Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?

Vierailija
03.02.2019 |

Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!

Kommentit (846)

Vierailija
241/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi ettei ensisilmäyksellä voi rakastua, olen täysin samaa mieltä mutta onko asia sitten niin että jos tapaa miehen joka on varattu pitää juosta karkuun eikä puhua hälle sanaakaan? Itselläni on useita miespuolisia ystäviä ja tuttuja. Helposti semmoisen ihmisen kanssa voi tunteet "huomaamattakin" syventyä.

Täsmälleen näin. Ja vaikka tunteet eivät syvenisikään, niin missä menee taas pettämisen raja? Onko vartin keskustelutuokio varatun miehen kanssa kerran pari päivässä vaikka työpaikan käytävällä jo pettämistä? Pitääkö tästä raportoida kotona? Pitääkö varatun henkilön myös karttaa kaikkia ihmisiä, jotta tunneyhteyttä ei pääsisi tapahtumaan, koska puoliso vetäisi herneet nenään? Elämä yllättää.

Tähän on sellainen yksinkertainen ohje, jota noudattaen typerämpikin ymmärtää missä se pettämisen raja menee. Kaikki mitä voisit tehdä tai sanoa kumppanisi katsellessa ja kuunnellessa vieressä on ok. Toinen tapa arvioida asiaa on se, että tykkäisitkö jos oma kumppanisi tekisi vieraan kanssa saman mitä itse aiot.

Eipä muuten mene noin. Ei kumppanille kuulu pätkääkään, jos juttelen vaikka työkaverin tai naapurin miehen kanssa ja oikeasti minua ei edes kiinnosta, jos mieheni sellaisia kertoisi. Tuollainen olisi jo jonkun hermoheikon juttu. Hohhoijaa.

Miksi ihmisille juttelu olisi pettämistä kenenkään normaaliälyisen mielestä? Oli se sitten mies- tai naispuolinen työkaveri tai naapuri, niin eikös se nyt ole ihan normaalia jutella?

Normaalille ihmiselle se on normaalia käytöstä mutta lueppa se edeltävä viesti, johon tuo oli vastaus. Epätietoinen luuseri ei tiennyt että työkaverin kanssa voi jutella ja se ei ole pettämistä.

Vierailija
242/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi ettei ensisilmäyksellä voi rakastua, olen täysin samaa mieltä mutta onko asia sitten niin että jos tapaa miehen joka on varattu pitää juosta karkuun eikä puhua hälle sanaakaan? Itselläni on useita miespuolisia ystäviä ja tuttuja. Helposti semmoisen ihmisen kanssa voi tunteet "huomaamattakin" syventyä.

Täsmälleen näin. Ja vaikka tunteet eivät syvenisikään, niin missä menee taas pettämisen raja? Onko vartin keskustelutuokio varatun miehen kanssa kerran pari päivässä vaikka työpaikan käytävällä jo pettämistä? Pitääkö tästä raportoida kotona? Pitääkö varatun henkilön myös karttaa kaikkia ihmisiä, jotta tunneyhteyttä ei pääsisi tapahtumaan, koska puoliso vetäisi herneet nenään? Elämä yllättää.

Tähän on sellainen yksinkertainen ohje, jota noudattaen typerämpikin ymmärtää missä se pettämisen raja menee. Kaikki mitä voisit tehdä tai sanoa kumppanisi katsellessa ja kuunnellessa vieressä on ok. Toinen tapa arvioida asiaa on se, että tykkäisitkö jos oma kumppanisi tekisi vieraan kanssa saman mitä itse aiot.

Eipä muuten mene noin. Ei kumppanille kuulu pätkääkään, jos juttelen vaikka työkaverin tai naapurin miehen kanssa ja oikeasti minua ei edes kiinnosta, jos mieheni sellaisia kertoisi. Tuollainen olisi jo jonkun hermoheikon juttu. Hohhoijaa.

Miksi ihmisille juttelu olisi pettämistä kenenkään normaaliälyisen mielestä? Oli se sitten mies- tai naispuolinen työkaveri tai naapuri, niin eikös se nyt ole ihan normaalia jutella?

Joo tätä en voi naisena sietää. Että jos harrastuksessa tai muussa illanvietossa juttelee miesten kanssa, niin sitten aina löytyy näitä naisia, joiden mielestä on hutsahtava kaamea vamppi. Kauhean rajoittavaa, jos ei voi ihan normaalisti jutella ihmisten kanssa, sukupuolesta riippumatta. En minä ainakaan ole aikeissa hypätä sänkyyn heti jos sanon moi mitä kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono parisuhde. Haetaan tukea eropäätökselle ulkopuolelta väärällä tavalla. Ehkä tukea parisuhteelle ei saa lähipiiristä, esim. kahdenkeskistä aikaa. Puuttu tukiverkosto. Helposti silloin hairahtuu kun joku näkyy sinut vielä jonakin muunakin kuin kodinkoneena ja lastenhoitajana. Kokemusta valitettavasti on.

Tämä on valitettavan yleistä. Ja ehkä yksi parhaista selityksistä ikinä, niin hienolla tavalla siirretään vastuu omista tekemisistä muualle ja maalataan itsestä kuva viattomana ajopuuna tai jopa uhrina.

Miehet on ihan liian huonoja sepostamaan tällaisia juttuja. Siksi on syntynyt kuva, että miehet pettävät seksin takia ja naiset tunteiden vuoksi ajautuvat seksiin.

Vierailija
244/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen viestin kirjoitustyylistä on kyllä aika helppo päätellä, miksi on tullut petetyksi 😁

Vierailija
245/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava!

Vierailija
246/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin aika naiivi, mutta nykyinen käsitykseni sivusuhteista menee ehkä jotenkin näin: Sukupuolesta riippumatta lähes kaikki pettävät tai tulevat pettämään sopivien olosuhteiden vallitessa. Kuinka usein ja hakeutuuko tilanteisiin, erottaa sitten huonot ja hyvät ihmiset.

Voi kuulostaa vähän synkältä, mutta varmasti enemmän totta, kuin että vain harva pettäisi.

Vierailija
247/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä lukemassa vaikka s24 miesten profiileja, ikähaarukassa 40-55 löytyy järjetön määrä varattuja miehiä, esim Pk-seudulta. Siellä kerrotaan kuinka pitkä liitto on muuttunut tylsäksi ja arkiseksi, nyt halutaan elämään piristystä, keskustelukumppanina ihanasta naisesta, sitä ihastumisen tunnetta, jännitystä, perhosia vatsaan ja intohimoista seksiä.

Keitä nämä miehet oikein sitten ovat? Niin kyllä, palstalaisten miehiä, vaimo, lapset, rivarinpätkä, kesämökki ja työ insinöörinä. Joten herätys nyt vaan siellä kotona, näköjään naiiveja naisia riittää...

Vierailija
248/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua petettiin, mitä raskaimmalla tavalla ja sitä on käsitelty laajalti julkisuudessa. Vaikka en ole vieläkään toipunut, ymmärrän silti, että on erilaisia tilanteita. Olen vieläkin raivoissani ex:lleni, mutta en pura sitä lapsiin tai tuohon toiseen naiseen. Mieheni minua petti, ei kukaan muu!

Vierailija
249/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varattuna miehenä voin sanoa rehellisesti, että sinkkunaiset ovat pahimpia. He näkevät sormuksen ja samalla hetkellä he tajuavat: tuo mies on kelvannut jollekin, siispä hän on varmasti riittävän hyvä myös minulle.

Todellisuudessa ne ei katso, että olet riittävän hyvä. Ne ajattelee sormuksesta, että tää äijä ei ainakaan jää roikkumaan perään, koska sillä on parisuhde. Sinkkumiehet tuppaa aina "rakastumaan" yhdenillanjuttuihin/seksisuhteisiin ja jäävät roikkumaan.

Vierailija
250/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tilanteessa, jossa parisuhde on OK, pitkään oltu yhdessä, lapset ei enää pieniä. Eli periaatteessa kaikki siis hyvin. Mutta jokunen aika sitten tapasin aika yllättävissä merkeissä ihmisen, joka vain kolahti aika uskomattomalla tavalla, ja tunne oli vielä molemminpuolinen. Itse olen siis varattu, tuo mies eronnut jo useampi vuosi sitten. Mitään fyysistä ei ole vielä tapahtunut, enkä kyllä anna tapahtuakaan, mutta tilanne on erittäin yllättävä ja odottamaton. Tällaista voi näköjään tulla elämässä eteen, vaikkei itse ole mitään hakemassa (tapaaminen sattui vapaaehtoistyössä) ja aika isoja valintoja on pakko tehdä. Tuo tapaamani mies on sitä sorttia, joka ei aloita suhdetta varatun kanssa enkä kyllä minäkään.  

Vierailija
251/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka pitää siitä miehestä ja tajuaa, ettei mies ole toissijainen, alempi olento, joka on akkansa holhouksessa tai omistuksessa, vaan päättää itse asioistaan ja tekemisistään. Jokainen yksilö omistaa itse itsensä, ruumiinsa, sielunsa ja seksuaalisuutensa, se ei ole eukon essuntaskussa.

Ap on näitä emakkoja, jotka itseasiassa vihaavat miehiä ja pitävät niitä huonompina olentoina. 

Vierailija
252/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen viestin kirjoitustyylistä on kyllä aika helppo päätellä, miksi on tullut petetyksi 😁

Samaa ajattelin. Itseäni ei ole petetty, tai ainakaan se ei ole tullut ilmi ja en ole pettänyt. Tai ehkä jonkun mielestä olenkin, sillä olen juuri se iloinen puhelias nainen, joka juttelee kaikkien kanssa. Vaikka mieheni on minut aikoinaan tiennyt tällainen olevan, niin ehkä se on silti hänelle liikaa, että kerron vaikka kaupassa naapurin miehelle arkisia asioita ja hän kertoo minulle omistaan? Eb tiedä, en viitsi asiasta keskustelua aloittaa.

Kyllä tästäkin joku minut varmasti taas haukkuu ties millä nimityksellä, mutta niin kuin joku jo asiaa ihmetteli, niin ihme raivoa tämä aiheuttaa joissakin! Onko kyse huonosta itsetunnosta, peloista ja jopa vanhoista traumoista? Asiasta raivoavan ihmisen pitäisi yrittää nyt hieman mennä oman päänsä sisälle ja miettiä onko jossakin av:lla muiden kevytkenkäiseksi haukkuminen sen raivon arvoista. Jokaisella on omat syynsä tehdä niin kuin tekee ja jos joku ei sitä ymmärrä, niin voi voi. Minua lähinnä hymyilyttää vaahtoaminen ja mustavalkoinen ajattelu. Elämä opettaa. 🙂

Vierailija
253/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuka tahansa, ihana tai kamala nainen, voi olla suhteessa varattuun mieheen. Se millainen hän on, riippuu enemmän katsojan tavasta mieltää maailma, kuin katsottavasta.

Joko suhteen - tai seksin vuoksi. Tai molempien. Siinä motiivi.

Ystättäreni on tuollaisessa suhteessa, enkä näe siinä suurta moraalista rappiota.

On aikamoista naiiviutta kuvitella, että minä en ikinä voisi toimia noin.

Huominen ei ole uusi eilinen.

Vierailija
254/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tilanteessa, jossa parisuhde on OK, pitkään oltu yhdessä, lapset ei enää pieniä. Eli periaatteessa kaikki siis hyvin. Mutta jokunen aika sitten tapasin aika yllättävissä merkeissä ihmisen, joka vain kolahti aika uskomattomalla tavalla, ja tunne oli vielä molemminpuolinen. Itse olen siis varattu, tuo mies eronnut jo useampi vuosi sitten. Mitään fyysistä ei ole vielä tapahtunut, enkä kyllä anna tapahtuakaan, mutta tilanne on erittäin yllättävä ja odottamaton. Tällaista voi näköjään tulla elämässä eteen, vaikkei itse ole mitään hakemassa (tapaaminen sattui vapaaehtoistyössä) ja aika isoja valintoja on pakko tehdä. Tuo tapaamani mies on sitä sorttia, joka ei aloita suhdetta varatun kanssa enkä kyllä minäkään.  

Olemme varmaan kirjoitelleet ennenkin, mutta täällä on sama tilanne. Mietin miestä ja asiaa koko ajan, mutta mitään sen enempää ei ole tapahtunut. Olen pitänyt tuohon mieheen jopa kuukausien pituisen täydellisen eronkin, mutta kun taas näimme ja juttelimme, niin tuntuu kuin eroa ei olisi ollutkaan, päinvastoin. Lapseni ovat jo teinejä ja miehen kanssa kotona tilanne on juuri se "ok". Ajatukset vain menevät pitemmälle kuin ehkä pitäisi.

Vierailija
255/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin, että sellainen, joka rakastuu varattuun mieheen eikä voi mieltänsä malttaa.

Vierailija
256/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuka tahansa, ihana tai kamala nainen, voi olla suhteessa varattuun mieheen. Se millainen hän on, riippuu enemmän katsojan tavasta mieltää maailma, kuin katsottavasta.

Joko suhteen - tai seksin vuoksi. Tai molempien. Siinä motiivi.

Ystättäreni on tuollaisessa suhteessa, enkä näe siinä suurta moraalista rappiota.

On aikamoista naiiviutta kuvitella, että minä en ikinä voisi toimia noin.

Huominen ei ole uusi eilinen.

Ihminen, jolla on moraalista selkärankaa tietää ,että on olemassa tekoja, joita ei tule koskaan, missään olosuhteissa tekemään. Ihastuminen, rakastuminen ja pettäminen ei ole mitään luonnonvoimia, joille et voi mitään. Aina voit valita toisin ja tehdä oikein. Kyllä kertoo sinustakin paljon, että tuollaista ho@roa pidät ystävääsi.

Vierailija
257/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä suhteesta ja liitosta ei kukaan haksahda vieraisiin. Pätee miehiin kuin naisiin.

Vierailija
258/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varattuna miehenä voin sanoa rehellisesti, että sinkkunaiset ovat pahimpia. He näkevät sormuksen ja samalla hetkellä he tajuavat: tuo mies on kelvannut jollekin, siispä hän on varmasti riittävän hyvä myös minulle.

Mies ei sanoisi "pahimpia", kun on iskemisestä kyse. Tuo kommentti on selkeästi naisen.

Vierailija
259/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpamainen ja alhainen. Heikkoon mieheen tosin aina voi napata kiinni. Kun waaaimo ei ymmärrä jne. Kunnes mies aloittaa saman soopan aeuraavaan naiseen, sillä tällaisilla miehillä pitää aina olla joku martyyritarina varalla, koska ns pariauhde ahdistaa ja naisen valta mieheen.. toain, mies joka osaa rakastaa, ei petä naistaan vaan kommunikoi.

Heikot miehet tarttuu alhaisiin naisiin, jotka taasen luonteen havaittuaan ja exän helpottuessa.. luuaerimiehestä irtipäästessään.. jättävät tämän.

Vierailija
260/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mies itse tietää onko vapaa vai ei. Hän voi valehdella kysyessä. Siksi on turha kysellä. Oletan suoraan hänen olevan vapaa. Luotan miehen omaan arviokykyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi