Tunnetko pariskuntia jotka ovat olleet ihan teini-iästä asti kimpassa?
Kommentit (46)
Miten määrittelet "ihan teini-iästä"? Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessa siitä lähtien kun oltiin 17 ja 19, vuodesta 1992. Pitkä suhde arkistuu totta kai, mutta kyllä tässä onnellisia ollaan.
No tää yksi kansanedustaja on ollut 13-vuotiaasta asti. 20 v ikäeroa mieheensä
Äitini ja isäni, olivat ja eivät.
Isä kuoli alkoholismiin ylimustasukkaisena 45vuotiaana, tappoi itsensä kun olivat eronneet, äidin aina uhkasi tappaa, onneksi sentään ei sitä tehnyt. Oli liian pakkomielteinen äidistäni, tukeutui siihen kuin hukkuva oljenkorteen.
Kyllä tunnen...mun salarakas.
Eivät ilmeisesti ole onnellisia.
Tunnen yhden pariskunnan joka oli esikoisen syntyessä ollut jo yli 20 vuotta naimisissa. Ja 25 vuotta muuten yhdessä. Ihan onnellisia ovat.
Vaimo oli tavatessamme 19. Itse jo yli 20. Siitä on nyt 34 vuotta.
Tänään muistelin jostain syystä entistä luokkakaveriani. Päätin kurkata hänen FB-profiiliaan, on vieläkin yhdessä saman tytön kanssa kuin yläasteella :) nyt ollaan n. 25-vuotiaita. Eli 9-10 vuotta yhdessä.
Isovanhempani, mummu oli 16 ja pappa 17 kun he tapasivat. Mummu täyttää tänä vuonna 92 ja pappa 93 :)
Vanhempani, joskin isä oli juuri täyttänyt 20 kun alkoi seurustelemaan äitini (17v) kanssa.
Itse aloin seurustella mieheni kanssa 18-vuotiaana, mies tosin hieman vanhempi, mutta yhä yhdessä, nyt 14 vuotta täynnä. Uskon ja toivon että kestää loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Isovanhempani, mummu oli 16 ja pappa 17 kun he tapasivat. Mummu täyttää tänä vuonna 92 ja pappa 93 :)
Vanhempani, joskin isä oli juuri täyttänyt 20 kun alkoi seurustelemaan äitini (17v) kanssa.
Itse aloin seurustella mieheni kanssa 18-vuotiaana, mies tosin hieman vanhempi, mutta yhä yhdessä, nyt 14 vuotta täynnä. Uskon ja toivon että kestää loppuun saakka.
Näin myös omassa ja miehen suvussa. Kaikki tavanneet nuorina ja loppuun saakka yhdessä ja kyllä, onnellisina. Yhtään avioeroa tai uusperhettä ei kummankaan suvussa ole.
Siskoni on ollut 13 vuotiaasta asti saman ikäisen miehen kanssa ja nykyään ovat yli kolmekymppisiä.
Yhden parin ja kyllä ovat onnellisia.
Tunnen paljon pareja, joilla ollut useita suhteita ennestään ja nyt löytynyt sopiva. Hekin ovat onnellisia.
Tunnen yhden vähän reilu 50v pariskunnan jotka alkoivat 15-vuotiaina seurustella.
\o
Minä ja puolisoni.
Tavattiin 30 vuotta sitten 18 vuotiana ja ollaan edelleen yhdessä.
Itseasiassa taitaa olla niin että pisimmät liitot on juuri niillä, jotka ovat tavanneet teineinä.
siskoni ja sen mies. eivät ne kovin onnellisilta vaikuta, mutta eivät ne toisistaan tule koskaan eroamaankaan, ilmeisesti nauttivat hampaiden kiristelystä ja valittamisesta. Ja molemmat vielä valittavat usein MULLE toisistaan kaiken muun päälle, mikä ihmeen erotuomari minä olen. :D
Jotain 23 vuotta ovat nyt olleet avoliitossa, naimisissa eivät ole.
Aloin seurustela exäni kanssa kun olin 14v ja yhdessä olimme yli 25v. Erottiin neljäkymppisinä, kuten aika monet tuttavapiirissä pitkään yhdessä olleet. Klassinen "kasvoimme erillemme". Kukaan ei ole sama ihminen neljäkymppisenä kuin on teininä, ja parisuhteen pitäisi kyetä siinä matkalla muuttumaan, sallia se muutos molemmille.
Minä ja mieheni. Alettiin seurustella 13- ja 14-vuotiaina, syksyllä tulee 20 vuotta täyteen ja ollaan edelleen onnellisia.
Olen onnellisempi kuin koskaan aiemmin. Aloin seurustella 16-vuotiaana, nyt 40-vuotias. Mies on 4 vuotta vanhempi, eli ei ollut kyllä enää teini, kun aloimme seurustella.
Tunnen muutaman. Heillä parisuhteessa perinteinen työnjako, nainen hoitaa ruoan ja kodin sisältä, mies sen että on koti, ja kodin ulkoa, karkeasti jaoteltuna.
Vierailija kirjoitti:
Aloin seurustela exäni kanssa kun olin 14v ja yhdessä olimme yli 25v. Erottiin neljäkymppisinä, kuten aika monet tuttavapiirissä pitkään yhdessä olleet. Klassinen "kasvoimme erillemme". Kukaan ei ole sama ihminen neljäkymppisenä kuin on teininä, ja parisuhteen pitäisi kyetä siinä matkalla muuttumaan, sallia se muutos molemmille.
Aika monet kasvavat silti samaan suuntaan eivätkä suinkaan eroa.
Useita ja kyllä.