Mokasin koko elämäni
Siinä meni nuoruus. Nyt odotan yksinäistä vanhuutta 😢
Kommentit (17)
Ei koko elämää voi mokata. Se on vain hetkellistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä peruuttamatonta on tapahtunut?
Niin paljon asioita joista minut muistetaan pahassa valossa. Olen aiheuttanut rahallista menetystä usealle ja muutakin.
Kukaan välitä tai muista. Ajattelet mokaa nonstop, mutta kuin monien mokia sinä ajattelet ja kulutat päivää? -et kenenkään
Et ole mokannut. Olet olosuhteiden uhri. Ehkä päivä kerrallaan eteenpäin. Sanoi nunna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon asioita joista minut muistetaan pahassa valossa. Olen aiheuttanut rahallista menetystä usealle ja muutakin.
Jos et ole Petteri Orpo niin kaikki on hyvin.
Pyydä anteeksi heiltä. Ota vastuuta surkuttelun sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt?
Sanna Marin vei meiltä jokaiselta kolme elämän parasta vuotta, joiltakin koko tulevaisuuden. Tänään on Sannan nimipäivä.
Hyvä että on jotain mitä odottaa...
Vierailija kirjoitti:
Pyydä anteeksi heiltä. Ota vastuuta surkuttelun sijaan.
Vanhimmat ovat tapahtuneet yli 20 vuotta sitten. Pitäisikö minun nyt pyytää anteeksi silloisilta työnantajilta ja vuokranantajalta? En tiedä elävätkö he enää eikä minulla ole rahaa korvata menetyksiä vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt?
Olen vahingossa saksilla leikannut ihmisiltä työpaikat, ja aiheuttanut konkurssiaallon, vakavia talousvaikeuksia kotitalouksille ja yrittäjille. Sen jälkeen juttu paheni, aloin sijottaa suomalaisten rahoja kotiseutuni junarataan. Kun katson peiliin, sieltä katsoo vain pikku napoleon. Mitä olen mennyt tekemään. Hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin vei meiltä jokaiselta kolme elämän parasta vuotta, joiltakin koko tulevaisuuden. Tänään on Sannan nimipäivä.
Ei vienyt. Sinulta Sanna-hullulta vain tai ainakin kuvittelet niin. Todellisuudessa luuseri itse pilaat elämäsi.
Älä välitä, elämä ei onneksi ole loputon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt?
Olen vahingossa saksilla leikannut ihmisiltä työpaikat, ja aiheuttanut konkurssiaallon, vakavia talousvaikeuksia kotitalouksille ja yrittäjille. Sen jälkeen juttu paheni, aloin sijottaa suomalaisten rahoja kotiseutuni junarataan. Kun katson peiliin, sieltä katsoo vain pikku napoleon. Mitä olen mennyt tekemään. Hävettää.
Panee oiskin .
Noh ehkä asiat voi vielä järjestää. Häntä pystyyn . Ota neuvoa muilta.
Jäin ihan miettimään että voisiko oikeasti mokata koko elämän? Ehkä lähinnä jos aiheuttaisi pysyvän vammautumisen vaikka omalle lapselle tahallaan tai itselleen omaa tyhmyyttä. Tai sitten mokaisi elämänsä rakkauden, mutta silloinkin voisi kuitenkin löytää myös uuden.
Muuta ei tule mieleen joka olisi ihan peruuttamatonta.
Kannattaa lopettaa vasemmistopuolueiden äänestäminen, silloin elämä parantuu, kokemusta on.