Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa eron, miten saan hänet takaisin

Vierailija
27.01.2019 |

Mies jäi kiinni että hänellä toinen nainen ja on tosi ihastunut häneen. Hän haluaa erota, ja aikoo muuttaa ensi viikolla pois yhteisestä kodistamme. Meillä on 2 lasta ja olemme kaikki tosi surullisia että hän päätti näin. Minulla on vahvat tunteet häntä kohtaan ja tämä kaikki tuli yllättäen, vaikka suhteenme oli muuttunut arkiseksi emmekä ehtineet sitä hoitaa tarpeeksi. Olen yrittänyt puhua miehelle, mutta hän ei ota mitään nyt vastaan. Hänellä on selvästi ikäkriisi, ja tämä uusi nainen ei ole lainkaan hänen tyylisensä. Onko mitään tehtävissä, onko minun päästettävä irti ja päästää hänet?Olemme tunteneet yli 20 v, nyt tuntuu etten tunne häntä enää

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikein voi muuta kuin antaa miehen mennä. Se on myös paras keino siihen, että hän saattaa alkaa kaipaamaan takaisin. Jos alat roikkumaan, ainoastaan vahvistaa toisen halua lähteä.

Mies on kyllä toiminut niin törkeästi, että saattaa olla ettet shokin mentyä ohi häntä enää halua.

Vierailija
2/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästät irti etkä jää kerjäämään miestä takaisin. Hän on löytänyt paremman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys äskeiseen: olen pahoillani, että sinulle ja lapsille kävi noin. Nyt oikeasti pysy vahvana.

Vierailija
4/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oikein voi muuta kuin antaa miehen mennä. Se on myös paras keino siihen, että hän saattaa alkaa kaipaamaan takaisin. Jos alat roikkumaan, ainoastaan vahvistaa toisen halua lähteä.

Mies on kyllä toiminut niin törkeästi, että saattaa olla ettet shokin mentyä ohi häntä enää halua.

Mitä törkeää siinä on, että ihastuu toiseen kun suhde vaimoon on täysin kuollut ja arkinen?

Vierailija
5/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys äskeiseen: olen pahoillani, että sinulle ja lapsille kävi noin. Nyt oikeasti pysy vahvana.

Tämä oli siis ensimmäiseltä kommentoijalta (ei tuolta joka väittää miehen löytäneen paremman. Nainen, joka alkaa suhteeseen naimisissa olevan lasten isän kanssa, ei ole ole hyvä... saati parempi)

Vierailija
6/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä itsekin ihmettelen et millainen nainen ottaa miehen joka on naimisissa eikä eroa edes laitettu vireille.. Olen yrittänyt sanoa hänelle kaiken mitä ajattelen, ja mietin että onko vielä jotain mitä voin tehdä ettei tarvitse myöhemmin katua. Voi olla että on löytänyt paremman, mutta vielä olisin valmis antamaan anteeksi, ehkä jonain päivänä ymmärrän mitä on tapahtunut ja osaan jatkaa elämääni. Nyt se tuntuu vaikealta

Vierailija
7/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Ihmisellä on vapaa tahto, ja kenenkään kanssa ei ole pakko olla jos ei halua.

Vierailija
8/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä samoja aloituksia koko päivän. Ap olisit voinut palstailla ja nalkuttaa vähemmän, ja ihan sama juttu kaikille.

Vierailija
9/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Tuollaista ei tapahdu. Erot ovat naisten ottamia, edes ne miehet, joilla on toinen, eivät suostu eroon.

Vierailija
10/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti ole provo😢