Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella täysin rahattoman, aikuisen miehen kanssa?

Vierailija
01.02.2019 |

Eli oletusarvona se, että sinulla itselläsi olisi asiat kunnossa ja sinulla olisi varaa harrastaa, käydä ulkona silloin tällöin syömässä, poiketa kahvilassa kahvilla halutessasi jne. Mies ei voisi tehdä näistä mitään ilman sinun panostustasi asiaan.
Miehen tilanne olisi myös jo vuosia ollut samanlainen, tulevaisuus täysin hämärän peitossa.

Kommentit (327)

Vierailija
41/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luuserit ovat olleet ilkeitä ja arvaamattomia. Itse tulen hyvin toimeen, kiltti varaton mies kelpaa, sellaisia ei ole olemassa.

Vierailija
42/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olisi mitään yhteistä sellaisen henkilön kanssa. Ekonominen vaatimustaso ja kulutushalukkuus olisi todennäköisesti aivan liian vähäistä mun ostamiseen. (Itsellä kallis hintalappu ja siksi korkeatuloinen mies.)

Suomeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi kysyä, että minkälainen aikuinen ihminen olisi täysin rahaton? Jatkuvasti. Ikuisesti.

En osaa kuvitella kuin juoppoja, laiskoja tai noiden yhdistelmiä. Haluaisinko seurustella juopon tai laiskan kanssa? En tietenkään. Miksi haluaisin?

Vierailija
44/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Ei kelpaa, jos maksukykyä ja -halukkuutta ei ole.

Sanavalintasi paljastivat sinut, lompakko-Lasse. <3

/24

Vierailija
45/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisinko seurustella työttömän tai maksukyvyttömän kanssa? En tietenkään. Miksi haluaisin?

Suomeksi.

Vierailija
46/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin joku vuosi sitten miehen, ikää hänellä n 40v. Minulle selvisi muutaman tapaamisen jälkeen, että mies on elellyt n 10v työttömyyskorvauksella, jättänyt aikanaan opintonsa kesken ja tehnyt sitä sun tätä lyhyitä pätkiä.. Alkoholilla on ollut osuutta asiaan ja pitkäaikaisen parisuhteen päättyminen on vaikuttanut myös.

Miehen vanhemmat auttoivat miestä rahallisesti. Miehellä ei ollut rahaa kahvilakäynteihin, oletti aina että joku tarjoaa ravintolassa yms. Kalsarikännikaljoihin löytyi aina rahaa. Lopetin yhteydenpidon, kysesssä kuitenkin aikuinen terve mies, joten ei kiitos.

Tämä kuulostaa lähes pelottavan paljon minulta. Ikää on vähän vähemmän ja alkoholia en käytä ongelmaksi asti. Ilmeisesti toivo parisuhteesta pitää heittää kaivoon? 

Olen kyllä päätellyt itsekin, että tämä on tilanne, mutta toisaalta oli kiva saada asiaan varmistus.

Miksi sinun pitäisi saada parisuhde, kun sinua paremmatkaan miehet eivät välttämättä saa? Ei parisuhde ole mikään oikeus, joka jokaisella on. Et sinä voi pakottaa naista seurustelemaan kanssasi, jos sinä et suostu tekemään mitään itsesi eteen. 

Vierailija
47/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se syy olisi että mies eläisi noin? Alkoholismi, mielenterveysongelmat, niin paljon velkaa ulosotossa ettei töissä käynnissä ole enää järkeä?

Tai sekin että töitä ei vain saa ja sijoituksia ei vain ole siunaantunut. Onhan noita täysin ymmärrettäviä syitä, ellei ole kultalusikka suussa syntynyt.

Ei kukaan ole koko elämäänsä työtön ilman että siihen on joku syy. Yleensä joku noista edellä mainituista.

Ikuisesti työtön on luuseri, eikä ansaitse onnea. Tällainen ihminen on itse asiansa pilannut ja saa kärsiä seuraukset.

mies ei niinku ansaitse naista jos sillä ei ole varaa ja halukkuutta maksaa siitä tarpeeks

Vierailija
48/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin joku vuosi sitten miehen, ikää hänellä n 40v. Minulle selvisi muutaman tapaamisen jälkeen, että mies on elellyt n 10v työttömyyskorvauksella, jättänyt aikanaan opintonsa kesken ja tehnyt sitä sun tätä lyhyitä pätkiä.. Alkoholilla on ollut osuutta asiaan ja pitkäaikaisen parisuhteen päättyminen on vaikuttanut myös.

Miehen vanhemmat auttoivat miestä rahallisesti. Miehellä ei ollut rahaa kahvilakäynteihin, oletti aina että joku tarjoaa ravintolassa yms. Kalsarikännikaljoihin löytyi aina rahaa. Lopetin yhteydenpidon, kysesssä kuitenkin aikuinen terve mies, joten ei kiitos.

Tämä kuulostaa lähes pelottavan paljon minulta. Ikää on vähän vähemmän ja alkoholia en käytä ongelmaksi asti. Ilmeisesti toivo parisuhteesta pitää heittää kaivoon? 

Olen kyllä päätellyt itsekin, että tämä on tilanne, mutta toisaalta oli kiva saada asiaan varmistus.

Miksi sinun pitäisi saada parisuhde, kun sinua paremmatkaan miehet eivät välttämättä saa? Ei parisuhde ole mikään oikeus, joka jokaisella on. Et sinä voi pakottaa naista seurustelemaan kanssasi, jos sinä et suostu tekemään mitään itsesi eteen

Itsesi eteen tekeminen = mene töihin tienaamaan rahaa, että sulla tarpeeksi maksukykyä naisen ostamiseen.

Vierailija
49/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi saada parisuhde, kun sinua paremmatkaan miehet eivät välttämättä saa? Ei parisuhde ole mikään oikeus, joka jokaisella on. Et sinä voi pakottaa naista seurustelemaan kanssasi, jos sinä et suostu tekemään mitään itsesi eteen

Itsesi eteen tekeminen = mene töihin tienaamaan rahaa, että sulla tarpeeksi maksukykyä naisen ostamiseen.

Lompsis, mene jo nukkumaan. Pilaat kaikki hyvät keskustelut.

/24

Vierailija
50/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin konkurssin ja hirveän avioeron (exä vei kaiken mitä konkurssi ei vienyt) kokeneen miehen kanssa, jolla oli niin isot velat ulosotossa, ettei mitään mahdollisuutta maksaa niitä elinaikanaan. Hän on varaton, muttei täysin rahaton, sillä tekee töitä normaalisti. Tietty osa tuloista vain menee ulosottoon ja lopuilla hän elättää itsensä. Elämän kultareuna hankitaan minun rahoillani. Liittomme on onnellinen ja kestää todennäköisesti kuolemaan saakka. 

Vierailija
51/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkolasse, eikö ole hyödytöntä kysyä alkaisiko nainen miehen kanssa joka aikoo loisia koko elämänsä yhteiskunnan ja/tai naisen lompakolla? Olet kymsynyt jo sata kertaa eikä vastaus muuksi muutu. Harva. Minulla ei ollut aiemmin kantaa mutta nyt on kun olen miettinyt asiaa - ei kiinnosta. En näe mitään mahdollisuutta sille että nykyinen propagandasi saisi naiset ottamaan loisijan, päinvastoin. On tullut selväksi että paketissa tulee mukana kaunaa ja itsesääliä ja syyllistämistä. Parempi kysymys on siis mistä ja miten löydät työssäkäyvän naisen joka huolii kaunaisen lompakkolassen tai on itse lompakkoleena. Tai sitten on muutettava strategiaa ihan täysin. Satava naiset uskomaan että sinulla on tarjota edes hitunen lisäarvoa toisen elämään. Ruoka on pöydässä kun nainen tulee töistä. Asunto siivottuna. Sitä rataa.

Vierailija
52/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enään voisi.Seurustelin jonkin aika sitten yli 50v.miehen kanssa ja joka oli ostanut asunnon vasta nyt(pieni kerrostalo) ja kauheat velat koko loppuiäksi.Rahat ei riittänyt mihinkään,tarjousvaatteita,halpisruokaa..ja minä usein maksoin yhteiset syömingit ulkona.Tunsin itseni lompakoksi lähinnä.Eniten herätti ihmetystä,että noinko huonosti on raha-asiansa hoitanut.Ei enään koskaan tuollaista miestä.Taso pitää olla sama niin voidaan hyvillä mielin olla ja myös pystytään nauttimaan elämästä.

Vierailija
53/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väliaikainen köyhyys ei haittaa, meille kaikille tulee maksuvaikeuksia joskus elämässä. Mutta tärkeämpää on työnhaku, ja maksuhalukkuus ja halu muuttaa rahallinen tilanne siihen, että voi nöyrästi ostaa naisen rahalla. Eli kyllä voisin seurustella rahattoman miehen kanssa, jos miehen asenne maksamiseen ja prostektit maksykyvyn parantumiseen ovat kohdallaan.

En kuitenkaan pystyisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla ei ole aikomusta rahan tienaamiseen eikä halua naisesta maksamiseen.

Suomeksi.

Vierailija
54/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin naimisiin konkurssin ja hirveän avioeron (exä vei kaiken mitä konkurssi ei vienyt) kokeneen miehen kanssa, jolla oli niin isot velat ulosotossa, ettei mitään mahdollisuutta maksaa niitä elinaikanaan. Hän on varaton, muttei täysin rahaton, sillä tekee töitä normaalisti. Tietty osa tuloista vain menee ulosottoon ja lopuilla hän elättää itsensä. Elämän kultareuna hankitaan minun rahoillani. Liittomme on onnellinen ja kestää todennäköisesti kuolemaan saakka. 

Tuollainen mies on melkein parasta ettei jää kotiin itkemään vaikka ulosotto vie palkasta paljon.

Nämä luuserit taas joilla tuulenhuuhtoma takapuoli ainoa omaisuus ja lapsia useampia, mutta muuttaa sinun sohvalle odottamaan elatustasi ovat niitä yökyök

Vierailija
55/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
56/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut. En suosittele. Pidemmän päälle koin hyvin sulkevaksi itselleni ja huomasin pettyväni jatkuvasti.

Vierailija
57/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä, mikä olisi ongelma. Jos mies on kiinnostava, lukee kirjoja, harrastaa taiteita, mitä väliä hänen rahattomuudellaan olisi?

Vierailija
58/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ymmärrä, mikä olisi ongelma. Jos mies on kiinnostava, lukee kirjoja, harrastaa taiteita, mitä väliä hänen rahattomuudellaan olisi?

Ei mitään jos olet itse samanlainen että kulut on nolla. Kiinnostaa rahoittaa jonkun toisen sijoitusasuntoa loppuelämän. Ei matkustamista. Ainainen rahapula. Mahdolliset lapset kirpparivaatteissa ja pesukoneen hajoaminen räjäyttää talouden. Jos tyykkäät että viihtyisit niin pyydä Lasselta yhteystietoja.

Vierailija
59/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään jos olet itse samanlainen että kulut on nolla. Kiinnostaa rahoittaa jonkun toisen sijoitusasuntoa loppuelämän. Ei matkustamista. Ainainen rahapula. Mahdolliset lapset kirpparivaatteissa ja pesukoneen hajoaminen räjäyttää talouden. Jos tyykkäät että viihtyisit niin pyydä Lasselta yhteystietoja.

Eli hyvin toimii jos et ole maksullinen ja laske ahneuksissasi miehen arvoa rahassa?

Vierailija
60/327 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Lompakkomies, mistä olet yrittänyt etsiä kumppania? Oletko laittanut deitti-ilmoitukseen että olet elämäntapatyötön ja etsit naista joka on samanlainen tai hyväksyy? Oletko mukana syrjäytyneiden yhdistystoiminnassa tms, sieltä voisi löytyä vastaavia naisia? Mielenterveystoimiston vertaistukiryhmistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme