Onko mitään keinoa, millä me kiltimmät miehet voisimme päästä nousemaan naisten suosioon?
Kommentit (430)
Jaahas, eli kiltti on sikailijan vastakohta. Noh, minulla on kaksi siskoa eikä kumpikaan heistä ole naimisissa sikailijan kanssa. Likimainkaan. Oma miehenikään ei ole mikään sikailija, vaan nörtti. Myöskään veljeni ei ole sikailija, kaikkea muuta. Yhden siskoistani mies on kauimpana kiltistä, mutta samalla hän on hyvin oikeudenmukainen ja pyrkii hyviin asioihin, hänellä vain on niin voimakas tahto ettei kilttiys tule ekana mieleen. Mutta siis minun kokemus on se että ylivoimainen enemmistö minun tuntemista naisista on löytänyt ihan tavallisen kivan miehen. Joukossa on muutama ikävä tyyppi kyllä, mutta ovat selkeä vähemmistö. Eli jos ei naiset ala, niin siitä se ei kyllä johdu että on sikailijan vastakohta.
"Olen huomannut, että avoimesti tai ainakin selän takana sikailevat ja naisia lopulta huonosti kohtelevat miehet ovat naisten keskuudessa selkeästi menestyvämpiä, kuin kaltaiseni hieman ujot ja kokemattomat yksilöt. Millä tavoin voisin itse saada paremmin mahdollisuuksia naisilta, koska en osaa luonnostani käyttäytyä sikalijan tavoin, enkä haluaisikaan?"
Jos minä en ihan oikeasti ole koskaan elänyt maailmassa, jossa naiset olisivat halunneet huonosti kohtelevia miehiä, niin todellisuuteni ei siitä muuksi muutu. Joskus yläasteella - sori, se olikin ala-asteen ylimmillä luokilla eli ehkä viidesluokkalaisena, olin ihastunut koulun "pahik.seen" mutta kasvoin siitä kehitysvaiheesta yli jo ennen yläastetta. Yläasteella oli omat "jännis.porukkansa" jotka kävivät salatupakalla, mutta suurin osa meistä tytöistä ei kokenut pienintäkään kiinnostusta niihin piireihin. Sittemmin en ole koskaan tuntenut läheisesti yhtäkään tyttöä tai naista, joka olisi halunnut tulla huonosti kohdelluksi.
Ujous ja kokemattomuus ovat aivan eri asioita kuin giltteys. Oma mieheni on maailman giltein. Hän on rakastava, auttavainen, huomaavainen, aina valmis auttamaan muita ihmisiä jos suinkin voi - joskus jopa niin paljon, että olen ollut huolissani, että hän antaa hyväksi.käyttää itseään. Eikä se liity mitenkään ujouteen tai kokemattomuuteen, miksi liittyisi?
Teidän gilttien miesten ongelmia ovat todennäköisesti juuri nuo ujous ja kokemattomuus, ei giltteys. Niitä teidän pitäisi lähteä käsittelemään ja niihin pureutumaan sen sijaan, että jankutatte, että naiset haluavat miehiä, jotka kohtelevat heitä huonosti. Unohtakaa koko tuo infantiili sana "giltti", jota yleensä käytetään koirista tai lapsista. Ujous ja kokemattomuus ei tee kenestäkään gilttiä eikä giltteys ujoa tai kokematonta.
55677 kirjoitti:
Niin, elokuvissa voi yhtäkkiä rakastua johonkin, jonka vierssä on istunut 10 vuotta eikä ole mitään tajunnut aiemmin. Oikeassa elämässä se ei mene niin. Ihmisestä tietää noin viidessä sekunnissa, että onko hänestä romanttisesti kiinnostunut vai ei. Jos sellainen päätyy ensin ystäväksi, niin on kyse joko siitä että kumpikaan ei saa aikaiseksi tehdä aloitetta, tai sitten aluksi on kuvioissa muita, vielä enemmän kiinnostavia kohteita jotka saattavat ajan saatossa pudota pois. Tai sitten on kyse tilanteesta, jossa on kovin pienet elämänpiirit (vaikkapa pieni paikkakunta) ja kun ikää tulee pikkuhiljaa ja kaikki pariutuvat, niin on sitten otettava se kaveri siitä vierestä että jonkun saa.
Anteeksi mutta mitä vittua? :'D Oman mieheni tapasin alunperin 2006 enkä ollut hänestä ollenkaan kiinnostunut silloin, pidin lähinnä vähän epäilyttävänä hiipparina. Olin itse sinkku, mutta lämpenen todella hitaasti muutenkin uusille ihmisille. Aloimme jutella sattumalta enemmän joskus pari vuotta tuon jälkeen ja lopulta yllättäen huomattiin että aletaankin olla rakastuneita toisiimme. Nyt olemme naimisissa ja meillä on kaksi lasta.
Absurdin puolelleham nää menee täysin. Ujo mies selittelee että juu en voi saada naista jos en ryhdy sikailijaksi. Ihanko tosi. Mitään välimuotoa ei ole ujon ja sikailijan välillä. Tekosyiden keksimistä sanon minä sille että ei olla halukkaita menemään epämukavuusalueelle ja harjoittelemaan sosiaalisia taitoja ja hoidattamaan päätä kuntoon jos sille on tarvetta.
Psykologi: Miehen pitäisi asettaa naiselle rajat
Naiset kaipaavat miehisiä miehiä, mutta löytävät usein vain joko macho-tyyppisiä alistajia tai liian kilttejä nyhveröitä. Parisuhteen ongelmien ydin onkin liiallinen tasa-arvo, sanoo psykologi ja kirjailija Tony Dunderfelt.
YLEn Aamu-TV:n haastattelema Dunderfelt muistuttaa kirjassaan Parisuhteen kemia, että nykyaikainen tasa-arvo samanlaisuutena toimii kyllä yhteiskunnallisella tasolla, mutta ei parisuhteessa.
Parisuhteen seksuaalisuus herää erilaisuudesta. Ilman erilaisuutta mies yrittää tulla liian paljon naisen ja nainen miehen kaltaiseksi, jolloin seurauksena on seksuaalisen jännitteen katoaminen.
Miehen ei pitäisi vain myötäillä
Tony Dunderfelt haluaa miehen asettavan naiselle rajat. Miehen ei pitäisi vain myötäillä naista. Moderni nainen kaipaa vastusta – mutta ei vastustajaa. Mies on hyvää hyvyyttään oppinut että naista pitää kunnioittaa. Seurauksena on, että todellista vuorovaikutusta ei synny.
Dunderfelt kuvaa miehisiä pms-oireita sanoin ”passiivisen miehen syndrooma”. Vastaavasti naiset kärsivät ”paniikinomaisen itsenäistymisen saavuttamisen syndroomasta”, jolloin naisen pitää elämässä kontrolloida kaikkea. Usein se menee psykologin mukaan yli.
Nykymies on jälleen muutoksessa
Parisuhde on muuttunut valtavasti viimeisen sadan vuoden aikana. Vuosituhansien historia määritteli perinteisen parisuhteen, jossa naisella ei ollut itsenäistä tahtoa. Dunderfelt kuvaa tätä vaihetta parisuhteessa ykkösvaiheeksi.
Kakkosvaiheessa, noin sata vuotta sitten, tapahtui käänne. Naisille annettiin täysi itsenäisyys parisuhteessa. Koska tässäkin mallissa on omat ongelmansa, ollaan nyt siirtymässä kolmanteen vaiheeseen. Primitiivisen ykkösvaiheen muistot elävät meissä edelleen. Usein käytännössä sovelletaan edelleen vanhoja malleja, jotka eivät nykyaikana enää toimi.
Miten olla mies alistamatta naista?
Naiset kaipaavat miehisiä miehiä. Sinkut eivät löydä kunnon miehiä. Tarjolla on vain ykkösvaiheen machoja, joita moderni nainen ei kaipaa - tai kakkosvaiheen ylikilttejä miehiä.
Psykologi Tony Dunderfelt tarjoaa kolmannen vaiheen miehen mitaksi miestä, joka on kova oikealla tavalla, mutta osaa myös olla pehmeä, avoin ja kuuntelevainen. Ennen aikaa syvästi intiimille parisuhteelle ei ollut. Ruuan ja lämmön hankinta olivat etusijalla. Nyt perustarpeet ovat kunnossa ja aikaa olisi, mutta samalla on vajottu siihen että mies passivoituu ja nainen yliaktivoituu.
Katkeroitunut mies palautuu Dunderfeltin mukaan takaisin ykkösvaiheeseen. Hän ei mahdollisesti halua olla naisten kanssa tekemisissä. Miehiset tarpeet jäävät taka-alalle.
Vierailija kirjoitti:
Absurdin puolelleham nää menee täysin. Ujo mies selittelee että juu en voi saada naista jos en ryhdy sikailijaksi. Ihanko tosi. Mitään välimuotoa ei ole ujon ja sikailijan välillä. Tekosyiden keksimistä sanon minä sille että ei olla halukkaita menemään epämukavuusalueelle ja harjoittelemaan sosiaalisia taitoja ja hoidattamaan päätä kuntoon jos sille on tarvetta.
Niinpä! Usein miehet tuntuvat ulkoistavan kaikki ongelmat muiden syyksi, kun taas naiset uppoavat syyttämään itseään kaikesta. Näin äärimmäisesti kärjistäen
Nainen haluaa että osoitat olevasi mies ja itsevarma. Ymmärrä nyt se. Kiltit miehet ei kiinnosta ja tuo tarkoittaa heikkoa miestä. Jos olet he lvetin ruma na isen saanti on työlästä ja vaatii helvetisti töitä. Itsesäälissä rypevä mies ei edes ansaitse naista.
Parisuhteessakin naiset välillä testaavat miestä ja se täytyy huomata. Heidän pitää saada katsoa ja ihailla jotain ominaisuuttasi ja jos sellaista ei löydy, niin olet ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa että osoitat olevasi mies ja itsevarma. Ymmärrä nyt se. Kiltit miehet ei kiinnosta ja tuo tarkoittaa heikkoa miestä. Jos olet he lvetin ruma na isen saanti on työlästä ja vaatii helvetisti töitä. Itsesäälissä rypevä mies ei edes ansaitse naista.
Parisuhteessakin naiset välillä testaavat miestä ja se täytyy huomata. Heidän pitää saada katsoa ja ihailla jotain ominaisuuttasi ja jos sellaista ei löydy, niin olet ulkona.
niin ja olen mies 50v
ylikseltä saat joskus hyviä tipsejä, täältä et saa muuta kuin syyllistämistä, koska mikään ei koskaan ole naisten syytä jos heistä tuntuu sille
On se helvetti, että mukava ja rauhallinen mies ei ole oikeutettu naissuhteeseen kuin jonkun cp-vammaisen läskin kanssa, jos av:n naisia uskoo.
(yhtään cp-vammaisia mollaamatta, he eivät vammalleen mitään voi. Toisin kuin lihavuudelle)[/quote]
Miksi siten mollasit? TODELLA RUMASTI sanoit vammaisista.
wrwerwer kirjoitti:
TarkennustaTermiin kirjoitti:
Mitä tarkoitetaab sanalla kiltti? Tai siis tiedän tietenkin, mitä sana tarkoittaa, mutta mitä se oikeastaan tarkoittaa aikuisen kohdalla? Nykyisinhän tuota sanaa ei oikein käytetä lapsistakaan, mutta aiemmin kun on käytetty, on sillä lähinnä tarkoitettu kuuliaisuutta, hyvää käytöstä ja tottelevaisuutta. Tarkoitetaanko nyt aikuisen kohdalla tätä samaa vai jotain muuta?
Minun on vaikea hahmottaa, millainen aikuinen määrittää itsensä sanan "kiltti" kautta. Moni toki pyrkii olemaan kohtelias, eettinen, empaattinen, ystävällinen, huomioon ottava, lojaali, rehellinen, luotettava ja kohdella hyvin muita ihmisiä ja eläimiäkin... mutta kiltti? Itselleni tulee siitä lähinnä mieleen juuri kuuliaisuus ja tottelevaisuus, ja sen jälkeen tulee mieleen, että onko se aikuisen kohdalla samaa kuin auktoriteettiusko, muiden tahdon mukaan toimiminen (mikä voi tarkoittaa esim. sitä ettei uskalla ajatella itse, vaan toimii niinkuin yleisesti ajatellaan), sovinnaisuus, yms. Mutta oletan nyt, että ei tarkoiteta kuitenkaan tätä.
Voisiko joku määritellä siis sen, mitä näissä keskusteluissa tarkoitetaan, kun puhutaan kilteistä miehistä?
Vertailun vuoksi: naisten kohdalla ei koskaan puhuta kilteistä naisista. Se kuulostaisi heti joltain seksileikiltä. Naisten kohdalla käytetään aikuismaisempia termejä - miksi ei miesten?
Ja tarkoitukseni ei ole nyt sanoa, että sussa ap on jotain vikaa, vaan tämä käyttämäsi termi on vaan todella epämääräinen eikä ainakaan minulle kerro yhtään mitään juuri siksi, että se voi tarkoittaa mitä vain siitä eettisesti toimivasta kuuliaisesti toimivaan.
(En jaksanut lukea koko ketjua, joten sori jos tuli toistoa.)
Tämä oli ehkä ketjun tärkein kommentti tähän mennessä. Tuo sana kun voi tarkoittaa eri ihmisille ihan eri asioita. Mutta jos yhtään olen itse kärryillä, niin ap on alunperin tarkoittanut kiltillä oikeastaan sikailijan vastakohtaa.
Eli ajatelkaa naiset tätä asiaa siltä kantilta, että kysymys muotoiltaisiin näin:
"Olen huomannut, että avoimesti tai ainakin selän takana sikailevat ja naisia lopulta huonosti kohtelevat miehet ovat naisten keskuudessa selkeästi menestyvämpiä, kuin kaltaiseni hieman ujot ja kokemattomat yksilöt. Millä tavoin voisin itse saada paremmin mahdollisuuksia naisilta, koska en osaa luonnostani käyttäytyä sikalijan tavoin, enkä haluaisikaan?"
Ja tähän ei kannata vastata, että "oikeasti sikailijat eivät saa naisia, vaan ihan tavalliset ja kohteliaat miehet", koska monen miehen elämänkokemus kertoo ihan muuta, eivät he muuten olisi täällä valittamassa. Tässä on jotakin muuta ja monimutkaisempaa takana ja se ei katoa sillä, että te ette vastaa niihin tietoihin pohjautuen mitä teille miehet itsestään kertovat, vaan alatte täysin tyhjästä maalailla näille miehille kaikenlaisia negatiivisia piirteitä, jotka eivät perustu yhtään mihinkään. Te ette tiedä näistä miehistä mitään muuta kuin sen, mitä he kirjoittavat, joten olettakaa että se on totta, älkääkä maalailko omianne. Sellainen ei johda yhtään mihinkään järkevään. Jos teistä tuntuu, että miesten kertomukset sotivat teidän ruusunpunaista maailmankuvaanne vastaan, tai jopa herättävät teissä levottomuutta koska joudutte myöntämään itsessänne jotain epätäydellisyyttä, olkaa rehellisiä itsellenne. Luokaa hedelmällistä ja rehellistä keskustelua sen sijaan, että vetäydytte siilipuolustukseen tai hyökkäätte näitä miehiä kohtaan, koska se ei johda mihinkään hyvään kenenkään kannalta.
Ei siinä ei ole mitään monimutkaista takana. Kannattaa miehen harkita sitä ettei hänen havaintonsa tai kokemuksensa toisten ihmisten parisuhteista olenkaan totuus. Itsekkin sanot ettei pidä olettaa ihmisestä joita ei tunne ja alkaa maalailemaan omasta päästään.
Vierailija kirjoitti:
Tuon kirjoittaja on selvästi kärjistänyt ajatuksiaan, mutta kyllä se vähän noin menee oikeassa elämässä. Olen pohjimmiltani herrasmies, ihan hyvännäköinenkin, mutta ikävä kyllä herrasmiesmäisyys ei suurimpaan osaan naisia pure lainkaan. Sillä tyylillä saa vain olla olkapäänä, kun naiset tulevat itkemään särkynyttä sydäntään törmättyään renttuun.
Sitten muutin tyyliäni ja lisäsin renttumaisuutta ja piittaamattomuutta elämääni, niin johan alkoi naista kaatua. Oli aivan sama minkä tasoista naista lähestyit, niin saman peiton alta herättiin, vaikka olisi illalla kuinka tuonut ilmi, ettei harrasta seksiä ensimmäisenä yönä, eikä edes lähde miehen luo heti.
En tiedä mikä se juttu minussa lopulta on saanut naiset niin kiimaiseksi, mutta kummalliselta se on tuntunut, joskin hauskaa on saanut pitää.
Nykyiselle naiselleni olen taas kiltti ja mukava, mutta makuuhuoneessa kuitenkin vähän tuhma renttu ja siitäkös hän tykkää.
Yksi ongelmahan on tietenkin se, että suomalaiset naiset ovat aivan sairaalloisen ennakkoluuloisia suomalaisia miehiä kohtaan ja ihmekös tuo, kun tälläkin foorumilla on useita miesvihaajanaisoletettuja, jotka suoltavat propagandaansa 24/7. Ja he ovat niitä nelosen, jopa alle sen tasoisia.
En lukenut koko ketjua, mutta sanotaan, että sisäisten asioiden lisäksi ulkoisella olemuksella on merkitystä. Onko hiuksesi/partasi huolitellut? Pukeudutko siisteihin, puhtaisiin vaatteisiin? Kuinka paljon käytät hajusteita? Huolehditko hygieniasta? Oletko kovinkin reilusti ylipainoinen?
Minulle miehen siisti ulkoinen olemus kertoo siitä, että hän välittää hyvinvoinnistaan. Vaatteet eivät tarvitse olla mitään merkkituotteita, kunhan ovat ehjät, puhtaat ja tältä vuosituhannelta, lisäksi iänmukainen pukeutuminen on tärkeää. Mielestäni on naurettavan näköistä, jos noin neljäkymppinen, olipahan mies tai nainen pukeutuu samoihin vaatteisiin, kuin 15-vuotiaat. Kengät ovat myös asia, johon naiset usein kiinnittävät huomiota.
Oikesti kiltit, kuten oma mieheni, ovat aina olleet naisten suosiossa.
Eli kokeilkaa oikeaa kiltteyttä. Ajattele, että naiset ovat oikeita ihmisiä, yksilöitä, eivät lauma. Opettele ajattelemaan, että eri naisia kiinnostaa erilaiset asiat ja erilaiset miehet. Opettele uskomaan, että nainen itse tietää parhaiten, mistä pitää ja mitä haluaa. Ja että siihen ei liity yhtään mitenkään se, mitä joku muu nainen jossain muualla on joskus halunnut. Opettele ajattelemaan, että naiset ovat hyviä ystäviä ja kivoja kavereita, joiden ystävyys on arvokasta, vaikka siitä ei ikinä seuraisi mitään muuta. Ja opettele ajattelemaan, että miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia. Naiset voivat pärjätä älyllisissä työtehtävissä aivan yhtä hyvin kuin miehet, ja lastenhoito ja kotityöt ovat ihan yhtä paljon miehen kuin naisen vastuullakin.
Tuollaiset miehet ovat oikeasti kilttejä, ja tuollaiset miehet pääsevät helposti parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Psykologi: Miehen pitäisi asettaa naiselle rajat
Naiset kaipaavat miehisiä miehiä, mutta löytävät usein vain joko macho-tyyppisiä alistajia tai liian kilttejä nyhveröitä. Parisuhteen ongelmien ydin onkin liiallinen tasa-arvo, sanoo psykologi ja kirjailija Tony Dunderfelt.
YLEn Aamu-TV:n haastattelema Dunderfelt muistuttaa kirjassaan Parisuhteen kemia, että nykyaikainen tasa-arvo samanlaisuutena toimii kyllä yhteiskunnallisella tasolla, mutta ei parisuhteessa.
Parisuhteen seksuaalisuus herää erilaisuudesta. Ilman erilaisuutta mies yrittää tulla liian paljon naisen ja nainen miehen kaltaiseksi, jolloin seurauksena on seksuaalisen jännitteen katoaminen.
Miehen ei pitäisi vain myötäillä
Tony Dunderfelt haluaa miehen asettavan naiselle rajat. Miehen ei pitäisi vain myötäillä naista. Moderni nainen kaipaa vastusta – mutta ei vastustajaa. Mies on hyvää hyvyyttään oppinut että naista pitää kunnioittaa. Seurauksena on, että todellista vuorovaikutusta ei synny.
Dunderfelt kuvaa miehisiä pms-oireita sanoin ”passiivisen miehen syndrooma”. Vastaavasti naiset kärsivät ”paniikinomaisen itsenäistymisen saavuttamisen syndroomasta”, jolloin naisen pitää elämässä kontrolloida kaikkea. Usein se menee psykologin mukaan yli.
Nykymies on jälleen muutoksessa
Parisuhde on muuttunut valtavasti viimeisen sadan vuoden aikana. Vuosituhansien historia määritteli perinteisen parisuhteen, jossa naisella ei ollut itsenäistä tahtoa. Dunderfelt kuvaa tätä vaihetta parisuhteessa ykkösvaiheeksi.
Kakkosvaiheessa, noin sata vuotta sitten, tapahtui käänne. Naisille annettiin täysi itsenäisyys parisuhteessa. Koska tässäkin mallissa on omat ongelmansa, ollaan nyt siirtymässä kolmanteen vaiheeseen. Primitiivisen ykkösvaiheen muistot elävät meissä edelleen. Usein käytännössä sovelletaan edelleen vanhoja malleja, jotka eivät nykyaikana enää toimi.
Miten olla mies alistamatta naista?
Naiset kaipaavat miehisiä miehiä. Sinkut eivät löydä kunnon miehiä. Tarjolla on vain ykkösvaiheen machoja, joita moderni nainen ei kaipaa - tai kakkosvaiheen ylikilttejä miehiä.
Psykologi Tony Dunderfelt tarjoaa kolmannen vaiheen miehen mitaksi miestä, joka on kova oikealla tavalla, mutta osaa myös olla pehmeä, avoin ja kuuntelevainen. Ennen aikaa syvästi intiimille parisuhteelle ei ollut. Ruuan ja lämmön hankinta olivat etusijalla. Nyt perustarpeet ovat kunnossa ja aikaa olisi, mutta samalla on vajottu siihen että mies passivoituu ja nainen yliaktivoituu.
Katkeroitunut mies palautuu Dunderfeltin mukaan takaisin ykkösvaiheeseen. Hän ei mahdollisesti halua olla naisten kanssa tekemisissä. Miehiset tarpeet jäävät taka-alalle.
Joo no tämä Dunderihan tosiaan yritti toteuttaa kyseistä fantasiaansa Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa ja ihan suoraan sanoittikin että naispuoleinen kumppaniehdokas voisi tässä vähän ikään kuin katsoa tätä Petriä ylöspäin tai jotain vastaavaa. Täysi katastrofihan siitä suhteesta syntyi.
Vierailija kirjoitti:
On se helvetti, että mukava ja rauhallinen mies ei ole oikeutettu naissuhteeseen kuin jonkun cp-vammaisen läskin kanssa, jos av:n naisia uskoo.
(yhtään cp-vammaisia mollaamatta, he eivät vammalleen mitään voi. Toisin kuin lihavuudelle)
Miksi siten mollasit? TODELLA RUMASTI sanoit vammaisista.
Missään ei ole kielletty mukavia ja rauhallisia miehiä seurustelemasta naisten kanssa. Itsekin juuri ihastuin sellaiseen mieheen, mutta enpä kelvannutkaan hänelle. t. insinöörinainen
Vierailija kirjoitti:
ylikseltä saat joskus hyviä tipsejä, täältä et saa muuta kuin syyllistämistä, koska mikään ei koskaan ole naisten syytä jos heistä tuntuu sille
Mikä tässä on meidän syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon kirjoittaja on selvästi kärjistänyt ajatuksiaan, mutta kyllä se vähän noin menee oikeassa elämässä. Olen pohjimmiltani herrasmies, ihan hyvännäköinenkin, mutta ikävä kyllä herrasmiesmäisyys ei suurimpaan osaan naisia pure lainkaan. Sillä tyylillä saa vain olla olkapäänä, kun naiset tulevat itkemään särkynyttä sydäntään törmättyään renttuun.
Sitten muutin tyyliäni ja lisäsin renttumaisuutta ja piittaamattomuutta elämääni, niin johan alkoi naista kaatua. Oli aivan sama minkä tasoista naista lähestyit, niin saman peiton alta herättiin, vaikka olisi illalla kuinka tuonut ilmi, ettei harrasta seksiä ensimmäisenä yönä, eikä edes lähde miehen luo heti.
En tiedä mikä se juttu minussa lopulta on saanut naiset niin kiimaiseksi, mutta kummalliselta se on tuntunut, joskin hauskaa on saanut pitää.
Nykyiselle naiselleni olen taas kiltti ja mukava, mutta makuuhuoneessa kuitenkin vähän tuhma renttu ja siitäkös hän tykkää.
Yksi ongelmahan on tietenkin se, että suomalaiset naiset ovat aivan sairaalloisen ennakkoluuloisia suomalaisia miehiä kohtaan ja ihmekös tuo, kun tälläkin foorumilla on useita miesvihaajanaisoletettuja, jotka suoltavat propagandaansa 24/7. Ja he ovat niitä nelosen, jopa alle sen tasoisia.
Aloit siis mieslutkaksi ja ihmettelet miksi naisille kelpasi helppo seksi? No jo on kumma jos jättää suklaalevyn pöydälle voi siitä jiku halukas palan napata ohi mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Oikesti kiltit, kuten oma mieheni, ovat aina olleet naisten suosiossa.
Eli kokeilkaa oikeaa kiltteyttä. Ajattele, että naiset ovat oikeita ihmisiä, yksilöitä, eivät lauma. Opettele ajattelemaan, että eri naisia kiinnostaa erilaiset asiat ja erilaiset miehet. Opettele uskomaan, että nainen itse tietää parhaiten, mistä pitää ja mitä haluaa. Ja että siihen ei liity yhtään mitenkään se, mitä joku muu nainen jossain muualla on joskus halunnut. Opettele ajattelemaan, että naiset ovat hyviä ystäviä ja kivoja kavereita, joiden ystävyys on arvokasta, vaikka siitä ei ikinä seuraisi mitään muuta. Ja opettele ajattelemaan, että miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia. Naiset voivat pärjätä älyllisissä työtehtävissä aivan yhtä hyvin kuin miehet, ja lastenhoito ja kotityöt ovat ihan yhtä paljon miehen kuin naisen vastuullakin.
Tuollaiset miehet ovat oikeasti kilttejä, ja tuollaiset miehet pääsevät helposti parisuhteeseen.
HILJAA NAINEN! Kyllä nämä miehet tietävät paremmin mistä sinä pidät ja muiden ihmisten parisuhteet ja syyt miksi niissä ollaan! (Vaikka sanovat ettei heillä ole sellaisesta kokemusta)
Jokainen toivoo olevansa jollakin tavalla aivan erityinen toisen silmissä, ainutlaatuinen ja ainutkertainen. Jos sinulla on mielessäsi naisihminen, joka on mielestäsi tällainen ja jonka haluaisit saada kiinnittämään sinuun myönteistä huomiota, niin sinun pitää osoittaa huomiosi hänelle niin, että hän sen ensiksikin huomaa ja toiseksi: myös ymmärtää - ja vieläpä oikein.
Kannattaa osoittaa se monella tavalla. Todennäköisyys sille, että hän huomaa ja ymmärtää oikein, kasvaa. Siltikin voi tulla väärinymmärryksiä. Älä lannistu! Selitä, mitä todella tarkoitit, jos huomaat, että hän esim. loukkaantui.
Kerrothan sitten kokemuksistasi, kun olet kokeillut neuvoa!
Ujoille miehille uskallan antaa vielä yhden vinkin: jos mielitiettysi on erityisen ulospäinsuuntautunut, hallitseva luonne ja yleisesti miesten mielestä viehättävä ulkonäöltään, niin sinun pitää tehdä jotain aivan erityistä, jotta hän edes huomaisi sinut. Jos hän on vielä nuorikin, niin hänellä ei taida olla vielä elämänkokemuksen tuomaa viisautta, että hän osaisi arvostaa luonnettasi.