Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet ihastuvat sinuun?

Vierailija
23.01.2019 |

Tai miehetkin voivat vastata millaiset naiset. Tai samaa sulupuolta olevistakin voi kertoa.

Kommentit (264)

Vierailija
121/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalinen, alentuvat ja melankoliset.

Vierailija
122/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina itseäni huomattavasti nuoremmat miehet. En tiedä syytä enkä ymmärrä, koska en ole mikään tulikuuma puumanainen, joka on treenannut itsensä huipputimmiin kuntoon, ja jolla on releet ja ehostukset viimesen päälle. Olen aika tavallisen näköinen joskin nuorekas täti-ihminen, mutta jostakin syystä nuoret miehet ovat osoittaneet kiinnostusta. Hämmentävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni paöjon nuoremmat tai vanhemmat. Sellaiset jotka haluavat viettää kanssani aikaa 24/7. Itse tarvitsen tilaa.

Vierailija
124/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää.

Vierailija
125/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ihastumisesta tai veikkaan, että ne jotka ovat olleet ihastuneita tuskin ovat sitä minulle kertoneet. Valitettavasti vain yli 40 v miehet yleensä kiinnostuu musta ja yleensä nekin on jotain impotentteja/ juoppoja ja tai vähintään super kännissä olevia, kun ns. Lähestyvät. No sitä ennen vaan mustat miehet lähesty, että ehkä jotain edistystä tapahtunut.

Tosi masentavaa, että ikinä ei kukaan oman ikäinen ollut muhun silleen ihastunut. No oli mulla kerran joku hevari, mutta vaikka se ns. Tykkäsi musta niin ei siitä sit enää kuulunut. Sai ilmeisesti haluamansa ja lähti tai sillä oli joku muu kiikarissa. En tiedä luulen, että sillon kun olin vapailla markkinoilla oman ikäiset pojat oli niin keskenkasvuisia nysvääjiä ja tosi ujoja, että ei niitä vaan jaksanut.

Muutama mun ikäinen tyttö ja ihan siis kaunis ja laihakin ottivat itelleen sitten itseään huomattavasti vanhemman miehen varmaan just tän takia. Miehet/pojat kannattaisi vaan olla aina rohkea ja lähestyä naista/tyttöä. Mikään ei ole niin masentavaa, kun tajuta monen vuoden jälkeen, että hitsi vie miksi en pyytänyt sitä ja sitä tyttöä ulos tai edes yrittänyt sitä jotain tyttöä. Että miehet kasvattakaa ne munat. Mitään neitimiehiä ei kyllä jaksa.

Miksi se olisi miehen vastuulla tuo homma enää nykypäivänä? Nykyään pitää jokaisen ottaa ihan itse vastuu siitä, että saa haluamansa kumppanin. Nopeat syövät hitaat, eikä naistenkaan auta enää vain istuskella koristeena ja odotella. Muuten voi odottaa tulevaisuus kissojen seurassa, tai sitten saa kumppaniksi jonkun aivan hirveän tapauksen, koska se oli ainut joka tuli tyrkyttämään itseään.

Vierailija
126/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minusta ovat kiinnostuneet sellaiset miehet, jotka eivät ehkä ole tottuneet puhumaan syvällisiä. Olen ihmisenä ja kaverina sellainen, että jaan helposti asioita itsestäni. Tykkään puhua syvällisiä ihan kaikkien kanssa. Kannustan myös herkästi muita avautumaan minulle, sillä tunnepitoiset aiheet nyt vain kiinnostavat.

Todella moni mies, jolla ei ole tällaisia kontakteja, tuntuu sekoittavan sen romanttiseen kiinnostukseen. Heiltä siis selkeästi puuttuu sellainen ihminen elämästä, joka kuuntelisi heidän huoliaan, sillä he puhuvat jonkinlaisesta yhteydestä ja kokevat vahvaa kumppanuutta ja ihastuessaan.

Nämä henkilöt eivät selkeästi muistuta toisiaan. Jotkut ovat perinteisiä "pahoja poikia", toiset vielä vanhempien nurkissa asuvia "mammanpoikia". Ainoa selkeästi yhteinen piirre on ollut jonkinlainen tunnelukko, jota he pääsevät avaamaan minun kanssani.

Vierailija
127/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pettämätön putki tummahiuksisia naisia, joilla on isäongelmia. Isä on ollut paskamainen, poissaoleva tai alkoholisti, kuollut nuorena.

Kaipa minusta sitten huokuu jotain turvallista isähahmovibaa, tai sitten tuollainen on vain valitettavan yleistä tässä maassa. Netissä isot pojat varoittelevat, että näistä naisista pitäisi pysyä kaukana, ovat kuulemma vahingoittunutta tavaraa.

Mutta silti yritän, nykyinen emäntä vaikuttaa sellaiselta tapaukselta että voidaan mennä jopa päätyyn asti.

Vierailija
128/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot nörtit. Olen itse samanlainen. Vasta vuosien päästä tajuan että on ollut molemminpuolista kiinnostusta. Mutta sitten tilanteet on ohi jo ja hemmot menneet menojaan. :(

Vierailija
129/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit, hieman hiljaisemmat insinöörimiehet. Sellaiset, joilla ei ole tarvetta olla koko ajan äänessä ja jotka ihan mielellään kuuntelevat kun muut (esim minä) puhuvat.

Jostain syystä myös mun tyyppi vaikuttaa olevan tämä sama ihmisryhmä! Ainakin mitä entiseen ja nykyiseen mieheen tulee. Kerran havahduin huomaamaan, miten samanlaisia he ovat ja hieman pelästytti. Molemmat introvertteja insinöörejä, joiden mielenkiinnon kohteet ovat jalkapallossa/futsalissa (niin pelaaminen kuin katsominen) ja erikoisoluissa.

Vierailija
130/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit miehet ihastuvat minuun. .. Mutta minä en heihin..

Vierailija
131/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v blondi 163cm pitkä ja isorintainen, muutoin hoikka.

Tuntuu että kaikki miehet ovat kiinnostuneita.

Nautin elämästäni ja saamastani huomiosta:)

Vierailija
132/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoiset...

Vierailija
133/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v hoikka nätti nainen.

Olen varattu, mutta juteltuani sinkkumiesten kanssa (jotka kelpuuttaisin), niin ne kaikki etsii alle 30 vuotiasta herkkupersettä.

Täytyy toivoa että mies ei kyllästy minuun:(

Vierailija
134/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varattu, mutta juteltuani sinkkumiesten kanssa (jotka kelpuuttaisin), niin ne kaikki etsii alle 30 vuotiasta herkkupersettä.

Olen 20v blondi 163cm pitkä ja isorintainen, muutoin hoikka.

Tuntuu että kaikki miehet ovat kiinnostuneita.

Nautin elämästäni ja saamastani huomiosta:)

Vierailija
135/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä tuntuu, että muhun ihastuu sellaiset vähintään 15v itseäni vanhemmat miehet. Muutama oman ikäinenkin on baarissa hakenut tanssimaan, mutta ne on kaikki osoittautuneet ei minulle sopiviksi. Mutta näitä kuuden kympin tienoilla olevia sitten onkin riittänyt. En vain nelikymppisenä ole ihan jotenkin valmis siihen elämään, että toinen jää ihan just eläkkeelle täyttämään sudokuja. Ei millään pahalla.

Oot pilalla..siinähän hankit kissan

Vierailija
136/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana mielenterveysongelmaiset tai varatut. Nyt keski-ikäisenä kiinnostuneet on 70+ jotka on vailla omaishoitajaa.

Eikö oman ikäisesi ole kiinnostuneita?????

Vierailija
137/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo yksikään mies ollut ihastunut. Ei ainakaan ole mulle kukaan kertonut. N30

Itse olen muutamaan naiseen ihastunut elämäni aikana, mutta en ole sitä uskaltanut ikinä kertoa. Kyllä sinuunkin on todennäköisesti joku ihastunut.

Vierailija
138/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot ja alkoholiin menevät. Vanhemmat miehet. Valitettavasti näin.

Laosuudessa alkoholisteja ympärillä, että kai se sitten seuraa mua lopun elämääni.

Oma mieheni on myös alkoholiin menevä, mutta muuten kiltti ja hyvä mies. Tulevaisuus vain pelottaa, mikä on alkoholin rooli tulevaisuudessa. :(

Vierailija
139/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa 90 päivää morsiammena ohjelma

vanha sikaläski akka lähti NIGE.riaan nuoren miehen luo.

vanha läski rillipää läähti KOLUMBIAAn seksipommin luo

vanha seksikäs täti haetutti komean 24 vuotiaan miehen Hollannista.

JA KUINKAS SITTEN KÄVIKÄÄN

Vierailija
140/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä ketjusta opimme: jos et viihdy sinkkuna, pariudu sen verran huolellisesti ettei tarvitse nelikymppisenä erota.

Tai jos jostain syystä satutkin olemaan 40+ sinkku etkä viihdy yksin, kannattaa pitää itsensä fyysisen kunnon lisäksi myös TYYLIKKÄÄNÄ ja mielenkiintoisena persoonana.

Hyvä kunto ja vartalo ei ihan hirveesti paina siinä vaiheessa, kun habitus on tyylitön/tylsä/tätimäinen ja ulosanti samaa sarjaa.

Ja siirtää katse nuorempiin miehiin, heissä on jonkin verran niitä jotka nimenomaan haluaa vähän vanhemman kypsän naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä