Saako teidän esikoiset tuoda kotio toisen sukupuolen edustajia yöksi?
Tyttäreni on jo pitkään halunnut tuoda poikakaverinsa yöksi mutta en ole päästänyt. Mitä tehdä?
Kommentit (23)
Olen todennut, että kaikenlaista saa haluta, mutta kaikkea ei saa. Sitten olen esitellyt synnytysvideon ja kysynyt, muistaako tyttö, mitä tuossa on 9 kk aikaisemmin tapahtunut.
Tyttö oli 14v kun poikakaveri tuli ekan kerran yökylään. Eikä ollut edes kyse esikoisesta.
Vierailija kirjoitti:
Esikoiset?
Niin minun 14 tyttäreni
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut, että kaikenlaista saa haluta, mutta kaikkea ei saa. Sitten olen esitellyt synnytysvideon ja kysynyt, muistaako tyttö, mitä tuossa on 9 kk aikaisemmin tapahtunut.
Oliko tyttö siinä mukana?
Tietysti saa. Esikoiseni on 5v, joten aivan sama tulee yöksi tyttö vai poika.
Vajaaälyisen aloitus.
Miten esikoisuus liittyisi kysymykseen?
Saa. Keskimmäinenkin saa, kuopus myös.
Meinaat ap, että kaikkien esikoiset ovat teinejä? Oletko jotenkin vajaa vai mitä ihmettä?
Meillä tulee mummu kylään joka kerta, kun teini tuo poikakaverinsa yökylään. Ihmeesti nuoria vaimentavaa, kun mummu tössöilee pitkin yötä talossa.
Saa. Sitä odotellessa. Esikoinen on 25 v. Asuu kylläkin jo muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän realiteetteihin kuuluu muistuttaa, mitä voi tapahtua. Tyttö voi itse miettiä, haluaako samat asiat kuin mitä videolla näkyy.
Kyllä saa. On tuonutkin monta kertaa. Minusta olisi outoa kieltää tyttäreni aviomieheltä pääsy meille yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Sitä odotellessa. Esikoinen on 25 v. Asuu kylläkin jo muualla.
Samoin, vaikka esikoiseni onkin vasta 22. Kuopus on 20 ja asuu kanssani, ja kovasti toivon, että joskus toisi kotiin jonkun. Ihan sama, mitä sukupuolta. Yksinäisyys on paha asia.
Jos hän toisi kotiin jonkun, minäkin voisin tehdä niin. Vai pitääkö minun näyttää mallia hänelle? Minulla oli vaikeuksia hyväksyä vanhempani uusi suhde, enkä ole halunnut lapselleni samaa, joten olen hoitanut suhteeni hienotunteisesti muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän realiteetteihin kuuluu muistuttaa, mitä voi tapahtua. Tyttö voi itse miettiä, haluaako samat asiat kuin mitä videolla näkyy.
Toinen hyvä vaihtoehto on keskustella ehkäisystä. Ei vissiin tullut semmonen mieleen.
Joo, saisi. Kuopus ei välttämättä ihan vielä kun on vasta 13-v.
Esikoiseni on 32. Saa ottaa tyttöystävänsä mukaan yöksi, kun tulee kyläilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen hyvä vaihtoehto on keskustella ehkäisystä. Ei vissiin tullut semmonen mieleen.
Se ei ole koskaan varmaa, joten partempi näyttää tulos. Se pistää aika lailla miettimään. Ainakin enemmän kuin pelkkä puhe.
Kun 14v lapsi kysyy, että oikeastiko sattuu noin paljon, niin voi vastata, että kyllä. Eikä mitään kipulääkettä saa. Kahdesti kannattaa miettiä, haluaako tuota.
Kyllä saa. Myös saman sukupuolen edustaja on tervetullut oli kyseessä sitten ystävä tai seurustelukumppani. Esikoiseni on 20 ja saa yöpyä kenen kanssa haluaa.
Esikoiset?