Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella täysin rahattoman, aikuisen miehen kanssa?

Vierailija
01.02.2019 |

Eli oletusarvona se, että sinulla itselläsi olisi asiat kunnossa ja sinulla olisi varaa harrastaa, käydä ulkona silloin tällöin syömässä, poiketa kahvilassa kahvilla halutessasi jne. Mies ei voisi tehdä näistä mitään ilman sinun panostustasi asiaan.
Miehen tilanne olisi myös jo vuosia ollut samanlainen, tulevaisuus täysin hämärän peitossa.

Kommentit (327)

Vierailija
281/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ajatustenlukija!!!!! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten empatia ei ylety koskaan miehiin? Naisten empaattisuutta aina mainostetaan, mutta minusta se tulee ilmi vain jos kyseessä on lapsi tai eläin, tai jos siitä on naiselle itselleen hyötyä.

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolla väliä

täällä thaimaassa aurinko paistaa , ihmiset hymyilee

luulen pärjääväni

lisäksi lapseni rakastavat minua EHDOITTA

aion myös hankkia koiran

koirasi vihaisi sinua, jos tietäisi

Ajattelin jotain 1000-1500 euron koiraa

lisäksi eläinlääkäri on kallis

joten persaukismies ..eheeii

rakkautta ei voi ostaa!!!

Naisen rakkauden voi useinmiten se ostetaankin. Harvassa on naiset jolle kelpaa rahaton mies.

Vierailija
282/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi järjestää treffejä ei suosittujen naisten ja miesten kesken.

Minua ainakin kiinnostaisi tavata joku näistä naisista jotka ovat kirjoittaneet ketjuun.

Taas koko päivän ollut autotallissa tekemässä remonttia.

Laittaisitte ainakin asuin paikan iän ja jotain tietoa itsestänne?

Olen 1/4 romani nainen porvoosta

Työskentelen itsenäisesti kotoa käsin

Olen 23v

PS: oletko kyt,tä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koska arvostan ihmistä jolla kanttia hoitaa asiansa hyvin.

Vaikka olisi sairaus kyseessä, niin en silti voisi olla kiinnostunut varattomasta

Sinä et edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa.

Säälin lähelläsi olevia ihmisiä

Eipä tuolla väliä

täällä thaimaassa aurinko paistaa , ihmiset hymyilee

luulen pärjääväni

lisäksi lapseni rakastavat minua EHDOITTA

aion myös hankkia koiran

Sälittävää jos ainoastaan lapset rakastavat. Lapset rakastavat surkeatakin vanhempaa.

entäs koira?

Vierailija
284/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi. En ole niin hyvätuloinen, että minulla olisi varaa koko ajan kustantaa kahden ihmisen elämä, matkat, harrastukset, ulkona syömiset, elokuvat jne. Ja jos emme voisi tehdä niitä yhdessä, niin mitä me sitten tekisimme? En tarkoita että joka paikkaan pitää mennä yhdessä, mutta aika ohueksi yhdessäolo jäisi, jos tavattaisiin vain sen rahattoman ihmisen luona ja vietettäisiin siellä aikaa.

Eli sinä et voi elää jos et pääse matkustamaan, syömään ulkona tai harrastaa maksullisia harrastuksia? Kuka enää menee elokuvateatteriin?

Minulla on rahaa mutta et tee noista mitään. Sillä ei ole mitään järkeä maksaa mistään noista.

Voihan sitä olla sairaaloisen saitakin

Saituudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Vaan ei ole mitään järkeä maksaa toista kymppiä siitä että joku toinen tekee yhden ruoka-annoksen kun sen voi tehdä paljon halvemmalla kotona ja sen saa syödä rauhassa.

Elokuvateattereissa ei ole mitään järkeä.

olet sairaaloisen pihi

miehellesi valmistit ruuan ekoilla treffeillänne himassasi

ja pillu jälkkäriksi!

köyhät miehet ottakaa pihi akka:)

Vierailija
285/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oletusarvona se, että sinulla itselläsi olisi asiat kunnossa ja sinulla olisi varaa harrastaa, käydä ulkona silloin tällöin syömässä, poiketa kahvilassa kahvilla halutessasi jne. Mies ei voisi tehdä näistä mitään ilman sinun panostustasi asiaan.

Miehen tilanne olisi myös jo vuosia ollut samanlainen, tulevaisuus täysin hämärän peitossa.

Eikö suhde ala pääääpiirteittä siitä että kaksi ihmistä toteaa että heillä on jotakin yhteiistä?

Vierailija
286/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi järjestää treffejä ei suosittujen naisten ja miesten kesken.

Minua ainakin kiinnostaisi tavata joku näistä naisista jotka ovat kirjoittaneet ketjuun.

Taas koko päivän ollut autotallissa tekemässä remonttia.

Laittaisitte ainakin asuin paikan iän ja jotain tietoa itsestänne?

Olen 1/4 romani nainen porvoosta

Työskentelen itsenäisesti kotoa käsin

Olen 23v

PS: oletko kyt,tä?

Oletko itse sukua unelmahäät morsiammelle?

Vierailija
287/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Syynä ei ensisijaisesti ole raha vaan se, mikä tuollaiseen on johtanut. Haluan elää perhe-elämää sellaisen kanssa, joka on pystynyt opiskelemaan, tekemään töitä, hallitsemaan elämäänsä.

Eksäni oli ja on rahaton elämäntapapummi. Ikää 30v ja elää sossun ja työkkärin tuilla. Välillä yrittää jotain opiskella, kun työkkäri pakottaa. Ei ole saanut peruskoulun jälkeen mitään tehtyä loppuun. No, hänellä on nykyään vaimo, joka ilmeisesti käy töissä. Elävät vaimon omistusasunnossa eli vaimo elättää tämän "miehen". Voin vain kuvitella, miten ex nauraa partaansa kun on vihdoin löytänyt elättäjän ja ymmärtäjän.

Vierailija
288/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisitko seurustella täysin rahattoman, aikuisen miehen kanssa?"

Otsikko kertoo kaiken. I rest my case.

Vierailija
289/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan ole täysin rahaton.

Siinä vaiheessa kun ihminen ihastuu saati rakastuu on yks hailee onko miehellä rahaa vai ei.

Mielummin aitoa rakkautta kuin "maksettua rakkautta".

Käy sääliksi ihmiset, jotka roikkuu paskoissa liitoissaan taloudellisista syistä.  Samalla haaveillaan siitä oikeasta rakkaudesta.

Vierailija
290/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Syynä ei ensisijaisesti ole raha vaan se, mikä tuollaiseen on johtanut. Haluan elää perhe-elämää sellaisen kanssa, joka on pystynyt opiskelemaan, tekemään töitä, hallitsemaan elämäänsä.

LOL

Ei ole kiinni rahasta, mutta ainoastaan rahaa tienaavalla ja työssäkäyvällä ei voi olla nöitä ongelmia. Siksi vaadin ehdottomasti, että mies käy töissä ja tienaa rahaa.

Vierailija
291/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi 40 000 vuodessa on kotiin tultava, muuten ei ole asiaa ovesta kuin ulospäin!

Vierailija
292/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö suhde ala pääääpiirteittä siitä että kaksi ihmistä toteaa että heillä on jotakin yhteiistä?

Kuten tukku rahaa!

Vierailija
293/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa erossani iso tekijä oli se, että tj vaimoni tienasi ja odotti niin paljon enemmän kuin itse keskivertopalkkaisena. Inhottava loukku oli.

Vierailija
294/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvett. Moni kuitenkin elättää lokkipoikaa, tuota loista, jonka vinkuu, manipuloi, esittää vammaista, juo, juonittelee eikä aiokaan maksaa bäkkii.

Kenenkään ei pitäisi antaa noille yhtään mitään.

Vierailija
295/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun ihminen ihastuu saati rakastuu on yks hailee onko miehellä rahaa vai ei.

Käy sääliksi ihmiset, jotka roikkuu paskoissa liitoissaan taloudellisista syistä.  Samalla haaveillaan siitä oikeasta rakkaudesta.

Narsistimiehet on taitavia esittämään rakkautta. Heille mielihyvä tulee eniten siitä miten paljon pystyy muilta kuppaamaan ja vahingoittamaan.

Ja harmi vain siitä ettei kupanneet vielä enemmän.

Vierailija
296/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistimiehet on taitavia esittämään rakkautta. Heille mielihyvä tulee eniten siitä miten paljon pystyy muilta kuppaamaan ja vahingoittamaan.

Ja harmi vain siitä ettei kupanneet vielä enemmän.

Työtön vaatii työtä ja rahan tienaamista, että kelpaa. Toinen ei vaadi kumpaakaan. Kumpikohan tässä yrittää itsekkäästi käyttää hyväkseen toista?

Vierailija
297/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi täysin tilanteesta. Esim. äärimmäisen yritteliäs, älykäs ihminen, joka olisi epäonnistunut liiketoiminnassaan ja siksi tilapäisesti huonossa taloudellisessa tilanteessa voisi olla mahdollinen seurustelukumppani. Sen sijaan kotona makaava valittaja, joka eläisi vuodesta toiseen työttömyystuella ei voisi - mitenkään. 

Vierailija
298/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. 

Olen elättänyt nykyisen mieheni vuosia, mm. läpi hänen opiskeluidensa, valittamatta. Nykyään roolit ovat vaihtuneet eikä siinäkään ole mitään ongelmaa.

Vierailija
299/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Raha on oma juttu ja seurustelu omansa. Niillä ei ole välttämättä mitään tekemistä keskenään. Jos taas mies on juoppo, narkki tai saamaton, en seurustelisi. En siksi ettei hänellä ole rahaa, vaan hänen elämäntapansa ei sovi minulle.

Vierailija
300/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se perusvarallisuus ei tavallisella työtätekevällä 1500-2500 euroa brutto kk ole useinmten kuin muutaman tonnin. Asuntoa tai paremminkin asuntolainaa ei lasketa. Minä en vielä puhuisi jostain 5000 tonnin säästöistä minään varallisuutena.

Kyllä 5000 tonnin säästöt on jo kunnon varallisuus Suomessa

Ehkä 15 vuotiaalle;) Aikuiselle tietysti riippuen pakollisista menoista se riittää 2-5 kk.

En saisi millään palamaan 5 000 000 e (5000 tonnia) alle puolessa vuodessa. Tai siis saisihan sen jakamalla rahaa pois, mutta siis järkevällä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi