Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ihmista jolle voit kertoa kaiken

Vierailija
25.01.2019 |

Ja luotat häneen 10000%, etkä häpeä mitään hänen seurassaan

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei joo itse oletin, että kysymys on kirjaimellinen :D 

On minulla tosiaan tuolta osin asiat hyvin enkä kaipaa elämääni ihmisiä joille avautua, vaan enempi ihmisiä joiden kanssa hengailla kepeästi (ja miksei luontevasti syvästikin) ja tehdä juttuja jotka molempia kiinnostaa. 

Vierailija
82/87 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää. Serkku oli, mutta hänen kanssaan meni välit poikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, enkä haluakkaan, kukaan ei tiedä minusta kaikkea, eikä saakkaan tietää, ihmisellä pitää olla yksityisyys

Vierailija
84/87 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla ei ole, niin miten te pärjäilette? Kuinka vahva teillä on ollut tarve saada kertoa kaikki jollekin, saada tulla kuulluksi ja ymmärretyksi, kun elämässä on ollut joku tilanne päällä?

Itse olen nyt siinä vaiheessa, että olen saanut itseni jo jotenkin nostettua tilanteen yläpuolelle. Työkriisi. Olen vatvonut ja vatvonut ja tajunnut, että erään henkilön on alettava itse ottaa vastuu käytöksestään. Ja olen jo voittanut sillä, kun en ole enää suoraan hänen vaikutuspiirissään. Asia vaivaa silti ja tarve kertoa ihan kaikki jollekin on edelleen. Tuntuu, että pääsen asiasta näinkin yli, mutta hitaammin. Ja ehkä vähän katkeroituen. 

Töissä en voinut enää luottaa kehenkään, en enää tiennyt, kuka on milläkin puolella, kun yhtäkkiä niitä puolia alkoi olla, joten sieltä en lähtenyt hakemaan tukijaa.

Mieheni ei ikinä ole ollut tyyppiä, joka osaa ottaa vastaan, kun mulla menee huonosti. Olen tämän joskus hyväksynyt, niin en oikein voi valittaakaan. Yritin kyllä nytkin avautua, mutta hän veti koko jutun vitsiksi tapansa mukaan, joten lopetin siihen, ennen kuin pahoitin enempää mieltäni.

Muita ei sitten olekaan. Työjutut on muutenkin aina vähän hankalia kertoa kelle tahansa, kun niihin voi liittyä vaitiolovelvollisuutta ja pahimmassa tapauksessa joku ei olekaan niin luotettava kuin luulet. 

Vierailija
85/87 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei joo itse oletin, että kysymys on kirjaimellinen :D 

On minulla tosiaan tuolta osin asiat hyvin enkä kaipaa elämääni ihmisiä joille avautua, vaan enempi ihmisiä joiden kanssa hengailla kepeästi (ja miksei luontevasti syvästikin) ja tehdä juttuja jotka molempia kiinnostaa. 

Tuo se olisikin kivaa, kun olisi ystävä, jolle avautua ja sitten nauraa yhdessä kaiken päälle. 

Vierailija
86/87 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
87/87 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On asioita joista en kerro kenellekään, ja jotka liittyvät vain itseeni eivätkä vahingoita ketään. Asiat, jotka kuuluvat vain minulle ei kenellekään muulle. Ok? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän