Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten puet rintsikat päällesi?

Vierailija
31.01.2019 |

Edestä kiinni ja kierto vai liivit oikein päin päällä ja takaa kiinni?

Itsellä käytössä edestä kiinnitys, vaikka sanotaan että se venyttää turhaan liivejä. Laitan kylläkin liivit kiinni ja kierrän ne ympäri vyötäröllä, joka on rintakehää kapeampi joten siinä kohtaa ei kyllä kiertovenytystä synny, vasta kun siirrän ne ylemmäksi paikoilleen pitää vähän nostella vuorotellen edestä ja takaa että saa paikoilleen. 

Jos et käytä rintsikoita ei tarvitse vastata.

Kommentit (358)

Vierailija
221/358 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hakaset kiinni kun liivit ovat irti, sitten astun liivin sisään ja pujotan koko hoidon aina rinnoille asti, kevyesti lantion ja rintojen kohdalla venyttäen. Onnistuu kun en ole siperialaista maatiaisrotua vaan lantio on sopusuhtainen ja rinnat terhakan pienet.

Vierailija
222/358 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on uutta minulle. Olen ollut käsityksessä, että rintaliivit puetaan rinnoille eikä päälle. Mitä tämä nyt on, jotain haute couturea? Onko tämä taas jotain Kardaassikojen aivopieruja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/358 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en mitenkään. olen mies

Jos manboobs size D, ehkä kannattaisi.

Vierailija
224/358 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nämä pyöräyttäjät myös riisuvat rintsikat niin, että laskevat olkaimet, pyöräyttävät vyötärölle ja avaavat hakaset? Eihän selän taakse näe ja on niin hankalaa..

Vierailija
225/358 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nämä pyöräyttäjät myös riisuvat rintsikat niin, että laskevat olkaimet, pyöräyttävät vyötärölle ja avaavat hakaset? Eihän selän taakse näe ja on niin hankalaa..

En minä ainakaan. Varmaankin on monen mielestä helpompi avata niitä hakasia kuin saada lenkki ja hakanen sattumaan kohdalleen että menevät kiinni.

Mutta miksi suhtaudut asiaan tuollaisella asenteella, eihän sen sinua luulisi haittaavan vaikka avaisivatkin noin? 😃

Vierailija
226/358 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en mitenkään. olen mies

Jos manboobs size D, ehkä kannattaisi.

Niin kannattaisi, ei ole aivan size D mutta melkein. Itse puen ne kuin naiset yleensä. Mutta mä olenkin löytänyt feminiinisen puoleni. Niih !

Vierailija
227/358 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa ei voi kun ihmetellä, että mistä kaikesta sitä jotkut jaksavatkin tuntea paremmuudentunnetta ja nostaa itseään toisten yläpuolelle. Kyseessä on rintaliivit ja se, miten joku kokee parhaaksi pukea ne päällensä. Joku sitten todella jaksaa päteä siitä, miten hän sentään osaa pukea ne päällensä "oikein"? Naiset osaa kyllä olla katkeria ja inhottavia olentoja, terveisin toinen nainen.

Vierailija
228/358 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen kautta olalle parilla kierteellä!

Vierailija
229/358 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs osaa sanoa, kun en ole koskaan pukenut.

Vierailija
230/358 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa ei voi kun ihmetellä, että mistä kaikesta sitä jotkut jaksavatkin tuntea paremmuudentunnetta ja nostaa itseään toisten yläpuolelle. Kyseessä on rintaliivit ja se, miten joku kokee parhaaksi pukea ne päällensä. Joku sitten todella jaksaa päteä siitä, miten hän sentään osaa pukea ne päällensä "oikein"? Naiset osaa kyllä olla katkeria ja inhottavia olentoja, terveisin toinen nainen.

Otatkohan tämän nyt vähän liian vakavasti? Tämä on hauska ketju! Taattua aaveetä! Taidat itse pukea liivit väärin!

Vierailija
231/358 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Shrekin näköisiä rintsikoita hattuna kun kävelen kadulla, lämmittää mukavasti se ripuli joka Shrekin pyllystä tulee.

Vierailija
232/358 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatkohan tämän nyt vähän liian vakavasti? Tämä on hauska ketju! Taattua aaveetä! Taidat itse pukea liivit väärin!

Siinäpä se, kun liivejä ei voi pukea väärin. Itse puen milloin mitenkin, vähän rintaliiveistä ja tilanteesta riippuen. Pääasia taitaa olla se, että kukin saa liivit päälleen. Mielestäni siinä, että tosissaan lytätään toisia ja nostetaan itseään jalustalle, koska muut pukevat rintaliivit "väärin" ja itse "oikein", ei ole mitään hauskaa. Useista kommenteista ei paista huumori läpi, vaan vaikuttavat ihan tosissaan kirjotetuilta. Onhan se hienoa tajuta, että mitään muuta ei löydy jossa kokee pärjäävänsä ja sitten tajuaa, että hei, rintaliivit osaan sentään laittaa "oikein" joten haukumpa muita huonommaksi kun eivät osaa yhtä hyvin kuin minä!

Vierailija
233/358 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä rintsikoita.

Vierailija
234/358 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ota, kas kun pois ottaessa mitään ei  tarvitse nähdä, eikä minkään osua kohdilleen.

Vierailija
235/358 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se, kun liivejä ei voi pukea väärin. Itse puen milloin mitenkin, vähän rintaliiveistä ja tilanteesta riippuen. Pääasia taitaa olla se, että kukin saa liivit päälleen. Mielestäni siinä, että tosissaan lytätään toisia ja nostetaan itseään jalustalle, koska muut pukevat rintaliivit "väärin" ja itse "oikein", ei ole mitään hauskaa. Useista kommenteista ei paista huumori läpi, vaan vaikuttavat ihan tosissaan kirjotetuilta. Onhan se hienoa tajuta, että mitään muuta ei löydy jossa kokee pärjäävänsä ja sitten tajuaa, että hei, rintaliivit osaan sentään laittaa "oikein" joten haukumpa muita huonommaksi kun eivät osaa yhtä hyvin kuin minä!

Eli et edelleenkään tajua. Ei se mitään ja mukavaa illan jatkoa sullekin.

Vierailija
236/358 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut käyttämään rintaliivejä ja tukisukkahousuja. Molempien pukeminen oli aluksi haasteellista, mutta oppiihan sen kun päivittäin tekee. Ja kun ne saa päälle niin oleminen on mukavampaa kun tissit ei hölsky eikä jalat särje. Viisikymppinen mies olen.

Vierailija
237/358 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupit selänpuolelle ja jätän ne silleen.Kyttyräkamelii matkin

Vierailija
238/358 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta salaa.

Vierailija
239/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen rintaliivien pukemisketjun innoittamana, nostetaanpa tätäkin mielenkiintoista ketjua taas. Yllättävän monenlaisia liivien päällelaitto- ja poisottotapoja näyttäisi tosiaan olevan.

Vierailija
240/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan hakaset kiinni kun liivit ovat irti, sitten astun liivin sisään ja pujotan koko hoidon aina rinnoille asti, kevyesti lantion ja rintojen kohdalla venyttäen. Onnistuu kun en ole siperialaista maatiaisrotua vaan lantio on sopusuhtainen ja rinnat terhakan pienet.

Tämä on myös minun tapani, ihan toimivaksi havaittu.