Minne ihmisvihaaja voisi työllistyä?
Sellainen, joka ei tule toimeen kenenkään kanssa, eikä haluakaan, ja haluaa olla vain rauhassa?
Kommentit (35)
Rekkakuskiksi. Toki joutuu joskus olemaan ihmisten kanssa tekemisissä mutta plussana jos pääsee ajamaan pitkää reissua.
Hautausurakoitsijaksi? Puutarhuriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vankeinhoito?
Osui ja upposi.
Mille tahansa naisvaltaiselle alalle
Puhelinmyyjänä pääset suututtamaan kaikki ihmiset joita vihaat
Persujen puoluetoimistoon tai eduskuntaryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Hautausurakoitsijaksi? Puutarhuriksi?
Puutarhuri huono idea..
Ruumisauton kuljettajaksi
Eläinten hoitajaksi
Luontokuvaajaksi
Sitä olen itsekin miettinyt, paras on ollut kun olen ollut iltasiivoojana koululla. Talo tyhjä ja vain siivosin ja poistuin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen itsekin miettinyt, paras on ollut kun olen ollut iltasiivoojana koululla. Talo tyhjä ja vain siivosin ja poistuin.
Itse iltasiivoojana koululla. Tavoiteeena oli juurikin tuo, etten halua nähdä ketään. Työaika on 14.00-22.00. Ensimmäiset kaksi tuntia on päällekkäin oppilaiden ja opettajien kanssa. Joudun siis kohtaamaan ihmisiä. Ja se suututtaa. Koulu hiljenee melkein kokonaan vasta kello 16.00. Oi sitä ihanuutta, kun huomaan, että kaikki ovat poistuneet ja saan tehdä työni ihan yksin.
Palkkahan on huono, mutta en välitä siitä. Tavoitteena vain työ jossa ei tarvitse olla missään tekemisissä ihmisten kanssa. Voi kun vielä löytäis työn, jossa ei tarvitsisi nähdä ketään.
Valtion ja kunnan virastot on parhaita. Saa päivät pitkät kiusata pieniä ihmisiä, niiden verorahoilla, nimettömänä. Hahaa, lomakkeesta unohtui yksi rasti ruudusta, hylätty.
Tulli nyt on ihan klassikko, verovirasto, pysäköinninvalvonta, rakennustarkastus, ihan mikä vaan byrokraattinen organisaatio. Mieti, joku ympäristövalvontaviranomainen, saisit ajaa pienyrittäjiä itsemurhaan joka päivä.
Ai sulla ei ole edes ammattia? Ajattelitko lihoa kotona makaamalla koko ikäsi?
Ei kuule kukaan siihen ihannepaikkaan päse, sinne mennään minne päästään ja tehdään mitä opitaan.
Lokki.
On jännän muodikasta Suomessa vihata ihmisiä. Sairaita nämä 'onnelliset'.
Ruumishuoneelle pesemään vainajija
Metsäkonekuskiksi? Yksinäisempää hommaa ei ole.
Seurakunnalle hautausmaan hoitajaksi.