Työkkäri vaatii että menen työkokeiluun ,mutta 4h päivä ei käy
Mä en todellakaan ala 9e tekee pitempää päivää mitä tarvitsee ja 4h on minini mitä voi tehdä.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkokeilua voidaan järjestää enintään viitenä päivänä viikossa ja 4–8 tuntia päivässä.
Työkokeilu voi kestää max 3 kk. Et sitten jaksa edes tuota tehdä? Mites .8 h työpäivä?
Voisitko ystävällisesti olla osallistumatta keskusteluun, kun et edes tiedä perusfaktoja. Työkokeilun enimmäiskesto saa olla enintään 6 kk.
Mulla ollut 9e työtoiminnan 4h, en halua pitempiä päiviä tehdä. palkkatuki työ oli 8h, hyvä niin kun silloin sain isomman ansiosidonnaisen päivärahan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään 4h käynyt, koska ideana on saada ilmaista orjatyövoimaa ”työtä” tarjoavalle kusettajayritykselle tai -yhteisölle. Täysi työpanos on tuolloin tietenkin saatava, koska eihän orja muuten voisi kunnolla korvata oikeaa työntekijää.
Minut huijattiin juuri työharkkaan jossa piti päästä kassalle ja tekemään kaikkea, mutta sen sijaan sain ainoastaan hyllyttää 6h päivässä kuukauden ajan. Ja kyllä hoputettiin ja sanottiin että olen liian hidas:) ja minä en saanut tuosta harkasta mitään itelleni. Työpaikka sai ilmaista työvoimaa ja olipahan palkallisilla vähemmän hommaa kun orja tekee heidän puolestaan. Yhteenkään ilmaiseen työkokeiluun tai harkkaan en mene enää ikinä
Mulla ollut 9e työtoiminnan 4h, en halua pitempiä päiviä tehdä.