Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet ihastuvat sinuun?

Vierailija
23.01.2019 |

Tai miehetkin voivat vastata millaiset naiset. Tai samaa sulupuolta olevistakin voi kertoa.

Kommentit (264)

Vierailija
161/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu uskomattomalta, että suuri osa voi tänne luetella pitkät litaniat ihmisiä, jotka ovat olleet heihin ihastuneita. Olen joskus 20 vuotta sitten ihastunut viimeksi, vastakaikua saamatta. En tiedä, onko minuun ihastunut koskaan ketään, yhtään ns. aloitetta en muista. No, parin naisen kanssa olen "seurustellut". Toinen hyvin ekstrovertti, toinen ääri-introvertti. Mielenterveysdiagnoosit molemmilla. Hyviäkin puolia toki molemmilla myös. M45

Vierailija
162/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tämmöisiä lukiessa mietin, että miten kertakaikkiaan voin olla niin ruma/vastenmielinen ettei minuun ole kukaan ikinä ollut ihastunut (31 v. nyt, tuskin se suosio siitä suurenee). Tai edes kiinnostunut millään lailla. Onneksi ainakin muutama kohtalontoveri näyttää löytyvän. Miten te jaksatte?

Et voi mitenkään tietää, onko joku ollut sinuun ihastunut tai ei. Oletko tehnyt aloitteita miehille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v hoikka nätti nainen.

Olen varattu, mutta juteltuani sinkkumiesten kanssa (jotka kelpuuttaisin), niin ne kaikki etsii alle 30 vuotiasta herkkupersettä.

Täytyy toivoa että mies ei kyllästy minuun:(

Mitä tästä ketjusta opimme: jos et viihdy sinkkuna, pariudu sen verran huolellisesti ettei tarvitse nelikymppisenä erota.

Tai jos jostain syystä satutkin olemaan 40+ sinkku etkä viihdy yksin, kannattaa pitää itsensä fyysisen kunnon lisäksi myös TYYLIKKÄÄNÄ ja mielenkiintoisena persoonana.

Hyvä kunto ja vartalo ei ihan hirveesti paina siinä vaiheessa, kun habitus on tyylitön/tylsä/tätimäinen ja ulosanti samaa sarjaa.

Ja siirtää katse nuorempiin miehiin, heissä on jonkin verran niitä jotka nimenomaan haluaa vähän vanhemman kypsän naisen.

Miltä näyttää tätimäinen nainen?

+40v käyttää silmälaseja, EI meikkaa, kampaus on lyhyt kananperse , jossa rohkeasti punaisia tai vielotteja raitoja , vaatekoko XL, hokee vaatekaupassa että palaa asiaan kun on laihtunut, KALLIIT silmälasinkehykset, kehyksiin mätsäävät rakennekynnet.

Voi varjele , mulla on ollut silmälasit  jo lapsuudesta, piilarit ei käy. Miten en ole tajunnut, että olen ollut aina tätimäinen. Totuuden kuulee aina täältä vauvalasta.

Oikeesti myönnät..ei taida peitto heilua?

Vierailija
164/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tämmöisiä lukiessa mietin, että miten kertakaikkiaan voin olla niin ruma/vastenmielinen ettei minuun ole kukaan ikinä ollut ihastunut (31 v. nyt, tuskin se suosio siitä suurenee). Tai edes kiinnostunut millään lailla. Onneksi ainakin muutama kohtalontoveri näyttää löytyvän. Miten te jaksatte?

Oletko itse ikinä ihastunut mieheen tai ollut kiinnostunut jostain? Uskalsitko itse käydä kertomassa sitä?

Vierailija
165/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi mitenkään tietää, onko joku ollut sinuun ihastunut tai ei. Oletko tehnyt aloitteita miehille?

Eipä sitä tietenkään voi varmuudella tietää, mutta esim. katseet menevät niin täysin ohi että enpä usko. Toki olen miesten kanssa jutellut, mutta ovat aina olleet niin jäätävän asiallisia etten ole mitään aloitteita tehnyt.

Vierailija
166/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ovat ihastuneet rock miehet, joilla lyhyt piikkitukka ja sixpack.

En ole lämmennyt, koska kyseessä olisi ollut vain yhdenillan juttu.

Vierailija
167/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokysymys tähän ketjuun olisi, että minkälaisten ihmisten haluaisit ihastuvan sinuun?

Musta olis vallan hauskaa jos muhun ihastuis joskus joku paha poika, joka toisi turvaa tilanteessa kuin tilanteessa. Paha ulkoa, mutta oikeasti kiltti sisältä.

Ja tietty joku jonka kanssa huumorit natsais, saisi nauraa ja nauttia elämästä.

Vierailija
168/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minkään näköiset. Ainakaan ei ole tulleet juttelemaan.

sama täällä

Vierailija
169/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin ihastumaan 20-vuotiaaseen,joka ei juuri meikkaa. Ei siihen muuta tarvittu.

Vierailija
170/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat aivan keskenkasvuisia noin 30-vuotiaaksi. Sen jälkeen tulee ehkä hetkellinen vaihe, jolloin käyttäydytään lähes aikuismaisesti. Ja tuossa viiden kympin nurkilla alkaa ikäkriisi painaa päälle ja vielä pitää tehdä jotain räväkkää, kun siihen kykenee. Eli hankitaan, joku shoppailusta pitävä bilehile kainaloon, ostetaan moottoripyörä ja mitä näitä nyt on. Ja sitten 60 nurkilla mietitään, että oliko siinä sittenkään järkeä.

Itse olen vasta 40 nurkilla, mutta katsotaan mitä elämä tuo tullessaan.

Vierailija
171/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkokysymys tähän ketjuun olisi, että minkälaisten ihmisten haluaisit ihastuvan sinuun?

Musta olis vallan hauskaa jos muhun ihastuis joskus joku paha poika, joka toisi turvaa tilanteessa kuin tilanteessa. Paha ulkoa, mutta oikeasti kiltti sisältä.

Paha ulkoa, mutta kiltti sisältä? Kyllä nuo usein sulkevat toisensa pois.

Vierailija
172/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilulliset, treenatut, fiksut miehet. Osa mukavia osa ei, osa mies materiaalia osa ei.

jatkan vielä

Olen 20v blondi 163cm pitkä ja isorintainen, muutoin hoikka.

Väärin. Alkuperäisen viestin kirjoittaja on brunetti ja lihaksikas/treenattu 164 cm pitkä eikä isoja rintoja.

Kyllä treenattu kää piö aina miehen saa

Anna kun arvaan..yksikään miehistä ei ole ollut YLI 169 cm???

Nyljetty orava? =ei rintoja ja rasvaton treenattu kroppa

Vierailija
173/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee rokkikeikan jälkeen takahuoneeseen..sieltä löytyy pahoja poikia

Vierailija
174/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se taitaa olla :)

Vierailija
175/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat aivan keskenkasvuisia noin 30-vuotiaaksi. Sen jälkeen tulee ehkä hetkellinen vaihe, jolloin käyttäydytään lähes aikuismaisesti. Ja tuossa viiden kympin nurkilla alkaa ikäkriisi painaa päälle ja vielä pitää tehdä jotain räväkkää, kun siihen kykenee. Eli hankitaan, joku shoppailusta pitävä bilehile kainaloon, ostetaan moottoripyörä ja mitä näitä nyt on. Ja sitten 60 nurkilla mietitään, että oliko siinä sittenkään järkeä.

Itse olen vasta 40 nurkilla, mutta katsotaan mitä elämä tuo tullessaan.

Jaa, eiköhän se mene niin että naiset bilettävät 30-vuotiaaksi asti, kunnes biologinen kello alkaa tikittää. Sitten hommataan se kunnollinen mies vähäksi aikaa. Viimeistään 40-vuotiaana tylsä arki käy ylitsepääsemättömäksi, jolloin mies voidaan dumpata ja jatkaa biletystä.

Vierailija
176/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana mielenterveysongelmaiset tai varatut. Nyt keski-ikäisenä kiinnostuneet on 70+ jotka on vailla omaishoitajaa.

Eikö oman ikäisesi ole kiinnostuneita?????

On, ne mielenterveysongelmaiset :D

Vierailija
177/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka ainakin antavat vaikutelman välittömyydestä ja aitoudesta, ja joista pidetään muutenkin. Keskivertoa huomattavasti älykkäämpiä.

Vierailija
178/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman dosentit. Miehenikin on sellainen.

Vierailija
179/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että kaikki miehet ovat kiinnostuneita.

Nautin elämästäni ja saamastani huomiosta:)

Olen 24v brunette 161 cm pitkä ja pienirintainen, muutenkin hoikka.

Tuntuu, että myös minusta monet miehet ovat tietyssä mielessä kiinnostuneita.

Ihastumisen käsitän kuitenkin toisin, syvällisemmin, enkä tiedä ketkä minuun ovat ihastuneet poikaystävän lisäksi.

Nautin elämästäni.

Vierailija
180/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että kaikki miehet ovat kiinnostuneita.

Nautin elämästäni ja saamastani huomiosta:)

Olen 24v brunette 161 cm pitkä ja pienirintainen, muutenkin hoikka.

Tuntuu, että myös minusta monet miehet ovat tietyssä mielessä kiinnostuneita.

Ihastumisen käsitän kuitenkin toisin, syvällisemmin, enkä tiedä ketkä minuun ovat ihastuneet poikaystävän lisäksi.

Nautin elämästäni.

Miehet haluaa tiukkaa pilureikää..myös brunette(riuskea) kelpaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan