Millaiset miehet ihastuvat sinuun?
Tai miehetkin voivat vastata millaiset naiset. Tai samaa sulupuolta olevistakin voi kertoa.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Laidasta laitaan. Keski-ikäiset, mukavat, hyvätuloiset, hoikat, urheilulliset..
Pakko lisätä tähän vielä että lyhyet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tämmöisiä lukiessa mietin, että miten kertakaikkiaan voin olla niin ruma/vastenmielinen ettei minuun ole kukaan ikinä ollut ihastunut (31 v. nyt, tuskin se suosio siitä suurenee). Tai edes kiinnostunut millään lailla. Onneksi ainakin muutama kohtalontoveri näyttää löytyvän. Miten te jaksatte?
Et voi mitenkään tietää, onko joku ollut sinuun ihastunut tai ei. Oletko tehnyt aloitteita miehille?
Eipä sitä tietenkään voi varmuudella tietää, mutta esim. katseet menevät niin täysin ohi että enpä usko. Toki olen miesten kanssa jutellut, mutta ovat aina olleet niin jäätävän asiallisia etten ole mitään aloitteita tehnyt.
Tämän olen kyllä itsekin saanut huomata, että asialliset miehet eivät naisia näytä kiinnostavan. Pitäisi vissiin jollain tavalla vähän sikailla tai seksuaalisen häirinnän rajaa kokeilla, jos tahtoo naisen saada kiinnostumaan.
Kunnolliset, rauhalliset, hyvätuloisessa työssä olevat. Aina ovat tällaisia. Lisäksi ovat aina pitkiä, olen itse pieni.
Kaksi ujoa älykästä miestä on ihastunut, toisen kanssa menin naimisiin. Olen tosi huono huomaamaan ihastumisia. Niitä on ehkä ollut noiden lisäksi muutama muukin, mutta en voi olla varma. Mistä sen edes huomaa? Kaikki, joiden olen huomannut enemmän minua esim. työpaikalla kokouksissa enemmän tuijotelleen (ja ehkäpä ihastuneen?) ovat olleet sellaisia kilttejä, aika hiljaisia - sosiaaliset, räväkät miehet eivät tietääkseni ole minuun koskaan ihastuneet.
Vierailija kirjoitti:
Hintelät pulloharteiset 175 cm nörtit. :(
Yök!
Hirveässä pierussa olevat 50 - 60-vuotiaat setämiehet ja persoonallisuushäiriöiset taiteilijat.
Juurikin kaltaiseni oloiset: Hiljaiset, varautuneet, ujot, mutta ah, niin ihanat naiset ❤
Kunpa olisin puheliaampi mies.
Ei minkäänlaiset, joskus erittäin epätoivoiset..
Ikäiseni, vapaat.
Näytän varmaan sellaiselta kuin tunnen olevani. En halvalta horolta, johon varatut iskisivät kyntensä. Vilpittömän vapaalta, joka katselee ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Läheisriippuvaiset. Sellaiset, joista ei pääse eroon niin sitten millään. Ja jos on sattunutkin pääsemään, niin on pitänyt matkustaa suunnilleen toiselle puolen maapalloa, mukamas töihin, mutta sieltä palattua en enää pidä yhteyttä. Ja siltikin vielä haikailevat vuosien jälkeenkin .... En tajua. En kuitenkaan ole mikään saalis.
Nämä ovat ikäviä tapauksia. Olen itse tällainen ja läheisimmät ihmissuhteeni tuntuvat rajoittuvan tälle palstalle, mikä on kovin surullista. Onneksi pahimmat takertumiset rupeaa olemaan taakse jäänyttä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 20v blondi 163cm pitkä ja isorintainen, muutoin hoikka.
Tuntuu että kaikki miehet ovat kiinnostuneita.
Nautin elämästäni ja saamastani huomiosta:)Olen 24v brunette 161 cm pitkä ja pienirintainen, muutenkin hoikka.
Tuntuu, että myös minusta monet miehet ovat tietyssä mielessä kiinnostuneita.
Ihastumisen käsitän kuitenkin toisin, syvällisemmin, enkä tiedä ketkä minuun ovat ihastuneet poikaystävän lisäksi.
Nautin elämästäni.
Miehet haluaa tiukkaa pilureikää..myös brunette(riuskea) kelpaa
mulle kelpaa myös ruskea reikä....runkuti
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina itseäni huomattavasti nuoremmat miehet. En tiedä syytä enkä ymmärrä, koska en ole mikään tulikuuma puumanainen, joka on treenannut itsensä huipputimmiin kuntoon, ja jolla on releet ja ehostukset viimesen päälle. Olen aika tavallisen näköinen joskin nuorekas täti-ihminen, mutta jostakin syystä nuoret miehet ovat osoittaneet kiinnostusta. Hämmentävää.
Koskakohan pääsemme tästä luulosta eroon: Suurin osa miehistä haluaa lopulta sen ihan tavallisen naisen riippumatta siitä, onko nainen timmi vai ei. Ei ketään oikeasti aikuista ihmistä tuollainen asia kiinnosta.
On tietysti hyvä pitää terveydestään huolta, mutta joku tolkku siinäkin pitää olla.
Noin 25-vuotiaana havaitsin toistavani samaa kaavaa: Minuun ihastuvat miehet, joilla on v-a-i-k-e-a isäsuhde sekä erittäin dominoiva äitisuhde. Eräässäkin tapauksessa äitisuhde ei sinällään haitannut, sillä äiti vaikutti pitävän minusta kovastikin, mutta kun eräänkin kerran erehdyin sanomaan erään mielestäni neutraalin havainnon äidistään, piti eksä minulle lähes kahden vuorokauden jääkauden. Äiti on pyhä. Äitiä ei arvostella.
Tajusin lopulta kaikkien eksieni leimautuvan minuun siksi, koska olen itsekin verraten äidillinen, mutta myös alistuva tossukka ja kiukunnielijä. Minulla ei olisi saanut olla negatiivisia tunteita. Ja minun olisi pitänyt hoitaa kaikki kodin asiat, toisen osapuolen joulukortteja ja laukunpakkaamisia myöten. (Syyt alistuvuuteeni ovat yltiöankarassa kotikasvatuksessani.) Tulin myös jokaisessa suhteessani jätetyksi, joskin kaikki eksät haikailivat myös takaisin.
Ratkaisin asian lopulta niin että lyöttäydyin yhteen slaavin kanssa. Heillä päin nainen saa - ja hänen pitääkin - näyttää tunteita :) Nykyisen kanssa voin hengittää. Voin olla oma itseni; minulla on, kaikesta nössöydestäni huolimatta, hyvin epäsuomalainen luonne sikäli, että kiukustun ja lepyn salamannopeasti (en siis kanna kaunaa vuosikymmeniä tai mutise pahaa oloani selän takana ja esitä silti päin naamaa että hei hyvin menee).
Ei sillä, on nykyisenkin äiti pyhä, mutta toisaalta hänen isäsuhteensa on puolestaan loistava. On ollut huojentavaa huomata, että nykyisen on hienoksi mieheksi kasvattanut ennen kaikkea hänen isänsä, niin että minun ei oikeastaan tarvitse kasvattaa enää ketään tai mitään, vaan saan vain nauttia appivanhempieni työn hedelmistä. Kippis sille! Za zdorovje!
Monikohan näistä "ihastumisista" on ollut oikeita ja kuinka moni sitten pilden vuoksi luritteluja?
Itse olen puhunut ihastumisesta naisille yksinäisyyttäni. Tosi ihastukset eivät tiedä asiasta.
Ei minkäänlaiset. Ei ikinä. Mua ei ole ikinä pyydetty treffeille miesten toimesta eikä kukaan ole muutenkaan osoittanut kiinnostusta. Olen varmaan niin luuseri ja ruma mene ja tiedä.
Jostain ihmeen syystä horoskooppimerkiltään oinas miehet.Ihme juttu. yksi vesimies ollut joukossa.
Ns. "harmaat miehet": sellaiset hiljaisen kyvykkäät insinöörityypit, joita muut naiset eivät tyhmyyttään edes huomaa.
Tykkään just sellaisista, että aika hyvä tuuri.
Huippuälykkäät, pitkätukkaiset rock-jätkät.
Laidasta laitaan. Keski-ikäiset, mukavat, hyvätuloiset, hoikat, urheilulliset..