Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ihmista jolle voit kertoa kaiken

Vierailija
25.01.2019 |

Ja luotat häneen 10000%, etkä häpeä mitään hänen seurassaan

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti

Vierailija
2/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, useita. Mieheni, vanhempani ja muutama kaveri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
4/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
5/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoissiskoni, en ole koskaan pystynyt avautumaan kellekkään muulle paitsi hänelle. Hän tietää minusta AIVAN kaiken ja minä hänestä. Meillä ei ole yhtäkään asiaa, josta emme voisi puhua, ja puhumme toisillemme todella suoraan, joka saattaa välillä aiheuttaa kitkaa välillämme, mutta saamme aina sovittua tai unohdamme koko jutun olemassa olon. Hänen seurassaan pystyn olemaan täysin oma itseni enkä häpeä hänen seurassaan mitään. Hän on parasystäväni ja ihminen joka on aina tukenani ja minä hänen, rakkain ihminen koko maailmassa.

Vierailija
6/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, useita. Mieheni, vanhempani ja muutama kaveri. 

Pystytkö muka kertomaan vanhemmillesi aivan kaiken?

Vierailija
7/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoissiskoni, en ole koskaan pystynyt avautumaan kellekkään muulle paitsi hänelle. Hän tietää minusta AIVAN kaiken ja minä hänestä. Meillä ei ole yhtäkään asiaa, josta emme voisi puhua, ja puhumme toisillemme todella suoraan, joka saattaa välillä aiheuttaa kitkaa välillämme, mutta saamme aina sovittua tai unohdamme koko jutun olemassa olon. Hänen seurassaan pystyn olemaan täysin oma itseni enkä häpeä hänen seurassaan mitään. Hän on parasystäväni ja ihminen joka on aina tukenani ja minä hänen, rakkain ihminen koko maailmassa.

Onko hän rakkaampi kuin sinun omat lapset

Vierailija
8/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin voi suoltaa nimettömänä aivan kaiken. 

Vierailija
9/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertonuut kaikki tälllä palstallla ja vähän hassutelllutkin. Ei mullla ole mitään salatttavaa.

Vierailija
10/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän rakkaampi kuin sinun omat lapset

Mistä oletat että minulla on lapsia? Lapsia ei ole

Vierailija
11/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kertonuut kaikki tälllä palstallla ja vähän hassutelllutkin. Ei mullla ole mitään salatttavaa.

Muttta toki selllainen ihmineen jolla ei ole mitäään salattavaaa niin tuetyyysti ajatus selllaisesta ihmisestää on se että eiii osaa pitää salaisuuuksia.

Vierailija
12/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, en edes haluaisi kertoa. Kaikkia ajatuksia ei tarvitse jakaa. N40.

Vierailija
13/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttta toki selllainen ihmineen jolla ei ole mitäään salattavaaa niin tuetyyysti ajatus selllaisesta ihmisestää on se että eiii osaa pitää salaisuuuksia.

Vakaaain luotttamus perustuuu aina siiihen että henkilöllä jolla on salaaaisuus on myyös oma osuuuus salaaaaisuuuudessa.

Vierailija
14/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolleni <3 hän on paras kaverini, joten juorutaan kyllä kaikki yhdessä kaikesta turhasta tärkeään.

Vierailija
15/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enkä halua. Jotkut asiat on niin yksityisiä, etten jaa niitä kenenkään kanssa.

Vierailija
16/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki se kaikkein paras kuuntelija, nimittäin Herramme Jeesus.

Vierailija
17/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli, rakkaampi kuin lapseni ikinä, kerroin hänelle kaiken, kaiken, jaoin asioita joita ei yleensä ihmiset edes tiedosta. Olisin tehnyt puolestaan mitä tahansa.

Sitten hän räsäytti luottamukseni, ihmisyyteni ja kaiken minussa.

Vierailija
18/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli, rakkaampi kuin lapseni ikinä, kerroin hänelle kaiken, kaiken, jaoin asioita joita ei yleensä ihmiset edes tiedosta. Olisin tehnyt puolestaan mitä tahansa.

Sitten hän räsäytti luottamukseni, ihmisyyteni ja kaiken minussa.

Anteeksi mutta selviääkö tuollaisesta koskaan?

Vierailija
19/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
20/87 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vuotias ja ihmettelen miten joillakin on vielä vanhemmat elossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan