Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko pariskuntia jotka ovat olleet ihan teini-iästä asti kimpassa?

Vierailija
29.01.2019 |

Ovatko onnellisia yhdessä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani on seurustellut nykyisen aviomiehensä kanssa 12-vuotiaasta. Tuntuu ihan käsittämättömältä. :D Nykyään reilusti päälle kolmenkympin ja käsittääkseni ovat erittäin onnellisia. Toinen tuttu alkanut seurustella miehensä kanssa 15-vuotiaana, nykyään vähän päälle kolmekymppisiä. Onnellisia hekin. Ai niin, vielä yksikin tuttu pariskunta ollut yhdessä 14-15 -vuotiaista, nykyään neljäkymppisiä. Eivät vaikuta hekään siltä, että eroa suunnittelisivat.

Onhan näitä, yllätyin itsekin kuinka paljon.

Hyi helvetti.

Joo, no niin. Oli varmaan hassusti muotoiltu lause mutta selvennettäköön, että ovat saman ikäisiä ja poikakin oli tuolloin 12-vuotias. Huoh. Ja mitä todennäköisimmin seurustelu on aluksi ollut sellaista lasten "alaks mun kaa" -henkistä leikkiseurustelua, eikä mikään vakava (ja seksuaalinen) parisuhde. Mutta avioliitoksi se siitä kehittyi ja koko sen ajan aina leikkiseurustelusta nykytilanteeseen, ovat olleet toistensa kanssa. Ei minun mielestäni ollenkaan hyi helvetti.

Vierailija
42/46 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat. Äiti oli 14 ja isä 16 kun alkoivat seurustella. Just juhlivat 40-vuotishääpäiväänsä vähän ennen joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini ja isäni olivat rakastuneet teineinä, isä oli 15 ja äitini 17.

Erosivat kun olin 18v.

Itseäni huvittaa ajatus, että olisin teinipoikaystävän kanssa vielä. 

Suoraan kodista parisuhteeseen, missä välissä siinä itsenäistyisi?

Taitaa sellaset jäädä jollain tasolla puolinaisiksi, ovat aina puolisostaan riippuvaisia kuin lapset vanhemmista.

Jäin miettimään tätä. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 19-vuotiaasta asti, nyt nelikymppisiä. Siinä on jotain totta. En ole sillä tavalla itsenäinen, kuin esimerkiksi ystäväni joka on yksinhuoltaja ilman kumppania. Elän ihan pumpulissa. Mieheni kantaa lisää pumpulia ympärilleni jos vaikutan yhtään huolestuneelta jostain. Haittaako se?

Vierailija
44/46 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverini, ollut 14 vuotiaasta asti miehensä kanssa yhdessä. Nyt kaverini 48 vuotias.

Vierailija
45/46 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme perhettä tunnen. Yksi näistä on onnellinen, toinen ei (vaimo juopottelee, mies aina tien päällä), kolmannen tilasta en tiedä. Se kolmas pari meni 16-vuotiaana naimisiin erikoisluvalla. 

Vierailija
46/46 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunnen...mun salarakas.

Eivät ilmeisesti ole onnellisia.

Ei sua kukaan rakasta vaikka sala"rakkaasta" puhutkin :'D

Toivottavasti olet onnellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä