Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?
Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!
Kommentit (846)
Itse en aikoinani kun miestä etsin, kiinnittänyt mitään huomiota oliko vapaa vain varattu. En voi päättää keneen ihastun ja jos vastapuolella on samat tunteet niin näin sen kuuluu mennä :)
Vierailija kirjoitti:
Minua petettiin, mitä raskaimmalla tavalla ja sitä on käsitelty laajalti julkisuudessa. Vaikka en ole vieläkään toipunut, ymmärrän silti, että on erilaisia tilanteita. Olen vieläkin raivoissani ex:lleni, mutta en pura sitä lapsiin tai tuohon toiseen naiseen. Mieheni minua petti, ei kukaan muu!
Mutta eipä se mies yksin sinua pettänyt. Kyllä siinä se toinen nainen oli ihan yhtä täysillä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Itse en aikoinani kun miestä etsin, kiinnittänyt mitään huomiota oliko vapaa vain varattu. En voi päättää keneen ihastun ja jos vastapuolella on samat tunteet niin näin sen kuuluu mennä :)
Toivottavasti asenteesi on yhtä salliva kun miehesi ihastuu seuraavaan sielunkumooaniinsa. Teidän suhteenne ei ollut mitään, mutta tämä uusi. Näinhän sen kuuluu mennä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvästä suhteesta ja liitosta ei kukaan haksahda vieraisiin. Pätee miehiin kuin naisiin.
Täällähän nämä toiset naiset ja petturi selittelevät ja puolustelevat tekojaan.
Olin hetken veran se toinen nainen.
Mies oli nuoruuden ihastus, asia jota en kaikkina niinä vuosinä siinä välissäkään ollut kyennyt käsittelemään. Sairastuin aikanaan jopa syömishäiriöön koska nuorena ja naivina laitoin suhteen varaan ihan kaiken. Kaikki tunteeni. Suhteen päättyminen oli aikanaan niin suuri järkytys että laihdutin ja laihdutin. Oloni oli kaikinpuolin ihan mitätön.
Joten lankesin häneen myöhemmin uudestaan, mies oli varattu, mutta sanoi heidän olevan eroamassa ja minähän uskoin. Koska kaikki miehessä viittasi siihen että hän vietti jo vapaa-aikaansakin kuin vapaa mies.
Minulla oli mielessä jonkinlainen nuoruuden ideaali rakkaus ja ajattelin voivani saada sen tunteen takaisin, voisin vihdoin paikata vanhan kipeän haavan.
Mutta asiahan ei tietysti mennytkään niin. Mies vietti elämää jota vietti koska se luultavasti oli hänen luonne. Hän oli jonkinlainen sarjapettäjä eikä alkujaankaan ollut sitoutunut naiseen josta omien sanojensa mukaan oli eroamassa ja minä olin vain yksi monista.
Lopulta kyllästyin ja laitoin naiselle viestiä, että tietääkö hän mitä on meneillään. Nainen suuttui minulle ja mitä teki mies? Hän ei enää vastannut minun yhteydenottoihin mitenkään.
Sydämeni särkyi, mutta toisaalta sain lopulta, kaiken sen jälkeen rauhan. Suuri osa kivusta oli tunne että mitä meninkään tekemään!! Katumus ja suru. Mutta pystyin vihdoin antamaan hänelle ja itselleni anteeksi, koska mitä muuta olisin voinut.
Näin miehen kerran sattumalta, hän olisi ilmeisesti halunnut vaihtaa pari sanaa kanssani. Mutta minä kävelin ohi sanomatta mitään. Silloin tajusin että en ollut enää edes vihainen, olin päässyt hänestä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti asenteesi on yhtä salliva kun miehesi ihastuu seuraavaan sielunkumooaniinsa. Teidän suhteenne ei ollut mitään, mutta tämä uusi. Näinhän sen kuuluu mennä.
Jos ihastuu niin ihastuu ja lähtee. En minä voi aikuista ihmistä määräillä tai omistaa. Elämä jatkuu joka tapauksessa. Toki miehelläni on meidän suhteessa ihan lupa koskea muihin että täytyy palavasti rakastaa että lähtee, ei pelkän seksin takias semmoista tee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämä ole noin mustavalkoists kuin te pettäjien tuomitsijat oletatte.
Minä en koskaan saanut elämäni miestä vaan jouduin tyytymään huonompaan vaihtoehtoon kun yksinkään en elämääni halunnut viettää ja kuvittelin melkein 20 vuotta että oikeasti tätä miestä rakastan.
Pettäminen ei satuta jos toinen ei siitä tiedä.
Moraaliton, halpamainen, toisen elämän tuhoava pelkuri. Yhyy, en koskaan saanut elämäsi miestä. Yhyy.
Kasva aikuiseksi ja lopeta Harlekiinien lukeminen. Säälin miestäsi todella. Hän ei ole tehnyt mitään ansaitaakseen moisen.
Joo, mutta jos tosiaan saan tuosta elämäni miehestä edes pienen osan niin kyllä suhdetta jatkan. Harlekiineja en lue.
Mikä antaa sinulle oikeuden pilata miehesi elämän? Miksi et vain voisi erota?
Tällä ei vain tällä hetkellä ero ei ole mahdollinen. Enkä ole pilannut mieheni elämää, ihan samalla tavalla meidän elämä jatkuu kuin tähänkin asti.
Tuo toinen mies, elämäni rakkaus, on nykyään myös paras ystäväni niin en voi enää kuvitella elämää ilman häntä.
Niin, ihan samanlaisena. Petät vain häntä jokaisen kaksilahkeisen kanssa. Helppohan se on löytää tekosyy, että juuri tämä on se minun suuri rakkaus. Toivottavasti miehesi joskus pettää sinua, niin huomaat, miten ihanalta moinen tuntuu.
No en tietenkään petä kaikkien vastaantulijoiden kanssa, muutaman kanssa sen tein ennen kuin aloitin suhteen tämän miehen kanssa joka on aina ollut minulle se suuri rakkaus, yläasteelta asti.
Ja jos aviomieheni pettää niin en voi sanoa mitään koska tosiaan teen sitä itsekin, ja toisaalta, ehkäpä se olisi vain hyvä asia.
Täällä menee nyt raivopäisillä vaimoilla kaksi eri tyyppistä toista naista sekaisin. Jotkut ovat ”toisia naisia” tietoisesti vain seksin takia. Viis veisaavat mistään sen syvällisemmistä, eivät edes määrittele olevansa suhteessa, paitsi seksisuhteessa, eivätkä HALUA miestä itselleen. Tätä on vaimojen vaikea ymmärtää, etteikö se toinen nainen haluaisi heidän miestään itselleen? Etteikö ole rakastunut heidän mieheensä? Etteikö taistele saavuttaakseen ykkösnaisen aseman? Joo EI, pitäkää miehenne ja arkielämänne.
Sitten ovat nämä jotka haluavat sen miehen ja normaalin parisuhteen, asia on aivan eri.
Minä. Tunsin miehesi pitkän ystävyyden perusteella ja kummaltakin oli seksi loppu omassa parisuhteessa, joten löimme tarpeet yhteen ja aloimme harrastaa sitä, mikä ei sinulle ole koskaan kunnolla kelvannut. Kuulemma jo penis on sinulle ällötys ja suuseksiä et ole koskaan halunnut kokeillakaan, puhumattakaan että kykenisit keskustelemaan ruumiillisuudesta tai siitä, mitä haluat toiselta ihmiseltä muuta kuin rahaa ja ulkomaanmatkoja.
Valitettava ja yllättäväkin seuraus tästä on ollut, nimittäin se, että rakastamme toisiamme. Vaikuttaa siltä, että henkilöön, joka tyydyttää seksuaaliset tarpeesi, on hellä, herkkä ja huomaavainen, on myös hyvin helppo rakastua. Todellakin rakkaus tuli vasta myöhemmin, ensin oli vahva seksuaalinen tarve.
Se henkilö, joka inhoaa sinua, ruumistasi, jotain ruumiinosaasi tai sen luonnollisia toimintoja, käy aika äkkiä vastenmieliseksi monessa muussakin suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskaan saanut elämäni miestä vaan jouduin tyytymään huonompaan vaihtoehtoon kun yksinkään en elämääni halunnut viettää ja kuvittelin melkein 20 vuotta että oikeasti tätä miestä rakastan.
Moraaliton, halpamainen, toisen elämän tuhoava pelkuri. Yhyy, en koskaan saanut elämäsi miestä. Yhyy.
Kasva aikuiseksi ja lopeta Harlekiinien lukeminen. Säälin miestäsi todella. Hän ei ole tehnyt mitään ansaitaakseen moisen.
Joo, mutta jos tosiaan saan tuosta elämäni miehestä edes pienen osan niin kyllä suhdetta jatkan. Harlekiineja en lue.
Tällä ei vain tällä hetkellä ero ei ole mahdollinen. Enkä ole pilannut mieheni elämää, ihan samalla tavalla meidän elämä jatkuu kuin tähänkin asti.
Tuo toinen mies, elämäni rakkaus, on nykyään myös paras ystäväni niin en voi enää kuvitella elämää ilman häntä.
Niin, ihan samanlaisena. Petät vain häntä jokaisen kaksilahkeisen kanssa. Helppohan se on löytää tekosyy, että juuri tämä on se minun suuri rakkaus. Toivottavasti miehesi joskus pettää sinua, niin huomaat, miten ihanalta moinen tuntuu.
No en tietenkään petä kaikkien vastaantulijoiden kanssa, muutaman kanssa sen tein ennen kuin aloitin suhteen tämän miehen kanssa joka on aina ollut minulle se suuri rakkaus, yläasteelta asti.
Ja jos aviomieheni pettää niin en voi sanoa mitään koska tosiaan teen sitä itsekin, ja toisaalta, ehkäpä se olisi vain hyvä asia.
Miksi sinä et vain voisi erota? Olet kuvottava ihminen. Eikö sinulla ole mitään itsekunnioitusta, moraalia tai selkärankaa? Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimit hänen selkänsä takana, huijaat ja valehtelet, estät häntä saamasta onnellisen parisuhteen jne. Mielestäsi normaalia toimintaa kun et näe siinä mitään vikaa?
Ei minun tarvitse huijata ja valehdella kun mies ei mitään epäile. Mutta joo, tiedän että pettäminen ei ole oikein, 20 vuotta olikin uskollinen mutta jotain muuttui.
Jos jokin muuttui, lähde sitten menemään ja anna petetyllekin mahdollisuus uuteen elämään.
Tällä hetkellä ei ole mahdollista lähteä, eikä sinänsä haluakaan. Tämä tilanne sopii hyvin tällä hetkellä, tarvittaessa sitten muutoksia.
N 47
Olen - ja olen aiemminkin ollut suhteessa varattuun mieheen. Se on ok juuri niin kauan kuin molemmat sitä haluavat. Kaipaan joskus syliä ja seksiä ja niitä ole saanut ja antanut. Yllättävän moni "hyvä mies" on oikeasti hyvä mies.
Tarvitsevat varmaankin vierasta peiliksi, tai itsetunnon kohentajaksi. Niin minäkin.
Toivon löytäväni itselleni kumppanin loppuelämäksi!
Sitä odotellessa mennään näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tekosyysi pettää näiden muiden miesten kanssa? Olivatko hekin aikanaan suuria rakkauksia sinulle? Toivon, että tämä suuri rakkautesi pettää sinua. Olisi sinulle ihan oikein.
Pelkkää seksisuhdetta hakevat naiset eivät todennäköisesti edes halua, että toinen saa tietää. Sitten nämä, jotka tietentahtoen haluavat kokonaan itselleen sen varatun, niin saavat miehen, joka ei ole kyennyt käsittelemään omaa eroaan millään tavalla. Väitän, että vaikka kuinka pettäjä haluaa erota, se ero koskee myös häneen. Missä välissä hänen on mahdollista käydä omat tunteensa läpi, jos heti roikkuu uudessa naisessa ? Siinä tulee helposti uudesta naisesta terapeutti, toki jotkut ovat varmasti tähänkin valmiita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua petettiin, mitä raskaimmalla tavalla ja sitä on käsitelty laajalti julkisuudessa. Vaikka en ole vieläkään toipunut, ymmärrän silti, että on erilaisia tilanteita. Olen vieläkin raivoissani ex:lleni, mutta en pura sitä lapsiin tai tuohon toiseen naiseen. Mieheni minua petti, ei kukaan muu!
Mutta eipä se mies yksin sinua pettänyt. Kyllä siinä se toinen nainen oli ihan yhtä täysillä mukana.
Vain mieheni on luvannut tahtoa minua rakastaa. Tuo toinen nainen ei ole minulle mitään luvannut. Ei edes minua tavannut. Jos tapaisimme, todennäköisesti repisin kiukuissani silmät hänen päästään. Mutta rationaalisesti ajatellen, vain mieheni minut petti. Niin "mukavaa" kuin olisikin löytää joku kaukaisempi vihan kohde kuin tuo, jonka päästin lähelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimit hänen selkänsä takana, huijaat ja valehtelet, estät häntä saamasta onnellisen parisuhteen jne. Mielestäsi normaalia toimintaa kun et näe siinä mitään vikaa?
Ei minun tarvitse huijata ja valehdella kun mies ei mitään epäile. Mutta joo, tiedän että pettäminen ei ole oikein, 20 vuotta olikin uskollinen mutta jotain muuttui.
Jos jokin muuttui, lähde sitten menemään ja anna petetyllekin mahdollisuus uuteen elämään.
Tällä hetkellä ei ole mahdollista lähteä, eikä sinänsä haluakaan. Tämä tilanne sopii hyvin tällä hetkellä, tarvittaessa sitten muutoksia.
Ei tietenkään. Et voisi silloin hy-väk-si-käyt-tää aviomiestäsi ja käyttää hänen rahojaan. Olet kyllä mo-raa-li-ton páss-ká.
Vierailija kirjoitti:
N 47
Olen - ja olen aiemminkin ollut suhteessa varattuun mieheen. Se on ok juuri niin kauan kuin molemmat sitä haluavat. Kaipaan joskus syliä ja seksiä ja niitä ole saanut ja antanut. Yllättävän moni "hyvä mies" on oikeasti hyvä mies.
Tarvitsevat varmaankin vierasta peiliksi, tai itsetunnon kohentajaksi. Niin minäkin.
Toivon löytäväni itselleni kumppanin loppuelämäksi!
Sitä odotellessa mennään näin!
Oletteko kysyneet tämän miehen kumppanilta, onko asia myös hänelle ok?
Toivottavasti et koskaan saa tätä kumppania. Ei kaltaisesi ihminen ansaitse moista.
Tietämätön. Mulle annettujen tietojen mukaan mies oli eronnut jo pari vuotta sitten enkä alkanut tehdä mitään taustojen tarkastusta, koska ei ollut syytä olla luottamatta. Totuus oli, että oli yhä naimisissa, mutta asumuserossa ja pariterapiassa koettamassa saada liittoaan toimimaan.
Sellainen, joka ei saa kotona enää seksiä ja parisuhde on muutenkin huono, mutta ei kuitenkaan halua erota tiettyjen syiden takia. Varattu mies on siitä kätevä, että antaa parastaan sängyssä eikä jää helmoihin roikkumaan.
Jos sinä olet parisuhteessa, sinä et päätä yhtään mistään sen jälkeen yksin ja huomioimatta kumppaniasi. Tai et ole siinä suhteessa sen kauemmin. Mutta tuo asennehan vain tekee selväksi sen, miksi et kelpaa kenellekään.