Fiksut ihmiset poistuvat Suomesta
Suomeen jäävät öyhöttäjien lisäksi vain vanhat ja köyhät jotka eivät pysty poistumaan. Ihanaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Eii todelllakaan. Meiillä on palljon fiksuja nuoriaa tulossa jotka otttaa tämän maaan haltuuun.
Ittekin aijon painaaa duuunia seuraavat 40 vuottta.
Tuntuuhan tää vaihtokauppa ihan hullulta. Annamme fiksujen ja koulutettujen nuoriemme lähteä ulkomaille töitä etsimään ja otamme tänne tilalle kouluttamattomia, luku- ja kielitaidottomia r*iskaavia työnvieroksujia.
Vierailija kirjoitti:
Minnehän nämä "fiksut" ihmiset poistuvat? Mikä on se onnela ja parempi paikka?
Portugaliin viime aikoina. Se on nyt muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko lakata käyttämästä sanaa öyhöttäjä?
Mua ärsyttää iltalehtien typerä tapa toistaa joka artikkelissa sanaa "jäätävä".
Jäätävä öyhöttäjä?
Vierailija kirjoitti:
Suomeen jäävät öyhöttäjien lisäksi vain vanhat ja köyhät jotka eivät pysty poistumaan. Ihanaa.
mihin he menevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eii todelllakaan. Meiillä on palljon fiksuja nuoriaa tulossa jotka otttaa tämän maaan haltuuun.
Ittekin aijon painaaa duuunia seuraavat 40 vuottta.
Jos meinaat, että siitä jää käteen muutakin kuin muutaman satkun eläke, niin ei kannata koko uraa Suomessa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Siis muualla (Euroopassa) on oikeasti erilaista.
Oikeasti.
Olen ollut töissä Iso-Britanniassa ja olen eri mieltä tuosta kiusaamisesta. Kyllä ne britit kivasti silmänliikkeillä (ts silmillä pyöräytys ylöspäin ) tekevät tiettäväksi ulkomaalaisuutesi. On huokailua, kun ulkkarille pitää selittää enemmän mitä omalle kansalaiselle. Et pääse porukoihin, vaan sinun viiteryhmäsi ovat ne muut vierastyöläiset. Valkoihoisena en tietysti saanut osakseni rasistisia huomautuksia, mutta ko rasismia on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa Portugalissa niin hienoa on? Tietysti lämpö ja aurinko, mutta muutenhan sen kehitys on laahannut jäljessä muun Euroopan kehitykseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa. Suomi on parempi maa ilman kaltaisiasi nousukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa Portugalissa niin hienoa on? Tietysti lämpö ja aurinko, mutta muutenhan sen kehitys on laahannut jäljessä muun Euroopan kehitykseen verrattuna.
Portugalissa on aivan järkyttävä määrä suomalaisia kadulla asuvia juoppoja. Sinne sekaan vain.
Vierailija kirjoitti:
Vapaat länsimaat, esim. Iso-Britannia.
Ei enää? Yhteistyötä? Intialainen ja somali? Luovat kovaa uraa ja päihittävät TÄÄLLÄ?
Missä mahtaa olla tämä täällä?
Suomi? Nytkö SUOMI ei vtta enää yhtään?
Jos Suomi, niin miksi maailman pitää tulkla tänne sinun tykö? Etkö itse pärjää maailmalla?