Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ihastunut mieheeni

Vierailija
04.02.2019 |

Tämä nainen on miehelle tuttu kaveripiireistään ja joskus kuulemma jokusen sanan vaihtanut esimerkiksi baarissa törmättyään tai moikannut vaikka kaupassa. Nainen ensiksi alkoi seuraamaan miestäni Instagramissa ja on ilmeisesti tykännyt jokaisesta mieheni julkaisusta (mies ei seuraa häntä). Nainen on myös lähettänyt viestiä Fb:n mesen kautta esim. kysellyt kuulumisia ja kehunut mieheni ulkonäköä. Nainen tietää tasan tarkkaan, että mieheni on avoliitossa minun kanssani (minäkin tiedän naisen etäisesti). Mikä ihme häntä vaivaa? Mieheni on näyttänyt viestejä eikä hän ole vastannut niihin mitään ja luotan kyllä häneen.

Tämä nainen on tullut muutamaan otteeseen esimerkiksi baarissa vastaan, kun ollaan oltu siellä miehen kanssa ja tämä kyttää ja hymyilee miehelleni ja aina, kun olen mennyt vaikka vessaan, niin tuo muikkeli on jo mieheni kimpussa halailemassa ja kyselemässä kuulumisia.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota sille kolmen kimppaa. Niin mä tekisin.

Vierailija
2/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen kun olet saanut miehen jolla on kysyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kiitos ei :D ap

Vierailija
4/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen kun olet saanut miehen jolla on kysyntää.

Niin tavallaan se onkin ihan kiva juttu ja mieheni on komea ja mukava :) mutta naisen käytös on outoa, koska hän kyllä tietää, ettei tule miestäni saamaan. Ap

Vierailija
5/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä tytteli. Tahallaanko yrittää ärsyttää sinua?

Vierailija
6/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä tytteli. Tahallaanko yrittää ärsyttää sinua?

En tiedä tahallaanko vai onko hän vain vähän epätoivoinen... Ap

Vierailija
7/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehesi vielä lankeaa. Siis jos tämä toinen nainen on kaunis tai nuori. Ei ole olemassa miestä joka ei lankeaisi jos nuori kaunis nainen tulee jotain ehdottelemaan.

Vierailija
8/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tilanne kannattaisi miehen selvittää, ellei sitä ole jo tehnyt. - jos on niin kerrata. Eli tuolle ilm häneen ihastuneelle naiselle kertoa, että voi olla naiselle kaveri tai jopa ystävä. Mutta jotta niin voisi tapahtua vastakin niin toivosi hieman pidättyvämpää otetta naisen taholta. - Kai sentään Ap sallit miehelläsi olevan ystäviä / kavereita? - Vai onko liikaa, että joku tai jotkut heistä on myös naisia(?) 

Vierailija
9/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kiitos ei :D ap

No älä nyt heti torppaa, tuohan oli aivan hyvä idea. ;)

Vakavammin, minusta kyllä hieman kuulostaa, että näet mörköjä missä niitä ei ole. Jos nyt vähän pitää yhteyttä somessa niin siinä ei välttämättä ole mitään sen enempää. Ja jos sattuu olemaan samassa baarissa samaan aikaan, niin so what? Ehkä voisit katsoa peiliin, ja kysyä onko sinulla tässä nyt suhteellisuudentaju aivan kohdallaan.

Vierailija
10/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset naiset on säälittäviä.  Luulen kuitenkin että miehesi on antanut naiselle aihetta lähentelyyn. Miehen pitäisi kertoa tällöe tyrkylle suoraan  ei kiinnosta. 

Jos tämä täti lähentelee sinun miestä baarissa, niin  kysy mieheltä, että häiritsetkö sinä heitä. Poistu paikalta jos miehen vastaus ei kelpaa. 

Vierailija
11/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehesi vielä lankeaa. Siis jos tämä toinen nainen on kaunis tai nuori. Ei ole olemassa miestä joka ei lankeaisi jos nuori kaunis nainen tulee jotain ehdottelemaan.

"Auts" Nyt minä kyllä taisin tuntea vihlaisun. - Vai naiseksiko tässä kohtaa pitäsi itsensätuntea, jollei pysty allekirjoittamaan väitettäsi. - Miten helppoa onkaan pitää meitä kaikkia miehiä, jotenkin yksinkertaisina. Ja ei, en ole homo,enkä tunteeton saati eunukki. 

Vierailija
12/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa sitten miettiä, että miksi miehesi ei estä kyseistä naista siellä somen ihmeellisessä maailmassa :D Jos miehesi tosiaan haluaisi eroon tästä toisesta naisesta, niin se olisi helppoa. Että ongelma kyllä löytyy nyt sieltä omalta kotisohvalta, eikä sinkusta ihmisestä joka on mahdollisesti kiinnostunut miehestäsi.

Vierailija
13/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No - nainen on ihastunut mieheesi, ja sille et mitään voi. Isompi vastuu on miehelläsi, miten hän tämän naisen huomioon suhtautuu ja reagoi.

Vierailija
14/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on jo jotain sutinaa, voivat pitää avoimemmin peliään kun verhoavat tapahtumat yksipuolisiksi. Katsele uutta kotia jo varoiksi.

Vierailija
15/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs se nainen sille voi, jos on ihastunut ukkoosi?

Vierailija
16/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa kolmen kimppaa?

Vierailija
17/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen haluaakin sinut ja käyttää miestäsi tehdäkseen sinut mustasukkaiseksi?

Vierailija
18/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollanen stalkkeri, ei kyllä kohottanut itsetuntoa, oli jotenkin karmivaa. Miehen joutui sanomaan aika suoraan ennen kuin lopetti.

Vierailija
19/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Minä olen ihastunut ukkomieheen ja me olemme myös somessa tekemisissä. Mies tietää tunteeni. Omiaan ei ole kertonut ei kieltänytkään. Luulen että naimisissaolo pidättelee häntä. Minä taas en aio olla läheisissä tekemisissä ennenkuin eroaa, jos eroaa. Se on miehen asia ja valinta.

Minä kuitenkin näytän että pidän miehestä ja juttelen kanssaan kun näemme. Käytän mahdollisuutta tutustumiseen.

Vaimo ei omista miestään. Enkä minä. Mies päättää, minä teen omat päätökseni.

Vierailija
20/44 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle, että laittaa sille viestiä et jättää hänet rauhaan et häntä ei kiinnosta, mieluusti niin että näet itse kun hän laittaa viestin, sitten sanot että estot päälle. jos ei näin tee niin varmaan mies salaa nauttii huomiosta, vaikka ei ko. naisen kanssa mitään erityistä haluaisikaan. mielestäni se on jo aika tyhmää jos ei tajua sano että jättää hänet rauhaan tai pistää hänät bannilistalle somessa. Kaulaan kapsahteluihin viimestäänkin pitäisi jotain miehen itse sanoa, kun kerta "yksiavioisessa" parisuhteessa on sun kanssas. En kattelis tollasta tyrkkyämmää hetkeekään jos mun avomiehen kimppuun kävisi baarissa :D varmaan järjestäisin jonkunlaisen shown jos näin kävis eikä mies tekis asialle mitään. en kauan tollasta sietäs.