Juon kylppärissä salaa viiniä
Värjään hiuksia ja siivoan hämäykseksi. Ovi lukossa.
Kommentit (65)
Hyvä sinä. Itse juon kylppärissä salaa kaljaa saunan jälkeen. kohta kaadan toisen kurkusta alas. Sitten olevinaan otan jääkaapista saunakaljan mutta oikeasti se on sitt2n kolmas
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä. Itse juon kylppärissä salaa kaljaa saunan jälkeen. kohta kaadan toisen kurkusta alas. Sitten olevinaan otan jääkaapista saunakaljan mutta oikeasti se on sitt2n kolmas
Sit otan olevinaan toisen muta käyn kaatamalla välissä kurkkuun yjden vielä niin saan juotua ainakin viisi vaikka olevinaan se o.n siis toi3nen. Nouseepad tää kalja nyt päähän kun nopeaan juo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit otan olevinaan toisen muta käyn kaatamalla välissä kurkkuun yjden vielä niin saan juotua ainakin viisi vaikka olevinaan se o.n siis toi3nen. Nouseepad tää kalja nyt päähän kun nopeaan juo
Näköjään :)
Vierailija kirjoitti:
Oletko teini?
En, olen yli nelikymppinen. Nyt vaihdettiin miehen kanssa paikkoja, hän meni suihkuun. Salakuljetin viinipullon makkariin pyykkikorissa.
Vierailija kirjoitti:
Pöntön vesitankki on hyvä jemma, pysyvät vielä kylminäkin
Aatella ku eukko jois salaa kylppärissä ja pyykkiä laitellessaan, ja samaan aikaan se mies tekisi jatkuvasti asiaa autokatokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko teini?
En, olen yli nelikymppinen. Nyt vaihdettiin miehen kanssa paikkoja, hän meni suihkuun. Salakuljetin viinipullon makkariin pyykkikorissa.
mieskin varmaan sitten juo salaa siellä kylpyhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Aatella ku eukko jois salaa kylppärissä ja pyykkiä laitellessaan, ja samaan aikaan se mies tekisi jatkuvasti asiaa autokatokseen.
Ja lopulta kumpikin olisi niin huppelissa, ettei huomaisi toisen olevan huppelissa, ja kukaan ei huomaisi mitään, mutta aamulla olisi päät kipeät.
ON SE SURKEETA! Mä laitan heti aamusta 30 tölkkiä keskiketterää pöydälle ja rehvakkasti totean et nämä menee tänään ota tai jätä!
Minulla on mieheltä salaa jääkaapissa vesipullossa gin tonicia. Myös ginipullo on piilossa alakaapissa kierrätyskartonkien takana. Muuten se loppasuu joisi kaikki ginit raakana.
Minulle riittää näin drinkki sekä lauantaille että sunnuntaille, nam.
Laita tavalliseen vesipulloon kirkasta ja voi juoda vaikka töissä.
Vierailija kirjoitti:
ON SE SURKEETA! Mä laitan heti aamusta 30 tölkkiä keskiketterää pöydälle ja rehvakkasti totean et nämä menee tänään ota tai jätä!
Hyi. Nehän lämpenee siinä pöydällä.
Mulla kossua shampoopullossa eikä vaimo osaa arvata! 😅
Vierailija kirjoitti:
Onko salaa juominen hauskempaa?
Tottakai on. Miehillä ollut piilopullo halkopinossa jo kivikaudelta asti 😎
Hienoa!