Onko mitään keinoa, millä me kiltimmät miehet voisimme päästä nousemaan naisten suosioon?
Kommentit (430)
Naisten? Ei. Nice guys finish last.
Mutta sehän riittää että hurmaat sen yhden naisen. Siihen sulla on mahdollisuudet.
Naiset ovat vain massaa minkä huomaa mitä useampaan tutustuu. Tietysti jokainen maantienvärinen peruanenä on erityinen lumihiutale. Luulen että absoluuttisesti paras vaimoaines löytyy Afganistanin vuorilta tai Arabian niemimaan turmeltumattomilta syrjäseuduilta.
Parhaiten pääsette naisten suosioon ymmärtämällä se, ettei ongelmanne ole kiltteys, vaan jokin muu.
Nössöys, selkärangattomuus, ulkonäkö...
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä pitkän elämäni aikana havainnut, että naiset ovat kusipäitä ikään katsomatta. Aina sieltä 80-luvulta tähän päivään saakka laulu oli sama. Ja jatkuu varmaankin minun jälkeenikin. Naisille ei joko koskaan kelpaa, naiset eivät joko koskaan anna ymmärtää, naiset eivät ymmärrä, naiset eivät halua edes ymmärtää. Menevät vain vulva edellä kaikkeen. Ja lopuksi syyttävät miehiä kaikesta. Kannattaako sellaisten kanssa väkisin yrittää olla tekemisissä?
No ei! Mutta täällä sä istut maanantaiaamuna.
Näinhän se tuppaa olemaan kun itse kohtelee naisia pelkkänä vulvana eikä kokonaisena ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä pitkän elämäni aikana havainnut, että naiset ovat kusipäitä ikään katsomatta. Aina sieltä 80-luvulta tähän päivään saakka laulu oli sama. Ja jatkuu varmaankin minun jälkeenikin. Naisille ei joko koskaan kelpaa, naiset eivät joko koskaan anna ymmärtää, naiset eivät ymmärrä, naiset eivät halua edes ymmärtää. Menevät vain vulva edellä kaikkeen. Ja lopuksi syyttävät miehiä kaikesta. Kannattaako sellaisten kanssa väkisin yrittää olla tekemisissä?
Minun tehtäväni on valistaa nuorempia ja hölmömpiä, siksi täällä huomennakin.
Nainen valitsee kumppanin hajun perusteella, koska ikiaikaiset vaistot niin käskevät. Löydä se nainen, jonka mielestä hajusi on vastustamaton.
Määrittele "nainen".
Anna kun arvaan:
-itseäsi vanhemmat vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia
-ylipainoiset tai edes normaalipainon ylärajoilla olevat vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia
-markettivaatteissa ja toppatakissa ilman meikkiä viihtyvät vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia. Naisen tulee pukeutua sieviin mekkoihin ja korkkareihin, kotona saa olla myös seksikkäissä alusvaatteissa ja korkkareissa
-tatuoidut vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia
-huonoihoiset vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia
-liian koulutetut, älykkäät tai itsevarman oloiset vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia
-sinua paremmin ansaitsevat vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia, toisaalta et myöskään halua liian köyhää naista jolle joutuisit tarjoamaan esim. kahvit
-yksinhuoltajat eivät ole naisia, eivät myöskään vastakkaisen sukupuolen edustajat joilla epäilet olevan takanaan useampia seksisuhteita kuin sinulla. Toisaalta naisen pitää olla himokas eikä mikään pihtari.
-naisen pitää haluta lapsia, toisaalta hänen pitää ymmärtää että raskaus ja synnytys pilaavat naisen ja olla valmis suomaan sinulle ainakin sivusuhde jos niin käy
-kukaan jolla on minkäänlaisia ongelmia kuten masennusta, jokin krooninen sairaus tms. ei kiinnosta- miten nainen voisi hoivata sinua tarpeeksi jos hänellä on omia ongelmia?
-kukaan jolla on poliittisia tai muitakaan mielipiteitä ei kiinnosta, et kestä naista joka ei ole kanssasi samaa mieltä kaikesta
Etsit siis 18-25-vuotiasta hoikkaa mutta treenattua (miel. fitness, muttei sellainen mikä on tiukalla dieetillä vaan syö kanssasi pihviä ja juo olutta) sairaanhoitaja- kosmetologi- tai ehkä kaupallisen alan tyttöä jolla on pitkät aaltoilevat hiukset, kauniit kasvot (laulajat ja poonotähdet ovat mielestäsi nättejä naapurintyttöjä).
Ei kannata. Jos sellaisen saat, jonain päivänä kuulet kun hän PIERAISEE ja juttu on sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä problematiikkaa pyöritellyt mielessäni muutamankin vuoden, ja luulisin keksineeni melko varman keinon, jolla me kiltimmätkin miehet voisimme nousta, emme ainoastaan naisten, vaan jopa kaikkien ihmisten jakamattomaan suosioon!
Se tulee tässä:
Oletteko valmiit?
Tämä:
Pestautumalla maata lähestyvän asteroidin torjuntajoukkoihin a la Armageddon-leffa!!!!!
Vähänkö olisi meinaan kova juttu, sen jälkeen olisimme sankareita!
kannatan suunnitelmaa. Siinähän pestaudutaan ensin eristäytyneelle porauslautalle keskelle merta muutamaksi vuodeksi.
Aikanaan kun sanottiin että mennään porauslautalle hommiin niin sillä tarkoitettiin viikkarin ja siljan paatteja. Hauskoja reissuja.
Yksinkertaista. Valitse oikean tyyppinen nainen.
Meissä on niitä, jotka tykkäävät ns. j*nnämiehistä, mutta myös niitä, joille kiltti mies on ihannepartneri (itse kuulun jälkimmäiseen kastiin).
Oma miesystäväni on nimenomaan kiltti, lempeä, huomaavainen ja hellä. Hän on luonteeltaan pehmeä ja mukautuva, ja tekee kaikkensa minun hyvinvointini eteen (kuten minä toki myös hänen hyvinvointinsa eteen). Meillä on harmoninen ja rakkaudentäyteinen suhde, josta ei puutu romantiikkaa tahi erotiikkaa. En vaihtaisi ikinä pois. <3
Pitää jollain tavalla erottua massasta. Jos on väritön, mauton ja hajuton ei herätä mielenkiintoa. Pitää uskaltaa kertoa oma mielipiteensä, olla omia mielenkiinnonkohteita ja huomioida myös muita. Jos kaikki pyörii vain oman navan ympärillä niin voi elää itsekseen loppuikänsä. Ole toiselle kaveri ja arvosta naisia samalle tasolle mitä miehiäkin. Vaikket olisikaan jostain sinusta kiinnostuneesta naisesta kiinnostunut, ole tälle silti ystävällinen, ikinä ei tiedä jos joku tämän kavereista olisikin unelmiesi kumppani. Siinä tilanteessa pisteitäsi ei ainakaan nosta, jos olet ollut tyly jollekin tämän kavereista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten, peukku tälle. Tervepäisille jää enemmän naisia. Win - win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikutko alilaudalla valistamassa? Ai et vai? Sori, ei mee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vaatisi yhteiskunnallisen muutoksen, jossa valtio ei toimisi lapsen isänä. Tämä johtaisi erilaisiin prioriteetteihin miesten suhteen naisilla. Kun ei ole kunnollista turvaverkkoa alla, niin valitaan se luotettavampi.
Etkö ole jo huomannut, mitä turvaverkkojen alasajaminen (pätkätyöt, jatkuva epävarmuus jne) tuovat tullessaan: syntyvyys laskee. Mutta maapallon kannalta se on vain positiivista
Yllättävän moni itseään kilttinä pitävä mies olettaa, että on OIKEUS saada nainen koska he ovat mielestään niin hyviä tyyppejä. Etenkin jos he ovat kiinnostuneita jostain tietystä naisesta, ja erityisesti jos kyseinen nainen kohtelee heitä ystävällisesti (on esim työ- tai opiskelukaveri tai asiakaspalvelua). Ja jos nainen/naiset eivät ole"kiltistä" miehestä kiinnostuneita, niin se johtuu siitä että naiset ovat paskoja, ja että on naisten VELVOLLISUUS suostua miehille partenereiksi.
Oikeasti kiltti mies taas ymmärtää, että naisillakin on itsemääräämisoikeus, eikä hänellä ole oikeutta kehenkään toiseen henkilöön vaan koska on hyvä tyyppi. Ja että kiinnostus ei läheskään aina ole molemminpuolista, ja joskus kumppanin löytäminen vie pitkään, ja huonolla tuurilla jää kokonaan ilman. Se on tietysti surullista, mutta maailma on epätäydellinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Pitää jollain tavalla erottua massasta. Jos on väritön, mauton ja hajuton ei herätä mielenkiintoa. Pitää uskaltaa kertoa oma mielipiteensä, olla omia mielenkiinnonkohteita ja huomioida myös muita. Jos kaikki pyörii vain oman navan ympärillä niin voi elää itsekseen loppuikänsä. Ole toiselle kaveri ja arvosta naisia samalle tasolle mitä miehiäkin. Vaikket olisikaan jostain sinusta kiinnostuneesta naisesta kiinnostunut, ole tälle silti ystävällinen, ikinä ei tiedä jos joku tämän kavereista olisikin unelmiesi kumppani. Siinä tilanteessa pisteitäsi ei ainakaan nosta, jos olet ollut tyly jollekin tämän kavereista.
Kerrotko vielä sen missä naisten kaveriksi pääsisi kun he kategorisesti välttelevät eivätkä vahingossakaan halua olla tekemisissä, puhumattakaan että oma-aloitteisesti lähestyisivät juttelemaan? Itselleni superhyperuberkilttinä miehenä naiset ovat jääneet harvinaisen etäiseksi sukupuoleksi, syistä joita en todellakaan osaa nimetä.
treffit kirjoitti:
Yksinkertaista. Valitse oikean tyyppinen nainen.
Meissä on niitä, jotka tykkäävät ns. j*nnämiehistä, mutta myös niitä, joille kiltti mies on ihannepartneri (itse kuulun jälkimmäiseen kastiin).
Oma miesystäväni on nimenomaan kiltti, lempeä, huomaavainen ja hellä. Hän on luonteeltaan pehmeä ja mukautuva, ja tekee kaikkensa minun hyvinvointini eteen (kuten minä toki myös hänen hyvinvointinsa eteen). Meillä on harmoninen ja rakkaudentäyteinen suhde, josta ei puutu romantiikkaa tahi erotiikkaa. En vaihtaisi ikinä pois. <3
Oletkohan nyt tulkinnut miestäsi oikein. Juuri ylempänä joku listaa millainen lempeä miesystäväsi oikeasti on ja saanut paljon peukutuksia eli ei ole mitään syytä kyseenalaistaa yleistystä :)
Minulle tulee näistä keskusteluista vähän mieleen energiansäästötalkoot jossa (sadannen kerran) kehoitetaan laskemaan huonelämpötilaa parilla asteella. Ikäänkuin asia ei olisi jo kunnossa noilla yhdeksällä kymmenellä yhdeksällä kerralla huomioituna.
Valtaosa miehistä (ja naisista) on kilttejä ja samaan aikaan tosiasiallisesti mukavia ja lempeitä. Silti joku aina jaksaa listata noita belsebuubimaisia ajatuksiaan.
Mikä huppareissa on turn off? En ymmärrä.