Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teidän esikoiset tuoda kotio toisen sukupuolen edustajia yöksi?

Vierailija
04.02.2019 |

Tyttäreni on jo pitkään halunnut tuoda poikakaverinsa yöksi mutta en ole päästänyt. Mitä tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut, että kaikenlaista saa haluta, mutta kaikkea ei saa. Sitten olen esitellyt synnytysvideon ja kysynyt, muistaako tyttö, mitä tuossa on 9 kk aikaisemmin tapahtunut.

Oliko tyttö siinä mukana?

Elämän realiteetteihin kuuluu muistuttaa, mitä voi tapahtua. Tyttö voi itse miettiä, haluaako samat asiat kuin mitä videolla näkyy.

Toinen hyvä vaihtoehto on keskustella ehkäisystä. Ei vissiin tullut semmonen mieleen.

Se ei ole koskaan varmaa, joten partempi näyttää tulos. Se pistää aika lailla miettimään. Ainakin enemmän kuin pelkkä puhe.

Kun 14v lapsi kysyy, että oikeastiko sattuu noin paljon,  niin voi vastata, että kyllä. Eikä mitään kipulääkettä saa. Kahdesti kannattaa miettiä, haluaako tuota.

Tyttöparka, jos noin häiriintynyt olet. Synnytys on monelle ihan luonnollinen, suunniteltu ja odotettu hetki. Ei rangaistus synneistä. Kai katkerana selität vielä kuinka raskasta on lasta hoitaa, että tyttäresi viimeinenkin ihmisarvontunne tulee nujerrettua.

Vierailija
22/23 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan vielä. 6kk ikäinen on mielestäni liian nuori tuomaan yhtään minkään sukupuolen edustajia yöksi kotio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pitääkin kysyä 32-vuotiaalta pojaltani. Hänellä on vaimo ja yksivuotias lapsi

Saakohan hän tuoda tyttöystävänsä kotiinsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme