Fiksut ihmiset poistuvat Suomesta
Suomeen jäävät öyhöttäjien lisäksi vain vanhat ja köyhät jotka eivät pysty poistumaan. Ihanaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Voiko lakata käyttämästä sanaa öyhöttäjä?
Mua ärsyttää iltalehtien typerä tapa toistaa joka artikkelissa sanaa "jäätävä".
Öyhöttäjä puolueiden suosio on joku 10%, joten vähän liioiteltua on poistua suomesta nyt.
no minua on kiusattu koska on pitkä tukka, olen kohtelias, käyttäydyn hyvin, syön omia tekemiä ruokia, otan työni vakavasti silloin kuin muut juoruilevat. Se kateuden ja p''askan määrä mitä saa niskoille on sellaista ettei kukaan kestä. Ilmapiiri on kuvottavaa tällä hetkellä Suomessa!
reippaat, ahkerat ja hyvät ihmisiä haukutaan aina kilteiksi, ärsyttäviksi, mt ongelmaisiksi, tyhmiksi, naiveiksi.
Jatkuvaa juoruilua, sulkemista ulos ryhmästä. Onneks ei enää kun pääsin tekemisissä ulkomaalaisten ja kansainvälisten suomalaisten kanssa.
mä mielummin teen yhteistyötä intialaisen ja somalin kanssa kuin suomalaisen!!!! Niiltä ei ainakaan ole sielu kuollut pois ja sentään vielä tuntevat jotain. Täällä monet tekevät jo kovaa uraa ja päihittävät suomalaisia 1-10.
Tämä suomalaisten negatiivisuus on saanut niin kyllästymään ettei rajakaan!!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Minnehän nämä "fiksut" ihmiset poistuvat? Mikä on se onnela ja parempi paikka?
Pitää paikkansa. Missään muualla ei ole tällaista vttumaisten ihmisten kiusaamiskulttuuria kuin täällä.
Muualla on oikeasti erilaista.
Suomi on aina mulle rakas kotimaa ja varmasti tarjoaa hyvän elämän niille, jotka ovat onnekkaita ja saavat hyvän työn. Itse nuorena aikuisena jouduin "pakenemaan" Ruotsiin saadakseni töitä. Surullista, että Suomella menee nyt niin heikosti ja moni nuori jää täysin työelämän ulkopuolelle. Omatkin sisarukset, jotka Suomessa asuvat ovat työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen jäävät öyhöttäjien lisäksi vain vanhat ja köyhät jotka eivät pysty poistumaan. Ihanaa.
En ole mihinkään lähdössä; välillä käväisen ulkomailla ja totean, että asiat ovat paremmin Suomessa.
Ne on omissa porukoissaan niin hlvetin siistejä ihmisiä vitt umaisuuksineen.
ongelma näkyy tässäkin keskustelussa, ei vain ymmärretä, jatketaan vain trollailua, hyi himskatti
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa. Missään muualla ei ole tällaista vttumaisten ihmisten kiusaamiskulttuuria kuin täällä.
Muualla on oikeasti erilaista.
Missä on se "muualla"? Anna edes yksi esimerkki.
Eii todelllakaan. Meiillä on palljon fiksuja nuoriaa tulossa jotka otttaa tämän maaan haltuuun.
Vierailija kirjoitti:
no minua on kiusattu koska on pitkä tukka, olen kohtelias, käyttäydyn hyvin, syön omia tekemiä ruokia, otan työni vakavasti silloin kuin muut juoruilevat. Se kateuden ja p''askan määrä mitä saa niskoille on sellaista ettei kukaan kestä. Ilmapiiri on kuvottavaa tällä hetkellä Suomessa!
reippaat, ahkerat ja hyvät ihmisiä haukutaan aina kilteiksi, ärsyttäviksi, mt ongelmaisiksi, tyhmiksi, naiveiksi.
Jatkuvaa juoruilua, sulkemista ulos ryhmästä. Onneks ei enää kun pääsin tekemisissä ulkomaalaisten ja kansainvälisten suomalaisten kanssa.
mä mielummin teen yhteistyötä intialaisen ja somalin kanssa kuin suomalaisen!!!! Niiltä ei ainakaan ole sielu kuollut pois ja sentään vielä tuntevat jotain. Täällä monet tekevät jo kovaa uraa ja päihittävät suomalaisia 1-10.
Tämä suomalaisten negatiivisuus on saanut niin kyllästymään ettei rajakaan!!!!
Lähditkö Somaliaan vai Intiaan? Vai peräti Ruotsiin :D