Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olet katkera elämässäsi?

Vierailija
26.01.2019 |

Mistä olet katkera elämässäsi?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että ystävät hylkäsivät kun tuli vaikeuksia.

Vierailija
102/105 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sanoisi, että olisin sinällään myrkyllisellä tavalla katkera, mutta päivittäin mietin, että kumpa asiat olisivat menneet toisin ja olisin vaikka jäänyt ennemmin syntymättä.

- lähes kaikkien väkivallan eri muotojen säväyttämä lapsuus ja vanhemman alkoholismi, vanhempien mt-häiriöt

- toimimaton lastensuojelu

- koulukiusaus

- näistä johtuneet omat mt-häiriöt ja traumatisoituminen, jotka vaikuttavat joka päiväiseen elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että minulla on todella kova esiintymispelko.

Minulla on propal ja joku rauhoittava jota en nyt saa päähän, jotka otetaan siis tarvittaessa.

Olen pari kertaa ollut terapiassa, tuntuu että siellä aina jauhetaan lapsuutta ja nuoruutta.

Ymmärrän kyllä, että sieltä ahdistus on peräisin, mutta minulla on tunne etten pääse elämässä eteenpäin.

Olen työssä jossa huono palkka ja en viihdy.

Haluaisin opiskelemaan, niin hölmöltä kun kuulostaakin, minusta kertakaikkiaan tuntuu, etten pysty. Paniikki ja ahdistus pamahtaa samantien ja näen jopa painajaisia siitä, että pidän esityksiä koulussa kamalan paniikin vallassa. 😞

Vierailija
104/105 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän ennenaikaisesta kuolemasta ja monen muun läheisen menestyksestä, jotka tapahtuivat lyhyen ajan sisällä. Isäni olisi ollut täydellinen pappa, mutten ehtinyt saada lapsia ennen isäni kuolemaa ja tuskin koskaan tulen saamaankaan. Siinä toinen asia, mistä olen katkera.

Vierailija
105/105 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on mennyt hukkaan huonojen valintojen vuoksi. Huonon ja rakkaudettoman perhetaustan vuoksi en ole osannut tai uskaltanut elää sellaista elämää kuin olisin halunnut.