Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miinustelija - seuraako sinuakin sellainen palstalla?

Vierailija
26.01.2019 |

Onko se ylläpito, joka ip osoitteen perusteella miinustaa kaikki viestit?
Vai kuinka voi käydä niin, että varmaankin noin 80% kirjoituksistani saa miinuksen, vaikka ovat ihan asiallisia juttuja?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kanssasi ei olla samaa mieltä...

Vierailija
2/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 5 plussaa ja 1 miinus. 5 on samaa mieltä ja 1 ei.

En ymmärrä näiden miinustelijoiden logiikkaa, koska jos ovat "en ole samaa mieltä" miinuksia, saa heistä aivan oudon kuvan. Parempi olisi silloin avata hieman miksi painoi miinusta.

Välillä miinus tulee vain minulle, vaikka edellinen vastaus vaikuttaa siltä, että se on jotakin trollin sekoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NeWer! 

Joo, se pikkuppinppa ärsyyntyy milloin mistäkin ja sen saa sitten seuraksi koko päiväksi.

Zinkkis

Vierailija
4/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä oikein ärsyttää, niin sen saa seuraksi 3 päiväksi.

Sitten kun onnistuu ärsyttämään sitä vielä enemmän, niin se seuraa sinua koko viikon!

Zinkkis

Vierailija
5/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kultu lukemassa viestejä? Olethan Kultu. Olet mulle rakas!

Zinkkis

Vierailija
6/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Follow Me, I lead!

Sinkkumies

Vierailija
7/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai kuinka voi käydä niin, että varmaankin noin 80% kirjoituksistani saa miinuksen, vaikka ovat ihan asiallisia juttuja?

Minunkin asialliset jutut tyrmätään monesti.

Varmaan ip-osoitteeni mukaan.

Vierailija
8/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien, kultu vikisee.

Zinkkis

Vierailija
9/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin asialliset jutut tyrmätään monesti.

Varmaan ip-osoitteeni mukaan.

Näinhän se on täällä ollut. Voisin sanoa, että _kaikki_ asialliset ketjuni ovat poistuneet.

Zinkkis

Vierailija
10/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kultu lukemassa viestejä? Olethan Kultu. Olet mulle rakas!

Zinkkis

Kuka?

Vierailija
11/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihmetellyt sitä, että moni täällä kuvittelee keskustelevansa aina saman henkilön kanssa, vaikka kuka tahansa muu voi tulla väliin heittämään omiaan kun kerran nimimerkittömiä ollaan kaikki.

Vierailija
12/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Follow Me, I lead!

Sinkkumies

Minne?

13/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on näin. Välillä kuitenkin palstalla tulee vastaan aivan neutraaleja kommentteja, joita joku silti miinustaa. Olisi kiva kuulla millainen tyyppi miinustaa esim. ”Menen aamulla töihin” -kommenttia.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
14/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut sen, että tällä palstalla totuus sattuu.

Asiat kun menet sanomaan niinkuin ne on, miinusta satelee. Toisaalta, en asiaa ota henkilökohtaisesti, tärkeintä on saada ihmiset reagoimaan ja ajattelemaan asioita.

Vierailija
15/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ihmetellyt sitä, että moni täällä kuvittelee keskustelevansa aina saman henkilön kanssa, vaikka kuka tahansa muu voi tulla väliin heittämään omiaan kun kerran nimimerkittömiä ollaan kaikki.

Se on vähän vainoharhaista ajattelua. Täällä on koko ajan vähintään kymmeniä ihmisiä lukemassa ja kommentoimassa.

Vierailija
16/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miinus-mantat vaa tykkää hakata sitä miinusta. ei ne ees lue viestejä! :D

Vierailija
17/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on näin. Välillä kuitenkin palstalla tulee vastaan aivan neutraaleja kommentteja, joita joku silti miinustaa. Olisi kiva kuulla millainen tyyppi miinustaa esim. ”Menen aamulla töihin” -kommenttia.

Turhaa tietoa, joka vie huomiota tärkeämmiltä viesteiltä. Tuon tyyliset viestit eivät ole millään tasolla kiinnostavia muista kuin lähettäjästä itsestään.

Vierailija
18/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma että kyse on todellakin y l l äpidosta, joka näkee IP-osoitteen, on eri mieltä kanssasi, ja massamiinustaa. On muuten harvinaisen epäreilu taktiikka.

Vierailija
19/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän vainoharhaista ajattelua. Täällä on koko ajan vähintään kymmeniä ihmisiä lukemassa ja kommentoimassa.

Modeko olet vai mistä tiedät? Itse kuvittelisin, että satoja, onhan kyseessä kuitenkin yksi tunnetuimmista keskustelufoorumeista jota uutissivustotkin mainostelee.

Vierailija
20/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Modeko olet vai mistä tiedät? Itse kuvittelisin, että satoja, onhan kyseessä kuitenkin yksi tunnetuimmista keskustelufoorumeista jota uutissivustotkin mainostelee.

No sitähän mä just tarkoitin, täällä ON jatkuvasti useita ihmisiä, tarkoista määristä viis, ja on outoa kuvitella että joku tietty tyyppi erityisesti seuraisi jonkun kirjoituksia, eihän niitä edes voi seurata kun ollaan anonyymejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän