Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kukas tää jordan peterson jätkä oikein on?

Vierailija
02.02.2019 |

Ole huomannut että youtube nykyisin aina väkisin tuuputtaa sen videoita minulle ja kirjakaupassa näin sen kirjan näyttävästi esillä.

Vähän kun sen videoita kattelin niin tuli vähän sellainen kuva että olisi joku red pill tyylinen naisvihaaja. Eli saarnaa miehille tyylin elämä on vaikeata koska naiset tykkää vaan menestyvistä alfa miehistä joten voi voi jos et ole sellainen.

Onko käsitykseni hänestä oikea? Jos on, niin kyllä se on huolestuttavaa että tuollainen on ihan hyväksyttyä valtavirtaa nykyisin.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeessä se eka ketju oikein hävisi?

Vierailija
2/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tutustunut tarkemmin, mutta suhtaudun aina varauksella tällaisiin guruihin. Ihmettelen että miten hänestä toitotetaan joka puolella. En muista että pari vuotta sitten olisi ollut mitenkään kartalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla palstan sääntöjä vastaa kysyä kuka joku henkilö on?? vai onko??

Vierailija
4/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

paasaaja

Vierailija
6/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyllä kiinnostuin entistä enemmän kun se on niin vaarallinen henkilö että ketju siitä pitää deletoida.

Vierailija
7/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on jokin "off". Onko diagnosoinut itseään?

Vierailija
8/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kapasiteetti riittää, niin kato juutuubista. Kova jätkä, ehkä kovin.

Vierailija
9/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kapasiteetti riittää, niin kato juutuubista. Kova jätkä, ehkä kovin.

Enpä nyt viitsisi tuhlata aikaani, ihan tyypillistä trp naisvihaa näytti suoltavan joskin hyvä puhuja se toki on.

Mutta mikä siitä jätkästä niin suositun tekee?

Vierailija
10/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole joku jeesushihhuli? Ateistit paiskoo sitä huolella. Tsekkaa pari väittelyä vaikka Matt Dillahuntyn kanssa. Viihdyttävää.

Vierailija
11/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, jotain piilevää vihaa. Onko vaimo jättänyt vai mikä on?

Vierailija
12/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole joku jeesushihhuli? Ateistit paiskoo sitä huolella. Tsekkaa pari väittelyä vaikka Matt Dillahuntyn kanssa. Viihdyttävää.

Vaikea uskoa, en ainakaan huomannut mitään siihen viittaavaan siitä videopätkä jotka katsoin

Vierailija
13/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole guru, vaan Torontoon ylipiston professori, joka opettaa psykologiaa. Hän on kirjoittanut kirjan, kuten moni muukin akateeminen henkilö.

Hän tuli tunnetuksi, koska puolusti sananvapautta Kanadassa. Ihmiset kiinnostuivat mitä muuta hänellä oli sanottavana. Hänessä ei ole mitään naisvihaa, vaan kaikki hänen väitteensä perustuvat tieteellisiin tutkimuksiin. Jopa ne, jotka vaikuttavat valitettavalta tosiasioilta. Kannattaa pikemmin kuunnella mitä itse hän oikeasti sanoo, koska todella usein hänen sanomakseen laitetaan asioita, joita hän ei ole edes sanonut.

Vierailija
14/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On diagnosoinut itse kehittämällään persoonallisuustestillä. Sen mukaan hän on erittäin avoin uusille kokemuksille mutta myös erittäin tunnollinen, mikä on harvinainen yhdistelmä ihmisessä. Kaikkea muutakin positiivista hän oli.

Vierailija
15/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peterson inhoaa marxismiin pohjautuvaa identiteettipolitiikkaa, missä meidät tribalisoidaan ryhmiin, jotka ovat joko sorrettuja tai sortajia., ja näin laitettu vastakkain lähes sotatilaan.

Vasemmisto yrittää tehdä Petersonista natsin ja vaientaa hänet.

Ei onnistu, professorilla on miljoonia katsojia YouTubesta ja kirjaa on myyty kymmeniä miljoonia.

Vierailija
16/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole kovin. Jo pelkästään se, että hän ilmeisesti uskoo tekee hänestä auttamatta vässykän. Ei sellaista enää.

Vierailija
17/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On diagnosoinut itse kehittämällään persoonallisuustestillä. Sen mukaan hän on erittäin avoin uusille kokemuksille mutta myös erittäin tunnollinen, mikä on harvinainen yhdistelmä ihmisessä. Kaikkea muutakin positiivista hän oli.

Heh 😀. No olipa yllätys "itse kehittämällään persoonallisuustestillä". Hänessä on jotain sellaista epämääräistä ettei ehkä tosiaan kannata mennä muiden kehittämiin persoonallisuustesteihin.

Vierailija
18/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, jotain piilevää vihaa. Onko vaimo jättänyt vai mikä on?

Joo. Piilevä viha on se mikä tuossa vaivaa.

Vierailija
19/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh 😀. No olipa yllätys "itse kehittämällään persoonallisuustestillä". Hänessä on jotain sellaista epämääräistä ettei ehkä tosiaan kannata mennä muiden kehittämiin persoonallisuustesteihin.

Aina ne testit on JOKU kehittänyt. Ei niitä vain tyhjästä tule. Käytäntö sitten osoittaa, että onko ne toimivia vai ei.

Vierailija
20/96 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni hän ei usko Myers-Briggsin 16 persoonallisuustyypin luokitteluun tai siinä oli jotain vikaa, joten kehitti paremman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme