Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten puet rintsikat päällesi?

Vierailija
31.01.2019 |

Edestä kiinni ja kierto vai liivit oikein päin päällä ja takaa kiinni?

Itsellä käytössä edestä kiinnitys, vaikka sanotaan että se venyttää turhaan liivejä. Laitan kylläkin liivit kiinni ja kierrän ne ympäri vyötäröllä, joka on rintakehää kapeampi joten siinä kohtaa ei kyllä kiertovenytystä synny, vasta kun siirrän ne ylemmäksi paikoilleen pitää vähän nostella vuorotellen edestä ja takaa että saa paikoilleen. 

Jos et käytä rintsikoita ei tarvitse vastata.

Kommentit (358)

Vierailija
241/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käyttänyt hakasliivejä moneen vuoteen, pään yli vedän urheilurintsikat. Liivejä käytän lähinnä ettei nännit nöpötä läpi, muuten en käyttäis ollenkaan.

Vierailija
242/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nämä pyöräyttäjät myös riisuvat rintsikat niin, että laskevat olkaimet, pyöräyttävät vyötärölle ja avaavat hakaset? Eihän selän taakse näe ja on niin hankalaa..

Eipä ota, kas kun pois ottaessa mitään ei  tarvitse nähdä, eikä minkään osua kohdilleen.

Mutta eihän niitä laittaessakaan tarvitse nähdä mitään. Kyllä on tuntoaistissa (ja liikkuvuudessa?) vikaa jos ei vuosien harjoittelullakaan saa paria hakasta kohdalleen. Ei ne siellä selän takana mitään piilokuurua mene, ihan siinä ympärysnauhassa ne on kiinni paikoillaan ja siitä naps kiinni puolessa sekunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nämä pyöräyttäjät myös riisuvat rintsikat niin, että laskevat olkaimet, pyöräyttävät vyötärölle ja avaavat hakaset? Eihän selän taakse näe ja on niin hankalaa..

Eipä ota, kas kun pois ottaessa mitään ei  tarvitse nähdä, eikä minkään osua kohdilleen.

Mutta eihän niitä laittaessakaan tarvitse nähdä mitään. Kyllä on tuntoaistissa (ja liikkuvuudessa?) vikaa jos ei vuosien harjoittelullakaan saa paria hakasta kohdalleen. Ei ne siellä selän takana mitään piilokuurua mene, ihan siinä ympärysnauhassa ne on kiinni paikoillaan ja siitä naps kiinni puolessa sekunnissa.

Riippuu paljon myös hakasten määrästä.

Vierailija
244/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muija aina kumartuu vähän eteenpäin asetellakseen tissinsä kuppeihin. Jotenkin kiihottavaa vaikkakin hassua. Kai ne saisi paikoilleen ilman etunojaakin? Tekeekö joku muukin niin?

Vierailija
245/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun muija aina kumartuu vähän eteenpäin asetellakseen tissinsä kuppeihin. Jotenkin kiihottavaa vaikkakin hassua. Kai ne saisi paikoilleen ilman etunojaakin? Tekeekö joku muukin niin?

Muijas tekee ihan oikein. Tissit pitääkin laittaa kuppeihin etunojassa että kaikki matsku on siellä kupissa omalla paikallaan kaaritukien välissä. Teen samoin.

Vierailija
246/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä puen aina väärinpäin, vitsi, terveisin mies.

Vierailija
247/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niissä on hakaset kun voisi olla velcroa?

Vierailija
248/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena otsikon kysymykseen: Kiinnitän hakaset takaa, mutta vasta sen jälkeen sujautan kädet ja rinnat paikoilleen. Kokeilin nyt toista järjestystä, ja rinnat eivät operaation aiksna pysyneet kupeissa paikoillaan.

Ja jos asiaan jotain vaikuttaa niin strategiset mitat on 85G, neljä hakasta tiukimmassa asennossa, ei kaaritukia ja 57 v.

Edestä kiinitettäviä kokeilin joskus nuorena, eivät toimineet kun ei löytynyt tarpeeksi isoa kuppikokoa. Ehkä vanhempana pitää muuttaa tekniikkaa, sillä kyllä liikkuvuus tuntuu vähitellen heikkenevän.

Vierailija
249/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta miten joku pystyy käyttämään liivejä joissa ympärysmitta on 10 cm pienempi kuin rintakehän ympärys? Ymmärrän että isot rinnat tarvitsee tukea, mutta eikö toi nyt satu ihan saatanasti? Pienirintaisena vaikea ymmärtää :(

Ei suoranaisesti satu, mutta minulla närästää. Terveisiä täältä h-kuppihelvetistä. Säästän pienennysleikkaukseen.

Vierailija
250/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuo tissit niin pienet,jottei tarvitse käyttää..

Helleterveisin Mies 42 v.

Vierailija
251/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyotäröllä hakaset kiinni takana, sitten nostan ylös.

Vierailija
252/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän niitä laittaessakaan tarvitse nähdä mitään. Kyllä on tuntoaistissa (ja liikkuvuudessa?) vikaa jos ei vuosien harjoittelullakaan saa paria hakasta kohdalleen. Ei ne siellä selän takana mitään piilokuurua mene, ihan siinä ympärysnauhassa ne on kiinni paikoillaan ja siitä naps kiinni puolessa sekunnissa.[/quote]

Kyllä mun rintsikoissa hakaset nimenomaan menee piilokuurua! Liikkuvuudessani ei ole vikaa, mutta jos en pidä silmällä, niin hakaset elää omaa elämäänsä. Varmaan ihan v*ttuilumielessä.

Vierailija
253/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun rintsikoissa hakaset nimenomaan menee piilokuurua! Liikkuvuudessani ei ole vikaa, mutta jos en pidä silmällä, niin hakaset elää omaa elämäänsä. Varmaan ihan v*ttuilumielessä.

:D

Vierailija
254/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosien harjoittelulla? Aina olen laittanut edessä kiinni liivit. Joskus olen kokeillut tuota toista tyyliä, todennut kömpelömmäksi ja jatkanut vanhaan tyyliin.

Vierailija
255/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ollut tullut ajatelleeksi että tuo pyöräytyshomma on noin yleinen! Itse olen aina pistänyt hakaset selän takana kiinni. Tästä ei ole kauaakaan aikaa kun kaverini kanssa keskustelimme liiveistä ja hän kysyi kuinka puen ne päälleni, vastasin ehkä jopa hieman töksäyttäen, että sillain normaalisti, tietenkin. Ei ollut tullut mieleenikään, että joku pukisi eri tavalla. Kaverini kertoi käyttävänsä tuota pyöräytystaktiikkaa ja minä hölmistyneenä olin hiukan nolona, kun en vastatessani ollut tuollaista tullut edes ajatelleeksi. Joku olisi voinut varmaan vetää herneet nenään äänensävystäni, itse vain en ollut edes ajatellut muita tapoja pukea liivejä. Kun olisinkin lukenut tämän keskustelun niin en olisi reagoinut niin tyhmästi.

Vierailija
256/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen takaapäin kiinnittämisenkin saisi melkein kuka tahansa harjoittelulla onnistumaan vaikka sitten pimeässä kopissa (...ne rintsikat vielä aluksi 'tekstiilinkosketustuntumalla' jostain vaatekasan alta esille pimeässä siellä  kaivaen ) mutta olisiko kaikella tällä hienolla taidokkuudella sinänsä mitään lisäarvoa, on toinen juttu...

Vierailija
257/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps* vielä....Onko nämä nämä yksinkertaiset arkipäiväiset pukeutumisasiat nyt niitä ainoita,mistä täällä saa oikeasti käydä keskustelua ? 

Ihan oikeita ja todellisia aiheita olisi nytkin vaikka kuinka paljon(...ja on täällä  yritettykin niistä täällä keskustella, mutta keskustelu on melkein säännöllisesti niistä kaikista yllättäen katkaistukin kesken kaiken,  palstan yp:n taholta.)

Vierailija
258/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin laitan edessä kiinni ja pyöräytän oikein päin. En ymmärrä miten ne venyisivät kun vyötärö on tosiaan paljon kapeampi kuin rintakehä :D joku kysyi ikää, olen 25 ja pukenut rintsikat näin siitä asti kun olin 13. En ymmärrä miksi pitäisi selän takana yrittää niitä pikkuhakasia sovitella toisiinsa kun edessä näkee paremmin :)

Ei niitä hakasia tarvitse nähdä osatakseen sulkea ne.

Hihii. Jopas murjaisit.

Jospa hän haluaa nähdä.

Vierailija
259/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niissä on hakaset kun voisi olla velcroa?

Jos velcron koukkupuoli on sisäänpäin se raapii ihoa, Jos koukut on ulospäin, ne tarttuu päällysvaatteisiin ja pilaa kankaat.

Vierailija
260/358 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hölmöä touhua tuo edestä kiinnilaittaminen,

jos ei siis ole sairas niin, että kädet eivät taipuisi taakse.