Voisitko seurustella täysin rahattoman, aikuisen miehen kanssa?
Eli oletusarvona se, että sinulla itselläsi olisi asiat kunnossa ja sinulla olisi varaa harrastaa, käydä ulkona silloin tällöin syömässä, poiketa kahvilassa kahvilla halutessasi jne. Mies ei voisi tehdä näistä mitään ilman sinun panostustasi asiaan.
Miehen tilanne olisi myös jo vuosia ollut samanlainen, tulevaisuus täysin hämärän peitossa.
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi. En ole niin hyvätuloinen, että minulla olisi varaa koko ajan kustantaa kahden ihmisen elämä, matkat, harrastukset, ulkona syömiset, elokuvat jne. Ja jos emme voisi tehdä niitä yhdessä, niin mitä me sitten tekisimme? En tarkoita että joka paikkaan pitää mennä yhdessä, mutta aika ohueksi yhdessäolo jäisi, jos tavattaisiin vain sen rahattoman ihmisen luona ja vietettäisiin siellä aikaa.
Eli sinä et voi elää jos et pääse matkustamaan, syömään ulkona tai harrastaa maksullisia harrastuksia? Kuka enää menee elokuvateatteriin?
Minulla on rahaa mutta et tee noista mitään. Sillä ei ole mitään järkeä maksaa mistään noista.
Voihan sitä olla sairaaloisen saitakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en harrasta mitään, mihin menee rahaa (en edes kahvilla käymisiä kuin erittäin satunnaisesti), joten jos miehen elämäntapa ei ole vain lusmuilla, niin kyllä voisin jos natsaa kemiat.
yök..siis makaat sohvalla katsomassa FRII kanavaa
ei sua kukaan huoli
yöks
Paitsi että urheilen pari tuntia päivässä, teen töitä ja tapaan kavereita (joita voi tehdä ihan ilman kahviloissa juoksemista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska arvostan ihmistä jolla kanttia hoitaa asiansa hyvin.
Vaikka olisi sairaus kyseessä, niin en silti voisi olla kiinnostunut varattomastaSinä et edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa.
Säälin lähelläsi olevia ihmisiä
Eipä tuolla väliä
täällä thaimaassa aurinko paistaa , ihmiset hymyilee
luulen pärjääväni
lisäksi lapseni rakastavat minua EHDOITTA
aion myös hankkia koiran
En voisi. Raha ei olisi ongelma vaan se, että "tulevaisuus on hämärän peitossa". Kyllä ihmisellä jotain tavoitteita ja unelmia pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en harrasta mitään, mihin menee rahaa (en edes kahvilla käymisiä kuin erittäin satunnaisesti), joten jos miehen elämäntapa ei ole vain lusmuilla, niin kyllä voisin jos natsaa kemiat.
ei sua kukaan huoli
yöks
:D
Sorry, mulla on jo mies. Harrastamme yhdessä ja erikseen mm. luonnossa liikkumista, koirahiihtoa ja puutarhanhoitoa. TV:tä ei edes löydy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei sua kukaan huoli
yöks
Paitsi että urheilen pari tuntia päivässä, teen töitä ja tapaan kavereita (joita voi tehdä ihan ilman kahviloissa juoksemista).
jaa a ..ne EX juopot AA.:sta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi. En ole niin hyvätuloinen, että minulla olisi varaa koko ajan kustantaa kahden ihmisen elämä, matkat, harrastukset, ulkona syömiset, elokuvat jne. Ja jos emme voisi tehdä niitä yhdessä, niin mitä me sitten tekisimme? En tarkoita että joka paikkaan pitää mennä yhdessä, mutta aika ohueksi yhdessäolo jäisi, jos tavattaisiin vain sen rahattoman ihmisen luona ja vietettäisiin siellä aikaa.
Eli sinä et voi elää jos et pääse matkustamaan, syömään ulkona tai harrastaa maksullisia harrastuksia? Kuka enää menee elokuvateatteriin?
Minulla on rahaa mutta et tee noista mitään. Sillä ei ole mitään järkeä maksaa mistään noista.
Voihan sitä olla sairaaloisen saitakin
Saituudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Vaan ei ole mitään järkeä maksaa toista kymppiä siitä että joku toinen tekee yhden ruoka-annoksen kun sen voi tehdä paljon halvemmalla kotona ja sen saa syödä rauhassa.
Elokuvateattereissa ei ole mitään järkeä.
Miksi naisten empatia ei ylety koskaan miehiin? Naisten empaattisuutta aina mainostetaan, mutta minusta se tulee ilmi vain jos kyseessä on lapsi tai eläin, tai jos siitä on naiselle itselleen hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi sairaus kyseessä, niin en silti voisi olla kiinnostunut varattomastaSinä et edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa.
Eipä tuolla väliä
luulen pärjääväni
aion myös hankkia koiran
ei sun lapset sua rakasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei sua kukaan huoli
yöks
Jaa, joku vastasikin minun puolesta, kiitos :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla väliä
luulen pärjääväni
aion myös hankkia koiran
ei sun lapset sua rakasta
tossahan noi iloisena leipoo hiekkakakkuja:)
mutta köyhä mies..yöksistä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten empatia ei ylety koskaan miehiin? Naisten empaattisuutta aina mainostetaan, mutta minusta se tulee ilmi vain jos kyseessä on lapsi tai eläin, tai jos siitä on naiselle itselleen hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla väliä
luulen pärjääväni
aion myös hankkia koiran
ajatustenlukija!!!!! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla väliä
luulen pärjääväni
aion myös hankkia koiran
koirasi vihaisi sinua, jos tietäisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla väliä
luulen pärjääväni
aion myös hankkia koiran
Ajattelin jotain 1000-1500 euron koiraa
lisäksi eläinlääkäri on kallis
joten persaukismies ..eheeii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla väliä
luulen pärjääväni
aion myös hankkia koiran
Ajattelin jotain 1000-1500 euron koiraa
lisäksi eläinlääkäri on kallisjoten persaukismies ..eheeii
rakkautta ei voi ostaa!!!
marttina maitolahtiko se täällä tilittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla väliä
luulen pärjääväni
aion myös hankkia koiran
Sälittävää jos ainoastaan lapset rakastavat. Lapset rakastavat surkeatakin vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Raha ei olisi ongelma vaan se, että "tulevaisuus on hämärän peitossa". Kyllä ihmisellä jotain tavoitteita ja unelmia pitää olla.
Miksi vaan suoraan sano, että ainoastaan rahan kähmimiseen itselle liittyvät tavoitteet ja unelmat lasketaan, kun sitä tällä kuitenkin tarkoitetaan?
Sinä et edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa.