Tunnetko pariskuntia jotka ovat olleet ihan teini-iästä asti kimpassa?
Kommentit (46)
Mun vanhemmat. Äiti oli 14 ja isä 16 kun alkoivat seurustella. Just juhlivat 40-vuotishääpäiväänsä vähän ennen joulua.
Vierailija kirjoitti:
Oma äitini ja isäni olivat rakastuneet teineinä, isä oli 15 ja äitini 17.
Erosivat kun olin 18v.Itseäni huvittaa ajatus, että olisin teinipoikaystävän kanssa vielä.
Suoraan kodista parisuhteeseen, missä välissä siinä itsenäistyisi?
Taitaa sellaset jäädä jollain tasolla puolinaisiksi, ovat aina puolisostaan riippuvaisia kuin lapset vanhemmista.
Jäin miettimään tätä. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 19-vuotiaasta asti, nyt nelikymppisiä. Siinä on jotain totta. En ole sillä tavalla itsenäinen, kuin esimerkiksi ystäväni joka on yksinhuoltaja ilman kumppania. Elän ihan pumpulissa. Mieheni kantaa lisää pumpulia ympärilleni jos vaikutan yhtään huolestuneelta jostain. Haittaako se?
Minun kaverini, ollut 14 vuotiaasta asti miehensä kanssa yhdessä. Nyt kaverini 48 vuotias.
Kolme perhettä tunnen. Yksi näistä on onnellinen, toinen ei (vaimo juopottelee, mies aina tien päällä), kolmannen tilasta en tiedä. Se kolmas pari meni 16-vuotiaana naimisiin erikoisluvalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunnen...mun salarakas.
Eivät ilmeisesti ole onnellisia.
Ei sua kukaan rakasta vaikka sala"rakkaasta" puhutkin :'D
Toivottavasti olet onnellinen
Joo, no niin. Oli varmaan hassusti muotoiltu lause mutta selvennettäköön, että ovat saman ikäisiä ja poikakin oli tuolloin 12-vuotias. Huoh. Ja mitä todennäköisimmin seurustelu on aluksi ollut sellaista lasten "alaks mun kaa" -henkistä leikkiseurustelua, eikä mikään vakava (ja seksuaalinen) parisuhde. Mutta avioliitoksi se siitä kehittyi ja koko sen ajan aina leikkiseurustelusta nykytilanteeseen, ovat olleet toistensa kanssa. Ei minun mielestäni ollenkaan hyi helvetti.