Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni kolmekymppinen mies vaihtaa meikittömään ja laittautumattomaan naiseen?

Vierailija
24.01.2019 |

Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.

Mikähän juttu tää on?

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo nyt kuulostaa siltä, että luonnollisuus olisi huono asia.

Minulla on tummat ripset ja kulmat, paksut pitkät hiukset ja puhdas iho. Mihin ihmeeseen tarvitsisin pakkelikerrosta, tekoripsiä tai hiustenpidennyksiä? En edes tiedä yhtäkään ihmistä, joita nuo kaunistaisivat.

Jälkimmäiseen myös: eiköhän ne luonnonläheiset ja liikunnalliset miehet kelpaa samanlaisille miehille. Jos mies itsekin on kovin ulkonäkökeskeinen ja päivän kohokohta on uudet vaatteet ja peiliin kyttäys, niin varmasti haluaa samaa naiselta.

Vierailija
22/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanhan sitä autoakin jos vanhaa pitää maalata ja pakkeloida tuon tuosta ja on kaikenlaisia vuotojakin.  Pakkelillakaan ei peitä enää kaikkia lommoja mitä tulee vääjäämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nyt kuulostaa siltä, että luonnollisuus olisi huono asia.

Minulla on tummat ripset ja kulmat, paksut pitkät hiukset ja puhdas iho. Mihin ihmeeseen tarvitsisin pakkelikerrosta, tekoripsiä tai hiustenpidennyksiä? En edes tiedä yhtäkään ihmistä, joita nuo kaunistaisivat.

Jälkimmäiseen myös: eiköhän ne luonnonläheiset ja liikunnalliset miehet kelpaa samanlaisille miehille. Jos mies itsekin on kovin ulkonäkökeskeinen ja päivän kohokohta on uudet vaatteet ja peiliin kyttäys, niin varmasti haluaa samaa naiselta.

Mut moni mies vaihtaa näihin ei-minkäännäköisiin, vaikka itse edelleen panostais vaatteisiin, ulkonäköön ja treenaamiseen. AP

Vierailija
24/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.

Mikähän juttu tää on?

Ne Kolilla tarpovat neidot pysyvät hyvännäköisinä ja timmeinä ihan luontojaan.

Tai sellaisina mukavasti sopivan pyöreinä ja pehmoisina.😍

Vierailija
25/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyneet pettäjänaisiin joilla on vientiä

Vierailija
26/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin, ja olen vegaani.

5

Olipa hyvä että muistit mainita tämän!

Vierailija
27/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin joskus se, joka halusi silikonirinnat, irtoripset ja hiustenpidennykset. Ainoa, mitä lopulta "sain", oli hiustenpidennykset. Silikonirintoihin ei ollut varaa ja irtoripsetkin olisi ollut liian kalliit. Olin silloin 18-26 vuotias.

Nyt olen hieman yli 30 vuotias, yhden lapsen äiti, meikkaan vain ripsiväriä ja "kotipäivinä" en ollenkaan. Elän shampootonta elämää (tätä en olisi koskaan itsestäni uskonut!) ja hiukseni voivat paremmin kun koskaan aiemmin. Lisäksi olen muutenkin alkanut kiinnostumaan luomusta ja luontoon liittyvistä asioista. Mies on toki sama, kuin 23 vuotiaanakin. Luoja, miten nyt katuisin jotain silikonirintoja! Huh huh. Kauhulla mietin. 

Tatuoinnit ja rautaa joka paikassa, kaduttaisi varmaan yhtä paljon kuin silikonit.

Luonnollinen nainen karvoineen kaikkineen on kaikkein parhain.

M

Vierailija
28/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne siihen mennessä kehittävät sen verran itsetuntoa, että uskaltavat ottaa kumppanin, joka oikeasti miellyttää, vaikka se ei olekaan median ja kauneusbusineksen mielestä "kympin" nainen.

Vierailija
29/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupes naurattamaa tää juttu. Mun mies lähenee kolmeakymppiä, mä en juuri meikkaa ja mulla on 2 kissaa. Ollaan suunniteltu telttaretkeä Norjaan. :D

Mä vedän paremmaks; Mies on 33 v., minä en juuri meikkaa, olen kasvissyöjä, minulla on 4 kissaa ja viime kesänä tehtiin miehen kanssa telttaretki Norjaan :D[/quote

Täällä mies 40, en meikkaa, syön mitä pystyn, ei kissoja, mutta ollaan vanhoja hipinturjakkeita. Varoituksen sananen porttiteorian hengessä: telttaretket Norjaan ovat nykyään jokavuotisia, eikä muualle enää edes halua nähtyään valaan Varangilla. ;) Kesällä oltiin kuukausi, tulevana toivottavasti ainakin yhtä pitkään, jatkossa retkeilyautolla. Meillä on muuten 18-v tytär, sellainen peiliintuijottelija vielä, kaik sitä itsekin joskus oli.

Vierailija
30/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, vähän rankkaa yleistämistä jälleen kerran. Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä siitä asti kun olin 20, nyt 33. Olen meikannut aina (ei tekoripsiä tai feikkikynsiä kuitenkaan), olen hoikka, tykkään katsoa mitä päälleni laitan ainakin ihmisten ilmoille ja useille kotieläimille olen allerginen. Silti löytyy älyä päästä ihan kiitettävästi (tavattiin yliopistossa ja ei, en ole "humanistihörhö" ). Eli ulkonäköä löytyy, mutta niin älyäkin.

Silti olen kotihiiri, ei voisi vähempää kiinnostaa ostosreissu Dubaihin (öh, boikotoin monia maita jo ihmisoikeuksien takia) ja lasten kanssa rymyän siisteissä ulkovaatteissa ja lähtisin mielelläni vaikka aktiivilomalle Lappiin. Olikohan seurusteltu viikkoakaan, kun mies jo alkoi oma-aloitteisesti tiedustella, haluanko kenties joskus perheen ja lapsia, eli taisi tuo vakavissaan olla alusta saakka.

Vierailija
31/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne meikkaavat ja tukkaa laittavat ovat yleensä pinnallisia. Niiden maailma kaatuu jos Instassa ei saakkaan tarpeeksi tykkäyksiä kuvalleen, joka oli valittu parinsadan samannäköisen otoksen joukosta.

Vierailija
32/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni entinen oli erittäin kaunis, kaunis kroppa, osasi pukeutua, hyvä puhumaan ja sosiaalinen. Suhde kuulemma kaatui pikkuhiljaa siihen, kun nainen ei halunnut/osannut puhua mistään "tärkeästä", tunteista, elämästä, ongelmista jne. Pikkuhiljaa ne ystävät ja illanistujaiset menivät yhteisen ajan edelle. Ulkopuolisen silmiin, heidän suhteensa oli täydellinen. Kaunis nainen ja komea mies. Kauniisti sisustettu koti, illanistujaisia, ystäviä, ulkomaanmatkoja. 

Olen miehen nykyinen. Hieman ylipainoinen, osaan kyllä meikata jos jaksan. Kissoja ei ole, mutta koira vanhus. Tykkään kierrellä kirppiksiä, pidän kasveista ja kasvatan itse tomaatteja ja paprikaa. Olen luontoihminen, ei omista kuin 2 ystävää. Olen aikalailla täysin vastakohta mieheni entisestä. Mutta osaan puhua, josta mies ilmeisesti pitää minussa. 

Enkä todellakaan yleistä, että kaikki kauniit ihmiset, joilla on ystäviä ja rahaa, ovat tyhjäpäitä. Tämä entinenkin oli kyllä todella fiksu ja perillä asioista, mutta tunteiden näyttäminen oli hankalaa ja mies vain kaipasi erillaisia asioita suhteelta. Minä en ole sen parempi tai huonompi, olen vain erillainen.

Vaikutat ihanalta, jalat maassa olevalta ihmiseltä! Mitä mieltä mies on elämäntyylistäsi, verrattuna entiseen?

Vierailija
33/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni entinen oli erittäin kaunis, kaunis kroppa, osasi pukeutua, hyvä puhumaan ja sosiaalinen. Suhde kuulemma kaatui pikkuhiljaa siihen, kun nainen ei halunnut/osannut puhua mistään "tärkeästä", tunteista, elämästä, ongelmista jne. Pikkuhiljaa ne ystävät ja illanistujaiset menivät yhteisen ajan edelle. Ulkopuolisen silmiin, heidän suhteensa oli täydellinen. Kaunis nainen ja komea mies. Kauniisti sisustettu koti, illanistujaisia, ystäviä, ulkomaanmatkoja. 

Olen miehen nykyinen. Hieman ylipainoinen, osaan kyllä meikata jos jaksan. Kissoja ei ole, mutta koira vanhus. Tykkään kierrellä kirppiksiä, pidän kasveista ja kasvatan itse tomaatteja ja paprikaa. Olen luontoihminen, ei omista kuin 2 ystävää. Olen aikalailla täysin vastakohta mieheni entisestä. Mutta osaan puhua, josta mies ilmeisesti pitää minussa. 

Enkä todellakaan yleistä, että kaikki kauniit ihmiset, joilla on ystäviä ja rahaa, ovat tyhjäpäitä. Tämä entinenkin oli kyllä todella fiksu ja perillä asioista, mutta tunteiden näyttäminen oli hankalaa ja mies vain kaipasi erillaisia asioita suhteelta. Minä en ole sen parempi tai huonompi, olen vain erillainen.

Vaikutat ihanalta, jalat maassa olevalta ihmiseltä! Mitä mieltä mies on elämäntyylistäsi verrattuna entiseensä?

Vierailija
34/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yhtä hyvin sellainen ennen täysin ehostamattomista ituhippitytöistä kiinnostunut voi yhden kanssa sydämensä särjettyään vaihtaa irtoripsibilehileeseen.

Vierailija
35/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska niiden vaeltajamimmien kanssa on hemmetisti hauskempaa. Ei tarvitse koko ajan miettiä onko saavutettu elintaso ja uratavoitteet nyt sellaisia että meikkaava (lähinnä omasta mielestään) tasokas nainen pysyy tyytyväisenä eikä yritä upgreidata korkeammassa asemassa olevaan mieheen. Ei myöskään tarvitse koko ajan miettiä sitä mitä puuttuu, oli kyse sitten materiasta tai suuremmasta määrästä ulkomaanmatkoja per vuosi.

Ehkä myös siksi että kun miehet tulevat vanhemmiksi ja viisaammiksi, he pitävät nolona sitä kun keskiluokka yrittää leikkiä yläluokkaa matkustamalla Dubain tai Marbellan kaltaiseen WT-kohteeseen.

Vierailija
36/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ihanalta, jalat maassa olevalta ihmiseltä! Mitä mieltä mies on elämäntyylistäsi, verrattuna entiseen?

Voi kiitos! Ollaan siis avoliitossa ja mies kyllä ilmeisesti pitää kodistamme (muutti minun asuntooni). Kuulemma saa olla rennommin, kun tummia sävyjä, niin kaikki tahrat eivät näy ja kodissa saa näkyä eläminen. Tykkää välillä hoitaa kasveja kanssani. Aluksi kyllä hieman ihmetteli saunassani olevia suodatispusseja missä oli koivunlehtiä (kun laittaa veteen saunomisen ajaksi tulee ihana tuoksu), pesupähkinöitäni ja kotitekoisia ilmanraikastamia. Kirpparilla kävi ensimmäistä kertaa ikinä minun kanssani ja on innostunut, kun löytää vaikka mitä aarteita. Ja minä sain asuntooni taulutelevision ja sain heittää vanhan kuvaputki tvn pois :D Kieltämättä 50 tuumainen tv on mukava ja pleikkari. Kaikki hyvin. 

Vierailija
37/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, vähän rankkaa yleistämistä jälleen kerran. Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä siitä asti kun olin 20, nyt 33. Olen meikannut aina (ei tekoripsiä tai feikkikynsiä kuitenkaan), olen hoikka, tykkään katsoa mitä päälleni laitan ainakin ihmisten ilmoille ja useille kotieläimille olen allerginen. Silti löytyy älyä päästä ihan kiitettävästi (tavattiin yliopistossa ja ei, en ole "humanistihörhö" ). Eli ulkonäköä löytyy, mutta niin älyäkin.

Silti olen kotihiiri, ei voisi vähempää kiinnostaa ostosreissu Dubaihin (öh, boikotoin monia maita jo ihmisoikeuksien takia) ja lasten kanssa rymyän siisteissä ulkovaatteissa ja lähtisin mielelläni vaikka aktiivilomalle Lappiin. Olikohan seurusteltu viikkoakaan, kun mies jo alkoi oma-aloitteisesti tiedustella, haluanko kenties joskus perheen ja lapsia, eli taisi tuo vakavissaan olla alusta saakka.

Samaa mieltä. Täällä yleistetään rankasti. Kyllä sama ihminen voi meikata ja vaeltaa. Tosin vähän särähti tuo sinun yleistämisesi humanistihörhöistä, mutta ei kai kukaan ole täydellinen...

Vierailija
38/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Täällä yleistetään rankasti. Kyllä sama ihminen voi meikata ja vaeltaa. Tosin vähän särähti tuo sinun yleistämisesi humanistihörhöistä, mutta ei kai kukaan ole täydellinen...

Se olikin lainausmerkeissä ironisessa mielessä, kun ap. puhui hipeistä.

Vierailija
39/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, saat synninpäästön :)

Se olikin lainausmerkeissä ironisessa mielessä, kun ap. puhui hipeistä.

Vierailija
40/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on muitakin, ja tärkeämpiäkin arvoja kuin meikkaus ja varsikin shoppailu. Yleensä yli 30 vuotiaila on pienet lapset ja aika kuluu niihin tärkeämpiin asioihin. Toivon mukaan jo siihen ikään mennessä on opittu että ulkoiset asiat kuten shoppailu ja toisten ihailu, ei ole niitä asioita jotka tuovat onnellisuutta elämään.  Onnellisuutta saa siitä että toinen arvostaa, oli meikkiä tai ei, oli kimaltavia ja koireita vaatteita tai ihan ilman vaatteitakin. Yhteisten asioiden ja päämäärien saavuttaminen on tärkeämpää kuin ulkoiset seikat. Ehkä siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi