Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni kolmekymppinen mies vaihtaa meikittömään ja laittautumattomaan naiseen?

Vierailija
24.01.2019 |

Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.

Mikähän juttu tää on?

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, vähän rankkaa yleistämistä jälleen kerran. Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä siitä asti kun olin 20, nyt 33. Olen meikannut aina (ei tekoripsiä tai feikkikynsiä kuitenkaan), olen hoikka, tykkään katsoa mitä päälleni laitan ainakin ihmisten ilmoille ja useille kotieläimille olen allerginen. Silti löytyy älyä päästä ihan kiitettävästi (tavattiin yliopistossa ja ei, en ole "humanistihörhö" ). Eli ulkonäköä löytyy, mutta niin älyäkin.

Silti olen kotihiiri, ei voisi vähempää kiinnostaa ostosreissu Dubaihin (öh, boikotoin monia maita jo ihmisoikeuksien takia) ja lasten kanssa rymyän siisteissä ulkovaatteissa ja lähtisin mielelläni vaikka aktiivilomalle Lappiin. Olikohan seurusteltu viikkoakaan, kun mies jo alkoi oma-aloitteisesti tiedustella, haluanko kenties joskus perheen ja lapsia, eli taisi tuo vakavissaan olla alusta saakka.

No tarkoitinkin, että JOS vaihtaa, niin vaihtaa usein ripsipidennyksistä maskarattomaan. Ap

Vierailija
42/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia minua on alettu ''lähentelemään'' töissä ja vapaalla? Näytän ajoittain kodittomalta lusmulta vaikka tienaan ihan kivasti. Saan laitettua itseni halutessani todella nätiksi, mutta en tykkää seistä parrasvaloissa kun koen muutenkin saavani aimo annoksen ihmisten parissa oleilua työni kautta.  Vaelluksilla ei tule käytyä. Briteissä aion ottaa osaa tällaisiin joen varsi ''risteilyihin'', minusta on ihanaa seilata rauhallisesti järvessä tai joessa unohtaen kaiken muun. Yhdessä vaiheessa harkitsin vakavasti koko omaisuuden myymistä ja lähtemistä jonnekin missä saisin asua jossain mummon mökissä tai jopa veneessä.

Lievää työnarkomaanin vikaa minussa kummiskin on vaan sekin johtuu siitä, että haluan saada laskut maksetuksi ja säästettyä rahaa eläkettä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkö takia minua on alettu ''lähentelemään'' töissä ja vapaalla? Näytän ajoittain kodittomalta lusmulta vaikka tienaan ihan kivasti. Saan laitettua itseni halutessani todella nätiksi, mutta en tykkää seistä parrasvaloissa kun koen muutenkin saavani aimo annoksen ihmisten parissa oleilua työni kautta.  Vaelluksilla ei tule käytyä. Briteissä aion ottaa osaa tällaisiin joen varsi ''risteilyihin'', minusta on ihanaa seilata rauhallisesti järvessä tai joessa unohtaen kaiken muun. Yhdessä vaiheessa harkitsin vakavasti koko omaisuuden myymistä ja lähtemistä jonnekin missä saisin asua jossain mummon mökissä tai jopa veneessä.

Lievää työnarkomaanin vikaa minussa kummiskin on vaan sekin johtuu siitä, että haluan saada laskut maksetuksi ja säästettyä rahaa eläkettä varten.

Nääh. Et sa ton tekstin perusteella vaikuta sellaselta vaimoainekselta.

Vierailija
44/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika hurjalta että miten laittautuvia ihmisiä pidetään tyhjäpäinä jopa pelkän ulkomuodon perusteella. 

Itse tykkään laittautua ja näyttää hyvältä mutta siihen mulle riittää hyvät rennot vaatteet ja siisti perusmeikki ilman mitään ylimääräisiä lisäkkeitä. Mies myös tykkää kun näytän hyvältä ja minä tykkään kun mies näyttää hyvältä ja en näe pienessä pinnallisuudessa oikeastaan mitään pahaa. 

Mutta se miksi me pidetään toisistamme ja ollaan yhdessä on se että meillä on niin tajuttoman hauskaa yhdessä eikä mulla ole toistaiseksi koskaan ollut hänen kanssaan tylsää. Me molemmat pidetään toisiamme tosi älykkäinä, mutta ollaan sopivasti eri tavoilla älykkäitä että meillä on tosi hyviä keskusteluja kun pystytään esittämään erilaisia näkökulmia toisillemme. Erilaisista näkökulmista huolimatta ollaan kuitenkin tosi monista asioista samoilla linjoilla ja halutaan samoja asioita elämältä. Taitaa kyllä kuitenkin olla niin että minä olen meistä se joka innokkaampana olisi lappiin lähdössä ja mies ei ole toistaiseksi ihan lämmennyt ajatukselle :D 

Taitaa jopa olla niin että miehen ex oli se kissallinen kasvissyöjä ja mies itse ei näistä kumpaakaan ole. Että kaipa sitä sitten nuoruuden seurustelujen jälkeen tajuaa että millaista tyyppiä oikeasti kaipaa elämäänsä ja vaihtaa sen mukaan. 

Vierailija
45/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nyt kuulostaa siltä, että luonnollisuus olisi huono asia.

Minulla on tummat ripset ja kulmat, paksut pitkät hiukset ja puhdas iho. Mihin ihmeeseen tarvitsisin pakkelikerrosta, tekoripsiä tai hiustenpidennyksiä? En edes tiedä yhtäkään ihmistä, joita nuo kaunistaisivat.

Jälkimmäiseen myös: eiköhän ne luonnonläheiset ja liikunnalliset miehet kelpaa samanlaisille miehille. Jos mies itsekin on kovin ulkonäkökeskeinen ja päivän kohokohta on uudet vaatteet ja peiliin kyttäys, niin varmasti haluaa samaa naiselta.

😀😀.😀.😀.😀.😀.

Vierailija
46/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä telttaretkeilen ja harrastan vauhdikkaita lajeja mutta haluan silti olla huoliteltu . Se on sivistystä.

Vierailija
47/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin että joka toisella alle kolmekymppisellä miehellä on nykyään parta. 

Vierailija
48/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nääh. Et sa ton tekstin perusteella vaikuta sellaselta vaimoainekselta.

Miksi minun pitäisikään? Kuten sanottu en halua välttämättä juurtua tänne tai edes perustaa perhettä, siksi koen hivenen outona tuollaiset lähestymiset. Pysyn mielummin sinkkuna kuin otan ketään, enkä tarvitse tähän erillistä kehoitusta. Monille tällainen elämäntyyli menee yli ymmärryksen :)

Kiitos kuitenkin välikommentista joka oli hieman tyhjän oloinen tällaiselle tietoisesti ''ei-vaimomatskua'' olevalle ;)

Vierailija
49/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut termeistä panomatsku ja vaimomatsku?

Vierailija
50/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut luulevat, että vain meikattu, tekohiuksilla, tekoripsillä ja pumpatuilla huulilla = kaunis?!?

On kauniita naisia, joilla hyvin vähän meikkiä ja ihan omat hiukset ja ripset päässä eikä mitään täyteaineita eikä silikonirintoja.

Tämä aina jaksaa hämmästyttää. Että ihan kuin ei voisi olla kauniita naisia, ellei ne ole viimeisen päälle laitettu.

Vierailija
51/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä luonnonkauniitkin naiset voivat olla introverttejä ja viihtyä enimmäkseen kotona.

Ei se mene niin, että ruma nainen = ei meikkiä eikä muutakaan ja on kotona

kaunis nainen = kaikki lisäkkeet mitä löytyy ja koko ajan menossa

Vierailija
52/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.

Mikähän juttu tää on?

Höpsö! Se johtuu niistä kissoista! ❤

Vierailija
53/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole huolissasi, sitten kun se on viidenkymmenen, se haluaa taas meikatun , irtoripsillä ja botox huulilla varustetun eukon .

Tämä. Oikein naurahdin kommentille. Alla hyvin karkea yleistys (älä siis lue vakavissasi) meistä miehistä.

Miehet ovat aivan keskenkasvuisia noin 30-vuotiaaksi. Sen jälkeen tulee ehkä hetkellinen vaihe, jolloin käyttäydytään lähes aikuismaisesti. Ja tuossa viiden kympin nurkilla alkaa ikäkriisi painaa päälle ja vielä pitää tehdä jotain räväkkää, kun siihen kykenee. Eli hankitaan, joku shoppailusta pitävä bilehile kainaloon, ostetaan moottoripyörä ja mitä näitä nyt on. Ja sitten 60 nurkilla mietitään, että oliko siinä sittenkään järkeä.

Itse olen vasta 40 nurkilla, mutta katsotaan mitä elämä tuo tullessaan.

Vierailija
54/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole huolissasi, sitten kun se on viidenkymmenen, se haluaa taas meikatun , irtoripsillä ja botox huulilla varustetun eukon .

Tämä. Oikein naurahdin kommentille. Alla hyvin karkea yleistys (älä siis lue vakavissasi) meistä miehistä.

Miehet ovat aivan keskenkasvuisia noin 30-vuotiaaksi. Sen jälkeen tulee ehkä hetkellinen vaihe, jolloin käyttäydytään lähes aikuismaisesti. Ja tuossa viiden kympin nurkilla alkaa ikäkriisi painaa päälle ja vielä pitää tehdä jotain räväkkää, kun siihen kykenee. Eli hankitaan, joku shoppailusta pitävä bilehile kainaloon, ostetaan moottoripyörä ja mitä näitä nyt on. Ja sitten 60 nurkilla mietitään, että oliko siinä sittenkään järkeä.

Itse olen vasta 40 nurkilla, mutta katsotaan mitä elämä tuo tullessaan.

Totta! Ja sama karkea yleistys naisista: Nuorena panostetaan omaan ulkonäköön ja ollaan siitä kiinnostuneita ja biletetään. Sitten hurahdetaan perheestä tai joistain "oikeista arvoista". Ja sitten heräillään taas omiin asioihin, jotka jäivät kiireen keskellä. Sama kaava kuin miehillä.

Vierailija
55/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän juttu tää on?

Höpsö! Se johtuu niistä kissoista! ❤

Just ne hyvännököistä naista ikänsä etsineet ottakin sitten kunnon äitimatamin :)! Ja sitten läyhätään miten " tässä ei nyt merkkaa ulkonäkö enää mitään". Kunhan kaikki vaan on itsestä käsin aina:)!

Vierailija
56/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradoksi aika-avaruudessa! Kutsukaa Safiiri ja Teräs! Tiedän hoikan naisen, joka meikkaa, jolla ei ole kissoja, jolla on muodikkaat vaatteet ja pumppailee salilla - JA JOKA KÄY NORJASSA VAELTAMASSA!

Diiduu diiduu diiduu tvailait sone

Vierailija
57/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nyt kuulostaa siltä, että luonnollisuus olisi huono asia.

Minulla on tummat ripset ja kulmat, paksut pitkät hiukset ja puhdas iho. Mihin ihmeeseen tarvitsisin pakkelikerrosta, tekoripsiä tai hiustenpidennyksiä? En edes tiedä yhtäkään ihmistä, joita nuo kaunistaisivat.

Jälkimmäiseen myös: eiköhän ne luonnonläheiset ja liikunnalliset miehet kelpaa samanlaisille miehille. Jos mies itsekin on kovin ulkonäkökeskeinen ja päivän kohokohta on uudet vaatteet ja peiliin kyttäys, niin varmasti haluaa samaa naiselta.

😀😀.😀.😀.😀.😀.

Apua, soittakaa dr Freudille 😂

Vierailija
58/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nuori nainen ei tarvii meikkiä..SIKSI

Vierailija
59/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä luonnonkauniitkin naiset voivat olla introverttejä ja viihtyä enimmäkseen kotona.

niin mutta...kumpaa panisit?

Vierailija
60/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin mutta...kumpaa panisit?

rumaa meikattua bilettävää naista tietysti!

mut siihen se jäisikin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän