Narisevat rintaliivit!
Mistä ihmeestä tällainen ilmiö johtuu? Aamulla puin päälleni ja huomasin, että liikkuessa ne pitävät aika kuuluvaakin narinaa. Ihan hiljaiset ovat ennen olleet :D
Kommentit (28)
Mä olen käyttänyt näitä harvakseltaan jo useamman kuukauden ja nyt vasta alkoivat narisemaan o_O
Ap
Minullakin oli yhdet narisevat liivit, oli pakko heittää pois kun eihän niitä kehdannut käyttää 😀
Outoa oli että ostin samaan aikaan kolmet samanlaiset liivit ja vain ne yhdet narisivat.
En käytä talvella ollenkaan, muoto ei muutu rinnoissa vaikka käyttäs. Paljon parempi olo, ei jää ihoon jälkiäkään. En siis tarvitse liivejä ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
En käytä talvella ollenkaan, muoto ei muutu rinnoissa vaikka käyttäs. Paljon parempi olo, ei jää ihoon jälkiäkään. En siis tarvitse liivejä ihanaa.
No voi kun ihanaa. Minulla ei valitettavasti ole tätä vaihtoehtoa. Ap
Uudet tai melko uudet ovat usein minullakin narisseet jonkin aikaa, mutta se on aina lakannut jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenköhän tämä liittyi aloitukseen?
Minulla rupesi kanssa yhdet liivit narisemaan, oli varmaan vuoden verran ollut käytössä ja yhtäkkiä alkoi narina.
Mulla on ollut aina narisevia liivejä ja ne on usein sellaisia, että välillä ne narisee ja sitten joidenkin pesukertojen välissä ne ei narise! Ostan myös yleensä aina samasta kaupasta samaa mallia mutta vain eri väreissä ja jotkut ei narise ikinä ja sitten joku yksi voi olla satunnainen narisija. Joskus luin jotain keskusteluja asiasta ja joku arveli huuhteluaineen liittyvän jotenkin asiaan, mutta en ole huomannut että se vaikuttaisi.
Halpikset. Osta kunnon merkkiä, niin ei narise. Naturana narise minulla ainakin.
Muistelisin, että mulla on joskus vuosia vuosia sitten ollut yhdet narinaliivit, mutta ne narisivat heti alun alkaen ja käytin silloin myös ihan väärää kokoa. Roskiin ne menivät. Sääli jos nämä joutuu roskikseen pistämään, ovat hyvät päällä eikä ihan halvimmasta päästä. Täytyy nyt pitää kotiliiveinä, jos vaikka narina loppuisikin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Halpikset. Osta kunnon merkkiä, niin ei narise. Naturana narise minulla ainakin.
Ei ole halpikset. Ap
Mitä jos rasvasitte narisevat tissinne?
Ne kaarituet nariseen. En itse käytä noita kamalia topattuja, raudoitettuja jne panssariliivejä vaan pehmeitä, ilman toppauksia ja kaaritukia. Narina on pienin paha noissa topatuissa, muutenkin ahdistavat päällä ihan hemmetisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenköhän tämä liittyi aloitukseen?
Et ymmärrä asiayhteyttä? Kun ei käytä rintsikoita, ei ole ongelmaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne kaarituet nariseen. En itse käytä noita kamalia topattuja, raudoitettuja jne panssariliivejä vaan pehmeitä, ilman toppauksia ja kaaritukia. Narina on pienin paha noissa topatuissa, muutenkin ahdistavat päällä ihan hemmetisti
Joo, kaarituethan ne narisee. Mutta en koe liivejäni panssariliiveiksi. Päinvastoin, oloni on mukavampi rintsikat päällä. Pehmeäkuppiset minullakin aina käytössä, topatuista en pidä. Ap
Olisiko rinnoissa tapahtunut joku muutos?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko rinnoissa tapahtunut joku muutos?
Liivit ainakin istuvat entiseen malliin, mutta voihan se olla mahdollista. Painoa on nyt kilon verran enemmän mitä kesällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tällainen ilmiö johtuu? Aamulla puin päälleni ja huomasin, että liikkuessa ne pitävät aika kuuluvaakin narinaa. Ihan hiljaiset ovat ennen olleet :D
Mulla ne vaan valittaa. Aikaisista heräämisistä ja kylmistä ilmoista. Ennen oli liivit hiljaa ja tekivät työnsä nöyrästi. Nyt vaan narisevat ja valittavat turhasta.
Ehkä ilmankosteus vaikuttaa? Rasva ehkä vähentäisi narinaa, mutta miten se toteutetaan? Sopivalla huuhteluaineella pesun jälkeen? Mullakin joskus vähän narisevat.
Minäkin haluaisin tietää. Ostin vähän aikaa sitten narisevat liivit enkä ole pystynyt käyttämään tuon narinan takia. Pesty on kerran tai pari, mutta ei auttanut narinaan.