Tililleni kirjauduttiin uudella laitteella
Sain sähköpostin, että tililleni oltiin kirjauduttu uudella laitteella. Kirjauduin sivulleni ja eikä mitään poikkeavaa näkyny. Yritin vaihtaa salasanani, mutta en onnistunu. Voiko olla, että joku on vaihtanut salasanani, enkä nyt sitten ite voi niitä vaihtaa. Mitäs sitten? Onko muille käyny näin?
Kommentit (36)
Luki sentään, että lähellä Kuopiota oltiin kirjauduttu. Eikä ö sentään ulkomailla
Voisiko olla erehdys vai täytyykö huolestua?
Puhutko FB:stä?
Mulle tuli kanssa,pari päivää sitten, mutta kirjautuminen oli tapahtunut juuri samalla hetkellä, kun itse kirjauduin.
Ja läppärini ilmoitti mun sijainnin paikkakunnaksi josta kirjautuminen oli muka tapahtunut. Epäilin huijausviestiksi.
Vierailija kirjoitti:
Up
&Go
By (naturally) Libero (R)
No kyllä minä huolestuisin, jos en itse tunnistaisi tuota kirjautumista.
Oletko varma, että ei ollut huijaussähköposti? Nyt syötit sitten kirjautumistietosi huijaussivustolle. So so.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kanssa,pari päivää sitten, mutta kirjautuminen oli tapahtunut juuri samalla hetkellä, kun itse kirjauduin.
Ja läppärini ilmoitti mun sijainnin paikkakunnaksi josta kirjautuminen oli muka tapahtunut. Epäilin huijausviestiksi.
Ja viestissä oli myös linkki jota olisi pitänyt klikata. En klikannut.
Vierailija kirjoitti:
Joo puhun. Mullakin tuli suunnilleen nuihin aikoihin se viesti 19pv. Luin vasta tänään sähköpostia, n niin aiemmin en huomannu. Vois olla toivottavasti sama juttu mulla
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee noita jatkuvasti, varsinkin jos kirjaudun pitkästä aikaa tabletilla. Viesti tulee silloin kun kirjaudun, mutta sijainti on jokusen sataa kilsaa pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tapahtuu tota kans, ei oo mitään vaarallista, haluaa vaan varmistaa että oikea henkilö kirjautuu sisään. Sijainti on mullakin jossain ihan muualla, en osaa sanoa mistä johtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla luki "se en ollut minä" ja painoin siitä. Vaikutti kyllä aidolta viestiltä
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että ei ollut huijaussähköposti? Nyt syötit sitten kirjautumistietosi huijaussivustolle. So so.
Vaikutti aidolle viestille
Vierailija kirjoitti:
Pankkitili? Sometili???
Fb
Kirjautumispaikka voi mun kokemuksen mukaan olla joku outo paikka vaikka itse kirjauduin ja olin muualla. Se annettu paikka osuu vaan välillä jonnekkin kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankkitili? Sometili???
Fb
Huijarille riittää kun pääsee koneellesi jollekin tilille. Siitä helppo alkaa konetta tutkimaan etäkäytöllä. Mutta en sano että juuri tuo olisi hyökkäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla luki "se en ollut minä" ja painoin siitä. Vaikutti kyllä aidolta viestiltä
Joo oli siinä sekin mutta sitten oli myös linkki.
Eli jos klikkasit "se en ollut minä" vaikka olisit ollutkin niin meni fb jumiin?
Puhelimella pääsen kyllä kirjautumatta sivulleni, mutta en pysty vaihtamaan salasanaa