Minkä takia olet kannabista vastaan?
Elikkä haluan kuulla ihmisten perusteluita siitä, miksi ovat vastaan toisten ihmisten pilven pössyttelyä. Pakko myöntää, että olin itsekkin joskus kovasti vastaan, mutta mieheni satunainen polttelu muutti mieleni. Mieheni käy töissä ja hoitaa asiansa muutenkin hyvin. Itse en ole kokeillut, enkä kokeile. Ainoa asia jonka ymmärrän häiritsevän on sen laittomuus, koska jokainen ei välttämättä halua olla "rikollinen". Miten satunainen polttelu eroaa esim saunakaljan juomisesta.
Kommentit (452)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna pojan mennä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut kysymykseeni: mitä sinä tekisit, jos olisit minä?
En olisi kuin sinä.
Olet mokannut pahasti.
Nyt juttelet sille teinillesi asiat selväksi että kyseessä on kasvu aikuisuuteen. Se on kovaa treeniä ja siihen ei sovi mitkään päihteet.
Minä itse asettaisin tuollaisen jäbän kotiarestiin ja jos se ei kelpaa, niin sosiaaliviranomaisille yhteydenotto ja nuorisokotiin, jos pelisäännöt ei päde.
Hoitakoon opinnot ja elämänsä siihen tilaan että voi itse itsenäisesti elää ja päättää tekemisistään. Nyt tässä tilanteessa hän on sun alaisuudessa ja holhouksessa.
Rajat pitää asettaa. Poltelkoon aikuisena sitten, jos haluaa omassa kodissaan.
Ei sun kotona ja ei varsinkaan sun alaisuudessa.
Aseltelma on väärä sulla. Sun pitää olla esikuva ja olla ponnahduslautana aikuisuuteen. Ei nuori ole niin vakaa kuin antaa ymmärtää. Sitä pelottaa ja elämä on epävarmaa.
Miten sinä laitat 18-vuotiaan nuorisokotiin?
Ok, laittaisit täysi-ikäisen kuitenkin kotiarestiin. Jos minä tuon teen, niin poika pakkaa kamat ja lähtee. Asiasta on siis keskusteltu sen verran monta kertaa, että tiedän. Hän lähtee vaikka pelastusarmeijan asuntolaan.
Poika hyvin tietää, etten hyväksy mitään aineita, hänen on tehtävä kotityönsä ja käytävä koulua. Ri siitä ole epäselvää.Sinä siis annat hänen lähteä asuntolaan? Tietäen, että sitten koulu jää, ja riskit on suuret syrjäytyä ja päätyä ihan täysipäiväiseksi narkkariksi?
Äläkä vedä töhän sitä korttia, että ”minähän en tuollaisia mokia tee”. Jos otat kantaa toisen tilanteeseen, niin sinunnon myös annettava neuvo, miten tilanne pitää korjata.
Laita pihalle se. Tuo kertoo jo siitä että pärjää omillaan. Turhaa pidät tuollaista kotona.
Pelastusarmeijan asuntola kuulostaa hyvälle.
Antaa kokeilla siipiä.
En usko että pojalla on ongelmia.
Jos sitten itse aiheuttaa valinnoillaan ongelmia esimerkiksi sakkojen muodossa, niin voit sanoa että varoitin asiasta. Maksakoon itse sakot.
Ei se muuten mieheksi kasva ja tästä on ihan omakohtaista kokemusta, kun aloin ryyppäilemään armeijan jälkeen ja asuin vuoden pari vanhempien luona 80-luvun lopulla.
Olit jo aikaisemmin kertonut vastauksen tuohon että laita pihalle se. Luotat itseesi kasvattajana että olet tehnyt kaikkesi hänen eteen ja luotat siihen että hän selviää.
Tuo on jokaisella vanhemmalla edesssä jossain vaiheessa että pitää antaa nuoren lentää pois pesästä.
En enää ole huolissaan pojastasi. Eikä sinunkaan pidä olla. Suuntaat katseen omaan elämääsi, olet sen ansainnut. Mamman luona asuvat pojat karkoittaa tytöt :)
Ok. Kiitos neuvosta.
Kaksi vastaajaa, ja molemmat sanovat, että poika ulos.
Olen tehnyt sen valinnan, että yritän saada hänet ensin ylioppilaaksi ja sitten armeijaan. En ole vielä luopunut toivosta. Siihen asti katson - jos kuitenkin pääsääntöisesti elää siivosti ja tekee ne kotityönsä.
Sen jälkeen hänen on lähdettävä.Jatkan vielä: minulla on vielä toivoa pojan suhteen, sillä tiedän hänellä olevan 7000 e osakkeissa. Eli ei ole luisunut liian kauas ja tuhlaa rahojaan.
Kuulostaa hyvältä.
Osoitat selvästi luottamusta siihen että poika selviää itse ja et ala hysteeriseksi. Se tarkoittaa sitä että vaikka häntä itseä voi jännittää itsenäistyminen niin luottamuksesi herättää hänessäkin luottamusta.
Hauska että löytyy vanhempia, jotka ei ole asian suhteen hysteerikkoja.
Tarkkailet tilannetta, koska nyt eletään kriittistä vaihetta. Päihteiden käyttö voi olla keino poistaa ahdistusta ja epäonnistumiset ajaa varmasti ongelmakäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sen tyttöystävän äiti voisi hankkia 😂?
Aihe vapaalla oli vähän aikaa sellainen ketju missä kysyttiin jotain että hyväksyisitkö poikaystvältä tai miesystävältä pössyttelyn. Niin harva sellaista miestä itselleen haluaa. Tai edes alkoholinkäyttäjää.
Alkoholi onkin kova huume joka tappaa ja tuhoaa, kannabis taas ei. Kannabis on edelleenkin koko maailman vähähaittaisin päihde ja myös monipuolisin lääkekasvi.
Huumeiden kokeilijoista ylivoimaisesti suurin osa ei kehitä itselleen lainkaan riippuvuutta. He jatkavat elämäänsä normaalisti kokeilun vaikuttamatta juurikaan heidän loppuelämäänsä.
Riippuvuussairaus on kuitenkin kamala ongelma. Nykyinen huumepolitiikka ei kuitenkaan auta sen enempää kokeilijoita kuin käyttäjiäkään.
Kannabiksen laittomuus tekee siitä vaarallisen, koska omaan käyttöön kasvattamisesta tullut merkintä syrjäyttää. Yksilöltä viedään pahimmillaan mahdollisuus työntekoon, koulutukseen, sairaanhoitoon (kyllä, "päihdeongelmainen" saa harvoin hoitoa mihinkään sairauteensa, koska hänen uskottavuutensa potilaana kärsii).
Jos taas haluaa käyttää kannabista ilman kotikasvatusta, sitä ostetaan välittäjältä. Välittäjillä voi taas olla kokonainen repertuaari erinäisiä muita huumausaineita aina muuntohuumeista opioideihin.
Tämä on mielestäni ainoa uskottava porttiteoria, jota päihteen sijaan aiheuttaa sen laittomuus. Myyjä voi todeta, että
Pilvi on loppu, mutta tästä tulee yhtä hyvä olo.
Käyttäjien rankaisu on väärä tie, koska suuri osa heistä tarvitsee hoitoa riippuvuussairauteensa. Huumeiden laittomuus nostaa käyttäjien kynnystä hakeutua palvelujen pariin. Yleensä apua haetaankin vasta, kun ei ole enää mitään menetettävää.
Toivon vilpittömästi, että päihdepolitiikkaan saataisiin muutoksia. Näistä asioista vaan on usein mielipide heilläkin, jotka eivät asiasta mitään tiedä.
Ymmärrän, miten järjenvastaistaiselta tuntuu ajatella laillistamisen olevan keino vähentää huumekuolemia. Tämä on kuitenkin tutkitun nykytiedon valossa paras ratkaisu. Päihdepolitiikkaa täytyisi tehdä tieteeseen eikä mielikuviin perustuen. Kaikkien huumeiden uhrien vuoksi.
Entinen iv-käyttäjä
Pössytelkööt kukin mitä lystää kunhan minun ei tarvitse sitä touhua katsella, saati haistella. Viimeksi tänä aamuna heräsin siihen kun seinänaapurin krääsänhaju tulvi makuuhuoneeseeni. Soitin poliisit josko vähän rajoittaisi, puhetta ei ole uskonut. Liekö ymmärtänytkään kun on ovella huojunut silmät harittaen ja leuka ryntäissä roikkuen kun olen käynyt asiasta sanomassa.
Rasvaliukoinen, varastoituva, aivot pilaava huume... riittikö?
Vierailija kirjoitti:
Pössytelkööt kukin mitä lystää kunhan minun ei tarvitse sitä touhua katsella, saati haistella. Viimeksi tänä aamuna heräsin siihen kun seinänaapurin krääsänhaju tulvi makuuhuoneeseeni. Soitin poliisit josko vähän rajoittaisi, puhetta ei ole uskonut. Liekö ymmärtänytkään kun on ovella huojunut silmät harittaen ja leuka ryntäissä roikkuen kun olen käynyt asiasta sanomassa.
Että oikein alapeukun laitoit. Tottahan minun pitäisi ilomielin sietää krääsänlöyhkää kämpässäni. Vaikka vielä oikein kiitelläkin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei riittänyt. Edelleen kannabis on koko maailman vähähaittaisin päihde, jonka rasvaliukoisuus ei ole aiheuttanut mitään haittoja edes todella runsaassa ja päivittäisessä lääkekäytössä. Kannabis ei myöskään "pilaa aivoja". Siihen tarkoitukseen alkoholi on edelleenkin paras huume.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis ei varastoidu yhtään minnekään siinä määrin, että sillä olisi jotain terveydellistä merkitystä. Kofeiini myös rasvaliukoisena varastoituu yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis lamaa ihmisen eikä minulla ole varaa maksaa itse itsensä tuhonneiden elatusta. Viaton pössyttely on todella harvoin viatonta,käyttäjä itse ei sitä tajua.
Ai että ihmiset ei lähtökohtaisestikkaan ymmärrä, mitä he elämässään tekevät?
Ei itse tajua?
Puhuitko nyt jostain kehitysvammaisista ja oletko itsekkin sellainen, että et tajua mitä elämässäsi teet?
En ole vastaan pilven käyttöä, koska olen itse nuorena poltellut paljon ilman ongelmia. Satunainen pössyttely ei ole mitenkään sen erikoisempaa, kuin saunakaljan nauttiminen. Jatkuva polttaminen tekee ihmisestä passiivisen, ainakin omalla kohdalla, eikä intoa meinaa löytyä mihinkään. Polttelen edelleen satunnaisesti, eikä siitä harmia kellekkään ole ollut, edes itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riittänyt. Edelleen kannabis on koko maailman vähähaittaisin päihde, jonka rasvaliukoisuus ei ole aiheuttanut mitään haittoja edes todella runsaassa ja päivittäisessä lääkekäytössä. Kannabis ei myöskään "pilaa aivoja". Siihen tarkoitukseen alkoholi on edelleenkin paras huume.
Jaahas, sieltähän se tuli taas. Nimittäin se surullisen kuuluisa "rasvahypoteesi" :D :D :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, sieltähän se tuli taas. Nimittäin se surullisen kuuluisa "rasvahypoteesi" :D :D :D :D :D
"Rasvahypoteesi" on Irti Huumeista ry:n perustajan, Jouko Pallarin, itsekeksimä teoria, jota hän on levittänyt perustamansa järjestön kautta varmaan suurimpaan osaan Suomen kouluja. Kyseistä teoriaa ei tunneta missään muualla maailmassa. Pallarille tämä on vain selkeä osoitus siitä, että hän aihealueen suhteen amatöörinä on keksinyt jotain sellaista, johon tutkijat ja tiedemiehet eivät ole kyenneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen nähnyt, mitä se on aiheuttanut monille ihmisille, joista osa on läheisiäni. Vakavat mielenterveysongelmat ovat säännöllisen pitkäaikaiskäytön lähes väistämätön seuraus. Apaattisuus ja saamattomuus on toinen.
Miksi Coloradossa ei ole saamattomuutta ja apatiaa. Sielä on talous nousussa.
Mielestäni nuo oireet ja kuvailemasi asiat liittyy enemmän mielialalääkkeisiin.
Yksilöiden passivoituminen tai työkyvyttömyyden lisääntyminen ei näy neljässä vuodessa tilastoissa. Ei se ole mikään piikki, vaan tilanne kehittyy pikkuhiljaa, voi mennä aikaa kunnes edes havaitaan yksilötasolla, saati että tilastollisesti voidaan ilmiöstä puhua.
Vierailija kirjoitti:
dekriminalisoinnin paikka mielestäni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päänsä sekoittaminen aineella millä tahansa on typerää ja täysin tarpeetonta.
Näin on! Pitääkö sitten erikseen vielä rangaista ja vainota ihmisiä sen takia että myrkyttävät itseään aineilla?
Eikö se ole itsessään jo kamala rangaistus kun on pää sekaisin ja huonovointinen aineista ja käy hitailla?
Miksi näille hitaille ja sekaville ihmisille halutaan rangaistuksia?
Mitkä motiivit teillä ajaa siihen vihaan sairaita ihmisiä kohtaan?
Ei ole hirveän kristillistä tuollainen edes siinä mielessä että on tärkeä antaa merkki että teistä ei tykätä ja teitä ei rakasteta kansalaisina.
Suomalainen mentaliteetti on se että jos tyttö tai nainen lähtee kaupungille ja juopuu, niin ihan oma vikansa kun tuli hakatuksi tai raiskatuksi. Tai jos juo liikaa ja tulee ryöstetyksi ja pahoinpidellyksi niin oma vika ja tavallaan sallitaan että myrkytystilassa olevaa rangaistaan lisää.
Tämä on se yleinen mielipide. Heijastaa tavallaan sellaista armottomuutta heikkoa kohtaan.
Se ei ole ihan humaania asennoitumista se.
Kyllähän meillä hakataan hakattua. Yhdessä kuitenkin tämän tiedostettua voidaan muuttaa asenteita sellaiseksi että kyseessä ei oikeastaan ole rikos vaan henkilö on myrkyttynyt huumausaineista tai alkoholista.
Ei juopunutta pidä viedä putkaan vaan terveysasemalle.
En tiedä miksi suomalaiset suuntaavat vihantunteensa päihteidenkäyttäjiin ja oikeuttavat sen että heitä saa sakottaa ja kohdella kuin toisenluokan kansalaisia. Se ei ole oikein ja se pitää sanoa ääneen.
Valitettavasti suuri osa suomalaisista on kiusaajia ja kus"ipäitä. Ilkeitä, OMISTA VAJAVAISUUKSISTAAN toisiaan syyttäviä ja sormella osoittelevia kateellisia runkkareita. Vi"ttu mitä vi"tun kus"ipäitä, kutsuvat vielä itseään kristityiksi.
Vaja"aälyiset vihaihmiset. En tiedä miksi niitä on Suomessa niin paljon, jotain sisäsiittoisuutta varmaan.
Mistä tuo narsismi oikein johtuu?
Ei ole mitään syytä sallia ainetta, joka aiheuttaa kansanterveydelle haittaa, viihdekäyttäjä ei voi puolustella käyttöä lääketieteellisellä käyttötarpeella, johon en ota kantaa. Tupakasta ja alkoholista on haittaa jo tarpeeksi. Kannabis pitemmässä käytössä tekee ihmisestä apaattisen ja osalle käyttäjistä aiheuttaa psykoosia. Päihteiden käyttäjä saattaa aineesta riippumatta olla arvaamaton käytöksessään. Jos kannabis sallitaan niin mikä on seuraava vaatimus, kaikkien huumeiden laillistaminen? Laillistaminen antaa myös nuorille kuvitelman siitä että aine on harmiton ja merkki aikuisuuudesta, kun sitä aikuisetkin käyttävät. Näinhän tilanne on tupakan ja alkoholin kanssa. Nuorille se kuitenkin on erittäin haitallinen. Puhumattakaan tietysti raskaana olevista naisista, joiden kantamiin lapsiin vaikuttaa paitsi äidin oma myös lähiympäristön pössyttely. Huumeiden aiheuttamaa päihtymystilaa ei ole aivan yhtä helppo havaita kuin alkoholin aiheuttamaa. En todellakaan haluaisi olla kyydissä kun lentokapteeni, veturinkuljettaja tai bussikuski on ennen työnsä aloittamista nauttinut kannabistuotteita. Ei taida autoihinkaan olla saatavilla huumeseulaa, joka estää ajoon lähdön jos aineita on nauttinut. Olen aina ajatellut että haluan 24/7 olla tietoinen siitä mitä ympäristössäni tapahtuu. En ymmärrä miksi joku haluaa sekoittaa päänsä jollain aineella. Hetken unohdus maksaa kuitenkin sen että ongelmat palaavat kahta kauheampina unohduksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen nähnyt, mitä se on aiheuttanut monille ihmisille, joista osa on läheisiäni. Vakavat mielenterveysongelmat ovat säännöllisen pitkäaikaiskäytön lähes väistämätön seuraus. Apaattisuus ja saamattomuus on toinen.
Miksi Coloradossa ei ole saamattomuutta ja apatiaa. Sielä on talous nousussa.
Mielestäni nuo oireet ja kuvailemasi asiat liittyy enemmän mielialalääkkeisiin.
Yksilöiden passivoituminen tai työkyvyttömyyden lisääntyminen ei näy neljässä vuodessa tilastoissa. Ei se ole mikään piikki, vaan tilanne kehittyy pikkuhiljaa, voi mennä aikaa kunnes edes havaitaan yksilötasolla, saati että tilastollisesti voidaan ilmiöstä puhua.
Coloradossa on kannabista käytetty paljon kauemmin mitä se siellä on virallisesti laillista ollut. Sama juttu Kanadassa. Hollannissakin kannabis on ollut käytännössä laillista useita vuosikymmeniä. Miksi todisteita vaikkapa "passivoitumisesta" ei ole kyetty esittelemään?
Vierailija kirjoitti:
dekriminalisoinnin paikka mielestäni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päänsä sekoittaminen aineella millä tahansa on typerää ja täysin tarpeetonta.
Näin on! Pitääkö sitten erikseen vielä rangaista ja vainota ihmisiä sen takia että myrkyttävät itseään aineilla?
Eikö se ole itsessään jo kamala rangaistus kun on pää sekaisin ja huonovointinen aineista ja käy hitailla?
Miksi näille hitaille ja sekaville ihmisille halutaan rangaistuksia?
Mitkä motiivit teillä ajaa siihen vihaan sairaita ihmisiä kohtaan?
Ei ole hirveän kristillistä tuollainen edes siinä mielessä että on tärkeä antaa merkki että teistä ei tykätä ja teitä ei rakasteta kansalaisina.
Suomalainen mentaliteetti on se että jos tyttö tai nainen lähtee kaupungille ja juopuu, niin ihan oma vikansa kun tuli hakatuksi tai raiskatuksi. Tai jos juo liikaa ja tulee ryöstetyksi ja pahoinpidellyksi niin oma vika ja tavallaan sallitaan että myrkytystilassa olevaa rangaistaan lisää.
Tämä on se yleinen mielipide. Heijastaa tavallaan sellaista armottomuutta heikkoa kohtaan.
Se ei ole ihan humaania asennoitumista se.
Kyllähän meillä hakataan hakattua. Yhdessä kuitenkin tämän tiedostettua voidaan muuttaa asenteita sellaiseksi että kyseessä ei oikeastaan ole rikos vaan henkilö on myrkyttynyt huumausaineista tai alkoholista.
Ei juopunutta pidä viedä putkaan vaan terveysasemalle.
En tiedä miksi suomalaiset suuntaavat vihantunteensa päihteidenkäyttäjiin ja oikeuttavat sen että heitä saa sakottaa ja kohdella kuin toisenluokan kansalaisia. Se ei ole oikein ja se pitää sanoa ääneen.
Mitä siellä terveysasemalla sitten tehdään? Kokemukseni mukaan harva on valmis lähtemään katkolle, vaan mielummin jatketaan harrastusta. Eikä ole sillä tavalla luokiteltu sairaudeksi, että voidaan tähän vastentahtoisesti pakottaa. Sitten joku tulee aina lopulta sokeana (nautittu metanolia) takaisin, silloin ei kyllä enää oma sydänkään anna periksi sanoa "mitä minä sanoin".
Vierailija kirjoitti:
Kannabis pitemmässä käytössä tekee ihmisestä apaattisen ja osalle käyttäjistä aiheuttaa psykoosia.
"Keskustelu kannabiksen yhteydestä skitsofreniaan ja psykooseihin käy yhä kuumana. Harvardin lääketieteellinen tiedekunta sanoo, että pelkkä kannabiksen käyttö ei lisää skitsofreniaan sairastumisen riskiä. Tutkijoiden mukaan myöskään lopullista näyttöä siitä, että kannabis aiheuttaisi psykooseja, ei ole."
https://lohari.net/harvardin-yliopisto-kannabis-ei-aiheuta-skitsofrenia…
Kannabis ei siis aiheuta psykoosia, eikä se tee ihmisestä edes apaattista. Ei ainakaan lääkekäytössä, jossa vahvaa kannabista käytetään kuitenkin todella paljon enemmän mitä satunnaisessa päihdekäytössä.
Vierailija kirjoitti:
Urheileva ja sosiaalinen ja iloiselta vaikuttava 15-vuotias lapsemme varasti meiltä kaiken mitä irti sai, sisarustensa lahjarahat (isot summat) ym. Kaikki käytettiin kannabikseen. Samassa porukassa oli nuorempiakin. En tule koskaan kannabismyönteiseksi.
Niin no, jotkut ryöstää siwankin, vaikkei ole koskaan käyttänyt.
Asioiden linkittäminen on vähän .. sanoisinko, älyllisesti epärehellistä itseään kohtaan.
Sinkkumies
DEA poistanut valheita kannabiksesta nettisivuiltaan.
http://www.safeaccessnow.org/iqa_victory
“The DEA’s removal of these popular myths about cannabis from their website could mean the end of the Washington gridlock” said Steph Sherer, Executive Director of Americans for Safe Access. “This is a victory for medical cannabis patients across the nation, who rely on cannabis to treat serious illnesses. The federal government now admits that cannabis is not a gateway drug, and doesn’t cause long-term brain damage, or psychosis. While the fight to end stigma around cannabis is far from over, this is a big first step.”
DEA:n sivuilla oli väitteitä, että kannabis on porttihuume, aiheuttaa älykkyyden laskua aikuisilla, psykooseja ja keuhkosyöpää.
“DEA:n tekemät yleisten myyttien korjaukset kotisivuillaan voi olla merkki Washingtonin umpikujan avautumisesta. Tämä on voitto kaikille kansakunnan kannabista käyttäville potilaille, joille kannabis merkitsee helpotusta vakavaan sairauteen. Liittovaltio myöntää nyt, että kannabis ei ole porttihuume, ei aiheuta aivovaurioita eikä psykooseja. Vaikka kamppailu kannabiksen ympärille lyödyn stigman poistamiseksi ei ole läheskään ohi, on tämä yksi merkittävä askel", ASA:n toiminnanjohtaja Steph Sherer selittää.
Lain täytäntöönpanon ylimpänä valvojana Jeff Sessionsilla pitää olla käytettävissään tieteellisesti todennettu tietopohja, jotta hän kykenee tekemään perusteltuja päätöksiä liittovaltion huumelakien täytäntöönpanosta. ASA jatkaa kampanjointiaan DEA:n jakaman informaation oikaisemiseksi.
Lähde: Forbes 3.1.2017, Huffington Post 19.1.2017, ArcView Market Research: The State Of Legal Marijuana Markets, The Free Thought Project 13.1.2017, Washington Post 11.1.2017, MPP 6.2.2017, Monitoring Health Concerns Related to Marijuana in Colorado: 2016., Toke Signals 10.2.2017, MassRoots 8.2.2017, Anthony A. Braga, Desiree Dusseault: Can Homicide Detectives Improve Homicide Clearance Rates? Crime & Delinquency 25.11.2016. , MSN 9.2.2017, EAZE tiedote
Alkaa valehtelun aika loppua kun kannabista eniten maailmassa vastustanut järjestö on nyt valheensa myöntänyt. Suomessa tietysti kannabisvastaiset ”opetuslapset” jatkavat samojen juttujen jankuttamista.