Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään keinoa, millä me kiltimmät miehet voisimme päästä nousemaan naisten suosioon?

Vierailija
27.01.2019 |

Osaako kukaan sanoa :(

Kommentit (430)

Vierailija
21/430 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään keinoa :( olen täysin pilalla ja naiset on älykkäämpiä ja arvokkaampia kuin minä. Eikös ollut jotain tutkimusta että naisten onnellisuus laskee parisuhteessa. Näin on kaikille parasta ilman mua. :(

Vierailija
22/430 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy todeta, että naiset ovat muuttuneet. Uskokaa.

Minua harmittaa, että kunnolliset miehet eivät löydä partneria. Suomalaiset miehet ovat usein ujoja, silmiin katsominen ei onnistu.

Se mitä naisista sanon on, että naiset haluavat suorastaan sellaiseta petoa, joka laittaa seinää vasten, määrää ja on kuin suoraan bodaussalista tullut tatuoitu mies. Hartiar kaksimetriä leveät katse ahmiva ja määräävä.

Näin on juuri tvstä tullut ohjelma. Katsokaa kuvat Ralf  Schumacherin entisestä vaimosta, sellaisia miehiä naiset etsivät.

Valitettavasti. Minä olen nainen vaaan ihan tavallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/430 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Pieni salaperäisyys ja ministi vaikeasti tavoiteltavan rooli voisi auttaa. Sillain että antaa ymmärtää että olet kiinnostunut, mutta toisaasaalta et olekaan saatavissa puhelinsoiton päässä jos neiti niin haluaa. Ja sitten kun kala on umpirakastuneena koukussa niin voit paljastaa millaisen hyvän ihmisen ja kiltin ihmisen hän tuli valinneeksi.

No tässä on mun ongelma juuri. Olen tunteikas. Jos pidän naisesta niin kerron hänelle sen. Kehun naista ja olen aidosti kiinnostunut miten hänen päivänsä on mennyt. Avaan ovia naiselle. Vastaan puheluihin ja viesteihin nopeasti. Pitäisi sitten varmaan muuttua joksikin muuksi mitä sitä on..

T: Kiltti mies

Vierailija
24/430 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: Et ole kiltti mies, etkä kiltimpi mies. Olet ahdistava jankkaaja, vahtikoira, tapojesi orja, epäkohtelias, tasa-arvoa vastustava, sairaalloisen nuuka, kontrolloiva ilkiö, jonka olemuksessa ei ole mitään kilttiä ja SEN TAKIA et saa panoja etkä edes suhdetta (saman tyypin lausahdus viikko sitten).

Have fun in your misery.

Vierailija
25/430 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mun kaverimies on kiltti paitsi kun juo niin sitten ei kunnian kukko laula.

Tämäkin on epäiltävissä.

Vierailija
26/430 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisi yhteiskunnallisen muutoksen, jossa valtio ei toimisi lapsen isänä. Tämä johtaisi erilaisiin prioriteetteihin miesten suhteen naisilla. Kun ei ole kunnollista turvaverkkoa alla, niin valitaan se luotettavampi.

Vierailija
27/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi päästä naisten suosioon?

Ole paras mitä voit olla, ei siihen naista tarvita. Epäilen sinun nauttivan elämästäsi näin enemmän kuin murehtimalla mitä joku nainen sinusta ajattelee tai on ajattelematta.

-mies

Vierailija
28/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyssä tamponissakin on enemmän miestä kuin näissä ki´lttimies märisijöissä.

Vierailija
29/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla jotain muuta kuin passiivisagressiivisia naisvihaajia tai muuten vätyksiä.

Tämä.

Vierailija
30/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tavoittelet elämäsi naista ihan vääristä paikoista ja vääristä tyypeistä? Joskus on muutettava omia asenteitaan löytääkseen sopivinta seuraa itselleen.  Todennäköisesti kävelet monen sinusta kiinnostuneen naisen ohi keskittyessäsi vain tietyn naisen saamiseen.  Ota elämä niin, ettet etsi ketään ja silloin yleensä löydät haluamasi. Niin käy monelle onnekkaalle.

31/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeni, ja ruokavalio kuntoon. Ylipaino pois. Noilla pääsee jo pitkälle!

Sitten vielä vähän panostusta tyyliin ja vaatteisiin. Äidin ostamat samettihousut ja slipoveri ei vaan toimi.

Ja toinen turn-off ovat nämä ikuiset pikkupoikamiehet, eli lippis, reppu ja huppari.

Ei ole rakettitiedettä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
32/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taitaa aika hoitaa asian. Miesten testotasot on laskussa. Päätelkää siitä kehityssuunta.

Vierailija
33/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla kiltin lisäksi myös hauska, sosiaalinen, positiivinen, tyylikäs herrasmies pilke silmäkulmassa. Lisäpisteitä määrätietoisuudesta, kyvystä käsitellä eläimiä ja lapsia sekä mielikuvituksekkuudesta ja suoraselkäisestä vastuunkannosta.

Vierailija
34/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ota vastuu omasta elämästä.

2. Hoida pois päihdeongelma.

3. Jos itsetunto rypii pohjamudissa tai olet asshole, mene terapiaan tai hanki muuta apua.

4. Mene kouluun tai töihin.

5. Mene ihmisten joukkoon harjoittelemaan sosiaalista vuorovaikutusta.

6. Tee jotain jännittävää tai muuten mielekästä elämässäsi josta voit olla ylpeä. Ota joku iso tavoite.

Jos tuntuu ylivoimaiselta aloita jostain noista. Tajua että saavuttaakseen asioita on pakko mennä epämukavuusalueelle.

Vierailija
35/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tavoittelet elämäsi naista ihan vääristä paikoista ja vääristä tyypeistä? Joskus on muutettava omia asenteitaan löytääkseen sopivinta seuraa itselleen.  Todennäköisesti kävelet monen sinusta kiinnostuneen naisen ohi keskittyessäsi vain tietyn naisen saamiseen.  Ota elämä niin, ettet etsi ketään ja silloin yleensä löydät haluamasi. Niin käy monelle onnekkaalle.

Siitä olen kyllä samaa mieltä että epätoivoinen ja pakkomielteinen etsiminen ei kannata. Siitä tulee fiilis, että ihan kuka tahansa kelpaa kunhan nyt saa sen naisen. Toisaalta sitten sekään ei johda mihinkään jos ei yritä yhtään. Monethan naiset ja miehet täälläkin kirjoittaa etteivät arkielämässä tapaa samanikäisiä , vapaita vastakkaisen sukupuolen edustajia. Kyllä sen oikean kumppanin löytämiseksi pitää vaivaa nähdä ja olla aloitteellinen ja itse tavattavissa.

Vierailija
36/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Pieni salaperäisyys ja ministi vaikeasti tavoiteltavan rooli voisi auttaa. Sillain että antaa ymmärtää että olet kiinnostunut, mutta toisaasaalta et olekaan saatavissa puhelinsoiton päässä jos neiti niin haluaa. Ja sitten kun kala on umpirakastuneena koukussa niin voit paljastaa millaisen hyvän ihmisen ja kiltin ihmisen hän tuli valinneeksi.

No tässä on mun ongelma juuri. Olen tunteikas. Jos pidän naisesta niin kerron hänelle sen. Kehun naista ja olen aidosti kiinnostunut miten hänen päivänsä on mennyt. Avaan ovia naiselle. Vastaan puheluihin ja viesteihin nopeasti. Pitäisi sitten varmaan muuttua joksikin muuksi mitä sitä on..

T: Kiltti mies

Ei tarvitse muuttua muuksi, kunhan hieman pidättelet itseäsi, ettet vaikuta takertuvalta luuserilta. Tokihan miehellä saa olla tunteita ja huomaavaisuus on plussaa, mutta kyllä tietty jämäkkyys on miehekkäämpää.

Vierailija
37/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jo tästä vihjaisikin. Olemalla miehekkäämpi. Aloitteellinen, jämäkkä, luotettava.

Vierailija
38/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä se kiltteytesi naiselle käytännössä. Ei kukaan tiedä että olet kiltti jos vaan netin palstoilla siitä toitotat.

Vierailija
39/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta nössö ja ole komeampi. Noin se menee.

Vierailija
40/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan sanoa :(

On.

Opiskelu tai muuten vaan pärjääminen (työ)elämässä.