Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesmaku muuttui kun aloitin / lopetin ehkäisyn - KIINNOSTUS MIEHEENI LOPAHTI

Vierailija
31.01.2019 |

Oletteko kuulleet tutkimuksista, kuinka ehkäisyn aloittaminen tai lopettaminen muuttaa naisen miesmakua.

Jos et ole kuullut näistä tieteellisistä tutkimuksista, niin sitten vain googlettelemaan esim:

"birth control changes who you're attracted to"

Eli tämä on ilmoitusluontoinen asia kaikille miehille; jos naisesi aloittaa tai lopettaa esim. e-pillerit kesken suhteenne, niin pidä mielessä että hän voi muuttua ja hänen kiinnostus sinua kohtaan voi muuttua. Vaikka olisitte naimisissa tai teillä olisi lapsia.

Paskempi juttu suhteelle, joka tulee lopahtamaan kun seksi ei enää kiinnosta miehen kanssa.

Lukekaa tästä lisää tieteellisiä julkaisuja.

Onko muilla siskoilla käynyt näin, kerro kokemuksesi alla ja otitko käyttöön/lopetitko e-pillerit, kierukan, implantin jne?

Tuliko ero, jopa avioero ehkäisyn takia tapahtuneen miesmaun muutoksen takia?

Kommentit (187)

Vierailija
1/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi noin. Lopetin voimakashormoniset e-pillerit ja mies alkoi ilettämään. Erohan siitä tuli. Ei sitä toki heti tajunnut mistä muutos miesmaussa johtui, saisivat terveydenhuollon puolella enemmänkin valistaa tällaisista "sivuoireista" hormonaalisen ehkäisyn kanssa.

Vierailija
2/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.reddit.com/r/relationships/comments/28v3t9/i_22_f_stopped_t…

https://www.telegraph.co.uk/women/sex/11240048/Women-who-stop-taking-th…

http://time.com/3596014/attraction-sex-birth-control/

https://www.bustle.com/articles/50401-the-pill-affects-who-youre-attrac…

Karua luettavaa. Pistää ajattelemaan, että hyvä suhde voi mennä kankkulan kaivoon tällaisen muutoksen myötä. Eli vain hormonittomaan suhteeseen, jossa käytetään kondomeita kunnes halutaan tehdä lapsia.... voi luottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, että miksi te fiksut naiset annatte hormonien ohjata toimintaanne tuolla tavalla?

Vierailija
4/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihan hullua miten paljon pillerien aloitus vaikuttikin. En tuntenut yhtään mitään miestä kohtaan, seksi ei kiinnostanut ja aivan erilaiset miehet viehätti. Kokeilin useampaa eri merkkiä, mutta ei siitä tullut mitään. Onneksi mies teetti aika nopeasti vasektomian.

Vierailija
5/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.reddit.com/r/relationships/comments/28v3t9/i_22_f_stopped_t…

https://www.telegraph.co.uk/women/sex/11240048/Women-who-stop-taking-th…

http://time.com/3596014/attraction-sex-birth-control/

https://www.bustle.com/articles/50401-the-pill-affects-who-youre-attrac…

Karua luettavaa. Pistää ajattelemaan, että hyvä suhde voi mennä kankkulan kaivoon tällaisen muutoksen myötä. Eli vain hormonittomaan suhteeseen, jossa käytetään kondomeita kunnes halutaan tehdä lapsia.... voi luottaa?

No minulla on kuparikierukka. Hormoniton ehkäisykeino eikä tartte kortsujen kanssa säätää.

Vaihto 5v välein ja hinta paikkakunnasta riippuen 50-100e (sain tämän ensimmäisen ilmaiseksi), eli tulee huomattavasti halvemmaksikin kuin esimerkiksi pillerit.

Vierailija
6/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi noin. Lopetin voimakashormoniset e-pillerit ja mies alkoi ilettämään. Erohan siitä tuli. Ei sitä toki heti tajunnut mistä muutos miesmaussa johtui, saisivat terveydenhuollon puolella enemmänkin valistaa tällaisista "sivuoireista" hormonaalisen ehkäisyn kanssa.

Tämän todellakin pitäisi olla yleistä tietoa, joka jaetaan ehkäisyn ottajille ja varmistetaan että he tietävät tästä.

Tiesin tästä asiasta ja kun tyttöystäväni vaihtoi yli 5v olleen hormonikierukan uuteen, pelkästään se riitti hänen miesmakunsa muuttumiseen ja minun vaihtamiseen. Osasin odottaa sitä, koska uudet tehokkaat hormonit tuli peliin ja sen muutoksen huomasi heti. Pari kuukautta eteenpäin ja ero 3 v suhteesta.

Vierailija
7/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää olikin katkeron kyhäämä naisvihaketju :D no anyway. T. 6

Vierailija
8/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että pillerit muuttavat naista. Joitain ystäviäni lakkasi seksi kiinnostamasta pillerien aloittamisen jälkeen, osa muuttui joka asiasta itkeväksi ja/tai raivoavaksi sekopääksi. Katseltuani tuota touhua, en aio ikinä alkaa käyttämään pillereitä!

Vierailija
9/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilleripäissään naiset todella etsivät neitimäisiä miehiä ja kun lopettavat pillerit, etsivät he sitä miesmäistä miestä.

Lisäksi näin kevään kynnyksellä on näkyy erikoinen vuodenaikoihin liittyvä vaihtelu: keväällä naiset etsivät rouheaa panomiestä ja syksyllä kilttiä elättäjää.

Mä tapasin keväällä kiltin panomiehen.

Vierailija
10/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sivuoiretta tulisi toitottaa enemmän. Säästyisi moni pari erolta.

Vierailija
11/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin pillerit vasta silloin kun olin suhteessa. Sinkkuna ollessa en tarvinnut pillereitä. Ei tullut eroa kun aloin syömään pillereitä.

Vierailija
12/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää mitää tehny ku se on tuo nappi..

Vierailija
13/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koinimaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli ihan hullua miten paljon pillerien aloitus vaikuttikin. En tuntenut yhtään mitään miestä kohtaan, seksi ei kiinnostanut ja aivan erilaiset miehet viehätti. Kokeilin useampaa eri merkkiä, mutta ei siitä tullut mitään. Onneksi mies teetti aika nopeasti vasektomian.

Kertookaa nyt hyvän naiset millainen se teidän mies oli ja millaiset miehet teitä kävi sitten kiinnostamaan pillereiden lopetettua? Mike Soldier tyyliset miehet? Kävikö mainemiehen ränsä kiinnostamaan?

Miehenä voin kertoa, että naisen aloittaessa hormonaalisen ehkäisyn, minä samaa ikäluokkaa oleva ja hänen kanssaan aika samanlainen arvoiltaan/kiinnostuksiltaan vaihtui täysin erilaiseen +20v vanhempaan turvalliseen pian eläköityvään mieheen.

Aivan järkyttävä ero miesmakuun kuin taikaiskusta.

Vierailija
14/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koinimaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertookaa nyt hyvän naiset millainen se teidän mies oli ja millaiset miehet teitä kävi sitten kiinnostamaan pillereiden lopetettua? Mike Soldier tyyliset miehet? Kävikö mainemiehen ränsä kiinnostamaan?

Minun mieheni on pitkä ja vahvaleukainen tai piirteiltään vähän kulmikas, urheilullinen, "insinöörityyppinen" nörttimies. Eli minun silmissäni kuuminta mitä voi olla. Pillereillä alkoi kiinnostaa huomattavasti pehmeäpiirteisemmät miehet.

Vierailija
15/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koinimaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin kertoa, että naisen aloittaessa hormonaalisen ehkäisyn, minä samaa ikäluokkaa oleva ja hänen kanssaan aika samanlainen arvoiltaan/kiinnostuksiltaan vaihtui täysin erilaiseen +20v vanhempaan turvalliseen pian eläköityvään mieheen.

Eli vaihtoi kenties vähempi testoiseen provideriin?

Vierailija
16/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti.

Luulin, että libidon nyt vaan kuuluukin tasaantua suhteessa. Suhtauduin aviollisiin velvollisuuksiin velvollisuuksina ja sillä mentiin arkea.

Sitten lähti hormonikierukka. Johan oli. Tajusin, että moneen vuoteen minulla oli haluja! Valitettavasti tajusin myös, että ne eivät kohdistuneet mieheeni.

Siinä sitä sitten oltiin, ja erottiin.

Ensimmäinen suhteeni eron jälkeen oli muuten ihan hullu. Pää sanoi, että älä höpsi, mutta keho reagoi uuteen mieheen hyvin voimakkaasti. Onneksi se juttu loppui aika nopeaan, ihan molempien päätöksellä.

Vierailija
17/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koinimaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on pitkä ja vahvaleukainen tai piirteiltään vähän kulmikas, urheilullinen, "insinöörityyppinen" nörttimies. Eli minun silmissäni kuuminta mitä voi olla. Pillereillä alkoi kiinnostaa huomattavasti pehmeäpiirteisemmät miehet.

Syököhän suurinosa nuorista naisista näitä pillereitä kun monilla on näitä pehmeä piirteisiä plösöjä miehenään, mutta sitten lihaksikas laatikkopää ei saa naista ei millään vaan pelokkaita katseita. Vanhemmat sinkkunaiset osoittavat kiinnostusta kun eivät ilmeisesti syö näitä pillereitä kun ei ole miestä niin ei mitään syytä syödä.

Vierailija
18/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma hormonitoimintani on koko aikuisikäni vaikuttanut ihmissuhteisiini, siis ilman pillereitäkin jotka eivät sopineet mulle. Kuukautisia edeltäneet pms oireet tekivät minusta itkuisen raivottaren eikä helokkiöljyistä sun muista ollut apua. Muutamaksi päiväksi kuussa kääntyi kaikki helvetillisesti ylösalaisin. Joo ja joku voi väittää että on helppo pistää hormonien piikkiin mutta näin se vain oli. Opin tottakai tietämään mistä kiukku ja v tutus johtui mutta niiden hillintä oli todella todella vaikeaa.

Nyt olen päässyt näistä pahemmista kun olen tarpeeksi vanha mutta vieläkin huomaan oireita kerran kuussa vaikka kuukautiset ovat jääneet jo yli viisi vuotta sitten pois. Näistä asioista ei juuri tunnuta tietävän mitään vieläkään. Oli se hemmetin raskasta välillä mulle ja läheisilleni. Takaisin en niitä aikoja kaipaa vaikka seksihalutkin häipyivät. Kiva kun menivät.

Vierailija
19/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen ilman hormoneja tavannut puolisoni, joka edelleen tuntuu oikealta ja haluttavalta, 15 vuoden jälkeen. Ekan liiton mies löytyi pilleriaikana, metsään meni, tosin muista syistä.

Vierailija
20/187 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koinimaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vaihtoi kenties vähempi testoiseen provideriin?

Kyllä se oli niin, että ehdottomasti provideriin vaihtui tämä erittäin seksuaalinen intohimoa tihkuva suhde. En itse ollut kovin turvallinen rahalliselta kantilta silloin, mutta suhde oli harvinaisen seksuaalinen. Tämä kaikki muuttui ehkäisyn myötä ja hän alkoi torjumaan minua enemmän ja enemmän, vaikka ennen naitiin kuin kanit.

Selkein merkki oli se, kun ensimmäiset päivät ehkäisyn kanssa olivat, niin nainen halusi vain halailua ja että silittelen häntä. Ei seksiä. Hän alkoi myös näyttämään jotenkin erilaiselta omiinkin silmiin, jotenkin lapsen pyöreyttä tuli kasvoihin ja hän muuttui lähes kuin "tunteiden sekamelskan painekattilaksi". Tästä voi vetää johtopäätökset, että varmaan molempien kiinnostus toisiin alkoi muuttumaan ehkäisyn myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme