Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään keinoa, millä me kiltimmät miehet voisimme päästä nousemaan naisten suosioon?

Vierailija
27.01.2019 |

Osaako kukaan sanoa :(

Kommentit (430)

Vierailija
301/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Mies oli ensin äidilleen täydellinen teini-ikäinen ja sitten vaimolleen täydellinen aviomies, kunnes meni salille ja kasvatti lihakset, jolloin paremman näköinen voimakastahtoinen nainen kiinnostui, ja mies meni ja surmasi koko perheensä että pääsisi aloittamaan uuden elämän rakastajattarensa kanssa.

Niin, kiltit miehet ovat aina niitä tappajia. Linnakundit sen sijaan ovat ihkuja <3 <3 siis komeat sellaiset

Vierailija
302/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> Mies oli ensin äidilleen täydellinen teini-ikäinen ja sitten vaimolleen täydellinen aviomies, kunnes meni salille ja kasvatti lihakset, jolloin paremman näköinen voimakastahtoinen nainen kiinnostui, ja mies meni ja surmasi koko perheensä että pääsisi aloittamaan uuden elämän rakastajattarensa kanssa.

Niin, kiltit miehet ovat aina niitä tappajia. Linnakundit sen sijaan ovat ihkuja <3 <3 siis komeat sellaiset

Ehkä huonoin trolli vuosiin.

Side pois silmiltä ja myönnä, että tavismiehillä on suurin kysyntä. Sellaisilla jotka huolehtivat ulkonäöstään, ovat fiksuja ja ystävällisiä. Prismatesti, vai mikä se oli. Ehkä 1:600 on niitä tatuoituja, lävistettyjä lihaksikkaita "linnakundeja". Ihan normaaleja miehiä siellä kulkee, normaalien naisien kanssa. Ei missejä ja komistuksia.

Opetus tässä onkin, ettei peiliin katsominen riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies on näissä keskusteluissa käytännössä synonyymi miehelle jolla on hyvin heikot sosiaaliset taidot tai autistisia piirteitä. Tuolla yllä on loistava esimerkki. Superhyperextramegakiltti mies oivaltaa 20 vuoden pähkäilyn jälkeen että ahaa, SIKSI naiset eivät lähesty minua tuolla kaduilla kun kuljen kädet taskussa maahan tuijottaen ja omiin ajatuksiini vajonneena. Kyllähän tuollaisesta oivalluksesta taviksella leuka tippuu lattiaan.

Naiset eivät lähesty kadulla 90% miehistä vaikka tuijottaisit mihin, heiluisivat kädet millä tavalla tahansa ja olisi ajatuksissa maailman positiivisimmat jutut.

Vierailija
304/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kiltti mies. Kulttuureissa on eroja. Kilteille miehille on kysyntää esimerkiksi venäläisten, thaimaalaisten ja filippiiniläisten naisten keskuudessa. Kaikki he odottavat mieheltä kyllä ahkeruuta ja aikaansaavuutta, sohvaperuna ei kelpaa, mutta muuten arvostavat kilttiä ja huomaavaista miestä kuin kuningasta, itse haluten taasen olla kuningatar. Et saa heistä palvelijaa, mutta rakastavan puolison kyllä. Vaikka esimerkiksi Thaimaa on tunnettu matkailuun liittyvästä seksibisneksestä, niin suurin osa naisista on tavallisia, rehellisiä ja ahkeria, myös paljon konservatiivisempia kuin länsimaalaiset, joten älä kuvittele voivasi mennä harrastamaan irtosuhteita heidän kanssaan. He eivät antaudu sinulle toisella tai kolmansilla treffeillä, se tapahtuu vasta huolellisen, usein kuukausia kestäneen tutustumisen jälkeen, monet suostuvat vasta avioiduttuanne. 

Tämä ei ole suomalaista naista vastaan. Mutta elämme avoimessa maailmassa ja niin miehet kuin naiset löytävät yhä useammin kumppanin muusta maasta. 

Vierailija
305/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kiltti mies. Kulttuureissa on eroja. Kilteille miehille on kysyntää esimerkiksi venäläisten, thaimaalaisten ja filippiiniläisten naisten keskuudessa. Kaikki he odottavat mieheltä kyllä ahkeruuta ja aikaansaavuutta, sohvaperuna ei kelpaa, mutta muuten arvostavat kilttiä ja huomaavaista miestä kuin kuningasta, itse haluten taasen olla kuningatar. Et saa heistä palvelijaa, mutta rakastavan puolison kyllä. Vaikka esimerkiksi Thaimaa on tunnettu matkailuun liittyvästä seksibisneksestä, niin suurin osa naisista on tavallisia, rehellisiä ja ahkeria, myös paljon konservatiivisempia kuin länsimaalaiset, joten älä kuvittele voivasi mennä harrastamaan irtosuhteita heidän kanssaan. He eivät antaudu sinulle toisella tai kolmansilla treffeillä, se tapahtuu vasta huolellisen, usein kuukausia kestäneen tutustumisen jälkeen, monet suostuvat vasta avioiduttuanne. 

Tämä ei ole suomalaista naista vastaan. Mutta elämme avoimessa maailmassa ja niin miehet kuin naiset löytävät yhä useammin kumppanin muusta maasta. 

Sitähän täällä on toivottu. En ole ainoa, joka on yrittänyt kannustaa palstan naisettomia miehiä suuntaamaan ulkomaille. Mutta ei. Täällä he vain notkuvat.

Vierailija
306/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuudesluokkalainen poika tavallaan kysyi tätä multa sunnuntaina! :D

"Miksi tytöt tykkää Eetusta, vaikka se vaan tönii niitä välitunnilla?"

Oli muuten aika vaikea selittää tätä, kerroin vaan että tytöt varmaan pitää Eetun huomiosta ja itsevarmuudesta. Ja katsopas tarkkaan, et töniikö se täydet vai "just vähän sopivasti".

Vierailija
307/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän täällä on toivottu. En ole ainoa, joka on yrittänyt kannustaa palstan naisettomia miehiä suuntaamaan ulkomaille. Mutta ei. Täällä he vain notkuvat.

Kannustetaan lisää. Ehkä he ovat ujoja ja eivät osaa lähestyä naista. Se ei haittaa. Netin kautta rehellinen, ujo, jäyhä ja harvasanainenkin mies löytää ulkomailta seuraa. Kun pitää järjen päässä, ei tule huijatuksi ja löytää luultavasti oikean aarteen. Esimerkiksi Thaimaalaiset naiset pitävät arvossa suomalaista, juroa miestä, jopa ylpeilevät sellaisella "coolilla" jörrikällä. Tunnen pari tällaista pariskuntaa. 

Vierailija
308/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannustetaan lisää. Ehkä he ovat ujoja ja eivät osaa lähestyä naista. Se ei haittaa. Netin kautta rehellinen, ujo, jäyhä ja harvasanainenkin mies löytää ulkomailta seuraa. Kun pitää järjen päässä, ei tule huijatuksi ja löytää luultavasti oikean aarteen. Esimerkiksi Thaimaalaiset naiset pitävät arvossa suomalaista, juroa miestä, jopa ylpeilevät sellaisella "coolilla" jörrikällä. Tunnen pari tällaista pariskuntaa. 

Minulla on vielä parempi ehdotus: tehdään heidän puolestaan profiilit, käydään keskustelut ja järjestetään matkat sinne naisen luo. Olisihan se nyt rankkaa joutua itse tekemään jotain oman onnensa eteen.

Vierailija
309/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten aika vaikea selittää tätä, kerroin vaan että tytöt varmaan pitää Eetun huomiosta ja itsevarmuudesta. Ja katsopas tarkkaan, et töniikö se täydet vai "just vähän sopivasti".

Tämä! Kilttien miesten ei tarvitse tajuta mitään muuta kuin että sen naisen huomio pitää herättää. Liian moni kiltti mies kuvittelee tekevänsä aloitteita tai "lähettävänsä singnaaleja" mutta tekee ne tavalla joita nainen ei näe tai koe aloitteiksi.

Ja tästä ei seuraa että pitäisi muuttua jotenkin törkeäksi ääliöksi joka tekee typeriä temppuja saadakseen naisten huomion. Vaan vain sitä että näyttää oikeasti sen kiinnostuksensa tavalla joka sisältää myös sen pienen seksuaalisen sävyn joka saattaa sytyttää sen naisen. Sitä naista pitää haluta naisena, ei pelkkänä kaverina. Jos siitä naisesta tulee myöhemmin myös kaveri niin sitä parempi, Mutta ei siinä järjestyksessä että naisesta tulee ensin kaveri. Se johtaa hyvin harvoin mihinkään. 

Vierailija
310/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies on näissä keskusteluissa käytännössä synonyymi miehelle jolla on hyvin heikot sosiaaliset taidot tai autistisia piirteitä. Tuolla yllä on loistava esimerkki. Superhyperextramegakiltti mies oivaltaa 20 vuoden pähkäilyn jälkeen että ahaa, SIKSI naiset eivät lähesty minua tuolla kaduilla kun kuljen kädet taskussa maahan tuijottaen ja omiin ajatuksiini vajonneena. Kyllähän tuollaisesta oivalluksesta taviksella leuka tippuu lattiaan.

Naiset eivät lähesty kadulla 90% miehistä vaikka tuijottaisit mihin, heiluisivat kädet millä tavalla tahansa ja olisi ajatuksissa maailman positiivisimmat jutut.

Nimenomaan! Tämä on ensimmäinen asia jota toi ei tajua. Varmaan nyt sitten rupeaa tuijottelemaan autistisesti ympärilleen ja seuraavaksi tulee itkemään kun vieläkään ei flaksi käy. Eli häiskä ei ymmärrä ettei tuollainen onnistu kuin harvoin muutenkaan, ja oletus että naisten kuuluisi tulla lähestymään häntä kun hän ei kiinnitä ympäristöönsä mitään huomiota ja paahtaa menemään on suorastaan absurdi. Itse tämä on luonnollisesti sitä mieltä että hänellä on huippuluokan itsereflektiokyky, vaikka ei tajua mistään mitään.

Vierailija
311/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 25-vuotiaana varattuna naisena on pakko sanoa, että suomalaisissa miehissä on mahdottoman paljon saamattomia mammanpoikia. Kotona ei olla vaadittu mitään, päivät on pelailtu tietokonetta ja pleikkaa, kotitöitä ei ole tarvinnut tehdä (ainakaan omaehtoisesti) ja vastuuta ei juuri otettaisi mistään. Moni tuttu mies taantuu vielä avuttomammaksi lasten tultua, odotetaan naisesta huolehtijaa ja äitiä.

Olen sanonut omalle miehelleni alusta asti, että hänen äidikseen en ala. Saa ihan itse hoitaa omat pyykit ja yhteydenpidot perheeseen ja muistaa sukulaistensa merkkipäivät jne.

Toinen ongelma on se, että mies joka sanoo olevansa kiltti mies, tuntuu vakuuttelevan muita asialla, joka on ihan odotettavissa jokaiselta ihmiseltä. Sama kuin hokisin työnhaussa, että olen ihan rehellinen työntekijä.

Olen tavannut oman mieheni kaverin häissä, kaverini miehensä töissä, kaverini #2 miehensä oman tuttavansa grillibileissä, muutama muu baarissa ja osa opintojen aikana. Ei siinä ole mitään mystistä taikatemppua, ihan peruspaikoissa. Kun hymyilee, käyttäytyy hyvin, keskustelee muiden kanssa ja on oma itsensä, niin ei yleensä voi mennä pieleen. Klikkaa jos klikkaa, eikä siitä kannata ottaa turhaa stressiä. Et varmaan halua "ketä tahansa", vaan on ihan ok etsiskellä sitä, joka kunnolla kolahtaa :)

Vierailija
312/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

$$$.

Kuten kaikilla miehillä.

Vierailija
313/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti vaikea tajuta, että naisia on nuoremmissa ikäluokissa vähemmän kuin miehiä eli siis kaikille ei ole paria eli joku jää ilman.

Vierailija
314/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät mustan makkaran housun lahkeeseen.

Vierailija
315/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ikävä kyllä juurikaan ole enää naisia sanan varsinaisessa merkityksessä. On vain naisoletettuja tai muunsukupuolisia. Miesten ei tarvitsisi edes pohtia tuollaisia, kun alatte etsimään mukavaa, kaunista ja nuorta vaimoa esimerkiksi Filippiineiltä.

Vierailija
316/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat neuvot pätevät naisiinkin. Naisilla on tapana puhua "miksi kaikki miehet on sikoja?" ja "miksi miehet katsoo vain ulkonäköä?" jne. Monta keskustelua on ollut noista aiheista. Hauskaa että kaikkien miesten pitäsi olla sellaisia että ne kelpaisivat yhdelle naiselle. Minulle riittää ainakin yksi mies. En sinkkuna itkenyt sitä, että suurin osa miehistä on sosiaalisia ja meneviä, koska tiesin ujojakin olevan tarjolla.

Vierailija
317/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti vaikea tajuta, että naisia on nuoremmissa ikäluokissa vähemmän kuin miehiä eli siis kaikille ei ole paria eli joku jää ilman.

Veikkaan, että niissä ikäluokissa on silti ollut enemmän parisuhteita noilla ihmisillä mitä heitä on. Täällä miehillä tuntuu olevan ongelma jo se, että saisivat muodostettua edes lyhyitä deittailusuhteita saatikka pidempiä parisuhteita. Eli kyllä se ongelma löytyy sieltä peilistä katsomalla!

Vierailija
318/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friendzone-löpinät kannattaa unohtaa kokonaan, ellei saa edes ystäviä, niin turha haaveilla puolisosta.

No ei näytä koskevan masentuneita naisia, jotka palstallakin valittelevat ystävien puutetta. Mutta ohis.

Vierailija
319/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus-k kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Kilttien miesten ei tarvitse tajuta mitään muuta kuin että sen naisen huomio pitää herättää. Liian moni kiltti mies kuvittelee tekevänsä aloitteita tai "lähettävänsä singnaaleja" mutta tekee ne tavalla joita nainen ei näe tai koe aloitteiksi.

Ja tästä ei seuraa että pitäisi muuttua jotenkin törkeäksi ääliöksi joka tekee typeriä temppuja saadakseen naisten huomion. Vaan vain sitä että näyttää oikeasti sen kiinnostuksensa tavalla joka sisältää myös sen pienen seksuaalisen sävyn joka saattaa sytyttää sen naisen. Sitä naista pitää haluta naisena, ei pelkkänä kaverina. Jos siitä naisesta tulee myöhemmin myös kaveri niin sitä parempi, Mutta ei siinä järjestyksessä että naisesta tulee ensin kaveri. Se johtaa hyvin harvoin mihinkään. 

Tuossa yllä joku juuri kirjoitti kadulla lähestymisestä. Ei tulisi ikinä mieleen että kadulla joku lahestyisi muusta syystä kuin kysyäkseen reittiä tai ehkä tupakan. Mutta ilmeisesti kadulla lähestyminen tarkoittaa jollekin kiinnostuksen osoittamista.

Vierailija
320/430 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan! Tämä on ensimmäinen asia jota toi ei tajua. Varmaan nyt sitten rupeaa tuijottelemaan autistisesti ympärilleen ja seuraavaksi tulee itkemään kun vieläkään ei flaksi käy. Eli häiskä ei ymmärrä ettei tuollainen onnistu kuin harvoin muutenkaan, ja oletus että naisten kuuluisi tulla lähestymään häntä kun hän ei kiinnitä ympäristöönsä mitään huomiota ja paahtaa menemään on suorastaan absurdi. Itse tämä on luonnollisesti sitä mieltä että hänellä on huippuluokan itsereflektiokyky, vaikka ei tajua mistään mitään.

Minä olen varmaan tuo josta puhutaan, ja voin luvata etten tule koskaan lähestymään yhtäkään naista, joten huoli pois! En tule muuttamaan itseäni ja käytöstäni, enkä ole koskaan allekirjoittanut sitä sosiaalista "sopimusta" jossa miehen kuuluu tehdä kaikki aloitteet ja naisten kuuluisi olla passiivisia aloitteiden kohteita. Ei tule tapahtumaan, voitte huokailla helpotuksesta.

Olen myös sitä ajatusta vastaan, että minulla pitäisi kaikesta huolimatta olla jotenkin "rento ja positiivinen" suhtautuminen naisiin. Se on liikaa vaadittu kokemuspohjallani. En ole se voittaja jonka olisi helppo hymyillä.

Edelleen itsereflektiokykyni on takuulla huippuluokkaa, tähän on nyt jo naurettavaa takertua. Sinä et minusta mitään diagnooseja ala tekemään.