Laihduin. Olen kroppaani tyytyväisempi kuin ikinä, mutta laihtuminen aiheutti naaman rupsahtamisen.
Melkein mieluummin olisin pitänyt sen 15kg ylimääräistä jos olisin tämän tiennyt. Melkein.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaas kasvojumppaa! :) Itse saan ihailua kauniista leukalinjasta ja korkeista poskipäistä. Mulla on luonnostaan vähän paksuhko, rasvoittuva iho, joka tykkää ajan myötä lähteä roikkumaan. Mutta kasvojumppa tekee pitkäjänteisellä työllä ison muutoksen!
YouTube on pullollaan erilaisia videoita esim. face yoga -haulla.
Voit aloittaa esim. jumpalla jossa pullistat posket täyteen ilmaa ja pidät sen n. 2min. Tunnet varmasti nipistelyn poskissasi.
Tämän jälkeen annat ilmaan pusuja, hyvin liioitellusti, 100 kertaa. :)
Tämän jälkeen otat leveän hymyn jossa näkyy vain ylähampaat ja viet kielen ulos. Liikutat (edelleen hymyillen) kieltä suupieleltä toiselle n. 20 kertaa.
Näyttää typerältä, mutta kokeile.
Ps. Esim. Meghan Markle tekee kasvojumppaa ja näyttää mielestäni erittäin nuorekkaalta.
Pitää varmaan kokeilla.
T.se 35v roikkunaama
Tämä on niin kamalaa, laihtumisen myötä naama on valahtanut ihan järkyttävästi! Ikää vasta 31v mutta naama kuin 50v :'( auttaako tähän muu kuin täyteaineet/facelift?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin kamalaa, laihtumisen myötä naama on valahtanut ihan järkyttävästi! Ikää vasta 31v mutta naama kuin 50v :'( auttaako tähän muu kuin täyteaineet/facelift?
Ihan aika voi auttaa. Palautumista voi tapahtua pari vuottakin laihtumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa yrittää pysytellä koko elämänsä siinä ihannepainossaan niin vanhenee arvokkaasti eikä mikään ala roikkua painonvaihteluiden takia ennen aikojaan. Ihan vinkkinä vaan.
Ei taida ihan mennä noin jos hankkii lapsia yms. Elämän aikana vartalo nyt vaan muuttuu, varsinkin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aika voi auttaa. Palautumista voi tapahtua pari vuottakin laihtumisen jälkeen.
Oikeasti? No tämä luo edes vähän toivoa tilanteeseen. Surettaa kun peilistä katsoo ihan eri ihminen, kuin 1,5v sitten..
Vaikka käyttäisikin noita lääkkeitä kannattaa kuitenkin annostella niin, että ei hirveän nopeasti paino putoa. Silloin ei niitä sivuvaikutuksiakaan niin paljon tulisi.
Aika kamalia kuvia leviää, missä vatsa on kuin kasa suolia makkaroilla ja hiukset harventuneet ja kaljuuntuneet takaraivollta. Ja se naama myös roikkuu. Ihan sama tietysti tapahtuisi muutenkin laihduttamalla paljon ja nopeasti.
Siis jos ylipainoa on enemmän kuin muutama kilo, niinkuin noilla julkkiksilla.
Myös psykologisia ongelmia on moni saanut, esim. ahdistusta ja jopa itsemurha-ajatuksia.
Ilman lääkkeitäkin monella onnistuu ruokaa vähentämällä hidas laihduttaminen, eikä ihan niin paljon sitten nahkaa roiku. Tuskin jatkossa kovin nopeasti pääseen leikkauksiinkaan, kun tapauksia tulee varmaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä asia, että miehet näyttää poikkeuksetta kasvoista paremmilta laihdutettuaan, naiset monesti huonommalta.
Miesten ihotyyppi on paksumpi, ehkä se ei ala roikkumaan ja ryppyynny niin helposti kuin naisilla.
Pskat.
Vierailija kirjoitti:
Naama ja kroppa kiinteytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa yrittää pysytellä koko elämänsä siinä ihannepainossaan niin vanhenee arvokkaasti eikä mikään ala roikkua painonvaihteluiden takia ennen aikojaan. Ihan vinkkinä vaan.
Ei taida ihan mennä noin jos hankkii lapsia yms. Elämän aikana vartalo nyt vaan muuttuu, varsinkin naisilla.
No, syömiset pitäis muuttua sen mukaan eikä vinkua rupsahtamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli paksut käsivarret, laihtumisen jälkeen on Bingo-siivet. Hirvittää ajatella kesää ja t-paitoja, siivet vain viuhuu. No kuitenkin viihdyn kevyempänä .
Nämä saa parin-kolmen kuukauden punttitreenillä kuntoon, kun tulee sitä lihasta sinne tyhjään nahkaan.
Sama täällä, olen tosin ollut melko samanpainoinen hoikka aina, eli kyse ei ole laihdutuksen seurauksista. Naama on romahtanut viisikymppisenä ja leukapielet roikkuvat oksettavasti.
Näin juuri tietämättäni minusta otetun valokuvan, joka on varsin karmaiseva. Ensin suljin sen kauhuissani. Tunnin päästä avasin uudestaan ja tallensin kucan itselleni talteen. Siinä se leuan pussi näkyy niin selvästi, että ajattelin ottaa kuvan mukaan plastiikkakirurgille ja näyttää siitä havainnollisesti, mikä on se täsmällinen ongelmakohta ja minkä haluan pois.
Leikkausten jäljet hirvittävät kyllä, jos lopputulos onkin kauhea. Olen myös lukenut paljon kokemuksia, että kasvojen kohotuksesta tulee aika usein lopputuloksena tunnottomuutta ja kipuja, ja ne voivat olla pysyvä seuraus. Niistä haitoista puhutaan hämmästyttävän vähän, ehkä kukaan ei oikein kehtaa menneensä sellaiseen operaatippn ja saaneensa sellaisia haittoja, kun häpeävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama ja kroppa kiinteytyy kyllä.
Mulla kiinteytyi naama mutta kroppa ei. Laihdutin n 30 kg aika maltillisesti ja tästä on jo joku 3 v. Oon tosi jo nelikymppinen. Iho roikkuu pahasti. Etenkin käsivarret, jalat ja vatsa.
Pari viikkoa olutta putkeen niin pääsi on taas ilmapallo ja iho suorastaan loistaa,ei ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miehilläkö ei muka muutu😂🤣😅 miehet pysyy ikuisesti kaksikymppisinä. Not
Luin tästä joskus hauskan pakinan saman kokeneelta toimittajalta. Hän totesi, että jos pylly on tiukka, naama roikkuu, ja jos naama on tiukka, pylly roikkuu. Mietti, että hän ehkä haluaa sittenkin mieluummin sen rupsahtaneen roikkupyllyn kuin rupsahtaneen roikkunaaman :D
Rupsahtelu on naisten yleinen ja valitettava vaiva. Jopa kolmikymppinen voi rupsahdella ihan yht äkkisesti. Miehet sen sijaan pysyvät komeina koko ikänsä.
No mee Turkkiin. Sieltä saa varmaan parilla tonnilla kiristyksen👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis miten rupsahti? Rypistyi vai alkoi roikkua? Poskistako? Nehän voi leikata.
Kaula rupsahti, leuan alle jäi ryppyinen heltta. Suupielistä nenään ilmestyi syvät juonteet. Ap
Minä kävin esteettisellä kauneusklinikalla laitattamassa mesolangat helttaan ja kaksoisleukaan. 10 lankaa, maksoi 220€ ja kestää jopa 2 vuotta!
Muutama hyttysenpistos ei sen kummempaa, vuorokausi lepoa eikä mitään liikuntaa eikä saunaa, ja koko leuan alue on jälleen kuin 20 vuotta sitten!
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtelu on naisten yleinen ja valitettava vaiva. Jopa kolmikymppinen voi rupsahdella ihan yht äkkisesti. Miehet sen sijaan pysyvät komeina koko ikänsä.
Jaa niinkö, oletkohan ollenkaan nähnyt yli nelikymppisiä miehiä?? Ai niin, olet tietysti itse ikuisesti komea mies ja tämä juttu oli provo.
Kokeilkaas kasvojumppaa! :) Itse saan ihailua kauniista leukalinjasta ja korkeista poskipäistä. Mulla on luonnostaan vähän paksuhko, rasvoittuva iho, joka tykkää ajan myötä lähteä roikkumaan. Mutta kasvojumppa tekee pitkäjänteisellä työllä ison muutoksen!
YouTube on pullollaan erilaisia videoita esim. face yoga -haulla.
Voit aloittaa esim. jumpalla jossa pullistat posket täyteen ilmaa ja pidät sen n. 2min. Tunnet varmasti nipistelyn poskissasi.
Tämän jälkeen annat ilmaan pusuja, hyvin liioitellusti, 100 kertaa. :)
Tämän jälkeen otat leveän hymyn jossa näkyy vain ylähampaat ja viet kielen ulos. Liikutat (edelleen hymyillen) kieltä suupieleltä toiselle n. 20 kertaa.
Näyttää typerältä, mutta kokeile.
Ps. Esim. Meghan Markle tekee kasvojumppaa ja näyttää mielestäni erittäin nuorekkaalta.