Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiksut ihmiset poistuvat Suomesta

Vierailija
01.02.2019 |

Suomeen jäävät öyhöttäjien lisäksi vain vanhat ja köyhät jotka eivät pysty poistumaan. Ihanaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no minua on kiusattu koska on pitkä tukka, olen kohtelias, käyttäydyn hyvin, syön omia tekemiä ruokia, otan työni vakavasti silloin kuin muut juoruilevat. Se kateuden ja p''askan määrä mitä saa niskoille on sellaista ettei kukaan kestä. Ilmapiiri on kuvottavaa tällä hetkellä Suomessa!

reippaat, ahkerat ja hyvät ihmisiä haukutaan aina kilteiksi, ärsyttäviksi, mt ongelmaisiksi, tyhmiksi, naiveiksi.

Jatkuvaa juoruilua, sulkemista ulos ryhmästä. Onneks ei enää kun pääsin tekemisissä ulkomaalaisten ja kansainvälisten suomalaisten kanssa.

mä mielummin teen yhteistyötä intialaisen ja somalin kanssa kuin suomalaisen!!!! Niiltä ei ainakaan ole sielu kuollut pois ja sentään vielä tuntevat jotain. Täällä monet tekevät jo kovaa uraa ja päihittävät suomalaisia 1-10.

Tämä suomalaisten negatiivisuus on saanut niin kyllästymään ettei rajakaan!!!!

Ei enää? Yhteistyötä? Intialainen ja somali? Luovat kovaa uraa ja päihittävät TÄÄLLÄ?

Missä mahtaa olla tämä täällä?

Suomi? Nytkö SUOMI ei vtta enää yhtään?

Jos Suomi, niin miksi maailman pitää tulkla tänne sinun tykö? Etkö itse pärjää maailmalla?

Vierailija
22/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eii todelllakaan. Meiillä on palljon fiksuja nuoriaa tulossa jotka otttaa tämän maaan haltuuun.

Ittekin aijon painaaa duuunia seuraavat 40 vuottta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan tää vaihtokauppa ihan hullulta. Annamme fiksujen ja koulutettujen nuoriemme lähteä ulkomaille töitä etsimään ja otamme tänne tilalle kouluttamattomia, luku- ja kielitaidottomia r*iskaavia työnvieroksujia.

Vierailija
24/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnehän nämä "fiksut" ihmiset poistuvat? Mikä on se onnela ja parempi paikka?

Portugaliin viime aikoina. Se on nyt muodissa. 

Vierailija
25/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko lakata käyttämästä sanaa öyhöttäjä?

Mua ärsyttää iltalehtien typerä tapa toistaa joka artikkelissa sanaa "jäätävä".

Jäätävä öyhöttäjä?

Vierailija
26/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen jäävät öyhöttäjien lisäksi vain vanhat ja köyhät jotka eivät pysty poistumaan. Ihanaa.

mihin he menevät?

Vierailija
27/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eii todelllakaan. Meiillä on palljon fiksuja nuoriaa tulossa jotka otttaa tämän maaan haltuuun.

Ittekin aijon painaaa duuunia seuraavat 40 vuottta.

Jos meinaat, että siitä jää käteen muutakin kuin muutaman satkun eläke, niin ei kannata koko uraa Suomessa tehdä.

Vierailija
28/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis muualla (Euroopassa) on oikeasti erilaista.

Oikeasti.

Olen ollut töissä Iso-Britanniassa ja olen eri mieltä tuosta kiusaamisesta. Kyllä ne britit kivasti silmänliikkeillä (ts silmillä pyöräytys ylöspäin ) tekevät tiettäväksi ulkomaalaisuutesi. On huokailua, kun ulkkarille pitää selittää enemmän mitä omalle kansalaiselle.  Et pääse porukoihin, vaan sinun viiteryhmäsi ovat ne muut vierastyöläiset. Valkoihoisena en tietysti saanut  osakseni rasistisia huomautuksia, mutta ko rasismia on olemassa. 

Vierailija
29/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa Portugalissa niin hienoa on? Tietysti lämpö ja aurinko, mutta muutenhan sen kehitys on laahannut jäljessä muun Euroopan kehitykseen verrattuna. 

Vierailija
30/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa. Suomi on parempi maa ilman kaltaisiasi nousukkaita.

Vierailija
31/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa Portugalissa niin hienoa on? Tietysti lämpö ja aurinko, mutta muutenhan sen kehitys on laahannut jäljessä muun Euroopan kehitykseen verrattuna. 

Portugalissa on aivan järkyttävä määrä suomalaisia kadulla asuvia juoppoja. Sinne sekaan vain.

Vierailija
32/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaat länsimaat, esim. Iso-Britannia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme