Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ihastunut mieheeni

Vierailija
04.02.2019 |

Tämä nainen on miehelle tuttu kaveripiireistään ja joskus kuulemma jokusen sanan vaihtanut esimerkiksi baarissa törmättyään tai moikannut vaikka kaupassa. Nainen ensiksi alkoi seuraamaan miestäni Instagramissa ja on ilmeisesti tykännyt jokaisesta mieheni julkaisusta (mies ei seuraa häntä). Nainen on myös lähettänyt viestiä Fb:n mesen kautta esim. kysellyt kuulumisia ja kehunut mieheni ulkonäköä. Nainen tietää tasan tarkkaan, että mieheni on avoliitossa minun kanssani (minäkin tiedän naisen etäisesti). Mikä ihme häntä vaivaa? Mieheni on näyttänyt viestejä eikä hän ole vastannut niihin mitään ja luotan kyllä häneen.

Tämä nainen on tullut muutamaan otteeseen esimerkiksi baarissa vastaan, kun ollaan oltu siellä miehen kanssa ja tämä kyttää ja hymyilee miehelleni ja aina, kun olen mennyt vaikka vessaan, niin tuo muikkeli on jo mieheni kimpussa halailemassa ja kyselemässä kuulumisia.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se jännä kirjoitti:

On se jotenkin jännä (sic) juttu kuinka maailmassa on lukemattomia kivoja miehiä vapaana, ja sitten kaikki naiset aina kuitenkin juoksee niiden varattujen miekkosten perässä.

Niin mutta kun ne miehet ovat syystä vapaana... kuka nyt betaa, kun alfaakin olisi tarjolla...

Vierailija
42/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jota "häiriköidään" ovat noin 97% ajasta syypäitä.

Tinderin treffailumiehen ja -naiset  katoavat ja aloittavat mykkäkoulun, vaikka juuri oli niin ihanaa yhdessä.

Moukat eivät vaivaudu kertomaan, että tapasivat jonkun toisen ja keskittyvät siihen. Jättävät epätietoisuuteen viestittelemään. On voinut sattua joku onnettomuus, koska eihän muuten näin aikuinen käyttäydy. EI. Se on se moukkasyndrooma, jossa rakastetaan itseen kohdistuvia yhteydenottoja, että voidaan kertoa kuinka joku häiriköi. Sillä yritetään osoittaa kuinka on niin haluttu ihminen...

Opetelkaa käytöstapoja. Aikuiset eivät häiriköi, jos ovat kuulleet selkeän EI kiinnosta ilmaisun ja heille ei olla valehdeltu kaikenlaista.

Itse olen ollut yhteydessä tahallani miehiin, joilla oli huono käytös. En koska olisin kiinnostunut, vaan koska teki mieli kouluttaa. Nykyisin sanoisin suoraan kuinka huonoa käytös on enkä jäisi nätisti kyselemään.

Ei kukaan ole niin kiinnostunut, että jää ihan oikeasti roikkumaan, jos eit on sanottu suoraan... ei todellakaan. Yksi nykyajan narsismin ilmenemismuoto ovat ihmiset jotka roikottaa muita perässään omaksi iloksi ja syyttävät näitä epätietoisuudessa olevia olevan stalkkereita ja ahdistelijoita ja ties mitä...  

Mutta mitäpä ei minäminäminä ihminen ei tekisi omaa egoa pönkittääkseen...

Itse olen kyllä joutunut "häiriköinnin" kohteeksi ihan ilman omaa syytäni. Eihän se tietenkään heti mitään "tuletko pettämään avovaimoasi kanssani" ole, mutta jos pyydetään lounaalle, kahville, muuten vaan ulos, niin se on hieman vaivaannuttavaa. Ja oletko ihan tosissasi, että kahvipyynnöstä ei kieltäydytä pelkästään kohteliaasti, "ei nyt oikein käy", vaan pitäisi heti tehdä selväksi, ettei ole kiinnostunut suhteesta ko. ihmisen kanssa? Sekin tuntuisi hieman tylyltä, mutta toisaalta antaisi toiselle mahdollisuuden sanoa, että olisi ihan vaan kaveripohjalta lähtenyt kahville. Siitä on tosin vielä hankalampi kieltäytyä; "no, tiedäthän sä mihin ne "kaveripohjalta" voi johtaa..."

No, kyseinen nainen lopetti, kun bileisiin kutsuessaan ehdotin tuovani seuralaisen.

Lopetti, kun sai tietää sinun olevan varattu. 

Siksi aina ensimmäisestä viestistä lähtien tulisi ilmaista selkeästi olevansa varattu. Kukaan ei halua häiriköidä varattuja. N:"Lähdetkö lounaalle?" M:"Ollaan sovittu ettei tässä vaiheessa suhdetta kaveerata uusien toista sukupuolta olevien tuttavuuksien kanssa, joten kiitos kysymästä, mutta en lähde. Kaikkea hyvää sinulle :)"

Osa kysyy lounaalle ihan kaverimielessä, mutta kuka tarvii suhteen alettua lisää toista sukupuolta olevia kavereita ellei liity vahvasti johonkin työkuvioon? Entiset kaverit, joiden kanssa tiiviit suhteet ovat sitten asia erikseen.

Paras tapa on kertoa suoraan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jota "häiriköidään" ovat noin 97% ajasta syypäitä.

Tinderin treffailumiehen ja -naiset  katoavat ja aloittavat mykkäkoulun, vaikka juuri oli niin ihanaa yhdessä.

Moukat eivät vaivaudu kertomaan, että tapasivat jonkun toisen ja keskittyvät siihen. Jättävät epätietoisuuteen viestittelemään. On voinut sattua joku onnettomuus, koska eihän muuten näin aikuinen käyttäydy. EI. Se on se moukkasyndrooma, jossa rakastetaan itseen kohdistuvia yhteydenottoja, että voidaan kertoa kuinka joku häiriköi. Sillä yritetään osoittaa kuinka on niin haluttu ihminen...

Opetelkaa käytöstapoja. Aikuiset eivät häiriköi, jos ovat kuulleet selkeän EI kiinnosta ilmaisun ja heille ei olla valehdeltu kaikenlaista.

Itse olen ollut yhteydessä tahallani miehiin, joilla oli huono käytös. En koska olisin kiinnostunut, vaan koska teki mieli kouluttaa. Nykyisin sanoisin suoraan kuinka huonoa käytös on enkä jäisi nätisti kyselemään.

Ei kukaan ole niin kiinnostunut, että jää ihan oikeasti roikkumaan, jos eit on sanottu suoraan... ei todellakaan. Yksi nykyajan narsismin ilmenemismuoto ovat ihmiset jotka roikottaa muita perässään omaksi iloksi ja syyttävät näitä epätietoisuudessa olevia olevan stalkkereita ja ahdistelijoita ja ties mitä...  

Mutta mitäpä ei minäminäminä ihminen ei tekisi omaa egoa pönkittääkseen...

Itse olen kyllä joutunut "häiriköinnin" kohteeksi ihan ilman omaa syytäni. Eihän se tietenkään heti mitään "tuletko pettämään avovaimoasi kanssani" ole, mutta jos pyydetään lounaalle, kahville, muuten vaan ulos, niin se on hieman vaivaannuttavaa. Ja oletko ihan tosissasi, että kahvipyynnöstä ei kieltäydytä pelkästään kohteliaasti, "ei nyt oikein käy", vaan pitäisi heti tehdä selväksi, ettei ole kiinnostunut suhteesta ko. ihmisen kanssa? Sekin tuntuisi hieman tylyltä, mutta toisaalta antaisi toiselle mahdollisuuden sanoa, että olisi ihan vaan kaveripohjalta lähtenyt kahville. Siitä on tosin vielä hankalampi kieltäytyä; "no, tiedäthän sä mihin ne "kaveripohjalta" voi johtaa..."

No, kyseinen nainen lopetti, kun bileisiin kutsuessaan ehdotin tuovani seuralaisen.

Lopetti, kun sai tietää sinun olevan varattu. 

Siksi aina ensimmäisestä viestistä lähtien tulisi ilmaista selkeästi olevansa varattu. Kukaan ei halua häiriköidä varattuja. N:"Lähdetkö lounaalle?" M:"Ollaan sovittu ettei tässä vaiheessa suhdetta kaveerata uusien toista sukupuolta olevien tuttavuuksien kanssa, joten kiitos kysymästä, mutta en lähde. Kaikkea hyvää sinulle :)"

Osa kysyy lounaalle ihan kaverimielessä, mutta kuka tarvii suhteen alettua lisää toista sukupuolta olevia kavereita ellei liity vahvasti johonkin työkuvioon? Entiset kaverit, joiden kanssa tiiviit suhteet ovat sitten asia erikseen.

Paras tapa on kertoa suoraan!

Oli kyllä nähnyt minut tyttöystävän seurassa ja aika moni nainen huomaa kihlasormuksen sormessa. En kyllä muista ihan tarkkaan, esittelinkö tyttöystäväni millä tavoin, mutta olin kyllä siinä uskossa, ettei parisuhdestatukseni jäänyt epäselväksi. Voin olla toki ollut väärässäkin. Kerran kyllä yksi täysin tuntematon nainen pyysi kadulla kahville. Silloin oli ihan luontevaa kieltäytyä vetomalla siihen, että on varattu. Siinä mielessä helpompi, kun tuntematon ei voi oikein vedota siihen, että "ihan kaveripohjalla" vain.

Vierailija
44/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa miehiä, jotka tahallaan ruokkivat naisen ihastusta pönkittääkseen omaa egoaan. He ovat itse saattaneen olla jopa se aloitteellisempi osapuoli alussa. Sitten keulivat ja naureskelevat sillä, miten toinen on niin "ihastunut" ja "rakastunut", vaikka he itse ovat laittaneet koko kuvion alulle. Tämä temppu toimii myös siinä mielessä, että saa pidettyä olemassaolevan kumppanin varpaisillaan ja mikäs sen mukavampaa oman itsetunnon pöhöttämisen kannalta kuin pyörittää haaremia naisia, jotka ovat kaikki itseen "ihastuneita".

Oikeasti naiset aika harvoin yksipuolisesti ihastuvat mieheen ilman, että mies antaa ymmärtää, että ihastusta on molemminpuolisesti ilmassa.