Voisitko seurustella täysin rahattoman, aikuisen miehen kanssa?
Eli oletusarvona se, että sinulla itselläsi olisi asiat kunnossa ja sinulla olisi varaa harrastaa, käydä ulkona silloin tällöin syömässä, poiketa kahvilassa kahvilla halutessasi jne. Mies ei voisi tehdä näistä mitään ilman sinun panostustasi asiaan.
Miehen tilanne olisi myös jo vuosia ollut samanlainen, tulevaisuus täysin hämärän peitossa.
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi järjestää treffejä ei suosittujen naisten ja miesten kesken.
Minua ainakin kiinnostaisi tavata joku näistä naisista jotka ovat kirjoittaneet ketjuun.
Taas koko päivän ollut autotallissa tekemässä remonttia.
Laittaisitte ainakin asuin paikan iän ja jotain tietoa itsestänne?
Olen 1/4 romani nainen porvoosta
Työskentelen itsenäisesti kotoa käsin
Olen 23v
PS: oletko kyt,tä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska arvostan ihmistä jolla kanttia hoitaa asiansa hyvin.
Vaikka olisi sairaus kyseessä, niin en silti voisi olla kiinnostunut varattomastaSinä et edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa.
Säälin lähelläsi olevia ihmisiä
Eipä tuolla väliä
täällä thaimaassa aurinko paistaa , ihmiset hymyilee
luulen pärjääväni
lisäksi lapseni rakastavat minua EHDOITTA
aion myös hankkia koiran
Sälittävää jos ainoastaan lapset rakastavat. Lapset rakastavat surkeatakin vanhempaa.
entäs koira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi. En ole niin hyvätuloinen, että minulla olisi varaa koko ajan kustantaa kahden ihmisen elämä, matkat, harrastukset, ulkona syömiset, elokuvat jne. Ja jos emme voisi tehdä niitä yhdessä, niin mitä me sitten tekisimme? En tarkoita että joka paikkaan pitää mennä yhdessä, mutta aika ohueksi yhdessäolo jäisi, jos tavattaisiin vain sen rahattoman ihmisen luona ja vietettäisiin siellä aikaa.
Eli sinä et voi elää jos et pääse matkustamaan, syömään ulkona tai harrastaa maksullisia harrastuksia? Kuka enää menee elokuvateatteriin?
Minulla on rahaa mutta et tee noista mitään. Sillä ei ole mitään järkeä maksaa mistään noista.
Voihan sitä olla sairaaloisen saitakin
Saituudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Vaan ei ole mitään järkeä maksaa toista kymppiä siitä että joku toinen tekee yhden ruoka-annoksen kun sen voi tehdä paljon halvemmalla kotona ja sen saa syödä rauhassa.
Elokuvateattereissa ei ole mitään järkeä.
olet sairaaloisen pihi
miehellesi valmistit ruuan ekoilla treffeillänne himassasi
ja pillu jälkkäriksi!
köyhät miehet ottakaa pihi akka:)
Vierailija kirjoitti:
Eli oletusarvona se, että sinulla itselläsi olisi asiat kunnossa ja sinulla olisi varaa harrastaa, käydä ulkona silloin tällöin syömässä, poiketa kahvilassa kahvilla halutessasi jne. Mies ei voisi tehdä näistä mitään ilman sinun panostustasi asiaan.
Miehen tilanne olisi myös jo vuosia ollut samanlainen, tulevaisuus täysin hämärän peitossa.
Eikö suhde ala pääääpiirteittä siitä että kaksi ihmistä toteaa että heillä on jotakin yhteiistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi järjestää treffejä ei suosittujen naisten ja miesten kesken.
Minua ainakin kiinnostaisi tavata joku näistä naisista jotka ovat kirjoittaneet ketjuun.
Taas koko päivän ollut autotallissa tekemässä remonttia.
Laittaisitte ainakin asuin paikan iän ja jotain tietoa itsestänne?Olen 1/4 romani nainen porvoosta
Työskentelen itsenäisesti kotoa käsin
Olen 23v
PS: oletko kyt,tä?
Oletko itse sukua unelmahäät morsiammelle?
En voisi. Syynä ei ensisijaisesti ole raha vaan se, mikä tuollaiseen on johtanut. Haluan elää perhe-elämää sellaisen kanssa, joka on pystynyt opiskelemaan, tekemään töitä, hallitsemaan elämäänsä.
Eksäni oli ja on rahaton elämäntapapummi. Ikää 30v ja elää sossun ja työkkärin tuilla. Välillä yrittää jotain opiskella, kun työkkäri pakottaa. Ei ole saanut peruskoulun jälkeen mitään tehtyä loppuun. No, hänellä on nykyään vaimo, joka ilmeisesti käy töissä. Elävät vaimon omistusasunnossa eli vaimo elättää tämän "miehen". Voin vain kuvitella, miten ex nauraa partaansa kun on vihdoin löytänyt elättäjän ja ymmärtäjän.
"Voisitko seurustella täysin rahattoman, aikuisen miehen kanssa?"
Otsikko kertoo kaiken. I rest my case.
ei kukaan ole täysin rahaton.
Siinä vaiheessa kun ihminen ihastuu saati rakastuu on yks hailee onko miehellä rahaa vai ei.
Mielummin aitoa rakkautta kuin "maksettua rakkautta".
Käy sääliksi ihmiset, jotka roikkuu paskoissa liitoissaan taloudellisista syistä. Samalla haaveillaan siitä oikeasta rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Syynä ei ensisijaisesti ole raha vaan se, mikä tuollaiseen on johtanut. Haluan elää perhe-elämää sellaisen kanssa, joka on pystynyt opiskelemaan, tekemään töitä, hallitsemaan elämäänsä.
LOL
Ei ole kiinni rahasta, mutta ainoastaan rahaa tienaavalla ja työssäkäyvällä ei voi olla nöitä ongelmia. Siksi vaadin ehdottomasti, että mies käy töissä ja tienaa rahaa.
En voisi 40 000 vuodessa on kotiin tultava, muuten ei ole asiaa ovesta kuin ulospäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tilanne olisi myös jo vuosia ollut samanlainen, tulevaisuus täysin hämärän peitossa.Eikö suhde ala pääääpiirteittä siitä että kaksi ihmistä toteaa että heillä on jotakin yhteiistä?
Kuten tukku rahaa!
Omassa erossani iso tekijä oli se, että tj vaimoni tienasi ja odotti niin paljon enemmän kuin itse keskivertopalkkaisena. Inhottava loukku oli.
Hyi helvett. Moni kuitenkin elättää lokkipoikaa, tuota loista, jonka vinkuu, manipuloi, esittää vammaista, juo, juonittelee eikä aiokaan maksaa bäkkii.
Kenenkään ei pitäisi antaa noille yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun ihminen ihastuu saati rakastuu on yks hailee onko miehellä rahaa vai ei.
Käy sääliksi ihmiset, jotka roikkuu paskoissa liitoissaan taloudellisista syistä. Samalla haaveillaan siitä oikeasta rakkaudesta.
Narsistimiehet on taitavia esittämään rakkautta. Heille mielihyvä tulee eniten siitä miten paljon pystyy muilta kuppaamaan ja vahingoittamaan.
Ja harmi vain siitä ettei kupanneet vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistimiehet on taitavia esittämään rakkautta. Heille mielihyvä tulee eniten siitä miten paljon pystyy muilta kuppaamaan ja vahingoittamaan.
Ja harmi vain siitä ettei kupanneet vielä enemmän.
Työtön vaatii työtä ja rahan tienaamista, että kelpaa. Toinen ei vaadi kumpaakaan. Kumpikohan tässä yrittää itsekkäästi käyttää hyväkseen toista?
Riippuisi täysin tilanteesta. Esim. äärimmäisen yritteliäs, älykäs ihminen, joka olisi epäonnistunut liiketoiminnassaan ja siksi tilapäisesti huonossa taloudellisessa tilanteessa voisi olla mahdollinen seurustelukumppani. Sen sijaan kotona makaava valittaja, joka eläisi vuodesta toiseen työttömyystuella ei voisi - mitenkään.
Voisin.
Olen elättänyt nykyisen mieheni vuosia, mm. läpi hänen opiskeluidensa, valittamatta. Nykyään roolit ovat vaihtuneet eikä siinäkään ole mitään ongelmaa.
Voisin. Raha on oma juttu ja seurustelu omansa. Niillä ei ole välttämättä mitään tekemistä keskenään. Jos taas mies on juoppo, narkki tai saamaton, en seurustelisi. En siksi ettei hänellä ole rahaa, vaan hänen elämäntapansa ei sovi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se perusvarallisuus ei tavallisella työtätekevällä 1500-2500 euroa brutto kk ole useinmten kuin muutaman tonnin. Asuntoa tai paremminkin asuntolainaa ei lasketa. Minä en vielä puhuisi jostain 5000 tonnin säästöistä minään varallisuutena.
Kyllä 5000 tonnin säästöt on jo kunnon varallisuus Suomessa
Ehkä 15 vuotiaalle;) Aikuiselle tietysti riippuen pakollisista menoista se riittää 2-5 kk.
En saisi millään palamaan 5 000 000 e (5000 tonnia) alle puolessa vuodessa. Tai siis saisihan sen jakamalla rahaa pois, mutta siis järkevällä tavalla.
Naisen rakkauden voi useinmiten se ostetaankin. Harvassa on naiset jolle kelpaa rahaton mies.