Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narisevat rintaliivit!

Vierailija
26.01.2019 |

Mistä ihmeestä tällainen ilmiö johtuu? Aamulla puin päälleni ja huomasin, että liikkuessa ne pitävät aika kuuluvaakin narinaa. Ihan hiljaiset ovat ennen olleet :D

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää. Ostin vähän aikaa sitten narisevat liivit enkä ole pystynyt käyttämään tuon narinan takia. Pesty on kerran tai pari, mutta ei auttanut narinaan.

Vierailija
2/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt näitä harvakseltaan jo useamman kuukauden ja nyt vasta alkoivat narisemaan o_O

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli yhdet narisevat liivit, oli pakko heittää pois kun eihän niitä kehdannut käyttää 😀

Outoa oli että ostin samaan aikaan kolmet samanlaiset liivit ja vain ne yhdet narisivat.

Vierailija
4/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä talvella ollenkaan, muoto ei muutu rinnoissa vaikka käyttäs. Paljon parempi olo, ei jää ihoon jälkiäkään. En siis tarvitse liivejä ihanaa.

Vierailija
5/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä talvella ollenkaan, muoto ei muutu rinnoissa vaikka käyttäs. Paljon parempi olo, ei jää ihoon jälkiäkään. En siis tarvitse liivejä ihanaa.

No voi kun ihanaa. Minulla ei valitettavasti ole tätä vaihtoehtoa. Ap

Vierailija
6/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet tai melko uudet ovat usein minullakin narisseet jonkin aikaa, mutta se on aina lakannut jossain vaiheessa.

Vierailija
7/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenköhän tämä liittyi aloitukseen?

Vierailija
8/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rupesi kanssa yhdet liivit narisemaan, oli varmaan vuoden verran ollut käytössä ja yhtäkkiä alkoi narina.

Vierailija
9/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina narisevia liivejä ja ne on usein sellaisia, että välillä ne narisee ja sitten joidenkin pesukertojen välissä ne ei narise! Ostan myös yleensä aina samasta kaupasta samaa mallia mutta vain eri väreissä ja jotkut ei narise ikinä ja sitten joku yksi voi olla satunnainen narisija. Joskus luin jotain keskusteluja asiasta ja joku arveli huuhteluaineen liittyvän jotenkin asiaan, mutta en ole huomannut että se vaikuttaisi.

Vierailija
10/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpikset. Osta kunnon merkkiä, niin ei narise. Naturana narise minulla ainakin.

Vierailija
11/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että mulla on joskus vuosia vuosia sitten ollut yhdet narinaliivit, mutta ne narisivat heti alun alkaen ja käytin silloin myös ihan väärää kokoa. Roskiin ne menivät. Sääli jos nämä joutuu roskikseen pistämään, ovat hyvät päällä eikä ihan halvimmasta päästä. Täytyy nyt pitää kotiliiveinä, jos vaikka narina loppuisikin.

Ap

Vierailija
12/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpikset. Osta kunnon merkkiä, niin ei narise. Naturana narise minulla ainakin.

Ei ole halpikset. Ap

Vierailija
13/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos rasvasitte narisevat tissinne?

Vierailija
14/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaarituet nariseen. En itse käytä noita kamalia topattuja, raudoitettuja jne panssariliivejä vaan pehmeitä, ilman toppauksia ja kaaritukia. Narina on pienin paha noissa topatuissa, muutenkin ahdistavat päällä ihan hemmetisti

Vierailija
15/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenköhän tämä liittyi aloitukseen?

Et ymmärrä asiayhteyttä? Kun ei käytä rintsikoita, ei ole ongelmaakaan.

Vierailija
16/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kaarituet nariseen. En itse käytä noita kamalia topattuja, raudoitettuja jne panssariliivejä vaan pehmeitä, ilman toppauksia ja kaaritukia. Narina on pienin paha noissa topatuissa, muutenkin ahdistavat päällä ihan hemmetisti

Joo, kaarituethan ne narisee. Mutta en koe liivejäni panssariliiveiksi. Päinvastoin, oloni on mukavampi rintsikat päällä. Pehmeäkuppiset minullakin aina käytössä, topatuista en pidä. Ap

Vierailija
17/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko rinnoissa tapahtunut joku muutos?

Vierailija
18/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko rinnoissa tapahtunut joku muutos?

Liivit ainakin istuvat entiseen malliin, mutta voihan se olla mahdollista. Painoa on nyt kilon verran enemmän mitä kesällä. Ap

Vierailija
19/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä tällainen ilmiö johtuu? Aamulla puin päälleni ja huomasin, että liikkuessa ne pitävät aika kuuluvaakin narinaa. Ihan hiljaiset ovat ennen olleet :D

Mulla ne vaan valittaa. Aikaisista heräämisistä ja kylmistä ilmoista. Ennen oli liivit hiljaa ja tekivät työnsä nöyrästi. Nyt vaan narisevat ja valittavat turhasta.

Vierailija
20/28 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ilmankosteus vaikuttaa? Rasva ehkä vähentäisi narinaa, mutta miten se toteutetaan? Sopivalla huuhteluaineella pesun jälkeen? Mullakin joskus vähän narisevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi