Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puet rintsikat päällesi?

Vierailija
31.01.2019 |

Edestä kiinni ja kierto vai liivit oikein päin päällä ja takaa kiinni?

Itsellä käytössä edestä kiinnitys, vaikka sanotaan että se venyttää turhaan liivejä. Laitan kylläkin liivit kiinni ja kierrän ne ympäri vyötäröllä, joka on rintakehää kapeampi joten siinä kohtaa ei kyllä kiertovenytystä synny, vasta kun siirrän ne ylemmäksi paikoilleen pitää vähän nostella vuorotellen edestä ja takaa että saa paikoilleen. 

Jos et käytä rintsikoita ei tarvitse vastata.

Kommentit (358)

Vierailija
1/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nykyään toppimallisia. Mutta kyllä minun laitettua hakanen kiinni tässä vatsan puolella ja sitten pyöräytys selän taakse. Kankeina aamuina olisi kulunut aikaa säätää kädet selän takana ja arvuutella meniköhän hakanen oikeaan kohtaan niistä kolmesta vaihteoehdosta.

Vierailija
2/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette jos kädet eivät taivu kiinnittämään liivejä selän takana? Ihan ilman veetuilua kysyn, koska itse olen todella todella epätaipuva ihminen, eikä ole lähelläkään että liivien kiinnittäminen takana olisi ongelma. Joten kuulostaa hassulta 😬. Itse siis vain laitan liivit paikalleen olkaimia myöten, ja sitten pistän hakaset takaa kiinni, ja vähän sen jälkeen asettelen rintoja paikalleen (ei ole paljoa aseteltavaa, liivit on vain nännien piilottamista varten jos alustoppi ei käy yläosan kanssa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette jos kädet eivät taivu kiinnittämään liivejä selän takana? Ihan ilman veetuilua kysyn, koska itse olen todella todella epätaipuva ihminen, eikä ole lähelläkään että liivien kiinnittäminen takana olisi ongelma. Joten kuulostaa hassulta 😬. Itse siis vain laitan liivit paikalleen olkaimia myöten, ja sitten pistän hakaset takaa kiinni, ja vähän sen jälkeen asettelen rintoja paikalleen (ei ole paljoa aseteltavaa, liivit on vain nännien piilottamista varten jos alustoppi ei käy yläosan kanssa).

Mulla ei ainakaan ole kyse ettenkö taipuisi. Olen vain tottunut pukemaan liivit tuolla pyöräytystyylillä siitä asti kun liivejä olen alkanut käyttämään. Myös äitimi pukee ne samalla lailla, mallioppimista kait. Joskus olen kokeillut opetella tuota takaa kiinni-tyyliä, mutta se tuntuu hitaalta kun ei koskaan satu ne hakaset kohdalleen.

Ap

Vierailija
4/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä käytin rintaliivejä, laitoin liivit heti paikoilleen ja laitoin hakasen takaa kiinni. Sitten käytin toppimallisia liivejä, kunnes en käyttänyt liivejä. Käytän hyvin harvoin enää liivejä ja jos käytän, niin toppimallisia.

Vierailija
5/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut tuota epäloogista pyöräytystapaa.

Vierailija
6/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän hakaset edessä, käännän liivit vyötäröllä, nostan paikoilleen. Ei tämä merkittävästi niitä venytä. En myöskään tykkää niistä pari vuotta sitten vuodissa olleista ylikireistä ympärysnauhoista, koska ne puristavat selkään paidan läpi näkyvät painaumat, joten mun liiveissä on ehkä vähän varaakin.

kyse ei ole siitä, etteivät käteni taipuisi laittamaan hakasia paikoilleen (aanhan mä ne aukikin) vaan siitä, että kun en näe hakasia takana, ne eivät osu toisiinsa oikealle kohdalle, vaan takertuvat seim pitsiosiin tms, mistä tulee paitsi harmistusta ja ajanhukkaa, myös potentiaalista vahinkoa liiveille.

Vierailija
7/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kädet olkaimista ja kiinnitän selän takaa. Sitten viimeistelen asettelemalla tissit kuppeihin kunnolla, kumarrun eteen ja nostan.

Vierailija
8/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitan edessä kiinni ja pyöräytän oikein päin. En ymmärrä miten ne venyisivät kun vyötärö on tosiaan paljon kapeampi kuin rintakehä :D joku kysyi ikää, olen 25 ja pukenut rintsikat näin siitä asti kun olin 13. En ymmärrä miksi pitäisi selän takana yrittää niitä pikkuhakasia sovitella toisiinsa kun edessä näkee paremmin :)

Vierailija
9/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin laitan edessä kiinni ja pyöräytän oikein päin. En ymmärrä miten ne venyisivät kun vyötärö on tosiaan paljon kapeampi kuin rintakehä :D joku kysyi ikää, olen 25 ja pukenut rintsikat näin siitä asti kun olin 13. En ymmärrä miksi pitäisi selän takana yrittää niitä pikkuhakasia sovitella toisiinsa kun edessä näkee paremmin :)

Ei niitä hakasia tarvitse nähdä osatakseen sulkea ne.

Vierailija
10/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pyöräytän vyötäröllä, koska en jaksa ruveta sohimaan niitä kiinni selän takana. Varmaan on niin huono koordinaatio, etten saa niitä kerralla kiinni jos selän takana yritän laittaa, enkä jaksa ruveta erikseen opettelemaan, kun tuo nykyinen tapa on toiminut vallan hyvin jo 20 vuotta.

Vierailija
11/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä laitan minäkin. Tottumuksesta varmaan, ja minusta helpompi kun näkee ne hakaset. Avaan kyllä selän takana, kun siinä ei ole niin väliä näkeekö niitä.

Vierailija
12/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa vähän kuviakin jakoon?

Ole hyvä

http://images6.fanpop.com/image/photos/35000000/Derpy-Cats-cats-3509294…

Vierailija
13/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan minulla on sitten vain jokin hahmotushäiriö, kun en saa niitä nopeasti kiinni näkemättä hakasia. Vähän sama varmaan, kun en osaa käyttää esimerkiksi suoristusrautaa pään takana. No, helposti saan liivit päälle kun kiinnittää edessä, niin eipä tuo ole ongelma.

Vierailija
14/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa takaa kiinni ja siinä se.

Vierailija
15/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiveistä sormiote hakasten vierestä, kädet selän taakse ja hakaset kiinni. Pieni kumarrus, rinnat kuppeihin ja olkaimet paikoilleen, selän oikaisu. Aikaa menee 5-10 sekuntia. Tällä metodilla menty jotain 35 vuotta.

Vierailija
16/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan minulla on sitten vain jokin hahmotushäiriö, kun en saa niitä nopeasti kiinni näkemättä hakasia. Vähän sama varmaan, kun en osaa käyttää esimerkiksi suoristusrautaa pään takana. No, helposti saan liivit päälle kun kiinnittää edessä, niin eipä tuo ole ongelma.

Harjoitus tekee mestarin. Itse kyllä olen saanut hakaset kiinni heti ensimmäisestä kerrasta lähtien ilman minkäänlaista hapuilua.

Vierailija
17/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa riippua rintojen koosta. Pienirintaiset käyttävät liivejä, joissa on 1-2 hakasta. ne on helppo sohaista kiinni toisiinsa, ei tarvitse nähdä mitään. Isompirintaiset taas joutuvat käyttämään liivejä, josisa on tukeva ympärysnauha ja 4-5 hakasta. Niitä ei enää olekaan niin helppo saada kaikkia osumaan toisiinsa (eikä mihinkään muuhun) mitään näkemättä.

Vierailija
18/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjoitus tekee mestarin. Itse kyllä olen saanut hakaset kiinni heti ensimmäisestä kerrasta lähtien ilman minkäänlaista hapuilua.

Mutta miksi harjoitella, jos jokin toinen tapa toimii hyvin? Käsittääkseni tähän ei ole mitään oikeaa ja väärää tapaa, eikä yleensä ketään kiinnosta miten joku toinen pukee liivit.

Vierailija
19/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa riippua rintojen koosta. Pienirintaiset käyttävät liivejä, joissa on 1-2 hakasta. ne on helppo sohaista kiinni toisiinsa, ei tarvitse nähdä mitään. Isompirintaiset taas joutuvat käyttämään liivejä, josisa on tukeva ympärysnauha ja 4-5 hakasta. Niitä ei enää olekaan niin helppo saada kaikkia osumaan toisiinsa (eikä mihinkään muuhun) mitään näkemättä.

Höpö höpö mulla on G-H-kupin liivit eikä yksissäkään liiveissäni ole 4-5 hakasta ja vaikka olisikin osaisin ne silti pukea selän takana. Puen myös korsetin, jossa 20-30 hakasta normaalilla tavalla ilman mitään vääntöjä.

Vierailija
20/358 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi harjoitella, jos jokin toinen tapa toimii hyvin? Käsittääkseni tähän ei ole mitään oikeaa ja väärää tapaa, eikä yleensä ketään kiinnosta miten joku toinen pukee liivit.

Kyllä tähänkin on oikea ja väärä tapa. Pyöräytys on se väärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi