Narisevat rintaliivit!
Mistä ihmeestä tällainen ilmiö johtuu? Aamulla puin päälleni ja huomasin, että liikkuessa ne pitävät aika kuuluvaakin narinaa. Ihan hiljaiset ovat ennen olleet :D
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ne kaarituet nariseen. En itse käytä noita kamalia topattuja, raudoitettuja jne panssariliivejä vaan pehmeitä, ilman toppauksia ja kaaritukia. Narina on pienin paha noissa topatuissa, muutenkin ahdistavat päällä ihan hemmetisti
Ostaisin mieluusti rintaliivit joita ei ole topattu, mutta kun on köyhä niin on pakko ostaa halpis liivit ja näissä on jostain kumman syystä aina toppaukset. En tiedä edes miksi näin isossa kuppikoossa pitää aina olla toppaukset, ilmankin pärjäisin. Eli vaihtoehtona on, ota tai jätä, niin pakko ostaa mitä tarjolla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kaarituet nariseen. En itse käytä noita kamalia topattuja, raudoitettuja jne panssariliivejä vaan pehmeitä, ilman toppauksia ja kaaritukia. Narina on pienin paha noissa topatuissa, muutenkin ahdistavat päällä ihan hemmetisti
Ostaisin mieluusti rintaliivit joita ei ole topattu, mutta kun on köyhä niin on pakko ostaa halpis liivit ja näissä on jostain kumman syystä aina toppaukset. En tiedä edes miksi näin isossa kuppikoossa pitää aina olla toppaukset, ilmankin pärjäisin. Eli vaihtoehtona on, ota tai jätä, niin pakko ostaa mitä tarjolla on.
Mikä sun sitten budjetti on? Lumingeriella on 39€ hyvälaatuisia pehmeäkuppisia liivejä isoissa kuppikoissa. Kannattaa käyttää heidän kokolaskuria ja asiakaspalvelua apuna tilatessa. Jos kyttää alekampanjoita ja poisto-osastoa niin löytyy vieläkin halvemmalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kahdet narisevat kaatituettomat liivit! Ostin ne samaan aikaan, samasta liikkeestä. Ovat keskenään eriväriset ja erimalliset, mutta molemmat narisee. Ja narina tulee siis olkaimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kahdet narisevat kaatituettomat liivit! Ostin ne samaan aikaan, samasta liikkeestä. Ovat keskenään eriväriset ja erimalliset, mutta molemmat narisee. Ja narina tulee siis olkaimista.
Aiheutuisiko niistä olkaimien muovisista säätösoljista? Ota ne pois ja ompele ns kiinteiksi.
Ostin changesta neljät liivit ja kaikki narisee. Ei kylläkään kaarituet vaan selän puolella olevat muoviosat. Millä hitolla tän narinan saa pois?
Kaikki ei valiteavasti ole rinnattomia lautoja, joten ihan turhaa narinaa tämä ei ole
Olen laittanut huulirasvaa olkainten "rinkuloihin", ja narina on lakannut. Vaatii kyllä useaa käsittelyä, ja aina pesun jälkeen. Nykyään en kyllä tätä jaksaisi, vaan pyrin ostamaan rintsikkoja jotka eivät narise.
No mä mietin kanssa tätä ilmankosteutta, meillä ainakin on tosi kuiva sisäilma nyt. Voisikohan se vaikuttaa... Huuhteluaineita en käytä. Ap