Millä todennäköisyydellä ns. kertalaakista raskaaksi?
Eli kysymys otsikossa, onkos täällä monia naisia joille näin onnellisesti olisi käynyt? Miehen kanssa aloitettiin juuri yrittäminen, nyt n. puolitoista viikkoa yhdynnästä (ovulaation aikaan toki) ja alavatsaa + -selkää juilii kummallisesti...tiedän, että on liian aikaista sanoa yhtään mitään mutta toivo on kova! :)
Kommentit (35)
Mulla kolme lasta, kaikki napsahti ekasta kerrasta. Hyvää tuuria, tai sitten meillä vaan ukon kanssa kävi värkit niin hyvin yhteen! ;D
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän noita vahinkojakin koko ajan sattuu, että sikäli...itse raskauduin kolmannesta kierrosta. Todennäköisyys raskautua kierron aikana on n. neljäsosa, eli 25%. Toivotan onnea odotteluun, muistan aika elävästi edelleen tuon kuumeiluajan ihanuuden ja kamaluuden vaikka kuopuskin on jo 3v. :)
Niin tuohan tarkoittaa vaan keskivertoprosenttia. Jonkun toisen kohdalla se voi olla lähes sata tai lähemmäs nolla, mutta eihän sitä voi tosiaan varmuudella useinkaan etukäteen tietää. Itselläni useampi lapsi, ja joka kerta tullut ensimmäisestä kierrosta ehkäisyn poisjättämisestä.
Itse raskauduin ensimmäisestä kierrosta, en todellakaan osannut odottaa sitä. Vaikka aloitettiin yrittäminen niin molemmat varautui siihen, että kuukausia menee helposti. Itse asiassa harrastettiin seksiä tuon kierron aikana vain kerran miehen työmatkojen takia - vähän niin kuin ajateltiin harjoittelevamme tulevaa varten jota ei sitten tarvittukaan. Eli on tuo kertalaakista raskautuminen hyvinkin mahdollista. Toisen lapsen kanssa sai yrittääkin sitten kauemmin, puoli vuotta.
100%. Yksi siittiö sen tekee, v ajakki.
Kolmesta raskaudesta 2 sai alkunsa yhdestä kerrasta kun kondomi falskasi. Esikoista yritettiin yksi ilta ja joku niistä kolmesta kerrasta tärppäsi. Olin hyvin hämilläni koska olin aina luullut, että vauvoja tehdään kuukausikaupalla.
Ihan samaa mietin. Mies laski sisääni la ja su (26.-27.2), viimeiset kuukautiset alkoi 15.2 eli ovulaation olisi pitänyt olla noin kp 30 paikkeilla. Kai nuo siittiöt usean päivän elää naisessa. Nyt on ollut päänsärkyä ja aavistuksen nännit arat. Olisko nyt ihmeen kaupalla sitten osunut kohdalle(?).
Meillä kaksi ensimmäisestä yrityksestä alkanutta raskautta.
Itselläni ottaa häntäluuhun kun on kovaa anaaliseksiä!
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys raskautua kierron aikana on n. neljäsosa, eli 25%.
Noin on kaikkein hedelmällisimmässä iässä! Mutta kun hedelmällisin ikä on ohitettu, ei todennäköisyys ole enää tuota luokkaa.
Mulla on niin huono tuuri että on 100% varma että nainen on paksuna jos ilman ehkäisyä antaa mulle pil*ua.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ottaa häntäluuhun kun on kovaa anaaliseksiä!
Sieltä kautta tuskin tullaan raskaaksi ensimmäisellä tai toisellakaan kerralla.
50/50 eli raskautuu tai ei 😁 Paljon on lapsia maailmassa jotka on baarilöydön kanssa tehty kun kumi puhkes.
Hep, täällä ilmoittautuu yksi! Esikoista saatiin työstää pari kuukautta, mutta kuopus halusi alulle saman tien kun lopetimme ehkäisyn - jolloin itse vielä imetin enkä olettanut että voisin edes tulla raskaaksi...
No jos naisella kaikki kunnossa ja miehellä terhakat siittiöt niin ei kai siinä sitten sen kummempia! Maailma on tosiaan vahinkolaukauksia täynnä.
Hyvät on todennäköisyydet, varsinkin jos olette tuon kierron aikana ahkerammin ja monena päivänä peittoja heilutelleet. Kohtahan pääset jo testaamaan, tuo piinailuaika on kyllä ihanaa ja kamalaa samaan aikaan niin kuin joku jo kerkisi toteamaan!
Lapsi on helppo tehdä. Se on tätä nykyajan ihme pelottelua että kestäisi jotenkin vuosia se yrittäminen. Itse pistin emännän paksuksi yhdestä kerrasta.
Sillä todennäköisyydellä, kun osuu kiimaan.
No kyllähän noita vahinkojakin koko ajan sattuu, että sikäli...itse raskauduin kolmannesta kierrosta. Todennäköisyys raskautua kierron aikana on n. neljäsosa, eli 25%. Toivotan onnea odotteluun, muistan aika elävästi edelleen tuon kuumeiluajan ihanuuden ja kamaluuden vaikka kuopuskin on jo 3v. :)