii yhtä lailla isäänsä kuin äitiään kehittyäkseen tasapainoiseksi aikuiseksi. Kulttuurissamme on vain vallalla tällainen käsitys että nainen on se joka lapsen huoltaa ja mies tulee ja menee kuin on tullakseen.
Turhaa yleistystä. Ei miestä tai naista ole sinänsä "suunnittelu" yhtään mihinkään. Yhtä lailla sitä nainenkin vapautta kaipaa ja lapsi tarvii yhtä lailla isäänsä kuin äitiään kehittyäkseen tasapainoiseksi aikuiseksi. Kulttuurissamme on vain vallalla tällainen käsitys että nainen on se joka lapsen huoltaa ja mies tulee ja menee kuin on tullakseen ja mennäkseen.
Vierailija kirjoitti:
parisuhteet ja kumppanuus eivät ole niin kaunis ja romanttinen mitä me monet naiset luulemme.ja siksi varmaan tipumme alas ja lujaa kun selviää totuus.parisuhde on tahdon asia ei himon.p
TÄMÄ on mielestäni asian ydin jota naiset eivät ymmärrä.ei kukaan mies pysty kiihottamaan vain ja ainoastaan samasta naisesta koko loppu elämäänsä.kyllä totuus on se arvon rouvat että loppupeleissä se hekuma katsotaan muualta ja sitten kotona vaimo saa kokea kun se puretaan.se vaimo on taas elämän kumppani.sillä ei mielestäni ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
No luuleeko joku mies ettå oma vaimo kiihottuu vain omasta mieheståån eikä tarvitsisi visuaalisia kiihokkeita ja fantasiaa muista miehistä varsinkin sen alun parin vuoden jälkeen?
Ja kyllä on outo parisuhde jossa vaimo on vain elämänkumppani ja patja.
Olen nainen ja ajattelen seksikkään miehen nähdessäni, miltä tuntuisi harrastaa hänen kanssaan se ksiä. Mietin, missä asennossa haluaisin juuri tämän miehen kanssa olla jne. Tosin kovin usein en tapaa tällaisia miehiä. Rakastan miestäni, enkä koskaan ole 15 vuoden aikana ollut lähelläkään pettämistä, ei ole tehnyt edes mieli. Se on vain sellaista fantasiaa, jolla huvitan itseäni.
Minusta tämä on ihan luonnollista. Ihmettelen kovasti, että mieheni väittää niin itsepintaisesti, ettei ajattele muita naisia. Minua se ei haittaisi, sillä hän hyvin selvästi antaa lähes päivittäin minun ymmärtää, että olen hänestä seksikkäin nainen. Uskon häneen, ja ajattelen itsekin olevani tosi seksikäs. Kaikkien naisten pitäisi ajatella niin, vaikka se ei ihan realistista olisikaan.
Ehkä siksi minun on helppo ajatella se ksiä muidenkin miesten kanssa, koska pidän itseäni haluttavana: joku mies jossakin voi ajatella samaa minusta. Se on piristävää, ja mieheni saa sängyssä nauttia tämän kaiken seurauksista.
ap voisit hetken miettiä biologiaa. mieheillä on reilusti enemmän testosteronia kuin naisilla ja testosteroni aiheuttaa nimen omaan halukkuutta. täysin normaalia.
Vierailija kirjoitti:
ap voisit hetken miettiä biologiaa. mieheillä on reilusti enemmän testosteronia kuin naisilla ja testosteroni aiheuttaa nimen omaan halukkuutta. täysin normaalia.
On se onni että naiselle on annettu lisäksi äly kun mies on vain viettiensä vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvistä vinkeistä, mä kyllä oikeasti tiedän että pahotin mieleni ihan turhasta, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa. Toi miesten seksuaalisuus on asia, jonka olen tietysti tiedostanut mutta en ehkä sisäistänyt että omankin lähipiirin miehet kuuluu tähän joukkoon.
Mutta tosiaan, tiedän että tää on mun päänsisäinen ongelma eikä miehen. Puhuttiin asiasta ja minä myös siitä, että positiivinen palaute tuntuisi äärettömän hyvältä. Mies lupasi yrittää sanoa kehuja, hän ei ole lapsuuden kodissaan tottunut sellaisiin, joten se on hänelle vaikeaa. Ja ymmärrän sen, mutta mun mielestä parisuhteessa pitää toisen takia opetella/tehdä asioita, vaikka ne tuntuisikin haastavilta. Mielessäni päätin myös, että hitto vieköön täytyy panostaa vielä enemmän meidän seksiin, jotta miehellä on vähemmän mielenkiintoa ympärillä oleviin naisiin. Kahtena edellisenä iltana olen seksin suhteen ollut aloitteen tekijä ja on tehty myös juttuja pitkän kaavan mukaan, vaikka sitten onkin jäänyt yöunet liian vähälle.
Joku kysyi, miksi edes puhuttiin kyseisestä aiheesta, niin netissä tuli vastaan videonpätkä jossa väitettiin ettei miehen ja naisen välillä voi olla pelkkää kaverisuhdetta, videolla mies selitti että kyllä hän ainakin jossain vaiheessa kaverisuhdetta miettii millaista olisi panna kaverinaista. Ja minä tyhmänä menin mieheltä kysymään, että ajatteleeko hän seksiä nähdessään muita naisia. Mies yltiörehellisenä myönsi miten asia on ja soppa oli valmis :D
AP
Kuulostaa ihan skenaariolta jonka voisin itse saada aikaiseksi xD välillä vihaan itseäni, ei pitäisi kysyä asioita joihin voi saada liian rajun vastauksen. olen itse tosi helposti ahdistuvaa sorttia, kun tulee kysymys parisuhteesta. Olen hiukan mustasukkainenkin, mutta tiedostan myös et vika on minussa ja pyrin välttämään tällaisia tilanteita just siksi kaikintavoin, jälkikäteen oppineena. Siitä ei tuu kuin just paha mieli ja soppa aikaiseks kun toinen vastaa järjellä silloin kun kuulija toivoo että vastattais tunteella. Yleenäs ongelmana naisten ja miestenvälisissä keskusteluissa vissiin. Nainen haluais et mies vastaisi että hän on kaunein ja häntä vain haluaa (vaikka oiskin vain valkoinen valhe) mutta mies ajattelee että nainen haluaa sen rehellisen vastauksen. Ja sitten tulee väärinkäsitys ja tällainen soppa on valmis. Nainen ahdistuu ja tulee surulliseksi, epäilee itseään ja haluttavuuttaan/riittävyyttä ja mies on hämillään kun ajatteli toimineensa oikein. Ristiriidasta seuraa konflikti kun käsitykset ovatkin niin erilaiset... Esim kerran kysyin (tyhmä minä) eräästä naispuolisesta kaveristani mieheltä että onko kaveri hänestä kaunis. no tottakai hän oli kaunis, näenhän sen itsekkin että kaveri on kaunis, mutta silti suutuin kun mies sanoi että kaveri on kaunis. Odotin kuitenkin lapsellisesti, että mies vastaisi tunteella, että ihan ok mutta sinä olet kauniinpi tms. -tiedän ihan idioottimaista mut näin me naiset usein ajatellaan ja toimitaan. Ap, älä soimaa itseäsi äläkä suutu miehelle siitä, että oli vain rehellinen. Kun tuo tieto nyt häiritsee, niin yritä olla ajattelmatta asia aktiivisesti. Olet jo hyvällä mallilla, kun pystyt myöntämään että ongelma on kuitenkin lähinnä sinun omassa päässä ja epävarmuudessa. Minulla on ollut samaa "vikaa" ja terapeuttini sanoi että epävarmuus, mustasukkaisuus tai muu vastava tunne on vain tunne, jonka voit antaa tulla ja sitten mennä. Se on ihan ok tuntemus, ihan normaali asia. Mutta ratkaisevaa on se, miten tunteeseen reagoit. Älä jää vellomaan ja paisuta ikävää tunnetta itsessäsi. Kirjoita vaikka tunteesi ylös ja lue se kertaalleen läpi. Sen jälkeen unohda asia ja siirry eteenpäin. Ei ole helppoa, mutta ajan kanssa se saattaa auttaa jos vain haluat muuttua. ja joskus tietysti mies vaan ruokkii tuota käytöksellään, sekin on mahdollista. Silloin ei ole aina vika myös täysin itsessä, mutta tilannetta tulisi tarkkailla kriittisesti ja miettiä kokonaisuutta... Kannattaa myös kertoa rehellisesti kumppanille mitä ajattelet ja jutella asiasta avoimesti. Ainakin oma avomieheni osais rauhoitella vilkasta mielikuvitustani tehokkaasti kun kerroin epävarmuuksistani hänelle.
Sepä se. Naiset kertovat monesti arvostavansa rehellisyyttä ja avoimuutta, mutta eivät halua mieheltä rehellistä ja avointa vastausta. Paitsi tietysti välillä suututaan jos mies ei olekaan rehellinen vaan päästää valkoisen valheen ja vastaa mitä luulee naisen haluavan kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parisuhteet ja kumppanuus eivät ole niin kaunis ja romanttinen mitä me monet naiset luulemme.ja siksi varmaan tipumme alas ja lujaa kun selviää totuus.parisuhde on tahdon asia ei himon.p
TÄMÄ on mielestäni asian ydin jota naiset eivät ymmärrä.ei kukaan mies pysty kiihottamaan vain ja ainoastaan samasta naisesta koko loppu elämäänsä.kyllä totuus on se arvon rouvat että loppupeleissä se hekuma katsotaan muualta ja sitten kotona vaimo saa kokea kun se puretaan.se vaimo on taas elämän kumppani.sillä ei mielestäni ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
No luuleeko joku mies ettå oma vaimo kiihottuu vain omasta mieheståån eikä tarvitsisi visuaalisia kiihokkeita ja fantasiaa muista miehistä varsinkin sen alun parin vuoden jälkeen?
Ja kyllä on outo parisuhde jossa vaimo on vain elämänkumppani ja patja.
Ainakin moni nainen haluaa kovasti ylläpitää sellaista mielikuvaa, että vain oma rakas on mielessä. Ja vaatii sitä mieheltäkin. Jotkut miehet erehtyvät tähän uskomaan ja oppivat todellisuuden sitten kantapään kautta. Jotkut taas tietävät totuuden ja käyttäytyvät sen mukaan. Usein se ei johda kovin pitkälle. Harvat tietävät totuuden, mutta osaavat käyttäytyä kuten uskoisivat naisten antamaan mielikuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sepä se. Naiset kertovat monesti arvostavansa rehellisyyttä ja avoimuutta, mutta eivät halua mieheltä rehellistä ja avointa vastausta. Paitsi tietysti välillä suututaan jos mies ei olekaan rehellinen vaan päästää valkoisen valheen ja vastaa mitä luulee naisen haluavan kuulla.
Itse olen esimerkiksi saanut kuulla kunniani, kun olen vastannut tyttöystävälle hänen olevan kaunis ja seksikäs. Väärin meni sekin, vaikka se oli aito ja rehellinen mielipiteeni. Uskon vakaasti siihen, että naisia ei ole tarkoitus ymmärtää vaan vain rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Itse olen esimerkiksi saanut kuulla kunniani, kun olen vastannut tyttöystävälle hänen olevan kaunis ja seksikäs. Väärin meni sekin, vaikka se oli aito ja rehellinen mielipiteeni. Uskon vakaasti siihen, että naisia ei ole tarkoitus ymmärtää vaan vain rakastaa.
Oma mieheni katselee joka kerta ennen seksiä nykyään pornoa ja naisten alastonkuvia. Sitten tulee valmiiksi fiiliksissä luokseni ja väittää että minä olen aeksikös ja haluttava. Mitä helvet*iä. Jos asia oikeasti olisi näin niin tuskinpa olisi tarvetta aina katsoa muota ensin. Kyllä minuakin ottaa päähän sellainen kehuminen minkä tietää valheeksi.
Aika helppo ratkaisu olisi, että jos miehet inhottaa, niin ei hankkiutuisi naimisiin sellaisen kanssa. Mutta palstamammojen logiikka ei tähän riitä.
Minua panettaa mutta sen oman miehen jotkin tekemiset tai sanomiset tai katseet ovat ne jotka saavat syttymään.ei minua sytytä joku tuntematon adonis kadun kulmassa.tämä on aika vissi ero miehelläni ja minulla.ja en todellakaan juokse mieheni lompakolla.minulla on ihan omani.