Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Moccamaster on 10 kertaa kalliimpi kuin muut kahvinkeittimet?

Vierailija
27.01.2019 |

Ei se kahvi nyt NIIN herkullista ole, mitä sillä saa...

Kommentit (212)

Vierailija
121/212 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta helvetin ruma se ainakin on 

Vierailija
122/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moccamaster=ylihintainen palapeli, jossa ei tippalukko toimi. Yhtä kuumaa kahvia saan 30e Braun:lla, jossa on kunnossa edellä mainitut asiat.

ok köyhä

Ja siinä yksi, jonka pitää kaikille osoittaa, että rahaa on, vaikkaaa sitten kahvinkeittimellä! :D Oletpas hupsu.Oikeestaan aika säälittävää tommoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo kyllä ikinä kuullut, että halpakaan kahvinkeitin olisi tiltannut kotikäytössä. Ovat käytössä sen 5-15 vuotta kunnes vaihdetaan uuteen. Moccamastereista kyllä pannujen kannet varsinkin hajoilevat.

Moccikseen saa varaosia. Saako siihen kymmenen euron kertakäyttökeittimeesi?

Onko vielä olemassa noin juntteja kuluttajia?

Ainakin näkyy olevan somettajia, joille vanhemmat eivät ole opettaneet alkeellisimpiakaan käytöstapoja.

Vierailija
124/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin tuo meidän Moccamaster vuonna 2015. Se toimii edelleen hyvin, Uusi pannu on ostettu rikkimenneen tilalle ja Moccamasterissa on se hyvä puoli, että varaosia on helposti saatavilla. Tippalukko on surkea, mutta sen kanssa pärjää, kun ei mene ottamaan kahvia ennen kuin se on tippunut.

Vierailija
125/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Moccamasterin n. 5 vuotta sitten, koska edellinen keittimeni sihisi, porisi ja kurlutti kahvia keittäessään.

Mm on hiljainen ja kahvi kuumaa.

Se vanha oli Darth Vaderin sukulaisia, arvatenkin musta Braun.

Vierailija
126/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun havaintojeni mukaan Moccamaster tekee oikeasti kuumaa kahvia. Ja kestää se näemmä pitempäänkin; minun Moccamasterini on varmaan kohta 20-vuotias eikä ole edelleenkään mennyt rikki mistään kohdasta.

Kaverilla taas ollut uudesta asti pientä vikaa, ei silti jaksanut palauttaa. Hassua että ne aikoinaa tarjoustalosta 5 markalla ostetut, joita säilytetty 50 vuotta kesämökillä pakkasissa, toimivat edelleen.

Vierailija
127/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoan kunnollisen kahvin saa keitettyä italialaisella mutteripannulla. Filtterikahvi kaikissa muodoissaan on kauheaa kurss, ihan sama mille moccamasterilla on keitetty. 

Mutteripannulla sitä vasta kuraa tulee. Ei kunnollista espressoa eikä kunnollista suodatinkahvia. Ja tuhkaksi paahdettua roskakahvia siitä normaalisti juodaankin.

Vierailija
128/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihin saa varaosia. Moniin muihin ei saa kuin ehkä kannuja.

Joo pelkät pannut maksaa 22-30e, kun hyvän keittimen saa jo 15e hintaan.

Vierailija
129/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mainontaan käytetään 5 kertaa enemmän rahaa, niin se pitää ottaa tuotteen hinnassa takaisin ja laittaa sekin 5 kertaiseksi.

Vierailija
130/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoan kunnollisen kahvin saa keitettyä italialaisella mutteripannulla. Filtterikahvi kaikissa muodoissaan on kauheaa kurss, ihan sama mille moccamasterilla on keitetty. 

Mutteripannulla sitä vasta kuraa tulee. Ei kunnollista espressoa eikä kunnollista suodatinkahvia. Ja tuhkaksi paahdettua roskakahvia siitä normaalisti juodaankin.

Mun mutteri keitin on sellainen, että mutteri (äiti) laittaa ja minä juon.

Vierailija
131/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mutteri keitin on sellainen, että mutteri (äiti) laittaa ja minä juon.

Kunhan et ole mutteria pannu niin ihan ok.

Vierailija
132/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 25 vuotta vanha moccamaster. Säännöllisesti putsattuna kestää ikuisesti näköjään. Ja keittää kuumaa kahvia toisin kun ne 20€ keittimet.

Vierailija
133/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun moccamastereita sai hintaan 99e. Nykyään hinnat 169e. Halvemmissa keittimissä kannut voi olla huonoja. Eli valuttaa ohi kaatonokan ja sotkee, on kokemuksia tästä. Ite käytän vain vedenkeitin+suppilo komboa kun yhdelle keittelen 2 kuppia päivässä.

Vierailija
134/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin Dysonin imurit maksaa normaalihintaisena 600 €.

Vierailija
135/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on tosiaan varaosien helppo saatavuus. Sokkotestissähän voitti muistaakseni perus-electrolux(oli mokkiskin mukana)mutta joo. Ja mitä vanhana rupsuna muistan, niin kahvioissa on melko usein ollut juuri mokkis. Pennin kolikkoja siinä kannun ja levyn välissä (kai ettei myyntikahvi kärtyynny seisoessaan niin pian.)

Vierailija
136/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun havaintojeni mukaan Moccamaster tekee oikeasti kuumaa kahvia. Ja kestää se näemmä pitempäänkin; minun Moccamasterini on varmaan kohta 20-vuotias eikä ole edelleenkään mennyt rikki mistään kohdasta.

Mun Braun on 20 vuotta, maksoi tyyliin 15 egeä ja toimii edelleen virheettömästi.

Vierailija
137/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaahan Mersukin kymmenen kertaa enemmän kuin tavallinen auto, eikä se ole yhtään sen kummallisempi...

Ja nykyään vielä kiinalainenkin

Vierailija
138/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma kahvi ja se ettei alvariinsa tarvi ostaa uutta, on meilläkin olleet valinnan syy.

Vierailija
139/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun Braun on 20 vuotta, maksoi tyyliin 15 egeä ja toimii edelleen virheettömästi.

Ja keittää edelleen huonompaa kahvia.

Vierailija
140/212 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä aina ollut moccamaster (missä sitten ikinä olenkaan ollut). Ei se sen kummempaa kahvia keitä kuin oma muutaman kympin haluis keittimen tai kenenkään tutun halpiskeitin. 

Merkitystä on sillä mitä ja minkä verran poroja sinne suodattimeen laittaa. Ei millään muulla.