Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduin. Olen kroppaani tyytyväisempi kuin ikinä, mutta laihtuminen aiheutti naaman rupsahtamisen.

Vierailija
02.02.2019 |

Melkein mieluummin olisin pitänyt sen 15kg ylimääräistä jos olisin tämän tiennyt. Melkein.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka "älä tuu koskaan raskaaks", koska tosi iso osa raskaana olevista naisistaki lihoaa raskausaikana ja maha vähintään paisuu ja saattaa mahanahka venyä.

Vierailija
22/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: kuinka nopeasti laihduit tuon 15 kg?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai vaikka "älä tuu koskaan raskaaks", koska tosi iso osa raskaana olevista naisistaki lihoaa raskausaikana ja maha vähintään paisuu ja saattaa mahanahka venyä.

Nyt puhuttiin naamasta hei. 

Vierailija
24/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kroppa vielä palaudu laihdutuksen jälkeen jonkun verran. Hanki vain laadukkaat kasvomömmöt ja kyllä se siitä. Jos ei muutaman vuoden sisään parane ja ongelma käy sietämättömäksi, niin korjaaminen on helppoa: Lihoat vain takaisin! Tietty voit vaihtoehtoiseksi ottaa tavoitteeksi säästää vaikka seuraavien parin vuoden aikana joku 3000€ ja käydä kirurgilla juttelemassa. Kuitenkin herran vuonna 2019 lääketieteeltä löytyy vastaukset moniin ongelmiin.

Vierailija
25/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen +50 joka tiputtanut parissa kuukaudessa 7 kg, 10 vielä jäljellä ja kamalalle tuntuu kun tähän asti rasva lähtenyt naamasta, kaulasta ja tisseistä. Mutta minkäs teet. Mikroneulaus auttaa kuulemma ja otan sitä sitten sarjan kun tavoitepaino on saavutettu.

Vierailija
26/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 35 ja leukapielet roikkuu jo. Ahdistaa oikein miltä ne tulee 10 vuoden päästä näyttämään..leikkauksiin en lähde.

Vierailija
27/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis miten rupsahti? Rypistyi vai alkoi roikkua? Poskistako? Nehän voi leikata.

Kaula rupsahti, leuan alle jäi ryppyinen heltta. Suupielistä nenään ilmestyi syvät juonteet. Ap

Vierailija
28/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tissit alkanut roikkua? 

Ne on olleet aina roikkuvaa mallia😆 Muoto muuttui hiukan niin että rinnan yläosasta hävisi rasvaa. Ap

Vierailija
29/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: kuinka nopeasti laihduit tuon 15 kg?

Noin 7~8 kuukaudessa. Ap

Vierailija
30/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi myös samoin. Laihduin melkein 20kg. Olen kuitenkin iloinen laihtumisesta... Ajattelen kesää, ja sitä miten voin kerrankin olla tyytyväinen bikineissä. Opettelen tässä painon ylläpitoa, joka tuntuu olevan vaikeaa. Olisiko sinulla siihen neuvoja tai vertaistuksea ap? Millä tavalla laihdutit, itse vhh:lla ja paino tuntuu tippuvan jo liikaa.

Vierailija
31/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta. Kaikki pulleat on naamaltaan nuoremman näköisiä.

Minusta pulleat näyttävät ikäistään vanhemmilta.

Vierailija
32/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa yrittää pysytellä koko elämänsä siinä ihannepainossaan niin vanhenee arvokkaasti eikä mikään ala roikkua painonvaihteluiden takia ennen aikojaan. Ihan vinkkinä vaan. 

Ei se valitettavasti noin aina ole. Moni koko elämänsä hoikkana pysytellyt nyt vaan on ryppyisempi kuin ikäisensä vähän pyöreä. Toisaalta kudostyypistä johtuen toiset palautuvat paremmin laihdutuksesta, raskaudesta jne. Ei voi mitään.

Vierailija
33/67 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta. Kaikki pulleat on naamaltaan nuoremman näköisiä.

Lihavuus muuttaa kasvot vähän samanlaiseksi kuin down-syndroomasta kärsivillä.

Vierailija
34/67 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin Steven Seagull. Ponnaria tiukemmalle vaan..

Vierailija
35/67 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan onnekas, kun on näin 5-kymppisenä pyöreät kasvot niin laihtuessa niistä tulee vaan normaalin nätit:)

Vierailija
36/67 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi myös samoin. Laihduin melkein 20kg. Olen kuitenkin iloinen laihtumisesta... Ajattelen kesää, ja sitä miten voin kerrankin olla tyytyväinen bikineissä. Opettelen tässä painon ylläpitoa, joka tuntuu olevan vaikeaa. Olisiko sinulla siihen neuvoja tai vertaistuksea ap? Millä tavalla laihdutit, itse vhh:lla ja paino tuntuu tippuvan jo liikaa.

Vhh:lla minäkin, pari vuotta olen pysytellyt tässä painossa. Kuukautiskierron mukaan kylläkin seilaa +-2kg, mutta suurinpiirtein samoissa lukemissa. Vielä olisi ehkä pari kolme kiloa varaa tiputtaa, mutta en halua rupsahtaa enää yhtään enempää.

Hirmu vaikea neuvoa ketään, kun on niin yksilöllisiä nämä jutut, mikä sopii mulle ei sovikaan toiselle. Kai sun täytyy vaan lisätä vähän kerrallaan hiilareita sun ruokavalioon ja katsoa mihin suuntaan paino lähtee menemään. Itselläni tuo painonputoaminen pysähtyi vähän niin kuin itsestään, en ainakaan muista että olisin kovin aktiivisesti muuttanut syömisiäni.

Yleisesti ottaen suurin muutos entiseen syömismalliin on kaikenlaisien välipalojen ja napostelujen poisjäänti sekä makeanhimon poistuminen. Minulle nähtävästi sopii tuo vhh ruokavalio sen puolesta hyvin, että se pitää todella hyvin nälkää eikä tule otettua enää kaapista hiukopaloja.

Ap

Vierailija
37/67 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei vatsaläskini haittaa, kun en niitä kenellekään näytä, mutta naamaläskit haittaa, kun pärstää on pakko näyttää muille.

Minulla läski saa posket ja suupielet roikkumaan niin vihamielisesti, että valokuvallani voisi saada murhamiehetkin tunnustamaan.

Nyt jos tästä laihdutan, niin jos posket alkaa roikkua vielä lisää, niin niitä voi kätevästi käyttää ruokailun jälkeen suun pyyhkimiseen.

Vierailija
38/67 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin 40 vuotiaana 8kg treenaamalla ja parantamalla ruokavaliota (lautasmalli, perinteiset suositukset pienellä extra proteiinilla, tämä toimii minulla).

Dieetin alussa ajattelin, että pitää laihtua 15 kiloa, mutta treenaaminen vei mennessään ja vaihdoin tavoitteeksi muuttaa läskin lihakseksi, hitaasti, mutta varmasti Tästä jo useampi vuosi ja olen edelleen tosi hyvässä kunnossa. En mikään painonnostaja, mutta lihasta on, vyötärö kapea, pylly pyöreä ja parasta, että naama ei roiku (ainakaan sen enempää kuin normisti tässä iässä :) Luulen että tämä hidas laihtuminen, ruokavalio, urheilu pitää naamankin kunnossa. Eli ei liian rajua painon pudottamista, jolloin naamasta(kin) lähtee läski sekä lihakset.

Vierailija
39/67 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kollageeniä kuuri.

Vierailija
40/67 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni rinnat, kun treenasin vuoden maratoniin. Ajattelin, että palautuvat, toki vähän kasvoivat takaisin, mutta täysin rupsahtaneina.

Niin ja kunnon sporttiliivit oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän