Miinustelija - seuraako sinuakin sellainen palstalla?
Onko se ylläpito, joka ip osoitteen perusteella miinustaa kaikki viestit?
Vai kuinka voi käydä niin, että varmaankin noin 80% kirjoituksistani saa miinuksen, vaikka ovat ihan asiallisia juttuja?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kuinka voi käydä niin, että varmaankin noin 80% kirjoituksistani saa miinuksen, vaikka ovat ihan asiallisia juttuja?Minunkin asialliset jutut tyrmätään monesti.
Varmaan ip-osoitteeni mukaan.Näinhän se on täällä ollut. Voisin sanoa, että _kaikki_ asialliset ketjuni ovat poistuneet.
Zinkkis
Turha miinustaa, kun todisteet on: NE OVAT POISTUNEET
Zinkkis
100% Fact!
Vierailija kirjoitti:
M31 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kanssasi ei olla samaa mieltä...
Yleensä se on näin. Välillä kuitenkin palstalla tulee vastaan aivan neutraaleja kommentteja, joita joku silti miinustaa. Olisi kiva kuulla millainen tyyppi miinustaa esim. ”Menen aamulla töihin” -kommenttia.
Latinoiden työhaluthan tunnetaan.
No ok, oikeasti niitä ärsyttää, kun niillä ei ole töitä! Siksi työntekoa ei saa mainostaa täällä.
Jos olet vielä pomo! Aijai, kun olet 30-40% mielestä inhottava ja paha ihminen.
Zinkkis
Sä oot kyllä oikeasti ihan kujalla.
T. Latina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on näin. Välillä kuitenkin palstalla tulee vastaan aivan neutraaleja kommentteja, joita joku silti miinustaa. Olisi kiva kuulla millainen tyyppi miinustaa esim. ”Menen aamulla töihin” -kommenttia.
No ok, oikeasti niitä ärsyttää, kun niillä ei ole töitä! Siksi työntekoa ei saa mainostaa täällä.
Zinkkis
Sä oot kyllä oikeasti ihan kujalla.
T. Latina
Olet väärässä. Olen kämpillä.
Zinkkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kuinka voi käydä niin, että varmaankin noin 80% kirjoituksistani saa miinuksen, vaikka ovat ihan asiallisia juttuja?Minunkin asialliset jutut tyrmätään monesti.
Varmaan ip-osoitteeni mukaan.Näinhän se on täällä ollut. Voisin sanoa, että _kaikki_ asialliset ketjuni ovat poistuneet.
Zinkkis
Zinkkis
100% Fact!
Sulla ei ole ollut vielä yhtään asiallista aloitusta. Ei yhtä ainutta.
Ukko36 kirjoitti:
Olen itse huomannut sen, että tällä palstalla totuus sattuu.
Asiat kun menet sanomaan niinkuin ne on, miinusta satelee. Toisaalta, en asiaa ota henkilökohtaisesti, tärkeintä on saada ihmiset reagoimaan ja ajattelemaan asioita.
Ai kun sä kerrot täällä pettäväsi vaimoasi, ihmettelet kun tulee alapeukkuja? Tärkeintä olisi saada sut reagoimaan ja ajattelemaan asioita. Ei taida kuitenkaan onnistua, koska mikäpä sitä puupäähän uppoaisi. Ps. Vaihda jo nimimerkkisi, sulla on täällä jo vihailijakerho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinkkis
Zinkkis
100% Fact!
Sulla ei ole ollut vielä yhtään asiallista aloitusta. Ei yhtä ainutta.
NIMENOMAAN! Kiitos, että todistit väitteeni oikeaksi.
Zinkkis
Olen mm. aloittanut
Paistinpannuketjun - Mitkä parhaat
Yrtti ketjun - kai tämäkin oli liian pelottava.
Lista on loputon, toki niitä olisi 1000 muutakin asiallista ketjua, mutta kun ne POISTUU!
Zinkkis
Onko nää sun mielestä epäasiallisia ketjuja? Jos on, niin te olette kujalla.
Miinus voi tarkoittaa esimerkiksi, että:
a) olet väärässä, ts. faktasi ovat vääriä
b) joku on eri mieltä kanssasi (mielipidekysymyksissä)
c) sinussa tai tekemisissäsi on kertomasi perusteella jonkun mielestä jotain vikaa
d) kerrot jotain aiheen kannalta epäolennaista, joka joko saa sinut näyttämään tyhmältä tai voi viedä keskustelun sivuraiteille
e) joku pahoittaa mielensä siitä, mitä sanoit
f) joku alapeukuttaa muuten vain huvikseen
g) aika älyttömän montaa muuta asiaa.
Joten alapeukuissa ei ole mitään poikkeuksellista ja pitkällä aikavälillä viestit, joita ei alapeukuteta ollenkaan, ovat harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
c) sinussa tai tekemisissäsi on kertomasi perusteella jonkun mielestä jotain vikaa
d) kerrot jotain aiheen kannalta epäolennaista, joka joko saa sinut näyttämään tyhmältä tai voi viedä keskustelun sivuraiteille
Joten alapeukuissa ei ole mitään poikkeuksellista ja pitkällä aikavälillä viestit, joita ei alapeukuteta ollenkaan, ovat harvinaisia.
Annoin miinuksen. Loukkaannuin joka kohdasta.
Zinkkis (ainiin ei Sink.. banan)
Jos voisin niin antaisin
ABCDEFG Miinukset.
Zinkkis
Minulla on oma vakaa miinustelijafanikerho. Uskon sen johtuvan lakonisen sarkastisesta tyylistäni, ja sekös monia ottaa päähän. Kirjoitan niin osuvasti ja pieteetillä, että kun eivät voi edes nillittää kirjoitusvirheistä, niin haluavat sitten muuten vain näpäyttää. Joten miinukset ovat taattuja, samalla ne antavat itselleni vahvistuksen siihen, että olin koko ajan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Sä et pälli tajua mistä aloittaja puhuu.
Se puhuu siitä, että sä kirjoitat kaunis ilma tänään, niin joku ammattiloukkaantuja seuraa perässä miinustamassa sitä.
Eikö niin ap?
Zinkkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Follow Me, I lead!
Sinkkumies
Minne?
Vanha kysymys, mutta älyllisesti laiskana vastaan kuitenkin;
Minne?
Kainuussa tietenkin vastattaisiin: Riippuu sinusta.
Zinkkis
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ihmetellyt sitä, että moni täällä kuvittelee keskustelevansa aina saman henkilön kanssa, vaikka kuka tahansa muu voi tulla väliin heittämään omiaan kun kerran nimimerkittömiä ollaan kaikki.
Totta. Unohdan tai laiskuuttani usein en laita ensimmäisen kommenttini numeron seuraavan kommenttini perään. Siitähän saa sen "nimimerkin", jos vaan viitsii sen laittaa mukaan.
ap
ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ihmetellyt sitä, että moni täällä kuvittelee keskustelevansa aina saman henkilön kanssa, vaikka kuka tahansa muu voi tulla väliin heittämään omiaan kun kerran nimimerkittömiä ollaan kaikki.
Totta. Unohdan tai laiskuuttani usein en laita ensimmäisen kommenttini numeron seuraavan kommenttini perään. Siitähän saa sen "nimimerkin", jos vaan viitsii sen laittaa mukaan.
ap
Minä taas jätän usein tarkoituksella kertomatta senkin, jos olen ap. En halua, että ihmiset suhtautuvat kommentteihini ennakkoluuloisesti sen perusteella, mitä olen jossain muussa kommentissa sanonut. Paitsi tietenkin, jos haluan viitata johonkin sanomaani tai jonkun muun sanomaan, teen sen.
Vierailija kirjoitti:
M31 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa tietoa, joka vie huomiota tärkeämmiltä viesteiltä. Tuon tyyliset viestit eivät ole millään tasolla kiinnostavia muista kuin lähettäjästä itsestään.
Kirjoitin viestini vähän huonosti. Tarkoitin kommenttia vastauksena esim. hömppä-avaukseen: ”Mitä teette huomenna?”
Eikä ollut henkilökohtainen kommentti. Traquilo Zinkkis
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
M31 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa tietoa, joka vie huomiota tärkeämmiltä viesteiltä. Tuon tyyliset viestit eivät ole millään tasolla kiinnostavia muista kuin lähettäjästä itsestään.
Kirjoitin viestini vähän huonosti. Tarkoitin kommenttia vastauksena esim. hömppä-avaukseen: ”Mitä teette huomenna?”
Eikä ollut henkilökohtainen kommentti. Traquilo Zinkkis
Hasta luveko
Ymmärsit mut väärin, jos luulit, että kyse on jostain henkilökohtaisesta.
Zinkkis
(mutta tahdon sanoa, että osa lukijoista suhtautuu niihin niin)
Aloituksissa on usein suhteettoman paljon miinuksia ilman järkevää selitystä. Uskon sen johtuvan siitä, että kun klikkaa ketjun viimeisen sivun palleroa, ja sivulla on jokin kuva vasta latautumassa, niin osuukin vahingossa alanuoleen. Ainakin itselleni on usein käynyt niin.
Mutta kyllä täällä yleensä melkein heti tulee kommentteihin 1-2 alanuolta, ihan sama mitä kirjoittaa. Sitten niitä ei ehkä tulekaan enää ollenkaan. Ylänuolia voi sitten ajan kanssa tulla vaikka useita kymmeniä samaan viestiin. Mutta eihän tämä toki ainoa outo asia tällä palstalla ole.
Zinkkis