Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduin. Olen kroppaani tyytyväisempi kuin ikinä, mutta laihtuminen aiheutti naaman rupsahtamisen.

Vierailija
02.02.2019 |

Melkein mieluummin olisin pitänyt sen 15kg ylimääräistä jos olisin tämän tiennyt. Melkein.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtelu on naisten yleinen ja valitettava vaiva. Jopa kolmikymppinen voi rupsahdella ihan yht äkkisesti. Miehet sen sijaan pysyvät komeina koko ikänsä.

Jaa niinkö, oletkohan ollenkaan nähnyt yli nelikymppisiä miehiä?? Ai niin, olet tietysti itse ikuisesti komea mies ja tämä juttu oli provo.

Miehillä on paksumpi iho, joka ei rypisty niin helposti kuin naisten.

Vierailija
62/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti laihdutettaessa iho ehtii paremmin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paastoaminen saattaisi auttaa ylimääräisiin nahkoihin. Paastoaminen käynnistää prosessin, jossa keho käyttää energiakseen mm. huonokuntoisia soluja (autophagy) ja samalla kehon solut uudistuvat. Tämä mm. pidentää ikää. Sanotaan, että paastoamalla laihduttavilla tätä lölleröongelmaa on vähemmän, koska keho osaa ottaa tarpeettomaksi jääneet yijäämänahkasolut uusiokäyttöön energiana.

Autofagia on hyvä asia ja se käynnistyy 16 tunnin paaston jälkeen.

Vierailija
64/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli paksut käsivarret, laihtumisen jälkeen on Bingo-siivet. Hirvittää ajatella kesää ja t-paitoja, siivet vain viuhuu. No kuitenkin viihdyn kevyempänä .

Kuntosalilla allit saavat kyytiä.

Vierailija
65/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäiset naamajumpat, kylmähoito, oliiviöljy sisäisesti nautittuna ja riittävästä nesteiden saannista huolehtiminen kiinteyttävät jonkun verran kasvojen ihoa ja tietysti silmänympärys- ja kasvovoiteet joiden kanssa ei kannata pihistellä. Kasvispainotteinen ruokavalio myös vaikuttaa ihoon. Keski-iän ylittäneiden naisten kannattaa toteuttaa painon pudotus maltilla (n. 2 kg kuukausi), jolloin iho ehtii sopeutua painon vähenemiseen ja tulee vähemmån ryppyjä ja roikkumia.

Vierailija
66/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ei mulla naama rupsahtanut mihinkään, mutta olkavarsissa on löysää nahkaa. Pitää kai alkaa treenata painoilla, josko ne vähän elpyisivät.

Kasvojani olen kyllä hoitanut huolella, seerumit ja öljyt ja aina aurinkosuoja, sekä aamuin illoin hieronut ja rullaillut kasvorullalla.

Vierailija
67/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraminen toimii kasvojoogana, pitää kasvolihakset kuosissa pitkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän