Nainen ihastunut mieheeni
Tämä nainen on miehelle tuttu kaveripiireistään ja joskus kuulemma jokusen sanan vaihtanut esimerkiksi baarissa törmättyään tai moikannut vaikka kaupassa. Nainen ensiksi alkoi seuraamaan miestäni Instagramissa ja on ilmeisesti tykännyt jokaisesta mieheni julkaisusta (mies ei seuraa häntä). Nainen on myös lähettänyt viestiä Fb:n mesen kautta esim. kysellyt kuulumisia ja kehunut mieheni ulkonäköä. Nainen tietää tasan tarkkaan, että mieheni on avoliitossa minun kanssani (minäkin tiedän naisen etäisesti). Mikä ihme häntä vaivaa? Mieheni on näyttänyt viestejä eikä hän ole vastannut niihin mitään ja luotan kyllä häneen.
Tämä nainen on tullut muutamaan otteeseen esimerkiksi baarissa vastaan, kun ollaan oltu siellä miehen kanssa ja tämä kyttää ja hymyilee miehelleni ja aina, kun olen mennyt vaikka vessaan, niin tuo muikkeli on jo mieheni kimpussa halailemassa ja kyselemässä kuulumisia.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Minkäs se nainen sille voi, jos on ihastunut ukkoosi?
En kysele kuulumisia enkä halaile ketään varattua miestä. En salli itselleni sellaista käytöstä, vaikka joskus salaa olen ollutkin varattuun ihastunut. Sellaisesta salaisesta haaveilusta on aika pitkä matka halailuun ja instagramissa seuraamiseen ja facebook-viestittelyyn. Kyllä aikuisen nyt pitää itseään pystyä hillitsemään. Ihastumisesta rakastumiseen on pitkä matka ja ajoissa voi lyödä jarrut pohjaan. Ihan turha selittää, ettei voi. Ei ole edes vaikeaa alkumetreillä.
Naisella on hyvä maku, mutta huonot tavat.
Onko mies estänyt hänen viestinsä? Siitä kannattaa aloittaa.
Baarissa toki vaikeampi vältellä.
Vierailija kirjoitti:
En kattelis tollasta tyrkkyämmää hetkeekään jos mun avomiehen kimppuun kävisi baarissa :D varmaan järjestäisin jonkunlaisen shown jos näin kävis eikä mies tekis asialle mitään. en kauan tollasta sietäs.
Mun ylpeyteni eikä omanarvontuntoni antaisi mun alkaa järjestää mitään showta, jos mieheni vaan olla möllöttäisi. HÄNEN tehtävänsähän se olisi karkoittaa tyrkky kintereiltään, eikä minun. Niin naurettavaksi en itseäni tekisi, että alkaisin miehestäni taistella hänen seuratessa vierestä!
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minä olen ihastunut ukkomieheen ja me olemme myös somessa tekemisissä. Mies tietää tunteeni. Omiaan ei ole kertonut ei kieltänytkään. Luulen että naimisissaolo pidättelee häntä. Minä taas en aio olla läheisissä tekemisissä ennenkuin eroaa, jos eroaa. Se on miehen asia ja valinta.
Minä kuitenkin näytän että pidän miehestä ja juttelen kanssaan kun näemme. Käytän mahdollisuutta tutustumiseen.
Vaimo ei omista miestään. Enkä minä. Mies päättää, minä teen omat päätökseni.
Mies on jo tehnyt päätöksensä lupautuessaan sitoutua avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs se nainen sille voi, jos on ihastunut ukkoosi?
En kysele kuulumisia enkä halaile ketään varattua miestä. En salli itselleni sellaista käytöstä, vaikka joskus salaa olen ollutkin varattuun ihastunut. Sellaisesta salaisesta haaveilusta on aika pitkä matka halailuun ja instagramissa seuraamiseen ja facebook-viestittelyyn. Kyllä aikuisen nyt pitää itseään pystyä hillitsemään. Ihastumisesta rakastumiseen on pitkä matka ja ajoissa voi lyödä jarrut pohjaan. Ihan turha selittää, ettei voi. Ei ole edes vaikeaa alkumetreillä.
Tämä on aivan uskomatonta. Voihan ukkomies vain olla kaveri? Ehkä sinkkunainen on lesbo? En oikeasti ymmärrä yhtään tämmöstä, ettei naimisissa olevia henkilöitä saisi halata. Ei se tarkoita mitään ihastumista. Tai Facebook-viestittely. Jotkut nyt vain ovat sosiaalisia.
Ei helvetti, mitä juttuja taas.
Ne jota "häiriköidään" ovat noin 97% ajasta syypäitä.
Tinderin treffailumiehen ja -naiset katoavat ja aloittavat mykkäkoulun, vaikka juuri oli niin ihanaa yhdessä.
Moukat eivät vaivaudu kertomaan, että tapasivat jonkun toisen ja keskittyvät siihen. Jättävät epätietoisuuteen viestittelemään. On voinut sattua joku onnettomuus, koska eihän muuten näin aikuinen käyttäydy. EI. Se on se moukkasyndrooma, jossa rakastetaan itseen kohdistuvia yhteydenottoja, että voidaan kertoa kuinka joku häiriköi. Sillä yritetään osoittaa kuinka on niin haluttu ihminen...
Opetelkaa käytöstapoja. Aikuiset eivät häiriköi, jos ovat kuulleet selkeän EI kiinnosta ilmaisun ja heille ei olla valehdeltu kaikenlaista.
Itse olen ollut yhteydessä tahallani miehiin, joilla oli huono käytös. En koska olisin kiinnostunut, vaan koska teki mieli kouluttaa. Nykyisin sanoisin suoraan kuinka huonoa käytös on enkä jäisi nätisti kyselemään.
Ei kukaan ole niin kiinnostunut, että jää ihan oikeasti roikkumaan, jos eit on sanottu suoraan... ei todellakaan. Yksi nykyajan narsismin ilmenemismuoto ovat ihmiset jotka roikottaa muita perässään omaksi iloksi ja syyttävät näitä epätietoisuudessa olevia olevan stalkkereita ja ahdistelijoita ja ties mitä...
Mutta mitäpä ei minäminäminä ihminen ei tekisi omaa egoa pönkittääkseen...
Ikäviä kateelliset, kuppaset lumput, jotka ei kestä toisen onnea vaan yrittävät saada saastaisilla noidankynsillään siitä osansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen kun olet saanut miehen jolla on kysyntää.
Niin tavallaan se onkin ihan kiva juttu ja mieheni on komea ja mukava :) mutta naisen käytös on outoa, koska hän kyllä tietää, ettei tule miestäni saamaan. Ap
Jos nyt hetkeksi lainaan kuitenkin.
Kuntoilun ja terveellisemmän eturauhasen takia mies kannattaa jakaa toiselle naiselle. Win-win tilanne
Ukkomies se minutkin kavereistaan poisti vaimonsa käskystä. Vaan niinpä myös pyysi takaisin. Hihhii. Minäkö olen se syyllinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tavallaan se onkin ihan kiva juttu ja mieheni on komea ja mukava :) mutta naisen käytös on outoa, koska hän kyllä tietää, ettei tule miestäni saamaan. Ap
"Hän kyllä tietää, ettei tule miestäni saamaan." Oletko aivan varma, ettei ole saanyt jo, ainakin jollain tasolla. Mistä esim. tiedät, että miehesi ei ole vastannut viesteihin mitään? On voinut poistaa lähettämänsä viestit ja esittää sitten sinulle olevansa luottamuksen arvoinen. Miehet on yllättävän hyviä peittämään jälkiään jos todella haluavat pettää.
Ei kannata olla noin naiivi..
On se jotenkin jännä (sic) juttu kuinka maailmassa on lukemattomia kivoja miehiä vapaana, ja sitten kaikki naiset aina kuitenkin juoksee niiden varattujen miekkosten perässä.
Eiköhän se nainen jossain vaiheessa löydä toisen kohteen. Sinun ei tarvitse tehdä asialle mitään! Mies voi olla imarreltu huomiosta ja tuo toinen nainen vaistoaa sen. Uskon, että hän kuitenkin kyllästyy jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on, kuinka paljon miehellä on kysyntää? Pönkittää itsetuntoa?
Oma vaimoni on minun silmissäni kaunis, vaikka siihen ei kukaan muu mies vilkaisisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän kyllä tietää, ettei tule miestäni saamaan." Oletko aivan varma, ettei ole saanyt jo, ainakin jollain tasolla. Mistä esim. tiedät, että miehesi ei ole vastannut viesteihin mitään? On voinut poistaa lähettämänsä viestit ja esittää sitten sinulle olevansa luottamuksen arvoinen. Miehet on yllättävän hyviä peittämään jälkiään jos todella haluavat pettää.
Ei kannata olla noin naiivi..
Siis tämähän on se klassinen. Ukkokullallasi taitaa olla oma lehmä ojassa, on mahdollisesti jo tehnyt jotain tai ainakin viesteillyt, ja nyt saa oman virheensä laitettua naisen syyksi, että nainen se vaan roikkuu ja roikkuu vaikka hän, itse pyhimys, ei ole edes viesteihin vastannut. Ja sinä uskot. Joo o. Onnea ja menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minä olen ihastunut ukkomieheen ja me olemme myös somessa tekemisissä. Mies tietää tunteeni. Omiaan ei ole kertonut ei kieltänytkään. Luulen että naimisissaolo pidättelee häntä. Minä taas en aio olla läheisissä tekemisissä ennenkuin eroaa, jos eroaa. Se on miehen asia ja valinta.
Minä kuitenkin näytän että pidän miehestä ja juttelen kanssaan kun näemme. Käytän mahdollisuutta tutustumiseen.
Vaimo ei omista miestään. Enkä minä. Mies päättää, minä teen omat päätökseni.
No huhhuh. Rehellistä puhetta. Mut oot kyllä tosi röyhkeä ja törkeä. Täydellinen epäkunnioitus toisten liittoa kohtaan. Laskelmoitua. Mä ymmärrän kyllä sen et tulee ihastumisia ja liitot päättyy ja muuta, mut se miten sinä asian esität on aika jäätävää. Että todella on olemassa naisia jotka laskelmoidusti petaa sitä liiton rikkomista, vaikka mies on onnellisesti vaimon kanssa. Hävytöntä touhua sulla. Toivottavasti jos joskus jonkun miehen saat, ni joku tulee sulle kertomaan ettet häntä omista ja vamppaa mukaansa. Sinä kerrot näkeväsi vaivaa sen eteen että mies ihastuisi sinuun ja jättäisi vaimonsa.
Vierailija kirjoitti:
Ne jota "häiriköidään" ovat noin 97% ajasta syypäitä.
Tinderin treffailumiehen ja -naiset katoavat ja aloittavat mykkäkoulun, vaikka juuri oli niin ihanaa yhdessä.
Moukat eivät vaivaudu kertomaan, että tapasivat jonkun toisen ja keskittyvät siihen. Jättävät epätietoisuuteen viestittelemään. On voinut sattua joku onnettomuus, koska eihän muuten näin aikuinen käyttäydy. EI. Se on se moukkasyndrooma, jossa rakastetaan itseen kohdistuvia yhteydenottoja, että voidaan kertoa kuinka joku häiriköi. Sillä yritetään osoittaa kuinka on niin haluttu ihminen...
Opetelkaa käytöstapoja. Aikuiset eivät häiriköi, jos ovat kuulleet selkeän EI kiinnosta ilmaisun ja heille ei olla valehdeltu kaikenlaista.
Itse olen ollut yhteydessä tahallani miehiin, joilla oli huono käytös. En koska olisin kiinnostunut, vaan koska teki mieli kouluttaa. Nykyisin sanoisin suoraan kuinka huonoa käytös on enkä jäisi nätisti kyselemään.
Ei kukaan ole niin kiinnostunut, että jää ihan oikeasti roikkumaan, jos eit on sanottu suoraan... ei todellakaan. Yksi nykyajan narsismin ilmenemismuoto ovat ihmiset jotka roikottaa muita perässään omaksi iloksi ja syyttävät näitä epätietoisuudessa olevia olevan stalkkereita ja ahdistelijoita ja ties mitä...
Mutta mitäpä ei minäminäminä ihminen ei tekisi omaa egoa pönkittääkseen...
Itse olen kyllä joutunut "häiriköinnin" kohteeksi ihan ilman omaa syytäni. Eihän se tietenkään heti mitään "tuletko pettämään avovaimoasi kanssani" ole, mutta jos pyydetään lounaalle, kahville, muuten vaan ulos, niin se on hieman vaivaannuttavaa. Ja oletko ihan tosissasi, että kahvipyynnöstä ei kieltäydytä pelkästään kohteliaasti, "ei nyt oikein käy", vaan pitäisi heti tehdä selväksi, ettei ole kiinnostunut suhteesta ko. ihmisen kanssa? Sekin tuntuisi hieman tylyltä, mutta toisaalta antaisi toiselle mahdollisuuden sanoa, että olisi ihan vaan kaveripohjalta lähtenyt kahville. Siitä on tosin vielä hankalampi kieltäytyä; "no, tiedäthän sä mihin ne "kaveripohjalta" voi johtaa..."
No, kyseinen nainen lopetti, kun bileisiin kutsuessaan ehdotin tuovani seuralaisen.
Poistin ig seuraamiseni parilta miehenltä ettei kukaan vaan luule minun olevan heistä kiinnostuneita. Aloin seurata koska molemmat olivat taiteellisia ja oltiin tunnettu joskus ja he olivat kivoja ihmisiä. Sama tunne kuin niitä naisia kohtaan, joita seuraan. Ikävää kun joku luulee seuraamisen johtuvan kiinnostuksesta.