Onko sinulla ihmista jolle voit kertoa kaiken
Ja luotat häneen 10000%, etkä häpeä mitään hänen seurassaan
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kertonuut kaikki tälllä palstallla ja vähän hassutelllutkin. Ei mullla ole mitään salatttavaa.
Muttta toki selllainen ihmineen jolla ei ole mitäään salattavaaa niin tuetyyysti ajatus selllaisesta ihmisestää on se että eiii osaa pitää salaisuuuksia.
Vakaaain luotttamus perustuuu aina siiihen että henkilöllä jolla on salaaaisuus on myyös oma osuuuus salaaaaisuuuudessa.
Mulllla tuo avoiimuuus tuleee sitä kauuutta jotenkiiiin kova tarve tuoda esiiille epäkooohtia ha käytttäää omaa kokemuusperäää esimerrrkkinä. Muttta se etttä miksi toiiiiminnäiin niin se vaarmaan jupntuuu siiitä mulla 2010 katkeesi kaiikki kaveriisuhteeet. Mullla oli hyväää kaverii mutta vaaaikka se pimpottti ovikellloa niiin mä en avaaannut ovea.
Mää en kerro kenellekään kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli, rakkaampi kuin lapseni ikinä, kerroin hänelle kaiken, kaiken, jaoin asioita joita ei yleensä ihmiset edes tiedosta. Olisin tehnyt puolestaan mitä tahansa.
Sitten hän räsäytti luottamukseni, ihmisyyteni ja kaiken minussa.
Anteeksi mutta selviääkö tuollaisesta koskaan?
Kuoliko hän, koska on noin hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Mää en kerro kenellekään kaikkea.
Eikä kannatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tännehän voit kertoa kaiken.
Tänne minä kaiken kerronkin, johonkin on pakko. Soluttaudun ketjuihin kaikess subjektiivisuudessani ja annan palaa.
Joo, helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mindfullnes on ihan höpötystä.
Ei se höpötystä ole, mutta alitajunnan jakajan kanssa siitä ei ole kilpailijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli, rakkaampi kuin lapseni ikinä, kerroin hänelle kaiken, kaiken, jaoin asioita joita ei yleensä ihmiset edes tiedosta. Olisin tehnyt puolestaan mitä tahansa.
Joo, hän kuoli minulle. Muulla ei ole merkitystä (minulle).
Vierailija kirjoitti:
On toki se kaikkein paras kuuntelija, nimittäin Herramme Jeesus.
Sako veloituksetta soittaa tälle herralle?
Mieheni, ennen häntä ei ole ollut ketään muuta. (Ei hitto hieroin käsirasvaa silmään!!!!!!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kertonuut kaikki tälllä palstallla ja vähän hassutelllutkin. Ei mullla ole mitään salatttavaa.
Muttta toki selllainen ihmineen jolla ei ole mitäään salattavaaa niin tuetyyysti ajatus selllaisesta ihmisestää on se että eiii osaa pitää salaisuuuksia.
Vakaaain luotttamus perustuuu aina siiihen että henkilöllä jolla on salaaaisuus on myyös oma osuuuus salaaaaisuuuudessa.
Mulllla tuo avoiimuuus tuleee sitä kauuutta jotenkiiiin kova tarve tuoda esiiille epäkooohtia ha käytttäää omaa kokemuusperäää esimerrrkkinä. Muttta se etttä miksi toiiiiminnäiin niin se vaarmaan jupntuuu siiitä mulla 2010 katkeesi kaiikki kaveriisuhteeet. Mullla oli hyväää kaverii mutta vaaaikka se pimpottti ovikellloa niiin mä en avaaannut ovea.
Voiin sanoa ihaan suoraan siitä tuleee ikääänkuin oravanpyörä. Mullla oli haaaveena musiiikki ja oli selllainen kuva seinällä oli koira ja puhekuplassa "jokaineen osaa jotakin" sit se kaveri mä oliiin soittanut jotain en muista "dinäkö isaaat tätä" siiihen ähäään jäi. Mä een enäää jaksanu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hän kuoli minulle. Muulla ei ole merkitystä (minulle).
No mitä hän teki, veikö sulta jotain sun omaa.
Siiinä oli viuluopeyttaja jola synnnytykseen jällkeinen masennnus, kouulukiusaaaminen ja vieeelä hauukkuva javeri.
Mitä tarkoittaa taivas ei oo rajana tai että taivas on rajana.
Hauskoja ketjuja. 😉On.
Joku tehtailee näitä työkseen. Ja joku vastailee työkseen. Ja huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki se kaikkein paras kuuntelija, nimittäin Herramme Jeesus.
Sako veloituksetta soittaa tälle herralle?
Kyllä varmaan jos tiedät numeron. Rukouksin kyseiselle herralle tähän asti ovat huolensa kertoneet, mutta kokeilepa sinä puhelimella kun olet niin nokkela.
Käyn terapiassa avautumassa. Kirjaimellisesti.
Joku ehkä selviää, minä en. Tilttaan asian kanssa yhä päivittäin, ilmeisesti niin kauan kuin olen hengissä. Se(kään) ei haittaa.
Karma.